Показати схожі тендери

Закупівля Розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень будівлі № 9/3 ***, ***, м. Полтава, *** шифр 25-05 з позитивним експертним висновком, ДК 021-2015: 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування» від Квартирно-експлуатаційний відділ міста Полтава.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-28-009078-a
Id Tender 0e74495541c14c858ccfcdaad8853918
План UA-P-2025-05-28-011032-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 28.05.2025 15:02
Остання зміна 16.06.2025 09:21
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
75 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
750 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.05.2025 15:01 до 12.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 28.05.2025 15:01
до 09.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.05.2025 15:01
до 09.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 12.06.2025 00:00
-
Період уточнень
з 28.05.2025 15:01 до 09.06.2025 00:00
Період оскарження
з 28.05.2025 15:01 до 09.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.06.2025 00:00
Основні параметри
Розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень будівлі № 9/3 ***, ***, м. Полтава, *** шифр 25-05 з позитивним експертним висновком, ДК 021-2015: 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування»
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
75 000 грн.
Розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень будівлі № 9/3 ***, ***, м. Полтава, *** шифр 25-05 з позитивним експертним висновком, ДК 021-2015: 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування»
Назва предмета закупівлі
Розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень будівлі № 9/3 ***, ***, м. Полтава, *** шифр 25-05 з позитивним експертним висновком, ДК 021-2015: 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування»
Очікувана вартість
75 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
750,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень будівлі № 9/3 ***, ***, м. Полтава, *** шифр 25-05 з позитивним експертним висновком
Код ДК 021:2015
71320000-7 - Послуги з інженерного проектування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул.Сінна, 36
Дата постачання по
15.07.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки між Сторонами за цим Договором проводяться протягом 10 робочих днів з моменту підписання відповідного Акту здачі-приймання виконаних робіт. Розрахунки за Договором здійснюються в безготівковому порядку за платіжними дорученнями Замовника. Обов’язок Замовника по оплаті вважається виконаним з моменту списання грошових коштів з його поточного рахунку. Замовник має право на оплату виконаних робіт частинами після закінчення окремих видів робіт або етапів робіт, про що складаються окремі акти здачі приймання робіт. Відповідно до ст.23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом семи банківських днів з дати отримання Споживачем на свій рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом. Будь-які штрафні санкції в такому випадку не застосовуються.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Фізична особа-підприємець Авраменко Сергій Олександрович
Пропозиція:
48 950 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Георгіївна Семенова
Електронна пошта
Телефон
+380532608236
Замовник
ЄДРПОУ
08377170
Повна назва
Квартирно-експлуатаційний відділ міста Полтава
Поштовий індекс
36039
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
м. Полтава
Адреса
вул. Сінна, 36
Кваліфікація
Лот № 1 Розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень будівлі № 9/3 ***, ***, м. Полтава, *** шифр 25-05 з позитивним експертним висновком, ДК 021-2015: 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування»
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.06.2025 00:00 по 20.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.06.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2025 15:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2025 15:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей 1. 1 Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам 4.3. п.4 Інша інформація та документи Розділ V. Оцінка тендерних пропозицій та їх розгляд просимо надати гарантійний лист про те, що Учасник не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176) у відповідності до вимог тендерної документації 2. В зв’язку із протиріччям в документах тендерної пропозиції Учасника щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам Додатку № 2 до тендерної документації, щодо досвіду виконання аналогічного договору: - Договір № 55 від 11.03.2024 р. та Договір № 53 від 11.03.2024 р., термін виконання робіт видача проектно-кошторисної документації після проходження експертизи Додаток №2 до договору – 30.04.2024;. - Акт надання послуг №3 до Договору № 55 від 11.03.2024 р. - 10.07.2024 року; - Акт надання послуг №3 до Договору № 53 від 11.03.2024 р. - 10.07.2024 року; - Інформація про виконання аналогічного договору № 413 від «11» червня 2025 року Період виконання Договору № 55 від 11.03.2024 р. – 10.07.2024 та Договору № 53 від 11.03.2024 р. – 10.07.2024; - Листи відгуки від Відділу освіти, молоді та спорту Коблівської сільської ради №244 від 01.07.2024 та №243 від 01.07.2024, з позитивним характером та інформацією про належне виконання умов договору у встановлені строки; - Додаткові угоди щодо перенесення терміну надання послуг у зв’язку із невчасним виконанням умов договору відсутні. Просимо привести документи тендерної пропозиції у відповідність до вимог тендерної документації в частині виконання вимог Додатку № 2 до тендерної документації.
Створено
16.06.2025 09:21
Надати до
17.06.2025 09:21
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
75 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.06.2025 00:00
Замовник:
Квартирно-експлуатаційний відділ міста Полтава
Контактний телефон:
+380532608236
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
75 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.06.2025 00:00
Замовник:
Квартирно-експлуатаційний відділ міста Полтава
Контактний телефон:
+380532608236
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності