Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки, 50530000-9 (послуги з ремонту електродвигунів) від КП ""Луцькводоканал"".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-28-002914-a
Id Tender 2bcaf264c21945ed960a904bef6ad80f
План UA-P-2025-05-28-003598-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 28.05.2025 10:48
Остання зміна 23.06.2025 13:55
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
908 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
9 085 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.05.2025 10:47 до 05.06.2025 11:00
Завершено
Період уточнень
з 28.05.2025 10:47
до 02.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.05.2025 10:47
до 02.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.06.2025 12:09
до 12.06.2025 15:26
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.06.2025 15:26
до 18.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.06.2025 15:26
до 23.06.2025 13:55
Період уточнень
з 28.05.2025 10:47 до 02.06.2025 00:00
Період оскарження
з 28.05.2025 10:47 до 02.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.06.2025 12:09 до 12.06.2025 15:26
Період кваліфікації
з 06.06.2025 12:09 до 12.06.2025 15:26
Основні параметри
Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки, 50530000-9 (послуги з ремонту електродвигунів)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
908 500 грн.
Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки, 50530000-9 (послуги з ремонту електродвигунів)
Назва предмета закупівлі
Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки, 50530000-9 (послуги з ремонту електродвигунів)
Очікувана вартість
908 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9085,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
06.06.2025 11:46
Закінчення аукціону
06.06.2025 12:09
Позиція
Опис предмета закупівлі
1 Капітальний ремонт електродвигуна тип А-103 250 кВт 2985 об/хв послуга 1 2 Капітальний ремонт електродвигуна тип А-103 250 кВт 2985 об/хв послуга 1 3 Капітальний ремонт електродвигуна тип А-103 250 кВт 2985 об/хв послуга 1 4 Капітальний ремонт електродвигуна тип 4АМУ 280 75 кВт 980 об/хв послуга 1 5 Капітальний ремонт електродвигуна ип 4А-315 132 кВт 985 об/хв послуга 1
Код ДК 021:2015
50530000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Кількість
5
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Волинська область, Ремонт електродвигунів Замовника необхідно здійснювати за місцем їх знаходження на території Замовника, яка розміщується за адресою: місто Луцьк вулиця Селищна, 90 (очисні споруди), місто Луцьк вулиця Карпенка-Карого 1А (КНС № 5), м. Луцьк вул. Руська, 9а (КНС №7) або ремонтному цеху Виконавця
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРАТ"ЕРА"
Пропозиція:
899 469.1 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ЗЕЛІНСЬКИЙ ЯРОСЛАВ РОСТИСЛАВОВИЧ
Пропозиція:
715 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.06.2025 11:46
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Микола Фещук
Електронна пошта
Телефон
+380332284063
Сайт:
http://Vd.lutsk.ua
Замовник
ЄДРПОУ
03339489
Повна назва
КП ""Луцькводоканал""
Поштовий індекс
43010
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
місто Луцьк
Адреса
ВУЛИЦЯ ДУБНІВСЬКА, будинок 26
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки, 50530000-9 (послуги з ремонту електродвигунів)
Період вимог/скарг з 12.06.2025 15:26 по 18.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.06.2025 12:09 по 14.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.06.2025 15:26
Довідка НАЗК
12.06.2025 15:26
Повідомлення про рішення
06.06.2025 12:10
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2025 10:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2025 10:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПРОТОКОЛ №51 уповноваженої особи з публічних закупівель Час 13:00 год. 11.06.2025р. ПОРЯДОК ДЕННИЙ : 1. Про усунення невідповідностей в документах учасника ФОП ЗЕЛІНСЬКИЙ ЯРОСЛАВ РОСТИСЛАВОВИЧ по закупівлі: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки, 50530000-9 (послуги з ремонту електродвигунів) Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-05-28-002914-a На виконання норм ч.9 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) та п. 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями) (далі — Особливості) було розглянуто тендерну пропозицію ФОП ЗЕЛІНСЬКИЙ ЯРОСЛАВ РОСТИСЛАВОВИЧ по закупівлі: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки, 50530000-9 (послуги з ремонту електродвигунів) на відповідність вимогам тендерної документації. При розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП ЗЕЛІНСЬКИЙ ЯРОСЛАВ РОСТИСЛАВОВИЧ по закупівлі: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки, 50530000-9 (послуги з ремонту електродвигунів) на відповідність вимогам тендерної документації та документів, які були завантажені Учасником у складі тендерної пропозиції в електронну систему закупівель, було встановлено, що тендерна пропозиція Учасника містить невідповідність вимогам тендерної документації Замовника. Так в пропозиції ФОП ЗЕЛІНСЬКИЙ ЯРОСЛАВ РОСТИСЛАВОВИЧ (надалі-Учасник) документи, передбачені тендерною документацією, надані учасником не в повному обсязі, зокрема: Вимоги тендерної документації 1. У додатку 7 до тендерної документації серед іншого міститься вимога що Учаснику необхідно подати у складі тендерної пропозиції інформацію, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації. Згідно Додатку 1 учасник повинен був надати довідку у довільної форми, яка повинна містити інформацію про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору) Проаналізувавши документи, які були подані Учасником, було виявлено, що у складі тендерної пропозиції Учасником було надано Довідку №1/6 від 04.06.2025 року про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору, яка містить інформацію щодо укладеного договору з ТзОВ «СП ТОПРЕМСЕРВІС» (Договір №15/11-23Д від 15.11.2023 сума договору 544 000 грн.). Аналізуючи скан-копію вищезазначеного договору було встановлено, що у відповідності до пункту 1.2. вартість робіт визначаються в Специфікаціях до цього Договору. У відповідності до Специфікації №1, Специфікації №2 до договору №15/11-23Д загальна вартість послуг склала 665 000 грн. Таким чином існує розбіжність у інформації поданій в довідці №1/6 від 04.06.2025 року та скан-копії договору №15/11-23Д від 15.11.2023, який підтверджує стан виконання договору. 2. У додатку 7 до тендерної документації серед іншого міститься вимога що Учаснику необхідно подати у складі тендерної пропозиції документи, зокрема: 4) Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції: - для керівника учасника – виписка з протоколу зборів засновників або копія протоколу зборів засновників, копія наказу про призначення, та/або інший документом, що підтверджує повноваження керівника учасника; - для іншої посадової особи учасника – довіреність (доручення) керівника учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та виписку з протоколу зборів засновників або копію протоколу зборів засновників та копію наказу (витягу з наказу) про призначення керівника, який надав довіреність (доручення), та/або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника, яка надала довіреність (доручення); Проаналізувавши документи, які були подані Учасником, було виявлено, що у складі тендерної пропозиції не міститься документ, який підтверджує повноваження особи щодо підпису тендерної пропозиції згідно запропонованого переліку. 3. У додатку 7 до тендерної документації серед іншого міститься вимога що Учаснику необхідно подати у складі тендерної пропозиції інші документи, зокрема: 8) погодження з проектом договору про закупівлю - згідно Додатку 4 до цієї тендерної документації Проаналізувавши документи, які були подані Учасником, було виявлено, що у складі тендерної пропозиції такий документ відсутній. 4. У додатку 7 до тендерної документації серед іншого міститься вимога що Учаснику необхідно подати у складі тендерної пропозиції інші документи, зокрема: 9) Заповнену форму “Тендерна пропозиція” згідно Додатку 5 до цієї тендерної документації Проаналізувавши документи, які були подані Учасником, було виявлено, що у складі тендерної пропозиції такий документ відсутній. 5. У додатку 7 до тендерної документації серед іншого міститься вимога що Учаснику необхідно подати у складі тендерної пропозиції інші документи, зокрема: 14) Інші документи, які необхідно подати учаснику у складі тендерної пропозиції: - копію статуту зі змінами та доповненнями з відміткою державного реєстратора (у випадку відсутності відмітки державного реєстратора, учасник повинен надати довідку або опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу або інший установчий документ зі змінами (у випадку законодавчо обумовленої відсутності статуту). У разі, якщо Учасник здійснює господарську діяльність на підставі модельного статуту, надається копія відповідного рішення загальних зборів учасників; Проаналізувавши документи, які були подані Учасником, було виявлено, що у складі тендерної пропозиції такий документ відсутній. 6. У додатку 7 до тендерної документації серед іншого міститься вимога що Учаснику необхідно подати у складі тендерної пропозиції інші документи, зокрема: - витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру, не більше місячної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Проаналізувавши документи, які були подані Учасником, було виявлено, що учасник надав витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань одна станом на дату – 02.12.2021 року, що перевищує місячну давнину відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 7. У додатку 7 до тендерної документації серед іншого міститься вимога що Учаснику необхідно подати у складі тендерної пропозиції інші документи, зокрема: - гарантійний лист, складений в довільній формі, згідно з яким учасник гарантує, що інформація, яка надана ним у довільній формі у складі тендерної пропозиції, є достовірною; Проаналізувавши документи, які були подані Учасником, було виявлено, що у складі тендерної пропозиції такий документ відсутній. 8. У додатку 7 до тендерної документації серед іншого міститься вимога що Учаснику необхідно подати у складі тендерної пропозиції інші документи, зокрема: - довідку в довільній формі із зазначенням інформації про особу уповноважену на підписання договору про закупівлю. Проаналізувавши документи, які були подані Учасником, було виявлено, що у складі тендерної пропозиції такий документ відсутній. 9. У додатку 7 до тендерної документації серед іншого міститься вимога що Учаснику необхідно подати у складі тендерної пропозиції інші документи, зокрема: - інформаційну довідку, складену в довільній формі, щодо осіб, які мають право підписувати тендерну пропозицію. Проаналізувавши документи, які були подані Учасником, було виявлено, що у складі тендерної пропозиції такий документ відсутній. 10. У додатку 7 до тендерної документації серед іншого міститься вимога що Учаснику необхідно подати у складі тендерної пропозиції інші документи, зокрема: - довідку у довільній формі про наявність/відсутність статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. При наявності обмежень у Статуті (або іншого установчого документу) органів управління учасника на укладання договорів та/або відповідно до Закону про “Товариства з обмеженою відповідальністю та товариств з додатковою відповідальністю” від 06.02.2018р. № 2275-VIII, відповідно до законодавства України, обов'язково надається копія рішення учасників (засновників) товариства, яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції (згоди на вчинення правочину) / рішення про вчинення значного правочину відповідно до ст.. 70 Закону України «Про акціонерні товариства» (ця вимога стосується учасника, який є акціонерним товариством). Проаналізувавши документи, які були подані Учасником, було виявлено, що у складі тендерної пропозиції такий документ відсутній. П. 16 ст. 29 Закону України “Про публічні закупівлі”, п. 43 Особливостей передбачає, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На підставі п. 16 ст. 29 Закону, п. 43 Особливостей, вважаю за необхідне розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На підставі вищезазначеного: ВИРІШИВ: 1) Керуючись п. 16 ст. 29 Закону, п. 43 Особливостей, розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції ФОП ЗЕЛІНСЬКИЙ ЯРОСЛАВ РОСТИСЛАВОВИЧ. 2) Вимагати від ФОП ЗЕЛІНСЬКИЙ ЯРОСЛАВ РОСТИСЛАВОВИЧ надати протягом 24 годин з моменту розміщення цієї вимоги (п. 44 Особливостей): 2.1. - Документи які підтверджували виконання договору зазначеного в наданій Учасником довідці про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору з посилання на номер та дату договору; 2.2. - Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції: - для керівника учасника – виписка з протоколу зборів засновників або копія протоколу зборів засновників, копія наказу про призначення, та/або інший документом, що підтверджує повноваження керівника учасника; 2.3. - Погодження з проектом договору про закупівлю - згідно Додатку 4 до цієї тендерної документації; 2.4. - Заповнену форму “Тендерна пропозиція” згідно Додатку 5 до цієї тендерної документації; 2.5. - Копію статуту зі змінами та доповненнями з відміткою державного реєстратора (у випадку відсутності відмітки державного реєстратора, учасник повинен надати довідку або опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу або інший установчий документ зі змінами (у випадку законодавчо обумовленої відсутності статуту). У разі, якщо Учасник здійснює господарську діяльність на підставі модельного статуту, надається копія відповідного рішення загальних зборів учасників; 2.6. - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру, не більше місячної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; 2.7. - Гарантійний лист, складений в довільній формі, згідно з яким учасник гарантує, що інформація, яка надана ним у довільній формі у складі тендерної пропозиції, є достовірною; 2.8. - Довідку в довільній формі із зазначенням інформації про особу уповноважену на підписання договору про закупівлю; 2.9. Інформаційну довідку, складену в довільній формі, щодо осіб, які мають право підписувати тендерну пропозицію. 2.10. Довідку у довільній формі про наявність/відсутність статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. При наявності обмежень у Статуті (або іншого установчого документу) органів управління учасника на укладання договорів та/або відповідно до Закону про “Товариства з обмеженою відповідальністю та товариств з додатковою відповідальністю” від 06.02.2018р. № 2275-VIII, відповідно до законодавства України, обов'язково надається копія рішення учасників (засновників) товариства, яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції (згоди на вчинення правочину) / рішення про вчинення значного правочину відповідно до ст.. 70 Закону України «Про акціонерні товариства» (ця вимога стосується учасника, який є акціонерним товариством). Разом з тим варто зауважити, що згідно Розділ І. Загальні положення ( Інші умови тендерної документації) містить наступну вимогу: У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів або ненакладення електронного підпису. Таким чином, у випадку відсутності обов’язку складати/ надавати документи, які були зазначені у вимозі на виконання (п. 44 Особливостей) пропонуємо ФОП ЗЕЛІНСЬКИЙ ЯРОСЛАВ РОСТИСЛАВОВИЧ надати листи-роз’яснення та законодавчі підстави такого ненадання документів які містяться у вимозі про усунення невідповідностей. Уповноважена особа з публічних закупівель Микола ФЕЩУК
Створено
11.06.2025 13:08
Надати до
12.06.2025 13:08
Договір
UA-2025-05-28-002914-a-c1
Підписаний і діє
Номер
335
715 000 грн.
715 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
20.06.2025
Строк дії договору з
20.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
5 (послуга)
1 Капітальний ремонт електродвигуна тип А-103 250 кВт 2985 об/хв послуга 1 2 Капітальний ремонт електродвигуна тип А-103 250 кВт 2985 об/хв послуга 1 3 Капітальний ремонт електродвигуна тип А-103 250 кВт 2985 об/хв послуга 1 4 Капітальний ремонт електродвигуна тип 4АМУ 280 75 кВт 980 об/хв послуга 1 5 Капітальний ремонт електродвигуна ип 4А-315 132 кВт 985 об/хв послуга 1
Номенклатура
1 Капітальний ремонт електродвигуна тип А-103 250 кВт 2985 об/хв послуга 1 2 Капітальний ремонт електродвигуна тип А-103 250 кВт 2985 об/хв послуга 1 3 Капітальний ремонт електродвигуна тип А-103 250 кВт 2985 об/хв послуга 1 4 Капітальний ремонт електродвигуна тип 4АМУ 280 75 кВт 980 об/хв послуга 1 5 Капітальний ремонт електродвигуна ип 4А-315 132 кВт 985 об/хв послуга 1
Кількість
5
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП ""Луцькводоканал""
Повна назва
КП ""Луцькводоканал""
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03339489

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП ЗЕЛІНСЬКИЙ ЯРОСЛАВ РОСТИСЛАВОВИЧ
Повна назва
ФОП ЗЕЛІНСЬКИЙ ЯРОСЛАВ РОСТИСЛАВОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3100820873

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
23.06.2025 13:55
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
908 500 грн.
Період подання пропозицій
до 05.06.2025 11:00
Замовник:
КП ""Луцькводоканал""
Контактний телефон:
+380332284063
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
908 500 грн.
Період подання пропозицій
до 05.06.2025 11:00
Замовник:
КП ""Луцькводоканал""
Контактний телефон:
+380332284063
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності