Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з поточного ремонту системи опалення у Середній загальноосвітній школі №100 м. Львова, що знаходиться за адресою: м. Львів, вул. Величковського, 58» за ДК 021:2015:45330000-9: Водопровідні та санітарно-технічні роботи від Середня загальноосвітня школа №100 м. Львова.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-28-005652-a
Id Tender ebacd1ead9d9415c996e9b980bd75c89
План UA-P-2025-05-28-006993-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 28.05.2025 12:39
Остання зміна 10.06.2025 12:18
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
320 671 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 603.36 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.05.2025 12:37 до 05.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 28.05.2025 12:37
до 02.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.05.2025 12:37
до 02.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.06.2025 00:00
до 09.06.2025 11:38
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.06.2025 11:38
до 15.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 09.06.2025 11:38
-
Період уточнень
з 28.05.2025 12:37 до 02.06.2025 00:00
Період оскарження
з 28.05.2025 12:37 до 02.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.06.2025 00:00 до 09.06.2025 11:38
Період кваліфікації
з 05.06.2025 00:00 до 09.06.2025 11:38
Основні параметри
Послуги з поточного ремонту системи опалення у Середній загальноосвітній школі №100 м. Львова, що знаходиться за адресою: м. Львів, вул. Величковського, 58» за ДК 021:2015:45330000-9: Водопровідні та санітарно-технічні роботи
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
320 671 грн.
Послуги з поточного ремонту системи опалення у Середній загальноосвітній школі №100 м. Львова, що знаходиться за адресою: м. Львів, вул. Величковського, 58»
Назва предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту системи опалення у Середній загальноосвітній школі №100 м. Львова, що знаходиться за адресою: м. Львів, вул. Величковського, 58»
Очікувана вартість
320 671 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1603,36
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту системи опалення у Середній загальноосвітній школі №100 м. Львова, що знаходиться за адресою: м. Львів, вул. Величковського, 58»
Код ДК 021:2015
45330000-9 - Водопровідні та санітарно-технічні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
79002, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ВЕЛИЧКОВСЬКОГО, будинок 58
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КОМФОРТ ІМПЕРІАЛ"
Пропозиція:
320 212.15 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.05.2025 12:38
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бармінова Людмила
Електронна пошта
Телефон
380322915754
Замовник
ЄДРПОУ
22350203
Повна назва
Середня загальноосвітня школа №100 м. Львова
Поштовий індекс
79002
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
ВУЛИЦЯ ВЕЛИЧКОВСЬКОГО, будинок 58
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з поточного ремонту системи опалення у Середній загальноосвітній школі №100 м. Львова, що знаходиться за адресою: м. Львів, вул. Величковського, 58»
Період вимог/скарг з 09.06.2025 11:38 по 15.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.06.2025 00:00 по 13.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.06.2025 12:18
Довідка НАЗК
09.06.2025 11:37
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
05.06.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2025 12:37
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2025 12:37
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження (п.43 Особливостей). Згідно частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. На виконання норм статті 29 та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, наступного змісту: 1. Відповідно до п.3 Додатку №2 ТД, Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником. Вид договірної ціни: тверда. Документальне підтвердження відповідності робіт (послуг) тендерної документації* включає в себе (надається у складі пропозиції): - договірну ціну; - локальні кошториси (мають бути складені відповідно до Технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу); * - підсумкову відомість ресурсів; - підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами), затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281. - розрахунок середньомісячної кошторисної заробітної плати. Примітка: документи мають бути подані учасником в складі тендерної пропозиції шляхом завантаження в систему у вигляді окремого електронного файлу у форматі Microsoft (Word, Excel). Учасником було завантажено документи у вигляді pdf файлу. Для усунення виявлених невідповідностей та підтвердження вимоги п.3 Додатку №2 ТД на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником - Учасник має завантажити документи в систему у вигляді окремого електронного файлу у форматі Microsoft (Word, Excel).
Створено
06.06.2025 13:03
Надати до
07.06.2025 13:03
Договір
UA-2025-05-28-005652-a-a1
Очікує підписання
320 212.15 грн.
320 212.15 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з поточного ремонту системи опалення у Середній загальноосвітній школі №100 м. Львова, що знаходиться за адресою: м. Львів, вул. Величковського, 58»
Номенклатура
Послуги з поточного ремонту системи опалення у Середній загальноосвітній школі №100 м. Львова, що знаходиться за адресою: м. Львів, вул. Величковського, 58»
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Середня загальноосвітня школа №100 м. Львова
Повна назва
Середня загальноосвітня школа №100 м. Львова
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22350203

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "КОМФОРТ ІМПЕРІАЛ"
Повна назва
ТОВ "КОМФОРТ ІМПЕРІАЛ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44497392

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
320 671 грн.
Період подання пропозицій
до 05.06.2025 00:00
Замовник:
Середня загальноосвітня школа №100 м. Львова
Контактний телефон:
380322915754
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
320 671 грн.
Період подання пропозицій
до 05.06.2025 00:00
Замовник:
Середня загальноосвітня школа №100 м. Львова
Контактний телефон:
380322915754
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності