Показати схожі тендери

Закупівля Доступ до програмної продукції, інформаційно-аналітичної системи пошуку і обробки інформації за допомогою API від АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-28-005520-a
Id Tender ef44eb3d8c454266a028e542aa015670
План UA-P-2025-05-28-004419-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 28.05.2025 12:23
Остання зміна 13.06.2025 12:01
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
120 960 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
604.8 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.05.2025 12:26 до 09.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 28.05.2025 12:26
до 06.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.05.2025 12:26
до 06.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.06.2025 00:00
до 13.06.2025 12:01
Залишилось 3 днів 3 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.06.2025 12:01
до 19.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 13.06.2025 12:01
-
Період уточнень
з 28.05.2025 12:26 до 06.06.2025 00:00
Період оскарження
з 28.05.2025 12:26 до 06.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.06.2025 00:00 до 13.06.2025 12:01
Період кваліфікації
з 09.06.2025 00:00 до 13.06.2025 12:01
Основні параметри
Доступ до програмної продукції, інформаційно-аналітичної системи пошуку і обробки інформації за допомогою API
Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ та/або інформація на іншій мові ніж українська, учасник надає їх переклад на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Терміни поставки Товару в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо термінів поставки Товару визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
120 960 грн.
Доступ до програмної продукції, інформаційно-аналітичної системи пошуку і обробки інформації за допомогою API
Назва предмета закупівлі
Доступ до програмної продукції, інформаційно-аналітичної системи пошуку і обробки інформації за допомогою API
Очікувана вартість
120 960 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
604,8
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Доступ до програмної продукції, інформаційно-аналітичної системи пошуку і обробки інформації за допомогою API
Код ДК 021:2015
48482000-0 - Пакети програмного забезпечення для бізнес-аналітики
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Постачальник налає Покупцю API код доступу (активації) до ПП шляхом направлення коду доступу (активації) на електронну адресу: [email protected]
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації: Оплата за Програмну продукцію здійснюється Покупцем шляхом перерахування її вартості, зазначеної в п. 2.1 цього Договору, на поточний рахунок Постачальника протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі Програмної продукції (надалі – Акт). Примірна форма Акту приймання-передачі Програмної продукції викладена в Додатку 2.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 5 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Відповідно до умов цього Договору Покупцю надається API код доступу (активації) до ПП у строк до 5 (п’яти) календарних днів після укладення Сторонами цього Договору шляхом направлення коду доступу (активації) на електронну адресу: [email protected]. Постачальник протягом строку дії доступу до ПП надає Покупцеві технічну допомогу з питань роботи Програмної продукції, консультації з питань щодо технічної експлуатації Програми, всебічну підтримку в роботі з Програмною продукцією. API rод доступу (активації) до ПП діє протягом 12 (дванадцяти) місяців з моменту його отримання Покупцем, згідно Акту приймання-передачі Програмної продукції та обмежений кількістю доступів, яка зазначена у Специфікації (Додаток № 1 до Договору).
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Ю-КОНТРОЛ"
Пропозиція:
120 960 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.05.2025 12:24
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анисимова Олена Василівна
Електронна пошта
Телефон
380674564592
Сайт:
http://ukrposhta.ua
Замовник
ЄДРПОУ
21560045
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Хрещатик, 22
Кваліфікація
Лот № 1 Доступ до програмної продукції, інформаційно-аналітичної системи пошуку і обробки інформації за допомогою API
Період вимог/скарг з 13.06.2025 12:01 по 19.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.06.2025 00:00 по 17.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію ТОВ "Ю-КОНТРОЛ". Учасником процедури закупівлі виправлено невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Надано оновлену довідку у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Розглянута пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації, повністю відповідає вимогам тендерної документації, у тому числі в частині документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, про що свідчить зміст висновку підрозділу ініціатора, наданого у вигляді службової записки № 1.27.001.004.-13743-25 від 12.06.2025 р. за підписом начальника забезпечення інформаційних технологій Наталії Акуленко, відсутні підстави для відмови в участі учаснику та відхилення його тендерної пропозиції. На підставі викладеного, вирішено визнати ТОВ "Ю-КОНТРОЛ" переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір. 2. Відповідно до ст. 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Законом з урахуванням Особливостей, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі. Враховуючи вищенаведене, вирішено оприлюднити, у встановленому цим же Законом порядку, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (протокольне рішення). РІШЕННЯ: 1. Визнати ТОВ "Ю-КОНТРОЛ" переможцем процедури закупівлі Доступ до програмної продукції, інформаційно-аналітичної системи пошуку і обробки інформації за допомогою API ДК 021:2015 - 48480000-6 Пакети програмного забезпечення для продажу та реалізації продукції і бізнес-аналітики ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-28-005520-a та прийняти рішення про намір укласти договір. 2. Оприлюднити, у встановленому Законом з урахуванням Особливостей порядку, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (протокольне рішення). Уповноважена особа КЕП Олена АНИСИМОВА
Документи кваліфікації
13.06.2025 12:01
Довідка НАЗК
13.06.2025 12:01
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
09.06.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2025 12:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2025 12:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВ "Ю-КОНТРОЛ" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору («ТОВ "Ю-КОНТРОЛ".pdf») та позитивні лист-відгук («2_позитивний_лист-відгук_.pdf»). У наданій довідці зазначено предмет аналогічного договору – Надання Ліцензіаром Ліцензіатові прав на використання програмної продукції: Системи «YOUSCORE». Тендерною документацією передбачено, що під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаийі/частково виконаний договір, укладений починаючи з 2022 року, за умовами якого визначено постачання інформаційної або інформаційно-аналітичної системи пошуку і обробки інформації, взаємодія з якою забезпечується за допомогою API (application programming interface), що дозволяє інтегрувати дані з державних реєстрів. Тому, замовником встановлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Підпункт 1.1.1. додатку 2 тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник має завантажити оновлені та\або нові документи: Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору, укладеного починаючи з 2022 року із зазначенням: - найменування контрагента; - предмету договору; - номеру та дати укладення договору; - стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір); - контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон). **Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаийі/частково виконаний договір, укладений починаючи з 2022 року, за умовами якого визначено постачання інформаційної або інформаційно-аналітичної системи пошуку і обробки інформації, взаємодія з якою забезпечується за допомогою API (application programming interface), що дозволяє інтегрувати дані з державних реєстрів. У разі надання Договору на мові, іншій ніж українська, учасник повинен надати також відповідний переклад на українську мову. При цьому допускається приховування інформації про ціну та/або вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця; Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із значенням номеру та дати укладення такого договору за підписом уповноваженої особи контрагента (надається щодо договору зазначеного у довідці відповідно до п. 1.1 Додатку 2 тендерної документації). Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
11.06.2025 14:43
Надати до
12.06.2025 14:43
Договір
UA-2025-05-28-005520-a-c1
Очікує підписання
120 960 грн.
120 960 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (штуки)
Доступ до програмної продукції, інформаційно-аналітичної системи пошуку і обробки інформації за допомогою API
Номенклатура
Доступ до програмної продукції, інформаційно-аналітичної системи пошуку і обробки інформації за допомогою API
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21560045

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Ю-КОНТРОЛ"
Повна назва
ТОВ "Ю-КОНТРОЛ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39404434

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
120 960 грн.
Період подання пропозицій
до 09.06.2025 00:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Контактний телефон:
380674564592
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
120 960 грн.
Період подання пропозицій
до 09.06.2025 00:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Контактний телефон:
380674564592
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності