Закупівля Послуги з організації гарячого харчування в закладах загальної середньої освіти Нововолинської міської територіальної громади від УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ НОВОВОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2025 14:34
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2025 14:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2025 14:34
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2025 14:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2025 14:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2025 14:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2025 14:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2025 14:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2025 14:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2025 14:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Замовник в пункті 12 розділу 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» Додатку 1 до тендерної документації вимагає:
«Довідка на офіційному бланку (у разі наявності) в довільній формі за підписом Учасника/уповноваженої особи Учасника щодо відсутності стосовно Учасника рішення/рішень будь якого територіального органу Держпродспоживслужби України про тимчасове припинення виробництва та/або обігу харчових продуктів у зв’язку із порушенням вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин відповідно до Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, ветеринарну медицину та благополуччя тварин» від 18 травня 2017 року № 2042-VIII та відсутності виявлених порушень, що становлять загрозу для життя та/або здоров’я людини».
Скаржник зазначає, що Замовник фактично встановлює додаткові підстави для відхилення тендерної пропозиції учасників, аніж ті, що передбачені п. 45 та п. 47 Особливостей.
Виходячи із вищеозначеної вимоги, учасник повинен підтвердити відсутність рішення про тимчасове припинення виробництва та/або обігу харчових продуктів не тільки будь-якого територіального органу Держпродспоживслужби України, а також у будь-який час, у відношенні будь-якої діяльності, та без врахування положень законодавства про правомірність винесення такого рішення, можливості його оскарження, тощо.
Так, згідно ч. 1 ст. 67 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, ветеринарну медицину та благополуччя тварин» від 18 травня 2017 року № 2042-VIII рішення про тимчасове припинення виробництва та/або обігу харчових продуктів та/або кормів повинно обмежувати відповідну господарську діяльність лише в частині, що є необхідною та достатньою для усунення загрози для життя та/або здоров’я людини та/або тварини, та має визначати, який конкретний вид діяльності та з використанням якої потужності (її частини) підлягає тимчасовому припиненню.
Згідно ч. 3 ст. 67 Закону рішення про тимчасове припинення виробництва та/або обігу харчових продуктів та/або кормів набирає чинності з моменту його вручення операторові ринку та діє протягом визначеного таким рішенням строку, але не більше 10 робочих днів.
Згідно ч. 4. ст. 67 Закону оператор ринку має право відновити виробництво та/або обіг харчових продуктів та/або кормів, якщо:
1) відсутня постанова суду, що набрала законної сили, про зобов’язання оператора ринку тимчасово припинити виробництво та/або обіг харчових продуктів та/або кормів та закінчився строк тимчасового припинення виробництва та/або обігу харчових продуктів та/або кормів, визначений у рішенні головного державного інспектора (головного державного ветеринарного інспектора);
2) суд скасував рішення головного державного інспектора (головного державного ветеринарного інспектора) про тимчасове припинення виробництва та/або обігу харчових продуктів та/або кормів;
3) суд, який ухвалив постанову про зобов’язання оператора ринку тимчасово припинити виробництво та/або обіг харчових продуктів та/або кормів, постановив ухвалу про її скасування на підставі усунення або припинення існування обставин, які стали підставою для її прийняття;
4) головний державний інспектор (головний державний ветеринарний інспектор) скасував винесене ним рішення про тимчасове припинення виробництва та/або обігу харчових продуктів та/або кормів на підставі усунення або припинення існування обставин, які стали підставою для його винесення.
Тобто, у вищеозначеній вимозі взагалі не враховано положення ч. 4. ст. 67 Закону, що сам по собі факт винесення рішення ще ні про що не свідчить, оскільки воно може бути взагалі неправомірним та/або бути скасовано.
Отже, встановлюється додаткова, не передбачена п. 45 та п. 47 Особливостей підстава за якої учасник фактично не може прийняти участь у процедурі закупівлі – просто факт наявності прийняття у будь-який час будь-яким територіальним органом Держпродспоживслужби України будь-якого рішення про тимчасове припинення виробництва та/або обігу харчових продуктів, а на підтвердження відсутності такої підстави Замовник як раз і вимагає надання відповідної довідки.
Враховуючи наведене, неоднозначне трактування зазначених вище вимог, з незалежних від учасника обставин, в подальшому може стати підставою для відхилення його тендерної пропозиції із суб’єктивних причин, що є дискримінацією по відношенню до таких суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника.
Виходячи з вищевикладеного та з метою уникнення необґрунтованого відхилення тендерних пропозицій учасників, зокрема Скаржника, через невідповідність (неоднозначність, суперечливість) у змісті тендерної документації Замовника, що в результаті може призвести до порушення законодавства у сфері публічних закупівель, просимо Комісію зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні вимоги, а саме виключити: «Довідка на офіційному бланку (у разі наявності) в довільній формі за підписом Учасника/уповноваженої особи Учасника щодо відсутності стосовно Учасника рішення/рішень будь якого територіального органу Держпродспоживслужби України про тимчасове припинення виробництва та/або обігу харчових продуктів у зв’язку із порушенням вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин відповідно до Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, ветеринарну медицину та благополуччя тварин» від 18 травня 2017 року № 2042-VIII та відсутності виявлених порушень, що становлять загрозу для життя та/або здоров’я людини».
Як доказ порушення нашого права надаємо:
- Закон України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, ветеринарну медицину та благополуччя тварин» від 18 травня 2017 року № 2042-VIII.
Закон України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, ветеринарну медицину та благополуччя тварин» від 18 травня 2017 року № 2042-VIII.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації для усунення обмежуючих, дискримінаційних, незаконних вимог, що порушують принципи закупівлі, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та позбавляють багатьох учасників, зокрема, Скаржника, можливості взяти участь в цій закупівлі.
щодо Копій медичних документів, що підтверджують проходження медичного огляду з врахуванням специфіки зайнятої посади відповідно до норм чинного законодавства на всіх працівників Учасника
Замовник в пункті 14 розділу 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» Додатку 1 до тендерної документації вимагає:
«Копії медичних документів, що підтверджують проходження медичного огляду з врахуванням специфіки зайнятої посади відповідно до норм чинного законодавства на всіх працівників Учасника, зазначених в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до процесу надання послуг гарячого харчування в загальноосвітніх закладах Нововолинської територіальної громади Таблиці 1 підпункту 2.1. пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*» ДОДАТКУ 1 до тендерної документації та безпечність їх для споживачів послуг в фізичному та психологічному аспектах».
Скаржник зазначає, що вищеозначена вимога не містить переліку конкретних документів.
Окрім того, ні ця вимога, ні інші умови тендерної документації не розкривають поняття «медичних документів, що підтверджують проходження медичного огляду з врахуванням специфіки зайнятої посади».
Окрім того, ні ця вимога, ні інші умови тендерної документації не розкривають поняття «медичних документів, що підтверджують …. безпечність їх для споживачів послуг в фізичному та психологічному аспектах» (під «їх» вочевидь мається на увазі «працівників).
Таким чином, вищеозначена вимога через свою неточність, неоднозначність та незрозумілість призводять до можливості її неоднозначного (неоднакового) трактування як Замовником, так і учасниками, в т.ч. Скаржником, при підготовці та розгляді тендерних пропозицій.
Зокрема, неоднозначно можна трактувати: яку саме специфіку зайнятої посади та як її треба врахувати; що таке безпечність для споживачів в фізичному та психологічному аспектах; які саме медичні документи можуть чи повинні бути надані на виконання цієї вимоги; тощо.
Враховуючи наведене, неоднозначне трактування зазначених вище вимог, з незалежних від учасника обставин, в подальшому може стати підставою для відхилення його тендерної пропозиції із суб’єктивних причин, що є дискримінацією по відношенню до таких суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника.
При цьому, Скаржник зауважує, що враховуючи наказ МОЗ України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб», після проходження медичний огляду, який включає в себе лабораторні дослідження, інструментальні дослідження та фізикальне (клінічне) обстеження лікарями-спеціалістами, в т.ч. лікарем-психіатром, у разі відсутності протипоказань для зайняття відповідним видом діяльності заклад охорони здоров'я видає працівнику форму № 1-ОМК «Особиста медична книжка» (далі - форма № 1-ОМК), затверджену наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 року № 150.
Отже, єдиний документ, який Замовник може вимагати в даному випадку, це, по суті - форма № 1-ОМК «Особиста медична книжка».
Виходячи з вищевикладеного та з метою уникнення необґрунтованого відхилення тендерних пропозицій учасників, зокрема Скаржника, через невідповідність (неоднозначність, суперечливість, неточність) у змісті тендерної документації Замовника, що в результаті може призвести до порушення законодавства у сфері публічних закупівель, просимо Комісію зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні вимоги, а саме внести зміни та змінити: «Копії медичних документів, що підтверджують проходження медичного огляду з врахуванням специфіки зайнятої посади відповідно до норм чинного законодавства на всіх працівників Учасника, зазначених в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до процесу надання послуг гарячого харчування в загальноосвітніх закладах Нововолинської територіальної громади Таблиці 1 підпункту 2.1. пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*» ДОДАТКУ 1 до тендерної документації та безпечність їх для споживачів послуг в фізичному та психологічному аспектах» на «Копії особистих медичних книжок (форма № 1-ОМК) на всіх працівників Учасника, зазначених в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до процесу надання послуг гарячого харчування в загальноосвітніх закладах Нововолинської територіальної громади Таблиці 1 підпункту 2.1. пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*» ДОДАТКУ 1 до тендерної документації».
Як доказ порушення нашого права надаємо:
- наказ МОЗ України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб».
наказ МОЗ України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб»
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації для усунення обмежуючих, дискримінаційних, незаконних вимог, що порушують принципи закупівлі, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та позбавляють багатьох учасників, зокрема, Скаржника, можливості взяти участь в цій закупівлі.
щодо Гарантійного листа у довільні формі за підписом Учасника/уповноваженої особи Учасника про забезпечення їдалень закладів, у яких планується надавати послуги з гарячого харчування, столовим посудом із зазначенням кількості кожного найменування у кількості не менше 25452 одиниць з розрахунку 3 (три) комплекти на кожне посадове місце в їдальні закладу
Замовник в підпункті 2.1.1 пункту 2.1 «Вимоги до технічних характеристик» Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» вимагає:
«Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним вимогам Замовника, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- Гарантійний лист у довільні формі за підписом Учасника/уповноваженої особи Учасника про забезпечення їдалень закладів, у яких планується надавати послуги з гарячого харчування, столовим посудом із зазначенням кількості кожного найменування у кількості не менше 25452 одиниць з розрахунку 3 (три) комплекти на кожне посадове місце в їдальні закладу.
- Наявність матеріально-технічної бази для використання у роботі при наданні послуг в закладах загальноосвітньої освіти Нововолинської територіальної громади , що необхідна для додаткової комплектації харчоблоків шкільних їдалень для надання повноцінних послуг гарячого харчування учням установ , а саме:
…….
16. Столовий посуд – 25452 шт
- Надати документи, що підтверджують право власності або користування наведеної необхідної матеріально-технічної бази* (довідка про наявність обладнання і малоцінного інвентарю на балансі та оборотно-сальдова відомість)».
Скаржник зазначає, що вищеозначена вимога не містить переліку столового посуду, а також відсутнє визначення що саме розуміється під «столовим посудом» для цілей виконання цієї вимоги
Окрім того, ні ця вимога, ні інші умови тендерної документації не розкривають поняття «комплект», «посадове місце в їдальні закладу».
Таким чином, вищеозначена вимога через свою неточність, неоднозначність та незрозумілість призводять до можливості її неоднозначного (неоднакового) трактування як Замовником, так і учасниками, в т.ч. Скаржником, при підготовці та розгляді тендерних пропозицій.
Окрім того, вищеозначена вимога є дискримінаційною, оскільки надає перевагу тим учасникам, які мають столовий посуд (залишаючи поза увагою наразі, що розуміється під поняттям «столовий посуд») в кількості не менше 25452, порівняно з тими суб’єктами господарювання, хто не має такої кількості столового посуду, до яких належить Скаржник.
При цьому така кількість в 25452 штук нічим не обґрунтована.
Також, нічим не необґрунтована вимога про те, що повинно бути 3 (три) комплекти на кожне посадове місце в їдальні закладу.
Окрім того, навіть виходячи з такого необґрунтованого розрахунку, кількість столового посуду в 25452 штуки не відповідає кількісним характеристикам самої послуги, що є предметом закупівлі, зазначеним в п. 2.3 Додатку 2 до тендерної документації.
Так, згідно п. 2.3 Додатку 2 до тендерної документації, кількість учнів пільгових категорій становить 943, а учнів початкових класів 1885, разом 2828 учня.
Залишаючи поза увагою наразі, що розуміється під поняттям «кожне посадове місце в їдальні закладу», виходячи із розрахунку 3 комплекти на одного учня, необхідно 8484 штуки столового посуду (2828 х 3 = 8484).
Виходячи з вищевикладеного та з метою уникнення необґрунтованого відхилення тендерних пропозицій учасників, зокрема Скаржника, через невідповідність (неоднозначність, суперечливість, неточність) у змісті тендерної документації Замовника, що в результаті може призвести до порушення законодавства у сфері публічних закупівель, просимо Комісію зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні вимоги, а саме:
- у вимозі «- Гарантійний лист у довільні формі за підписом Учасника/уповноваженої особи Учасника про забезпечення їдалень закладів, у яких планується надавати послуги з гарячого харчування, столовим посудом із зазначенням кількості кожного найменування у кількості не менше 25452 одиниць з розрахунку 3 (три) комплекти на кожне посадове місце в їдальні закладу» виключити саме «із зазначенням кількості кожного найменування у кількості не менше 25452 одиниць з розрахунку 3 (три) комплекти на кожне посадове місце в їдальні закладу»;
- у вимозі «- Наявність матеріально-технічної бази для використання у роботі при наданні послуг в закладах загальноосвітньої освіти Нововолинської територіальної громади , що необхідна для додаткової комплектації харчоблоків шкільних їдалень для надання повноцінних послуг гарячого харчування учням установ , а саме:…16. Столовий посуд – 25452 шт» виключити саме «25452 шт».
Як доказ порушення нашого права надаємо:
- Додаток 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі».
Додаток 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі».
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації для усунення обмежуючих, дискримінаційних, незаконних вимог, що порушують принципи закупівлі, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та позбавляють багатьох учасників, зокрема, Скаржника, можливості взяти участь в цій закупівлі.
Замовник в підпункті 2.2.22 пункту 2.2 «Вимоги до якісних характеристик» Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» вимагає:
«Учасник додатково у складі тендерної пропозиції має надати примірне чотирьохтижневе сезонне меню на осінній і зимовий періоди, розроблене відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 року № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» з врахуванням і зазначенням сніданків та обідів, та з врахуванням вимог Санітарного Регламенту для закладів загальної середньої освіти».
Скаржник зауважує, що ні ця вимога, ні інші умови тендерної документації не визначають, який саме режим харчування буде застосовуватись при наданні послуг.
Згідно п. 6.3.7 Проєкту договору про закупівлі, що викладений в Додатку 3 до тендерної документації, Виконавець зобов’язаний забезпечувати приготування сніданків, обідів високої якості.
В той же час, згідно п. 16 Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, що затверджений згаданою у вищеозначеній вимозі Постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 року № 305, передбачено, що режим (кратність) харчування може організовуватися, зокрема: одноразово - сніданок або обід; дворазово - сніданок та обід.
При цьому, Нормами харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, що затверджені тією ж Постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 року № 305, передбачені окремі (різні) норми споживання основних груп харчових продуктів для організації одноразового харчування саме (тільки) на сніданок (Додаток 9 до Норм), для організації одноразового харчування саме (тільки) на обід (Додаток 91), та на сніданок та обід (Додаток 5).
Таким чином, вищеозначена вимога через свою неточність, неоднозначність та незрозумілість призводять до можливості її неоднозначного (неоднакового) трактування як Замовником, так і учасниками, в т.ч. Скаржником, при підготовці та розгляді тендерних пропозицій.
Враховуючи наведене, неоднозначне трактування зазначених вище вимог, з незалежних від учасника обставин, в подальшому може стати підставою для відхилення його тендерної пропозиції із суб’єктивних причин, що є дискримінацією по відношенню до таких суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника.
Виходячи з вищевикладеного та з метою уникнення необґрунтованого відхилення тендерних пропозицій учасників, зокрема Скаржника, через невідповідність (неоднозначність, неточність) у змісті тендерної документації Замовника, що в результаті може призвести до порушення законодавства у сфері публічних закупівель, просимо Комісію зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні вимоги, а саме внести зміни до
«Учасник додатково у складі тендерної пропозиції має надати примірне чотирьохтижневе сезонне меню на осінній і зимовий періоди, розроблене відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 року № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» з врахуванням і зазначенням сніданків та обідів, та з врахуванням вимог Санітарного Регламенту для закладів загальної середньої освіти» та уточнити саме «зазначенням сніданків та обідів» розуміти як одноразове харчування для сніданків та одноразове харчування для обідів, чи як дворазове харчування - сніданок та обід.
Як доказ порушення нашого права надаємо:
- Постанова Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 року № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку».
Постанова Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 року № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку».
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації для усунення обмежуючих, дискримінаційних, незаконних вимог, що порушують принципи закупівлі, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та позбавляють багатьох учасників, зокрема, Скаржника, можливості взяти участь в цій закупівлі.
Автор:
25047770, ТОВ "ОЛЬГА"
65045, Україна, Одеська область, місто Одеса, ПРОСПЕКТ ОЛЕКСАНДРІВСЬКИЙ, будинок 11
Послуги з організації гарячого харчування в закладах загальної середньої освіти Нововолинської міської територіальної громади
Звернення:
За тендером : Послуги з організації гарячого харчування в закладах загальної середньої освіти Нововолинської міської територіальної громади
Тема:
Щодо медичних документів
Зміст:
1) вимагається надання медичних документів, що підтверджують саме безпечність працівників учасника для споживачів послуг в фізичному та психологічному аспектах? 2) що розуміється під «безпечністю працівника для споживачів послуг в фізичному та психологічному аспектах»? 3) які документи можуть чи повинні бути надані на підтвердження безпечності працівника для споживачів послуг в фізичному та психологічному аспектах?
Дата оприлюднення звернення:
29.05.2025 14:17
Безпечність при отриманні послуг - це надійність та захист споживача під час використання або споживання послугу коли вона надається. Це включає в себе і відсутність ризиків для здоров?я та життя. Послуга не повинна ставити під загрозу здоров?я або життя учнів, тому працівники учасника , що будуть безпосередньо залучені до надання послуг гарячого харчування учням загальноосвітнім закладам мають пройти повноцінний медичний огляд у закладах міністерства охорони здоров?я, що мають на це відповідну ліцензію, а учасник надати замовнику в складі своєї тендерної пропозиції підтверджуючі документи факту проходження. Фізичний аспект - це фізичний стан здоров?я. Психологічний аспект - це психологічний стан здоров?я ( щоб працівники були психологічно здорові і перевірені на предмет вживання психоактивних речовин).
Дата оприлюднення відповіді:
02.06.2025 08:20
Звернення:
За тендером : Послуги з організації гарячого харчування в закладах загальної середньої освіти Нововолинської міської територіальної громади
Тема:
Щодо меню
Зміст:
Меню необхідно надати на одноразове харчування – при цьому як на сніданок, так і на обід, чи на дворазове харчування - на сніданок та обід (разом)?
Дата оприлюднення звернення:
29.05.2025 14:19
Меню необхідно надати на одноразове харчування - при цьому як на сніданок, так і на обід
Дата оприлюднення відповіді:
02.06.2025 08:08
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Період аукціону
Очікувана вартість
8 059 800
грн.
Період подання пропозицій
до
10.06.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ НОВОВОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ