Показати схожі тендери

Закупівля Послуги віртуального хмарного дата-центру від Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-28-010512-a
Id Tender fbf8480c7db248e489dd63a4ebef9db5
План UA-P-2025-05-28-012358-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 28.05.2025 15:46
Остання зміна 11.06.2025 11:46
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
583 650 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 918.25 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.05.2025 15:45 до 05.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 28.05.2025 15:45
до 02.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.05.2025 15:45
до 02.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.06.2025 00:00
до 11.06.2025 11:33
Залишилось 1 год. 35 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.06.2025 11:33
до 17.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 11.06.2025 11:33
-
Період уточнень
з 28.05.2025 15:45 до 02.06.2025 00:00
Період оскарження
з 28.05.2025 15:45 до 02.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.06.2025 00:00 до 11.06.2025 11:33
Період кваліфікації
з 05.06.2025 00:00 до 11.06.2025 11:33
Основні параметри
Послуги віртуального хмарного дата-центру
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
583 650 грн.
Послуги віртуального хмарного дата-центру
Назва предмета закупівлі
Послуги віртуального хмарного дата-центру
Очікувана вартість
583 650 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2918,25
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги віртуального хмарного дата-центру
Код ДК 021:2015
72910000-2 - Послуги з резервного копіювання
Кількість
47 940
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61165, Україна, Харківська область, м. Харків, проспект Науки, 9-А
Дата постачання з
01.07.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату за належно надані Послуги на підставі Акта (актів) приймання-передачі послуг протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дати його підписання Сторонами (з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 09 червня 2021 року № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану»). У випадку затримки оплати, пов’язаної з відсутністю реального фінансування, почерговістю здійснення Казначейством та органами Казначейства платежів за дорученнями клієнтів з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунку, визначеною Порядком виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 № 590, у випадку затримки бюджетного фінансування, зменшення бюджетних асигнувань, неприйняття органами державної влади рішень або невчинення дій, необхідних для здійснення оплати, передбаченої Договором (або прийняття відповідних рішень чи вчинення дій із затримкою), прийняття органами державної влади рішень, які унеможливлюють виконання Замовником своїх зобов’язань за Договором, - Замовник не несе жодної майнової та фінансової відповідальності перед Виконавцем, штрафні санкції не застосовуються. Замовник має право на відстрочку платежу за надані Послуги. У випадку затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів з дати отримання Замовником грошових коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Приватне акціонерне товариство «ДАТАГРУП»
Пропозиція:
494 294.4 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.05.2025 15:46
Оголошення про проведення закупівлі
28.05.2025 15:45
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Барановська
Електронна пошта
Телефон
+380577021076
Сайт:
https://www.hneu.edu.ua
Замовник
ЄДРПОУ
02071211
Повна назва
Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця
Поштовий індекс
61165
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
м. Харків
Адреса
проспект Науки, 9-А
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги віртуального хмарного дата-центру
Період вимог/скарг з 11.06.2025 11:33 по 17.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.06.2025 00:00 по 13.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.06.2025 11:33
Довідка НАЗК
11.06.2025 11:33
Повідомлення про рішення
05.06.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2025 15:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2025 15:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Приватного акціонерного товариства «ДАТАГРУП» (ідентифікаційний код учасника в ЄДР – 31720260) (далі – ПАТ «ДАТАГРУП»), відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі – Особливості), щодо її відповідності вимогам тендерної документації, виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані цим учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції: 1) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1.3.1 ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ ІІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Враховуючи підпункт 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації перелік документів та інформації, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, викладений у додатку 1 до тендерної документації. ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1.1 ПУНКТУ 1 ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ для підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку учасника про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, складену та заповнену за нижченаведеною табличною формою І. Тендерна пропозиція учасника ПАТ «ДАТАГРУП» містить Форму І «Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» у файлі: «Довідка про наявність працівників.pdf», де зазначається інформація щодо одного спеціаліста начальника відділу – Черноус Олександр Іванович, який буде залучатися для надання послуг, що є предметом закупівлі, однак учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку учасника про наявність в учасника процедури закупівлі ПРАЦІВНИКІВ відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ тендерної пропозиції та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей, згідно із Законом, учаснику – ПАТ «ДАТАГРУП» відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, – надати документ(ти) відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації.
Створено
10.06.2025 10:06
Надати до
11.06.2025 10:06
Договір
UA-2025-05-28-010512-a-b1
Очікує підписання
494 294.4 грн.
494 294.4 грн.
З ПДВ
Номенклатура
47 940 (послуга)
Послуги віртуального хмарного дата-центру
Номенклатура
Послуги віртуального хмарного дата-центру
Кількість
47 940
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця
Повна назва
Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02071211

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Приватне акціонерне товариство «ДАТАГРУП»
Повна назва
Приватне акціонерне товариство «ДАТАГРУП»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31720260

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
583 650 грн.
Період подання пропозицій
до 05.06.2025 00:00
Замовник:
Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця
Контактний телефон:
+380577021076
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
583 650 грн.
Період подання пропозицій
до 05.06.2025 00:00
Замовник:
Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця
Контактний телефон:
+380577021076
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності