Показати схожі тендери

Закупівля Державна та протокольна атрибутика, а саме прапор під індивідуальне замовлення від БОБРОВИЦЬКА МІСЬКА РАДА ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-28-008872-a
Id Tender 9fa28e9d316040b1b841df981617a9ef
План UA-P-2025-05-28-010486-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 28.05.2025 14:55
Остання зміна 10.06.2025 12:17
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
35 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.05.2025 14:54 до 05.06.2025 16:00
Завершено
Період уточнень
з 28.05.2025 14:54
до 02.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.05.2025 14:54
до 02.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.06.2025 16:00
до 09.06.2025 08:44
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.06.2025 08:44
до 15.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 09.06.2025 08:44
-
Період уточнень
з 28.05.2025 14:54 до 02.06.2025 00:00
Період оскарження
з 28.05.2025 14:54 до 02.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.06.2025 16:00 до 09.06.2025 08:44
Період кваліфікації
з 05.06.2025 16:00 до 09.06.2025 08:44
Основні параметри
Державна та протокольна атрибутика, а саме прапор під індивідуальне замовлення
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
3 500 грн.
Державна та протокольна атрибутика, а саме прапор під індивідуальне замовлення
Назва предмета закупівлі
Державна та протокольна атрибутика, а саме прапор під індивідуальне замовлення
Очікувана вартість
3 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
35,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Прапор під індивідуальне замовлення
Код ДК 021:2015
35821000-5 - Прапори
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
18.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Жилінкова Людмила Вікторівна
Пропозиція:
3 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.05.2025 14:55
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Марченко Аліна Іванівна
Електронна пошта
Телефон
380637005621
Замовник
ЄДРПОУ
04061990
Повна назва
БОБРОВИЦЬКА МІСЬКА РАДА ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
17400
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
Бобровиця
Адреса
вул.Незалежності, будинок 46
Кваліфікація
Лот № 1 Державна та протокольна атрибутика, а саме прапор під індивідуальне замовлення
Період вимог/скарг з 09.06.2025 08:44 по 15.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.06.2025 16:00 по 13.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
відповідає кваліфікаційним критерієм замовника, та немає підстав для відмови згідно Особливостей та ЗУ "Про публічні закупівлі"
Документи кваліфікації
10.06.2025 12:17
Довідка НАЗК
09.06.2025 08:44
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
05.06.2025 16:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2025 14:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2025 14:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Додаток 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону». 1.1.Заповнена довідка, яка містить відбиток печатки* учасника, складену за нижченаведеною примірною формою (таблиця 1.1.), за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)** (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю), згідно Таблиці 1.1. 1.2. Для документального підтвердження інформації, зазначеній у довідці, учасник повинен надати оригінали чи засвідчені підписом уповноваженої особи учасника копії(ю) аналогічних(ного) договорів(у) з усіма додатками до них(нього), а також документи, які підтверджують їх(його) виконання, за всіма договорами, зазначеними учасником у довідці оригінали чи засвідчені підписом уповноваженої особи учасника копії(ю) видаткових(вої) накладних(ної), підписаних обома сторонами та/або позитивний(і) відгук(и) від замовника(ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, завірений підписом уповноваженої особи замовника)). У разі зазначення у довідці більше одного аналогічного договору документальне підтвердження інформації надається щодо кожного такого договору та повинні відповідати визначеним вище вимогам. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Заповнену довідку згідно Таблиці 1.1. Додатку 1 та оригінали чи засвідчені підписом уповноваженої особи учасника копії(ю) аналогічних(ного) договорів(у) з усіма додатками до них(нього), а також документи, які підтверджують їх(його) виконання, за всіма договорами, зазначеними учасником у довідці оригінали чи засвідчені підписом уповноваженої особи учасника копії(ю) видаткових(вої) накладних(ної), підписаних обома сторонами та/або позитивний(і) відгук(и) від замовника(ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, завірений підписом уповноваженої особи замовника)). У разі зазначення у довідці більше одного аналогічного договору документальне підтвердження інформації надається щодо кожного такого договору та повинні відповідати визначеним вище вимогам. * аналогічний договір - це договір, що співпадає з предметом закупівлі по четвертому знаку (згідно коду класифікатору ДК 021:2015).
Створено
06.06.2025 08:45
Надати до
07.06.2025 08:45
Договір
UA-2025-05-28-008872-a-a1
Очікує підписання
3 000 грн.
3 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
5 (штуки)
Прапор під індивідуальне замовлення
Номенклатура
Прапор під індивідуальне замовлення
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 18 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
БОБРОВИЦЬКА МІСЬКА РАДА ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
БОБРОВИЦЬКА МІСЬКА РАДА ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04061990

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Жилінкова Людмила Вікторівна
Повна назва
ФОП Жилінкова Людмила Вікторівна
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3010209460

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
3 500 грн.
Період подання пропозицій
до 05.06.2025 16:00
Замовник:
БОБРОВИЦЬКА МІСЬКА РАДА ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380637005621
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
3 500 грн.
Період подання пропозицій
до 05.06.2025 16:00
Замовник:
БОБРОВИЦЬКА МІСЬКА РАДА ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380637005621
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності