Показати схожі тендери

Закупівля Форматно-розкрійний верстат від Аварійно – рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-28-010726-a
Id Tender d5551b6c653147c9920b1720d7847d07
План UA-P-2025-05-28-012668-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 28.05.2025 16:12
Остання зміна 28.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
377 850 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 889.25 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.05.2025 16:12 до 05.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 28.05.2025 16:12
до 02.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.05.2025 16:12
до 02.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.06.2025 00:00
до 11.06.2025 10:34
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.06.2025 10:34
до 17.06.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 11.06.2025 10:34
-
Період уточнень
з 28.05.2025 16:12 до 02.06.2025 00:00
Період оскарження
з 28.05.2025 16:12 до 02.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.06.2025 00:00 до 11.06.2025 10:34
Період кваліфікації
з 05.06.2025 00:00 до 11.06.2025 10:34
Основні параметри
Форматно-розкрійний верстат
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
377 850 грн.
Форматно-розкрійний верстат MAST H-RS305 VF3200 Pro
Назва предмета закупівлі
Форматно-розкрійний верстат MAST H-RS305 VF3200 Pro
Очікувана вартість
377 850 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1889,25
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Форматно-розкрійний верстат MAST H-RS305 VF3200 Pro
Код ДК 021:2015
42642100-9 - Верстати для обробки деревини
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
33005, Україна, Рівненська область, м. Рівне, 33005, м. Рівне, вул. Небожинського Назара , 23, Аварійно – рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області
Дата постачання по
20.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату Постачальнику протягом 10 банківських днів після постачання Товару, платежами у розмірах фактично поставленого Товару у межах отриманого фінансування з Державного бюджету України. Розрахунок за поставлений Товар (частину Товару) здійснюється Замовником на підставі належним чином оформленої накладної, відповідно до статті 49 Бюджетного Кодексу України. Усі розрахунки за Договором проводяться у гривні в безготівковій формі.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЕВОПЕРФЕКТ"
Пропозиція:
375 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.05.2025 16:12
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Скасування
28.06.2025 00:00
- замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
17.06.2025 18:46
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександра Вашук
Електронна пошта
Телефон
+380985019101
Замовник
ЄДРПОУ
25575049
Повна назва
Аварійно – рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області
Поштовий індекс
33005
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
М.РІВНЕ
Адреса
ВУЛ. НЕБОЖИНСЬКОГО НАЗАРА БУД. 23
Кваліфікація
Лот № 1 Форматно-розкрійний верстат MAST H-RS305 VF3200 Pro
Період вимог/скарг з 11.06.2025 10:34 по 17.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.06.2025 00:00 по 13.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.06.2025 10:35
Довідка НАЗК
11.06.2025 10:34
Повідомлення про рішення
05.06.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2025 15:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2025 15:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Не вказано в довідці номер та дату аналогічного договору №2 з/п, а саме: Аналогічний договір_Довідка.pdf. 2. Надати підтверджуючі документи стосовно оплати аналогічних дороворів ( у вигляді накладних, актів приймання-передачі тощо).
Створено
09.06.2025 16:42
Надати до
10.06.2025 16:42
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-16-000054
Дата створення проекту
16.06.2025 17:14
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
16.06.2025 17:36
Дата публікації висновку про результати
20.06.2025 12:02
Дата завершення усунення порушень
05.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
08.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 700-98-85
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 836-61-85
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 16.06.2025 № 53-з Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 16.06.2025 № 53-з. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-05-28-010726-a 28.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
16.06.2025 00:00
Документи рішення
16.06.2025 17:36
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 20 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2025-05-28-012668-a на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї (далі – Тендерна документація), реєстр пропозицій, протокол розкриття пропозицій, тендерна пропозиція переможця торгів ТОВ «ЕВОПЕРФЕКТ», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.06.2025 №120, від 17.06.2025 №124, вимогу про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір, пояснення Замовника з додатками до нього надане 17.06.2025 та через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено наступне. Відповідно до вимог пункту 6 розділу 3 Тендерної документації вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 4 до цієї тендерної документації. В додатку 4 до Тендерної документації Замовником зазначено, що якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. В порівняльній таблиці (вих.№0306/13 від 03.06.2025) учасника ТОВ «ЕВОПЕРФЕКТ» наявна інформація про габаритні розміри форматно-розкрійного верстату: ШхДхВ: 580х920х580мм. В складі тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «ЕВОПЕРФЕКТ» завантажено технічний паспорт, посібник з експлуатації «Форматно-розкрійний верстат MAST H-RS305 VF3200 Pro», який містить інформацію про габаритні розміри верстата: довжина – 3300мм, ширина – 3150мм, висота – 875мм, що не відповідає інформації, зазначеній ТОВ «ЕВОПЕРФЕКТ» в порівняльній таблиці, а також технічним характеристикам, зазначеним Замовником в Додатку 4 до Тендерної документації. Викладені вище невідповідності пропозиції ТОВ «ЕВОПЕРФЕКТ» вимогам тендерної документації не відносяться до формальних (несуттєвих) помилок, що не впливають на зміст пропозиції. З огляду на вищевикладене, пропозиція учасника ТОВ «ЕВОПЕРФЕКТ» підлягала відхиленню відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей (не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей). Водночас, Замовником в порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕВОПЕРФЕКТ», а визначено його переможцем торгів. Пояснення надані Замовником під час проведення моніторингу процедури закупівлі щодо викладених порушень не спростовують його. В ході моніторингу Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕВОПЕРФЕКТ» згідно з підпунктом 2 пункту 50 Особливостей на підставі протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.06.2025 №124, у зв’язку з чим відмінено торги.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення норм абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
20.06.2025 00:00
Дата публікації
20.06.2025 12:02
Документи висновку
20.06.2025 12:02
-
Повідомлення
Запит
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Форматно-розкрійний верстат» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-28-010726-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. 1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, аналіз ринку цін, листування з учасниками ринку, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 3. В порівняльній таблиці (вих.№0306/13 від 03.06.2025) учасника ТОВ «ЕВОПЕРФЕКТ» наявна інформація про габаритні розміри форматно-розкрійного верстату: ШхДхВ: 580х920х580мм. В додатку 4 до Тендерної документації Замовником зазначено, що якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. В складі тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «ЕВОПЕРФЕКТ» завантажено технічний паспорт, посібник з експлуатації «Форматно-розкрійний верстат MAST H-RS305 VF3200 Pro», який містить інформацію про габаритні розміри верстата: довжина – 3300мм, ширина – 3150мм, висота – 875мм, що не відповідає інформації, зазначеній ТОВ «ЕВОПЕРФЕКТ» в порівняльній таблиці, а також технічним характеристикам, зазначеним в Додатку 4 до Тендерної документації. Обґрунтуйте відповідність тендерної пропозиція ТОВ «ЕВОПЕРФЕКТ» технічним вимогам, встановленим в Додатку №4 до Тендерної документації. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
17.06.2025 10:38
Орган перевірки
21.06.2025 00:00
Документи повідомлення
17.06.2025 10:39
-
Відповідь
Пояснення
1. Разрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювався на підставі наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 18.02.2020 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Було направлено запити на комерційні пропозиції та проаналізовано ринок в мережі інтернет. Враховуючи надані цінові пропозиції від ТОВ «МАСТ ЮА» - 379250,00 грн, ТОВ «КМА ЮА» - 376250,00 грн, ТОВ «ІНТЕРДЕК» - 381250,00 грн та інформація, що міститься у мережі Інтернет у відкритому доступі: інтернет магазин «tools-shop» - 376250,00 грн, інтернет магазин «listasad» - 376250,00 грн. Проведено розрахунок очікуваної вартості за методом порівняння ринкових цін, очікувана вартість становить: (379250,00 грн + 376250,00 грн + 381250,00 грн + 376250,00 грн+376250,00грн)/5 =377 850,00 грн. в т.ч. ПДВ. 2. Обґрунтування стосовно технічних та якісних характеристик предмета закупівлі розміщене на веб-сайті Головного управління ДСНС України у Рівненській області за посиланням: https://rv.dsns.gov.ua/upload/2/3/9/8/6/3/7/obgruntuvannia-foromatno-rozkriinii-verstat.pdf. 3. Відповідно до пункту 1 Додатку 4 тендерної документації Замовника, а саме в Специфікації предмету закупівлі було зазначено технічні характеристики Форматно-розкрійний верстат MAST H-RS305 VF3200 Pro та комплектуючим до нього «Аспірація Holzmann ABS 2480», характеристики якого також були вказані. В тому числі зазначені розміри «Габаритні розміри, ШхДхВ: 580х920х580мм», які стосуються аспірації не вказані в технічному паспорті, оскільки попередньо зазначений документ відноситься лише до форматно-розкрійного верстату MAST H-RS305 VF3200 Pro. Учасник ТОВ «ЕВОПЕРФЕКТ» (далі Учасник) підтвердив постачання форматно-розкрійного верстату MAST H-RS305 VF3200 Pro та комплекту «Аспірація Holzmann ABS 2480» відповідно до технічних вимог предмету закупівлі згідно Додатку 4 тендерної документації в порівняльній таблиці (вих.№0306/13 від 03.06.2025), Замовник прийняв ці дані та визнав переможцем торгів. Враховуючі вищевикладене та те, що відсутні підтвердження відповідності вимагаємих технічних характеристик комплекту «Аспірація Holzmann ABS 2480», окрім наданих характеристик в порівняльній таблиці (вих.№0306/13 від 03.06.2025), що не входить до стандартної комплектації предмету закупівлі з тих підстав і відсутні його технічні характеристики в наданому Учасником технічному паспорті «посібник з експлуатації «Форматно-розкрійний верстат MAST H-RS305 VF3200 Pro» на підставі зазначених технічних невідповідностей Закупівлі Замовником було прийнято рішення, щодо скасування закупівлі відповідно з підстав що наведені підпункту 2 пункту 50 Особливостей, а саме: - замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Рішеня
17.06.2025 18:43
Замовник
Документи повідомлення
Торги відмінено
Очікувана вартість
377 850 грн.
Період подання пропозицій
до 05.06.2025 00:00
Замовник:
Аварійно – рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області
Контактний телефон:
+380985019101
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
377 850 грн.
Період подання пропозицій
до 05.06.2025 00:00
Замовник:
Аварійно – рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області
Контактний телефон:
+380985019101
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності