Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015: 16700000-2 — Трактори (Трактор з кабіною разом із комплектом навісного обладнання) від Дочірнє підприємство "Парк-Високий Замок" Львівського комунального підприємства "Зелений Львів".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-28-004445-a
Id Tender 8353a96b36f74b2f906a63d0d4578383
План UA-P-2025-05-28-005424-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 28.05.2025 11:42
Остання зміна 23.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 461 570 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 307.85 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.05.2025 11:41 до 05.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 28.05.2025 11:41
до 02.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.05.2025 11:41
до 02.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.06.2025 14:48
до 17.06.2025 15:09
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.06.2025 17:39
до 23.06.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 17.06.2025 15:09
-
Період уточнень
з 28.05.2025 11:41 до 02.06.2025 00:00
Період оскарження
з 28.05.2025 11:41 до 02.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.06.2025 14:48 до 17.06.2025 15:09
Період кваліфікації
з 05.06.2025 14:48 до 17.06.2025 15:09
Основні параметри
ДК 021:2015: 16700000-2 — Трактори (Трактор з кабіною разом із комплектом навісного обладнання)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
1 461 570 грн.
ДК 021:2015: 16700000-2 — Трактори (Трактор з кабіною разом із комплектом навісного обладнання)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015: 16700000-2 — Трактори (Трактор з кабіною разом із комплектом навісного обладнання)
Очікувана вартість
1 461 570 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7307,85
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
05.06.2025 14:25
Закінчення аукціону
05.06.2025 14:48
Позиція
Опис предмета закупівлі
Трактор з кабіною разом із комплектом навісного обладнання
Код ДК 021:2015
16700000-2 - Трактори
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
79019, Україна, Львівська область, Львів, вул. Високий Замок, буд. 1
Дата постачання по
10.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Покупець здійснює оплату за поставлений Товар на підставі оригіналу видаткової накладної, підписаної представниками Сторін, по факту поставки Товару протягом 20 (двадцяти) робочих днів. Відстрочка платежу становить 20 (двадцять) календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Техноторг"
Пропозиція:
1 100 515 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АГРОІМПОРТ ЮЕЙ"
Пропозиція:
1 461 570 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 05.06.2025 14:25
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Прокопів Наталія Василівна
Електронна пошта
Телефон
380322601610
Замовник
ЄДРПОУ
31804324
Назва (англійською мовою)
Dochirnye pidpriyemstvo "Park-Visokii Zamok" Lvivskogo komunalnogo pidpriyemstva "Zelenii Lviv"
Повна назва
Дочірнє підприємство "Парк-Високий Замок" Львівського комунального підприємства "Зелений Львів"
Повна назва (англійською мовою)
Dochirnye pidpriyemstvo "Park-Visokii Zamok" Lvivskogo komunalnogo pidpriyemstva "Zelenii Lviv"
Поштовий індекс
79019
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вул. Високий Замок, буд. 1
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015: 16700000-2 — Трактори (Трактор з кабіною разом із комплектом навісного обладнання)
Період вимог/скарг з 06.06.2025 17:39 по 12.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.06.2025 14:48 по 13.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Документи кваліфікації
06.06.2025 17:36
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
05.06.2025 14:48
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2025 11:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2025 11:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 12.06.2025 19:21 по 17.06.2025 15:05
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.06.2025 17:39 по 14.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.06.2025 20:06
Довідка НАЗК
12.06.2025 19:21
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
06.06.2025 17:39
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2025 11:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2025 11:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Лист-повідомлення ТОВ "АГРОІМПОРТ ЮЕЙ" Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) встановлено : 43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1. Відповідно до пункту 1 розділу 1 Додатку 1 ТД: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) на підтвердження відповідності необхідно надати 1.1. Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір на поставку товару, що є аналогічним за предметом закупівлі повністю або частково та/або кодом ДК 021:2015, подібний за змістом та своєю правовою природою. 1.2. Не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі. 1.3. Копії/ю документів/а на підтвердження факту поставки (видаткові накладні або акт приймання-передачі, тощо) згідно копії договору, поданої відповідно до п.1.1 і 1.2. У складі документів Тендерної пропозиції Учасником надано документ Довідка, без номера та дати, про виконання аналогічних договорів, де зазначено найменування чотирьох контрагентів, а саме: 1. Військова частина А3444; 2.ТОВ «ЗАХІДКАПІТАЛ ІНВЕСТ»; 3. Відділ житлово-комунального господарства, благоустрою, охорони навколишнього природнього середовища та інфраструктури виконавчого комітету Путивльської міської ради; 4. Курненська сільська рада. Учасником надано копію договору зазначеного в довідці та копію документу на підтвердження факту поставки - видаткової накладної ТОВ «ЗАХІДКАПІТАЛ ІНВЕСТ». Інших копій договорів та копій документів/а на підтвердження факту поставки (видаткові накладні або акт приймання-передачі, тощо) зазначених в Довідці, подано в складі тендерної пропозиції не було, але надано копії договорів та копії видаткових накладних із ТОВ «ТРАНССЕРВІСУМАНЬ» та Фермерське господарство «РОЗТІЧКИ» про даних контрагентів у Довідці не згадується. 2. Розділ 2 Додатку 1 Перелік документів та інформації для підтвердження відсутності підстав для відхилення учасника (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) відповідно до вимог, визначених пунктами 45 та 47 Особливостей передбачає пункт 2.2. Учасник підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, шляхом надання у складі тендерної пропозиції: довідки в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків або документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався. У складі документів Тендерної пропозиції Учасником надано документ Довідка про відсутність підстави, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей без номера та дати, в якій йдеться про відсутність раніше укладених договорів із замовником. 3. Розділ 4 Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Додатку 1 передбачає, що Учасник повинен провести налаштування та введення в експлуатацію техніку в приміщенні Замовника, а також навчання персоналу і врахувати ці витрати у своїй пропозиції та мати сервісний центр у межах Львівської області для проходження технічного обслуговування. Про підтвердження наявності сервісного центру учасник має надати довідку в довільній формі на власному бланку про перелік всіх існуючих сервісних центрів з їх місцем розташування у межах Львівської області. На підтвердження відповідності даній вимозі Учасник у складі документів Тендерної пропозиції надає документ – Довідку, без номера та дати, де зазначає, що гарантує провести налаштування та введення в експлуатацію техніку в приміщенні Замовника, а також навчання персоналу і врахувати ці витрати у своїй пропозиції та має сервісний центр у межах Львівської області для проходження технічного обслуговування, але не зазначає місце розташування сервісних центрів у межах Львівської області. Оскільки, керуючись п.43 Особливостей виправлення таких помилок не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, Замовник вправі та зобов’язаний надати повідомлення з вимогою про виправлення цієї помилки. 4. Розділ 5. Розрахунок цінової пропозиції Додатку 1 передбачає зазначення найменування товару зі вказанням конкретної моделі (марки) трактора. На підтвердження відповідності даній вимозі Учасник у складі документів Тендерної пропозиції надає документ - Розділ 5. Розрахунок цінової пропозиції, без номера та дати, де в найменуванні товару не зазначає конкретної моделі (марки) трактора. Керуючись вимогами пункту 43 Особливостей, частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» та враховуючи узагальнену практику АМКУ (https://radnuk.com.ua/praktyka_zakupivel/praktika-oskarzhennja/analizuiemo-skarhy-shchodo-protsedur-zakupivel/, Учаснику слід надати можливість виправити наведену вище невідповідність шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на документи тендерної пропозиції. Відповідно до частин 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі», «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей». Керуючись частиною 9 статті 26 та частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» і п. 43 Особливостей, просимо виправити невідповідності в документах та інформації тендерної пропозиції шляхом завантаження в електронну систему Prozorro в даній закупівлі (оголошення UA-2025-05-28-004445-a ) наступних оновлених та нових документів: 1. Оновлену довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір на поставку товару, що є аналогічним за предметом закупівлі повністю або частково та/або кодом ДК 021:2015, подібний за змістом та своєю правовою природою. 1.2. Не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі. 1.3. Копії/ю документів/а на підтвердження факту поставки (видаткові накладні або акт приймання-передачі, тощо) згідно копії договору, поданої відповідно до п.1.1 і 1.2. 2. Оновлену довідку в довільній формі про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків або документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей. 3. Оновлену довідку в довільній формі на власному бланку про перелік всіх існуючих сервісних центрів з їх місцем розташування у межах Львівської області. 4. Оновлений Розрахунок цінової пропозиції зі зазначенням в найменуванні товару конкретної моделі (марки) трактора.
Створено
11.06.2025 15:39
Надати до
12.06.2025 15:39
Період вимог/скарг з 17.06.2025 15:09 по 23.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.06.2025 15:05 по 25.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей
Зміст
Переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 6 і 12 пункту 47 Особливостей
Документи кваліфікації
17.06.2025 15:08
Повідомлення про рішення
17.06.2025 15:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2025 11:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2025 11:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Торги не відбулися
Очікувана вартість
1 461 570 грн.
Період подання пропозицій
до 05.06.2025 00:00
Замовник:
Дочірнє підприємство "Парк-Високий Замок" Львівського комунального підприємства "Зелений Львів"
Контактний телефон:
380322601610
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
1 461 570 грн.
Період подання пропозицій
до 05.06.2025 00:00
Замовник:
Дочірнє підприємство "Парк-Високий Замок" Львівського комунального підприємства "Зелений Львів"
Контактний телефон:
380322601610
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності