Зміст
Лист-повідомлення ТОВ "АГРОІМПОРТ ЮЕЙ"
Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) встановлено : 43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
1. Відповідно до пункту 1 розділу 1 Додатку 1 ТД: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) на підтвердження відповідності необхідно надати 1.1. Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір на поставку товару, що є аналогічним за предметом закупівлі повністю або частково та/або кодом ДК 021:2015, подібний за змістом та своєю правовою природою. 1.2. Не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі. 1.3. Копії/ю документів/а на підтвердження факту поставки (видаткові накладні або акт приймання-передачі, тощо) згідно копії договору, поданої відповідно до п.1.1 і 1.2. У складі документів Тендерної пропозиції Учасником надано документ Довідка, без номера та дати, про виконання аналогічних договорів, де зазначено найменування чотирьох контрагентів, а саме: 1. Військова частина А3444; 2.ТОВ «ЗАХІДКАПІТАЛ ІНВЕСТ»; 3. Відділ житлово-комунального господарства, благоустрою, охорони навколишнього природнього середовища та інфраструктури виконавчого комітету Путивльської міської ради; 4. Курненська сільська рада. Учасником надано копію договору зазначеного в довідці та копію документу на підтвердження факту поставки - видаткової накладної ТОВ «ЗАХІДКАПІТАЛ ІНВЕСТ». Інших копій договорів та копій документів/а на підтвердження факту поставки (видаткові накладні або акт приймання-передачі, тощо) зазначених в Довідці, подано в складі тендерної пропозиції не було, але надано копії договорів та копії видаткових накладних із ТОВ «ТРАНССЕРВІСУМАНЬ» та Фермерське господарство «РОЗТІЧКИ» про даних контрагентів у Довідці не згадується.
2. Розділ 2 Додатку 1 Перелік документів та інформації для підтвердження відсутності підстав для відхилення учасника (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) відповідно до вимог, визначених пунктами 45 та 47 Особливостей передбачає пункт 2.2. Учасник підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, шляхом надання у складі тендерної пропозиції: довідки в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків або документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався. У складі документів Тендерної пропозиції Учасником надано документ Довідка про відсутність підстави, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей без номера та дати, в якій йдеться про відсутність раніше укладених договорів із замовником.
3. Розділ 4 Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Додатку 1 передбачає, що Учасник повинен провести налаштування та введення в експлуатацію техніку в приміщенні Замовника, а також навчання персоналу і врахувати ці витрати у своїй пропозиції та мати сервісний центр у межах Львівської області для проходження технічного обслуговування. Про підтвердження наявності сервісного центру учасник має надати довідку в довільній формі на власному бланку про перелік всіх існуючих сервісних центрів з їх місцем розташування у межах Львівської області. На підтвердження відповідності даній вимозі Учасник у складі документів Тендерної пропозиції надає документ – Довідку, без номера та дати, де зазначає, що гарантує провести налаштування та введення в експлуатацію техніку в приміщенні Замовника, а також навчання персоналу і врахувати ці витрати у своїй пропозиції та має сервісний центр у межах Львівської області для проходження технічного обслуговування, але не зазначає місце розташування сервісних центрів у межах Львівської області. Оскільки, керуючись п.43 Особливостей виправлення таких помилок не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, Замовник вправі та зобов’язаний надати повідомлення з вимогою про виправлення цієї помилки.
4. Розділ 5. Розрахунок цінової пропозиції Додатку 1 передбачає зазначення найменування товару зі вказанням конкретної моделі (марки) трактора. На підтвердження відповідності даній вимозі Учасник у складі документів Тендерної пропозиції надає документ - Розділ 5. Розрахунок цінової пропозиції, без номера та дати, де в найменуванні товару не зазначає конкретної моделі (марки) трактора.
Керуючись вимогами пункту 43 Особливостей, частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» та враховуючи узагальнену практику АМКУ (https://radnuk.com.ua/praktyka_zakupivel/praktika-oskarzhennja/analizuiemo-skarhy-shchodo-protsedur-zakupivel/, Учаснику слід надати можливість виправити наведену вище невідповідність шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на документи тендерної пропозиції. Відповідно до частин 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі», «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей». Керуючись частиною 9 статті 26 та частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» і п. 43 Особливостей, просимо виправити невідповідності в документах та інформації тендерної пропозиції шляхом завантаження в електронну систему Prozorro в даній закупівлі (оголошення UA-2025-05-28-004445-a ) наступних оновлених та нових документів:
1. Оновлену довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір на поставку товару, що є аналогічним за предметом закупівлі повністю або частково та/або кодом ДК 021:2015, подібний за змістом та своєю правовою природою. 1.2. Не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі. 1.3. Копії/ю документів/а на підтвердження факту поставки (видаткові накладні або акт приймання-передачі, тощо) згідно копії договору, поданої відповідно до п.1.1 і 1.2.
2. Оновлену довідку в довільній формі про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків або документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей.
3. Оновлену довідку в довільній формі на власному бланку про перелік всіх існуючих сервісних центрів з їх місцем розташування у межах Львівської області.
4. Оновлений Розрахунок цінової пропозиції зі зазначенням в найменуванні товару конкретної моделі (марки) трактора.