Показати схожі тендери

Закупівля Виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок в межах території Бориславської міської територіальної громади Дрогобицького району Львівської області від УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ, ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ТА АРХІТЕКТУРИ БОРИСЛАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-28-008969-a
Id Tender 55f547d6dd0d4ebd96a027d9e1248cf4
План UA-P-2025-05-28-010579-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 28.05.2025 15:28
Остання зміна 16.06.2025 13:19
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 042 738 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 213.69 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.05.2025 15:24 до 05.06.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 28.05.2025 15:24
до 02.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.05.2025 15:24
до 02.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.06.2025 01:00
до 06.06.2025 16:43
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.06.2025 16:43
до 12.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.06.2025 16:43
до 16.06.2025 13:19
Період уточнень
з 28.05.2025 15:24 до 02.06.2025 00:00
Період оскарження
з 28.05.2025 15:24 до 02.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.06.2025 01:00 до 06.06.2025 16:43
Період кваліфікації
з 05.06.2025 01:00 до 06.06.2025 16:43
Основні параметри
Виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок в межах території Бориславської міської територіальної громади Дрогобицького району Львівської області
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 042 738 грн.
Виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок в межах території Бориславської міської територіальної громади Дрогобицького району Львівської області
Назва предмета закупівлі
Виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок в межах території Бориславської міської територіальної громади Дрогобицького району Львівської області
Очікувана вартість
1 042 738 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5213,69
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
30 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок в межах території Бориславської міської територіальної громади Дрогобицького району Львівської області
Код ДК 021:2015
71340000-3 - Комплексні інженерні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
82300, Україна, Львівська область, Борислав, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 42
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовником, за наявності відповідних бюджетних асигнувань, проводяться розрахунки в безготівковій формі шляхом перерахування на поточний рахунок Виконавця відповідної суми грошових коштів впродовж 30 (тридцяти ) календарних днів з моменту підписання Сторонами Актів приймання-передачі наданих послуг із зазначенням фактично наданих послуг. При цьому, якщо у Замовника відсутні відповідні бюджетні асигнування та ним не може бути виконана своєчасно оплата наданих Виконавцем послуг за цим Договором, Замовник зобов’язаний повідомити про це Виконавця впродовж 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання від Виконавця рахунку на оплату із зазначенням граничного терміну проведення розрахунків.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТзОВ "Західземлепроект плюс"
Пропозиція:
988 200 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Федів Оксана
Електронна пошта
Телефон
380639416117
Замовник
ЄДРПОУ
41128904
Повна назва
УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ, ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ТА АРХІТЕКТУРИ БОРИСЛАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
82300
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Борислав
Адреса
ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 42
Кваліфікація
Лот № 1 Виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок в межах території Бориславської міської територіальної громади Дрогобицького району Львівської області
Період вимог/скарг з 06.06.2025 16:43 по 12.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.06.2025 01:00 по 13.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.06.2025 16:44
Довідка НАЗК
06.06.2025 16:43
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
05.06.2025 01:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-05-28-008969-a-c1
Підписаний і діє
Номер
1606/25
988 200 грн.
823 500 грн.
З ПДВ
Підписано
16.06.2025
Строк дії договору з
16.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок в межах території Бориславської міської територіальної громади Дрогобицького району Львівської області
Номенклатура
Виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок в межах території Бориславської міської територіальної громади Дрогобицького району Львівської області
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ, ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ТА АРХІТЕКТУРИ БОРИСЛАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ, ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ТА АРХІТЕКТУРИ БОРИСЛАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41128904

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТзОВ "Західземлепроект плюс"
Повна назва
ТзОВ "Західземлепроект плюс"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41027977

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
16.06.2025 13:18
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-01-000055
Дата створення проекту
01.07.2025 15:03
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
01.07.2025 15:49
Дата публікації висновку про результати
10.07.2025 15:28
Дата завершення усунення порушень
25.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
23.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 01.07.2025 №183 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 01.07.2025 №183. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-05-28-008969-a, 28.05.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
01.07.2025 00:00
Документи рішення
01.07.2025 15:49
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 10 липня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору про закупівлю вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління комунальної власності, земельних відносин та архітектури Бориславсьвої міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-05-28-010579-a); оголошення про проведення відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури закупівлі; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; тендерну пропозицію ТОВ «Західземлепроект плюс»; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «Західземлепроект плюс» як переможцем тендеру документи; договір від 16.06.2025 №1606/25; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документ на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Також, відповідно до вимог пункту 3 Особливостей №1178 під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей замовники застосовують положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 цих особливостей. У частині першій статті 25 Закону визначено, що у разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції, у тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. Частиною третьою статті 25 Закону визначено підстави, за яких забезпечення тендерної пропозиції не повертається, серед яких: ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Згідно з частиною шостою статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Однак, за чинними нормами Особливостей №1178 перелік підстав, відсутність яких повинен документально підтвердити переможець тендеру, та строк надання таких документів визначені у пункті 47 Особливостей №1178, та відрізняються від вимог, визначених у частині шостій статті 17 Закону. Норма частини шостої статті 17 Закону у період дії Особливостей №1178 не застосовується. Так, у пункті 47 Особливостей №1178 визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Моніторингом встановлено, що у пункті 5.1 Розділу 5 Додатку 1 тендерної документації Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639) із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 1 пункту 3.4 Розділу 3 тендерної документації відшкодувати кошти у сумі 30 000,00 грн забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в підпункті 5.3 Розділу 5 Додатку №1 до тендерної документації. У підпункті 1 пункту 3.4. Розділу 3 тендерної документації серед підстав неповернення (стягнення) забезпечення тендерної пропозиції вказано: ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. Водночас, у пункті 5.7 Розділу 5 Додатку 1 тендерної документації зазначено, що до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та до ч.3 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни не було внесено, під означенням «ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;» слід розуміти «ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п.47 Особливостей №1178, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених п.47 Особливостей №1178. Отже, Замовником під час здійснення досліджуваної закупівлі застосовано положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей №1178. Водночас, моніторингом встановлено, що учасником ТОВ «Західземлепроект плюс» у складі тендерної пропозиції надано банківську гарантію №202-25Г, видану 02.06.2025 АТ «РВС Банк», яка серед умов її неповернення містить: «ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону». Таким чином, надання забезпечення тендерної пропозиції ТОВ «Західземлепроект плюс» здійснено без урахування чинних норм Особливостей №1178 (без урахування норм пункту 47 Особливостей №1178), що не відповідає умовам пункту 5.7 Розділу 5 Додатку 1 тендерної документації Замовника. Відповідно до норм пункту 43 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. При цьому, згідно з нормами пункту 43 Особливостей №1178 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). З врахуванням вищевикладеного, на порушення вимог пункту 43 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Західземлепроект плюс» не оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення вищевказаних невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «Західземлепроект плюс» та не надано учаснику можливості виправити таку невідповідність. Слід зазначити також, що у разі надання ТОВ «Західземлепроект плюс», як переможцем тендеру документального підтвердження відсутності підстав для відхилення його тендерної пропозиції згідно з абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей №1178 у строк, що не перевищує 10 днів (відповідно до частини шостої статті 17 Закону), однак перевищує 4 дні (встановлений пунктом 47 Особливостей №1178 строк) з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю Замовник втратив би можливість стягнути (не повернути) забезпечення тендерної пропозиції в сумі 30 000,00 гривень. У наданому під час моніторингу поясненні Замовником, зокрема, наведено умови пункту 3.4.Розділу 3 тендерної документації та приміток Розділу 4 Додатку №1 до тендерної документації та зазначено, що наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628 містить форму (шаблон) гарантії, пункт 3 цієї форми зазначає, що: ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі), у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, є однією з вимог, що підтверджує невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією. Також, у наданому поясненні Замовник зазначив, що в наказ Мінекономіки України від 14.12.2020 №2628 станом на сьогоднішній день змін до форми банківської гарантії не внесено, зокрема і в частині повернення\не повернення забезпечення тендерної пропозиції, таким чином, ні замовник, ні будь-хто інший не вправі самостійно вносити зміни до вимог забезпечення тендерної пропозиції та до самої форми, а отже, подаючи банківську гарантію, учасник в частині підстави не повернення банківської гарантії, як вимагалося в тендерній документації, надав її згідно форми, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628. Водночас, за імперативною нормою пункту 3 Особливостей №1178 під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей замовники повинні застосовувати положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 цих особливостей. Відповідно до частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель. При цьому Закон встановлює, що особливості на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування визначаються Урядом. З огляду на зазначене, оскільки відповідно до пункту 47 Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту, надання забезпечення тендерної пропозиції у період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, здійснюється з урахуванням цих Особливостей. Отже, вимоги в тендерній документації, у тому числі ті, що стосуються забезпечення тендерної пропозиції, повинні встановлюватися замовником з дотриманням законодавства в цілому. Замовником при складанні тендерної документації дотримано вищевказані норми пункту 3 Особливостей №1178, адже у пункті 5.7 Розділу 5 Додатку №1 тендерної документації вказано, що зважаючи на те, що до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628 зміни не було внесено, тому під означенням «ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;» слід розуміти «ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п.47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених п.47 Особливостей.». Таким чином, електронна банківська гарантія учасника повинна бути оформлена у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628 з урахуванням положень Особливостей №1178. Посилання Замовником у поясненні на судові рішення щодо оскарження моніторингу іншої процедури закупівлі (UA-2023-06-15-012472-a) є не коректним, оскільки такі рішення стосуються індивідуальних обставин та не мають прецедентного характеру, а також умови тендерної документації за вказаною процедурою закупівлі відрізняються від умов тендерної документації за досліджуваною процедурою закупівлі. З врахуванням вищенаведеного у поданих ТОВ «Західземлепроект плюс» документах тендерної пропозиції наявні невідповідності, які підлягали виправленню в порядку пункту 43 Особливостей №1178. Однак, на порушення норм пункту 43 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, Замовником не встановлено до учасника ТОВ «Західземлепроект плюс» вимоги щодо виправлення такої невідповідності.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Західземлепроект плюс» встановлено порушення вимог пунктів 3 та 43 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; надання переможцем тендеру документів; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо), направлені на недопущення у подальшому порушення вимог пунктів 3, та 43 Особливостей №1178 при розгляді тендерної пропозиції. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
10.07.2025 00:00
Дата публікації
10.07.2025 15:28
Документи висновку
10.07.2025 15:28
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
У відповідь на ваш висновок за результатами закупівлі повідомляємо наступне. Відповідно до статті 9 Закону розроблення та затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції відноситься до повноважень Уповноваженого органу. На виконання цієї норми Мінекономіки було прийнято наказ від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», яким затверджено ОБОВ’ЯЗКОВУ ФОРМУ та вимоги до забезпечення тендерної пропозиції. Так, зазначений наказ містить форму (шаблон) гарантії. Пункт 3 цієї форми зазначає, що: ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі), у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, є однією з вимог, що підтверджує невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією. Пунктом 2 частини другої статті 22 Закону N 922-VIII передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Також пунктом 15 частини 2 статті 22 Закону N 922-VIII передбачено, що у тендерній документації зазначаються відомості про розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Відповідно до п.3.4.Розділу 3 Тендерної документації: 1. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Згідно до Розділу 5 Додатку №1 до Тендерної документації Замовником зазначено: 5.7. Примітка: Згідно п. 3 Особливостей: Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей замовники застосовують положення: статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 цих особливостей; Зважаючи на те, що до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та до ч.3 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни не було внесено, під означенням «ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;» слід розуміти «ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п.47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених п.47 Особливостей. Аналогічну позицію викладено у Рішенні № 115979993, 27.12.2023, Харківський окружний адміністративний суд. В даному рішенні Суд зазначає, що пункт 47 Особливостей встановлює підстави прийняття замовником рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, в цій нормі не регулюються питання пов`язані з забезпеченням учасниками тендерних пропозицій. Суд погоджується з доводами позивача, що третя особа вимоги ТД щодо надання забезпечення повністю виконала, а доводи відповідача те, що третя особа мала надати банківську гарантію в якій відобразити зміни, які не передбачені Законом № N 922-VIII, а на думку відповідача слідують з пунктів 44, 47 Особливостей є безпідставними. Суд зауважує, що норми Закону України мають вищу юридичну силу ніж постанова КМУ, а тому першочерговому застосуванню підлягають норми Закону. Вища юридична сила закону полягає також у тому, що всі підзаконні нормативно-правові акти приймаються на основі законів та за своїм змістом не повинні суперечити їм. Підпорядкованість таких актів законам закріплена у положеннях Конституції України. Варто наголосити, що в наказ Мінеокономіки України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628 станом на сьогоднішній день змін до форми банківської гарантії не внесено, зокрема і в частині повернення\не повернення забезпечення тендерної пропозиції. В Наказі № 2628 зазначено, що ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями; реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії. Таким чином, враховуючи зазначене, ні замовник, ні будь-хто інший не вправі самостійно вносити зміни до вимог забезпечення тендерної пропозиції та до самої форми. Отже, подаючи банківську гарантію, учасник в частині підстави не повернення банківської гарантії , як вимагалося в тендерній документації надав її згідно форми затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628. Відтак, оскільки подана банківська гарантія відповідала затвердженій формі в частині підстави не повернення банківської гарантії, вимогам тендерної документації, була дійсною, в замовника не було підстав надання зауважень на 24 години на усунення невідповідностей в частині підстави не повернення банківської гарантії. Згідно п. 8 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Просимо прийняти вказані аргументовані заперечення до висновку. Крім того повідомляємо про те, що уповноважена особа, відвідала онлайн курси https://prometheus.org.ua/prometheus-free/public-procurement-basics/ ; https://www.youtube.com/live/7Z9gNuDU1Uw ; та планує відвідати і інші як онлайн, так і офлайн навчання для підвищення кваліфікації уповноважених осіб щодо проведення публічних закупівель та зобов’язується в майбутньому не допускати порушень при проведенні закупівель та проводити всі закупівлі виключно з відповідністю до чинного законодавства. Окрім того, керівником вжито заходів наведених у висновку та проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою щодо недопущення в подальшому порушення законодавства України в сфері публічних закупівель. Згідно ч.9 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі": У разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку. Відтак, зважаючи на те, що замовником виконано Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель зазначені за результатами моніторингу у строки і спосіб зазначені у висновку, просимо підтвердити факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку. З повагою!
Дата публікації
15.07.2025 09:57
Документи інформації про усунення порушення
15.07.2025 10:05
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
Дата: 03.07.2025 Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-05-28-008969-a, яка проведена Управлінням комунальної власності, земельних відносин та архітектури Бориславської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідно до пункту 5.1 Розділу 5 Додатку 1 тендерної документації Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 1 пункту 3.4 Розділу 3 тендерної документації відшкодувати кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в підпункті 5.3 Розділу 5 Додатку №1 до тендерної документації. Слід зазначити, що у пункті 5.7 Розділу 5 Додатку 1 тендерної документації зазначено, що до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та до ч.3 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни не було внесено, під означенням «ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;» слід розуміти «ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п.47 Особливостей №1178, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених п.47 Особливостей №1178. Водночас, учасником ТОВ «Західземлепроект плюс» у складі тендерної пропозиції надано банківську гарантію №202-25Г, видану 02.06.2025 Акціонерним товариством «РВС Банк», яка містить умову її неповернення «ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону», без зазначення у ній врахування норм Особливостей №1178. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 3. Надати інформацію чи враховано Замовником при розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Західземлепроект плюс» подану банківську гарантію, яка містить умови неповернення забезпечення тендерної пропозиції, що не відповідають пункту 47 Особливостей №1178. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
03.07.2025 16:20
Орган перевірки
09.07.2025 00:00
Документи повідомлення
03.07.2025 16:31
-
Запит
Про надання пояснення
Дата: 07.07.2025 Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-05-28-008969-a, яка проведена Управлінням комунальної власності, земельних відносин та архітектури Бориславської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. В ході моніторингу встановлено, що за результатами процедури закупівлі укладено договір від 16.06.2025 №1606/25 (далі - Договір №1606/25), згідно з пунктом 5.1 якого зазначено термін надання послуг – 10 календарних днів з моменту підписання цього Договору. Відповідно до пункту 7.2 Договору №1606/25 у разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов’язань при закупівлі послуг за бюджетні кошти виконавець сплачує Замовнику штраф у розмірі 30% від суми договору. Слід зазначити, що в електронній системі закупівель додаткової угоди на продовження терміну надання послуг до Договору №1606/25 немає. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 1. Надати інформацію щодо фактичних обсягів виконання послуг за Договором №1606/25 станом на 07.07.2025 (із наданням підтверджуючих документів) та, у разі несвоєчасного надання послуг чи нараховувався штраф відповідно до пункту 7.2 Договору №1606/25. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
07.07.2025 17:46
Орган перевірки
11.07.2025 00:00
Документи повідомлення
07.07.2025 17:47
-
Відповідь
Пояснення
У відповідь на ваш запит про надання пояснень повідомляємо наступне. 1.Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Предмет закупівлі: ДК 021:2015:71340000-3: Комплексні інженерні послуги (Виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок в межах території Бориславської міської територіальної громади Дрогобицького району Львівської області) (номер закупівлі в електронній системі UA-2025-05-28-008969-a) Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначений згідно Рішення Бориславської міської ради Львівської області № 2461 від 24 квітня 2025 року. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі розроблені відповідно до: • Земельний кодекс України; • Податковий кодекс України; • Закони України «Про землеустрій», «Про Державний земельний кадастр», «Про оцінку земель»; • Порядок ведення Державного земельного кадастру, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2012 року №1051; • Методика нормативної грошової оцінки земельних ділянок, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 03.11.2021року № 1147; • інших підзаконних нормативних актів та технічних норм, що застосовуються при проведенні нормативної грошової оцінки земельних ділянок. Обґрунтування очікуваної вартості: Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме, застосовувався метод обрахування очікуваної вартості послуг методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з прайс-листів на момент вивчення ринку, зокрема, шляхом застосування такого способу, як направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) надавачам послуг. У відповідь на такі запити замовником було отримано 2 комерційних пропозиції, на основі яких і визначено очікувану вартість предмета закупівлі. (Надаємо разом з поясненням) На підставі отриманих цінових пропозицій Замовником було вирахувано середньоарифметичне значення масиву отриманих даних та було розраховано очікувану вартість предмету закупівлі. 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Інформація розміщена за посиланням: https://boryslavrada.gov.ua/post/2025/176950 3. Надати інформацію чи враховано Замовником при розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Західземлепроект плюс» подану банківську гарантію, яка містить умови неповернення забезпечення тендерної пропозиції, що не відповідають пункту 47 Особливостей №1178. Відповідно до статті 9 Закону розроблення та затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції відноситься до повноважень Уповноваженого органу. На виконання цієї норми Мінекономіки було прийнято наказ від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», яким затверджено ОБОВ’ЯЗКОВУ ФОРМУ та вимоги до забезпечення тендерної пропозиції. Так, зазначений наказ містить форму (шаблон) гарантії. Пункт 3 цієї форми зазначає, що: ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі), у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, є однією з вимог, що підтверджує невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією. пунктом 2 частини другої статті 22 Закону N 922-VIII передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Також пунктом 15 частини 2 статті 22 Закону N 922-VIII передбачено, що у тендерній документації зазначаються відомості про розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Відповідно до п.3.4.Розділу 3 Тендерної документації: 1. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією . Згідно до приміток Розділу 4 Додатку №1 до Тендерної документації Замовником зазначено: Примітка: Згідно п. 3 Особливостей: Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей замовники застосовують положення: статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 цих особливостей; Зважаючи на те, що до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та до ч.3 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни не було внесено, під означенням «ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;» слід розуміти «ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п.47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених п.47 Особливостей. Аналогічну позицію викладено у Рішенні № 115979993, 27.12.2023, Харківський окружний адміністративний суд. В даному рішенні Суд зазначає, що пункт 47 Особливостей встановлює підстави прийняття замовником рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, в цій нормі не регулюються питання пов`язані з забезпеченням учасниками тендерних пропозицій. Суд погоджується з доводами позивача, що третя особа вимоги ТД щодо надання забезпечення повністю виконала, а доводи відповідача те, що третя особа мала надати банківську гарантію в якій відобразити зміни, які не передбачені Законом № N 922-VIII, а на думку відповідача слідують з пунктів 44, 47 Особливостей є безпідставними. Суд зауважує, що норми Закону України мають вищу юридичну силу ніж постанова КМУ, а тому першочерговому застосуванню підлягають норми Закону. Вища юридична сила закону полягає також у тому, що всі підзаконні нормативно-правові акти приймаються на основі законів та за своїм змістом не повинні суперечити їм. Підпорядкованість таких актів законам закріплена у положеннях Конституції України. Варто наголосити, що в наказ Мінекономіки України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628 станом на сьогоднішній день змін до форми банківської гарантії не внесено, зокрема і в частині повернення\не повернення забезпечення тендерної пропозиції. В Наказі № 2628 зазначено, що ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями; реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії. Таким чином, враховуючи зазначене, ні замовник, ні будь-хто інший не вправі самостійно вносити зміни до вимог забезпечення тендерної пропозиції та до самої форми. Отже, подаючи банківську гарантію, учасник в частині підстави не повернення банківської гарантії , як вимагалося в тендерній документації надав її згідно форми затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628. Відтак, оскільки подана банківська гарантія відповідала затвердженій формі в частині підстави не повернення банківської гарантії, вимогам тендерної документації, була дійсною, в замовника не було підстав надання зауважень на 24 години на усунення невідповідностей в частині підстави не повернення банківської гарантії. Просимо прийняти надані пояснення. З повагою.
Рішеня
08.07.2025 11:02
Замовник
Документи повідомлення
08.07.2025 11:02
-
08.07.2025 11:10
-
Відповідь
Пояснення на запит
У відповідь на ваш запит про надання пояснень повідомляємо наступне. Учасником було надано послуги за Договором №1606/25 у терміни та в обсягах, що визначені договором, відтак штраф відповідно до пункту 7.2 Договору №1606/25 замовником не застосовувався. Просимо прийняти надані пояснення. З повагою.
Рішеня
08.07.2025 11:39
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 042 738 грн.
Період подання пропозицій
до 05.06.2025 01:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ, ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ТА АРХІТЕКТУРИ БОРИСЛАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380639416117
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 042 738 грн.
Період подання пропозицій
до 05.06.2025 01:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ, ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ТА АРХІТЕКТУРИ БОРИСЛАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380639416117
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності