Показати схожі тендери

Закупівля Офісне устаткування та приладдя різне від ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ГЕРОНТОЛОГІЇ ІМЕНІ Д.Ф.ЧЕБОТАРЬОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-28-004076-a
Id Tender 1615e1c164b3466faeaccaec3ea763b1
План UA-P-2025-05-28-005260-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 28.05.2025 11:27
Остання зміна 20.06.2025 15:39
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
125 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
625 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.05.2025 11:26 до 05.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 28.05.2025 11:26
до 02.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.05.2025 11:26
до 02.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.06.2025 16:02
до 10.06.2025 12:08
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.06.2025 12:08
до 16.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.06.2025 12:08
до 20.06.2025 15:39
Період уточнень
з 28.05.2025 11:26 до 02.06.2025 00:00
Період оскарження
з 28.05.2025 11:26 до 02.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.06.2025 16:02 до 10.06.2025 12:08
Період кваліфікації
з 05.06.2025 16:02 до 10.06.2025 12:08
Основні параметри
Офісне устаткування та приладдя різне
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
125 000 грн.
Офісне устаткування та приладдя різне
Назва предмета закупівлі
Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
125 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
625,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
05.06.2025 15:39
Закінчення аукціону
05.06.2025 16:02
Позиція
Опис предмета закупівлі
Офісне устаткування та приладдя різне
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
45
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
04114, Україна, Київська область, місто Київ, вул. Вишгородська, 67
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Папірус Універсал"
Пропозиція:
61 391.44 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ОФІС-КИТ"
Пропозиція:
31 939.98 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 05.06.2025 15:39
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.05.2025 11:27
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Аліна Юріївна Рейсіг
Електронна пошта
Телефон
+380443315865
Замовник
ЄДРПОУ
01897908
Повна назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ГЕРОНТОЛОГІЇ ІМЕНІ Д.Ф.ЧЕБОТАРЬОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
04114
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Вишгородська, буд. 67
Кваліфікація
Лот № 1 Офісне устаткування та приладдя різне
Період вимог/скарг з 10.06.2025 12:08 по 16.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.06.2025 16:02 по 13.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.06.2025 12:24
Довідка НАЗК
10.06.2025 12:08
Повідомлення про рішення
05.06.2025 16:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2025 11:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2025 11:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
05.06.2025 16:02
Надати до
07.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) При розгляді тендерної пропозиції Учасника було встановлено його невідповідність в частині інформації та/або документах, що подані Учасником відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. (далі – Особливості). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції: У складі тендерної пропозиції Учасника: - не надано довідку про місцезнаходження; - не надано проект договору; - не надано довідку про захист довкілля 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до Додатку 8 тендерної документації учасники повинні надати: 1. Довідка в довільній формі про те, що його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом; 6. Проект договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5, який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника. При заповненні проекту договору, додатків та специфікацій цінові показники не зазначаються; 12. Учасник гарантує, що товар є таким, що не мають негативного впливу на навколишнє довкілля та передбачає застосування необхідних заходів із захисту довкілля, тобто учасник гарантує, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим законодавством нормам. Підтвердження даної інформації забезпечується шляхом надання Учасником довідки у довільній формі. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей шляхом подання (до завантаження): - довідку в довільній формі про те, що його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території - проект договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5, який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (за наявності) - довідку в довільній формі про те, що Учасник гарантує, що товар є таким, що не мають негативного впливу на навколишнє довкілля та передбачає застосування необхідних заходів із захисту довкілля, тобто учасник гарантує, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим законодавством нормам
Створено
09.06.2025 11:00
Надати до
10.06.2025 11:00
Договір
UA-2025-05-28-004076-a-c1
Підписаний і діє
Номер
200625К/Т
31 939.98 грн.
26 616.65 грн.
З ПДВ
Підписано
20.06.2025
Строк дії договору з
20.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
45 (Одиниця)
Офісне устаткування та приладдя різне
Номенклатура
Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
45
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ГЕРОНТОЛОГІЇ ІМЕНІ Д.Ф.ЧЕБОТАРЬОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ"
Повна назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ГЕРОНТОЛОГІЇ ІМЕНІ Д.Ф.ЧЕБОТАРЬОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01897908

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ОФІС-КИТ"
Повна назва
ТОВ "ОФІС-КИТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37921923

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
20.06.2025 15:39
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
125 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.06.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ГЕРОНТОЛОГІЇ ІМЕНІ Д.Ф.ЧЕБОТАРЬОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
+380443315865
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
125 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.06.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ГЕРОНТОЛОГІЇ ІМЕНІ Д.Ф.ЧЕБОТАРЬОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
+380443315865
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності