Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт ділянок вул. Зарічна в с. Пишківці та вул. Зарічна в с. Медведівці Чортківського району Тернопільської області за кодом ДК 021:2015– 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІЛЬХОВЕЦЬ" ТРИБУХІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-28-005857-a
Id Tender b07f98ee046a430bb98b5540ef5e8157
План UA-P-2025-05-28-006832-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 28.05.2025 12:42
Остання зміна 28.08.2025 17:30
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
9 095 571.6 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
90 955.72 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.05.2025 12:40 до 05.06.2025 07:00
Завершено
Період уточнень
з 28.05.2025 12:40
до 02.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.05.2025 12:40
до 02.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 06.06.2025 15:12
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.06.2025 15:19
до 21.07.2025 00:00
Період уточнень
з 28.05.2025 12:40 до 02.06.2025 00:00
Період оскарження
з 28.05.2025 12:40 до 02.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.06.2025 15:12
Основні параметри
Поточний ремонт ділянок вул. Зарічна в с. Пишківці та вул. Зарічна в с. Медведівці Чортківського району Тернопільської області за кодом ДК 021:2015– 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
9 095 571.6 грн.
Поточний ремонт ділянок вул. Зарічна в с. Пишківці та вул. Зарічна в с. Медведівці Чортківського району Тернопільської області
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт ділянок вул. Зарічна в с. Пишківці та вул. Зарічна в с. Медведівці Чортківського району Тернопільської області
Очікувана вартість
9 095 571.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
90955,72
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
06.06.2025 14:37
Закінчення аукціону
06.06.2025 15:12
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт ділянок вул. Зарічна в с. Пишківці та вул. Зарічна в с. Медведівці Чортківського району Тернопільської області
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Тернопільська область, с.Пишківці, с.Медведівці, Зарічна
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата наданих послуг здійснюється протягом 20 робочих днів після підписання акту виконаних робіт .
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
Пропозиція:
6 071 742 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД"
Пропозиція:
5 903 020.1 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"
Пропозиція:
6 490 054.8 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
Пропозиція:
6 149 400 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.06.2025 14:37
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.05.2025 10:29
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
documentType.tender.billOfQuantity
Тендерна документація
Скасування
07.08.2025 17:51
Відповідно до пункту 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Оскільки оскарження рішень замовника призвело до затягування процедури закупівлі, не можливо укласти Договір про закупівлю із строками виконання робіт до 31.07.2025 року, що визначені ТД, так як такий строк вже минув.
07.08.2025 17:56
Відповідно до пункту 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Оскільки оскарження рішень замовника призвело до затягування процедури закупівлі, не можливо укласти Договір про закупівлю із строками виконання робіт до 31.07.2025 року, що визначені ТД, так як такий строк вже минув.
07.08.2025 18:00
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія ВИНЯРСЬКА
Електронна пошта
Телефон
+380672086125
Замовник
ЄДРПОУ
44334364
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІЛЬХОВЕЦЬ" ТРИБУХІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
48431
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
Чортківський р-н, село Трибухівці
Адреса
вул.Горішня, будинок 50
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт ділянок вул. Зарічна в с. Пишківці та вул. Зарічна в с. Медведівці Чортківського району Тернопільської області
Період вимог/скарг з 12.06.2025 15:19 по 18.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.06.2025 15:12 по 14.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
12.06.2025 15:19
Повідомлення про рішення
06.06.2025 15:16
Витяг з ЄДР
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.06.2025 15:19 по 20.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.06.2025 15:20
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 10.07.2025 10:46 по 16.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.07.2025 16:53 по 12.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
10.07.2025 10:46
Повідомлення про рішення
10.07.2025 10:44
-
04.07.2025 16:53
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2025 12:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2025 12:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до п.п. 1.1.1. п. 1. Додатку 1 до тендерної документації, зазначено Вимоги щодо наявності: котка дорожнього самохідного на пневмоколісному ходу масою від 14 до 20 т – не менше 1; автогудронатора – не менше 1 та трактора на гусеничному ходу – не менше 1. Учасник надає копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності Учасника (інвентарну картку, довідку про перебування на балансі, тощо). Якщо техніка, будівельні машини, механізми, тощо не є власністю Учасника, а залучені на інших правових підставах, то Учасником подаються: - оригінал/скан-копії з оригіналів договорів, чинних протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання робіт за договором про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації (у разі якщо його строк менше строку виконання робіт за договором про закупівлю) на строк виконання робіт (якщо орендодавець, лізингодавець, чи інша особа, яка зазначена у відповідному договорі, не є власником машин, механізмів, обладнання, додатково надаються кольорові скан-копії з оригіналів договорів, укладених з власником таких машин, механізмів, обладнання); - оригінал/скан-копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі (інвентарну картку, довідку про перебування на балансі, тощо). У складі тендерної пропозиції Учасника немає підтвердження наявності вищевказаних транспортних засобів. 2. Відповідно до п.13 (Тендерної документації) «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня вказана інформація. 3. Відповідно до п.п. 1.2.2. п. 1. Додатку 1 до тендерної документації Учасник надає документ, встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань (чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій)), що містить інформацію про навчання і перевірку знань з питань пожежної безпеки керівником підприємства Учасника, головним інженером, виконавцем робіт, майстром. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні документи, встановленого законодавством взірця, а саме посвідчення та протоколи про проходження навчання з пожежної безпеки на виконавця робіт, майстра та головного інженера. 4. Відповідно до п.2 (Тендерної документації) «Оцінка тендерної пропозиції» У складі тендерної пропозиції учасник надає інформацію в довільній формі про те, що відсутні підстави для відмови в участі у закупівлі, передбачені пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, а саме: - замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; - замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності цією постановою. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня вказана інформація. 5. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній проек Договору.
Створено
04.07.2025 17:06
Надати до
05.07.2025 17:06
Період вимог/скарг з 15.07.2025 13:57 по 21.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.07.2025 10:46 по 18.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.07.2025 13:57
Довідка НАЗК
15.07.2025 13:57
Повідомлення про рішення
10.07.2025 10:46
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2025 12:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2025 12:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до п.п.4.2 п. 4. Додатку 1 до тендерної документації, зазначено перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників, а саме: Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. У складі тендерної пропозиції Учасника завантажено файл 46 Довідка пояснення щодо ліцензії.pdf у якому міститься інформація: ТОВ «Техно-Буд-Центр» підтверджує наявність ліцензії на провадження господарської діяльності, що відповідає предмету закупівлі, у складі нашої тендерної пропозиції надано копію ліцензії, видану ДЕРЖАВНОЮ АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНОЮ ІНСПЕКЦІЄЮ УКРАЇНИ за реєстраційним записом 2013026533, та у складі тендерної пропозиції Учасника відсутня копія ліцензії.
Створено
14.07.2025 12:29
Надати до
15.07.2025 12:29
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.08.2025 16:53 по 13.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.08.2025 16:53
Витяг з ЄДР
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.08.2025 16:53 по 13.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.08.2025 16:53
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
9 095 571.6 грн.
Період подання пропозицій
до 05.06.2025 07:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІЛЬХОВЕЦЬ" ТРИБУХІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380672086125
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
9 095 571.6 грн.
Період подання пропозицій
до 05.06.2025 07:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІЛЬХОВЕЦЬ" ТРИБУХІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380672086125
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності