Показати схожі тендери

Закупівля Плата ініціації ICARUS Standalone IS.01.24 код ДК 021:2015- 31710000-6 Електронне обладнання від Рогатинська міська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-28-012441-a
Id Tender 3a18501c1d1e453a9d2f6f69d1f19017
План UA-P-2025-05-28-015286-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 28.05.2025 16:59
Остання зміна 12.06.2025 18:42
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
53 331 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
533.31 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.05.2025 16:58 до 05.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 28.05.2025 16:58
до 02.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.05.2025 16:58
до 02.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.06.2025 00:00
до 12.06.2025 18:42
Залишилось 2 днів 16 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.06.2025 18:42
до 18.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 12.06.2025 18:42
-
Період уточнень
з 28.05.2025 16:58 до 02.06.2025 00:00
Період оскарження
з 28.05.2025 16:58 до 02.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.06.2025 00:00 до 12.06.2025 18:42
Період кваліфікації
з 05.06.2025 00:00 до 12.06.2025 18:42
Основні параметри
Плата ініціації ICARUS Standalone IS.01.24 код ДК 021:2015- 31710000-6 Електронне обладнання
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
53 331 грн.
Плата ініціації ICARUS Standalone IS.01.24 код ДК 021:2015- ДК 021:2015- 31710000-6 Електронне обладнання
Назва предмета закупівлі
Плата ініціації ICARUS Standalone IS.01.24 код ДК 021:2015- ДК 021:2015- 31710000-6 Електронне обладнання
Очікувана вартість
53 331 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
533,31
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Плата ініціації ICARUS Standalone IS.01.24 код ДК 021:2015- ДК 021:2015- 31710000-6 Електронне обладнання
Код ДК 021:2015
31710000-6 - Електронне обладнання
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
77001, Україна, Івано-Франківська область, Рогатин, вул.Галицька, будинок 65
Дата постачання по
20.06.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
. Розрахунки за фактично поставлений товар проводяться впродовж 10 робочих днів за умов наявності коштів на рахунку Замовника за відповідним кодом видатків, згідно наданого Постачальником рахунку шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Оплата здійснюється на підставі надання Постачальником Замовнику належним чином оформлених документів, а саме видаткової накладної, яку Замовник засвідчує підписом та печаткою
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БАВОВНА ДЕФЕНС"
Пропозиція:
53 331 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.05.2025 16:59
Оголошення про проведення закупівлі
28.05.2025 16:58
Проект договору
28.05.2025 16:58
Тендерна документація
28.05.2025 16:55
Тендерна документація
28.05.2025 16:55
Тендерна документація
28.05.2025 16:55
Тендерна документація
28.05.2025 16:55
Тендерна документація
Тендерна документація
28.05.2025 16:55
Тендерна документація
28.05.2025 16:55
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кость Світлана Василівна
Електронна пошта
Телефон
380343522360
Замовник
ЄДРПОУ
04054323
Повна назва
Рогатинська міська рада
Поштовий індекс
77001
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Рогатин
Адреса
вул.Галицька, будинок 65
Кваліфікація
Лот № 1 Плата ініціації ICARUS Standalone IS.01.24 код ДК 021:2015- ДК 021:2015- 31710000-6 Електронне обладнання
Період вимог/скарг з 12.06.2025 18:42 по 18.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.06.2025 00:00 по 13.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
12.06.2025 18:39
Повідомлення про рішення
12.06.2025 18:24
Скарги та рішення
05.06.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2025 16:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2025 16:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАВОВНА ДЕФЕНС" (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю Плата ініціації ICARUS Standalone IS.01.24 код ДК 021:2015- ДК 021:2015- 31710000-6 Електронне обладнання виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 5 Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, надати: 1. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці а саме : - копія накладної 23/01/2025-1 від 29.01.2025 до договору №31 від 29.01.2025; - копія накладної 12/12/24-2 від 12.12.2024р до договору №112/153/24-1012 від 10.12.2024; - копія накладної до договору №291 від 11.03.2025 2. Скан-копію позитивного листа-відгука від Замовника (суб’єкта господарювання, з яким було укладено аналогічний договір), що вказаний у Довідці про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічного договору. Відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку (при наявності) та містити підпис керівника та печатку (при наявності) контрагента. 3. У разі підписання пропозиції посадовою (службовою) особою учасника, яка уповноважена підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/або протокол зборів засновників, тощо); 4. Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру.
Створено
10.06.2025 16:29
Надати до
11.06.2025 16:29
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
53 331 грн.
Період подання пропозицій
до 05.06.2025 00:00
Замовник:
Рогатинська міська рада
Контактний телефон:
380343522360
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
53 331 грн.
Період подання пропозицій
до 05.06.2025 00:00
Замовник:
Рогатинська міська рада
Контактний телефон:
380343522360
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності