Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт Глибочицького проїзду) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-28-000272-a
Id Tender 7587b512987040489d4fbb03bd79d935
План UA-P-2025-05-26-015637-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 28.05.2025 08:40
Остання зміна 13.06.2025 08:44
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 610 822 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
56 108.22 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.05.2025 08:39 до 05.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 28.05.2025 08:39
до 02.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.05.2025 08:39
до 02.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.06.2025 12:59
до 13.06.2025 08:44
Залишилось 2 днів 15 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.06.2025 14:46
до 19.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 13.06.2025 08:44
-
Період уточнень
з 28.05.2025 08:39 до 02.06.2025 00:00
Період оскарження
з 28.05.2025 08:39 до 02.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.06.2025 12:59 до 13.06.2025 08:44
Період кваліфікації
з 05.06.2025 12:59 до 13.06.2025 08:44
Основні параметри
ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт Глибочицького проїзду)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
5 610 822 грн.
Поточний ремонт Глибочицького проїзду
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт Глибочицького проїзду
Очікувана вартість
5 610 822 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
56108,22
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
05.06.2025 12:36
Закінчення аукціону
05.06.2025 12:59
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт Глибочицького проїзду
Код ДК 021:2015
45233200-1 - Влаштування різних видів дорожнього покриття
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
00000, Україна, м. Київ, Глибочицький проїзд
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
Пропозиція:
5 374 760 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПРЕС-ВР"
Пропозиція:
5 354 656.96 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 05.06.2025 12:36
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.05.2025 08:39
Оголошення про проведення закупівлі
28.05.2025 08:36
-
Проект договору
28.05.2025 08:36
-
28.05.2025 08:36
-
28.05.2025 08:36
Тендерна документація
28.05.2025 08:36
-
28.05.2025 08:36
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Деркач Олександр Миколайович
Електронна пошта
Телефон
380630370323, 380445294030
Замовник
ЄДРПОУ
31868786
Назва (англійською мовою)
KOMUNALNE PIDPRYYEMSTVO SHLYAKHOVO-EKSPLUATATSIYNE UPRAVLINNYA PO REMONTU TA UTRYMANNYU AVTOMOBILNYKH SHLYAKHIV TA SPORUD NA NYKH SHEVCHENKIVSKOHO RAYONU M. KYYEVA
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА
Повна назва (англійською мовою)
KOMUNALNE PIDPRYYEMSTVO SHLYAKHOVO-EKSPLUATATSIYNE UPRAVLINNYA PO REMONTU TA UTRYMANNYU AVTOMOBILNYKH SHLYAKHIV TA SPORUD NA NYKH SHEVCHENKIVSKOHO RAYONU M. KYYEVA
Поштовий індекс
04107
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
вулиця Багговутівська, будинок 30
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт Глибочицького проїзду
Період вимог/скарг з 12.06.2025 14:46 по 18.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.06.2025 12:59 по 04.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, Переможець процедури закупівлі надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей
Зміст
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей Переможець процедури закупівлі надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей
Документи кваліфікації
12.06.2025 14:45
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
11.06.2025 12:01
Електроний протокол про продовження строку
Скарги та рішення
05.06.2025 13:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2025 08:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.05.2025 08:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Для детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПРЕС-ВР" (код ЄДРПОУ 41086739), на відповідність вимогам тендерної документації, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною на закупівлю: UA-2025-05-28-000272-a, ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт Глибочицького проїзду),, є необхідність продовжити строк її розгляду до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
11.06.2025 12:00
Дата кінця розгляду
04.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПРЕС-ВР" (код ЄДРПОУ 41086739), в процедурі відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт Глибочицького проїзду), виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, а саме: Згідно вимог підпункту 1.1.2 розділу 2 додатку 2 тендерної документації для підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Учасник повинен: «Для документального підтвердження парку залучених машин та механізмів, Учасник повинен надати скановану копію відповідного договору (-ів) (оренди, лізингу, надання послуг, тощо); свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (технічний паспорт) на кожний транспортний засіб, інвентарна картка за формою ОЗ-6. Для підтвердження власних машин та механізмів надати свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (технічний паспорт) на кожний транспортний засіб (при наявності); інвентарна картка за формою ОЗ-6.» Для виконання зазначеної умови ТД Учасник надав відомості у формі довідки Вих. № 14-6/2025-з від 02.06.2025 року в якій зазначив відомості про наявність 37(тридцяти семи механізмів) при цьому не надав: свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (технічний паспорт)на транспортні засоби та механізми зазначені в позиціях( 2,4,6,8,10,12,14,16,18,20,21,22,24,26,28,30,32,34,36,37.) інвентарна картка за формою ОЗ-6 на транспортні засоби та механізми зазначені в позиціях(1,2,4,6,8,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,28,30,31,32,33,34,35,35,37.) зазначені відомості в колонці 5 довідки Вих. № 14-6/2025-з від 02.06.2025 року про правову підставу використання транспортних засобів та механізмів Учасником не відповідає вимогам ТД, позиції(2,4,6,8,10,14,16,18,20,24,30,32,34.) Згідно вимог підпункту 1.1.3 розділу 2 додатку 2 тендерної документації для підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Учасник повинен: «Для документального підтвердження наявності вимірювальної лабораторії Учасник повинен надати: - у випадку використання власної лабораторії – довідку в довільній формі про наявність вимірювальної лабораторії в Учасника із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг; - у разі залучення лабораторії – договір про залучення сторонньої лабораторії з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - копію документу щодо відповідності лабораторії (із переліком видів робіт з контролю якості будівельних матеріалів, виробів i конструкцій) вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та чинне на дату розкриття тендерних пропозицій;» Для виконання зазначеної умови ТД Учасник надав відомості у формі договору № 004/2025 від 09.01.2025 року в якому згідно пункту 1.1 передбачено «…проведення лабораторного супроводу під час будівельних робіт..» та надав «Сертифікат визначення вимірювальних можливостей» при цьому не надано відомості про проведення та забезпечення лабораторного контролю якості будівельних матеріалів що використовуються Учасником та наявних п Підсумковій відомості ресурсів(Емульсія бітумна, дорожня, Суміші асфальтобетонні) необхідність проведення контролю якості сировини та компонентів що використовуються для виробництва матеріалу передбачена вимогами ДСТУ до кожного з них відповідно при цьому необхідно забезпечити вхідний контроль якості сировини та технічний контроль продукції що випускається. Таким чином Учасник не виконав вимог ТД та не надав повні відомості про наявність лабораторії та можливості контролю якості будівельних матеріалів, виробів i конструкцій вимогам чинного законодавства України. Згідно вимог підпункту 1.2.1. розділу 2 додатку 2 тендерної документації для підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:» Учасник повинен: «…надати скановану довідку про кваліфікацію та досвід фахівців основних спеціальностей, що будуть залучені до виконання робіт, які є предметом цієї закупівлі за встановленою формою», при цьому в наданій Учасником довідці Вих № 11-6/2025-з від 02.06.2025 року відсутні відомості про фахівців (водії та оператори транспортних засобів та механізмів) необхідність використання праці яких передбачена технічною документацією, також 10 транспортних засобів та механізмів з загального переліку перебувають у власності Учасника, а отже Учасник повинен мати відповідних працівників. Згідно вимог підпункту 1.4 розділу 2 додатку 2 тендерної документації Учасник повинен: «в складі тендерної пропозиції окремо повинен подати інформаційну довідку згідно форми Таблиці 2 про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) із зазначенням марки, моделі тощо з наступним документальним підтвердженням» Для виконання даної умови ТД Учасник надав відомості лист Вих № 16-6/2025-з від 02.06.2025року згідно якого останній має намір отримувати асфальтобетонні суміші на підставі договору поставки № 23 від 01.03.2024 року укладеного з ТОВ «Гаріліт», при цьому умовами договору не передбачено перелік та обсяг асфальтобетонних сумішей що підлягають поставці, також відсутні відомості про відповідність асфальтобетонних сумішей що можуть відпускатися за договором вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ 8959:2019. У наданій Учасником довідці в складі тендерної пропозиції відсутні відомості про асфальтобетонну суміш що виробляється та відпускається ТОВ «Гаріліт», відповідно умов договору, а саме АБСбмп.Др.Щ.А.НП.БМПП 50/70-65 ДСТУ 8959:2019 (А -20 МКА) необхідність використання якої передбачена умовами технічної специфікації. Також Учасник не надав у складі тендерної пропозиції видаткові накладні, що є невід’ємною частиною Договору згідно пункту 1.2 та які були оформлені сторонами договору за час його дії(з дати укладення до дати подання тендерної пропозиції). Згідно вимог підпункту 1.1 розділу 3 додатку 2 тендерної документації Учасник повинен: «надати скановану довідку з інформацією про кожного суб’єкта господарювання (повне найменування та місцезнаходження), якого він планує залучати до надання послуг як субпідрядника за встановленою формою» Згідно наданих Учасником відомостей довідка Вих. № 19-6/2025-з від 02.06.2025 р. останній не має наміру залучення субпідрядників/співвиконавців. Надана Учасником інформаціє суперечить відомостям наданим Учасником в складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» підпункту 1.1.2 розділу 2 додатку 2 тендерної документації, для відповідності якому Учасник надав довідку Вих. № 14-6/2025-з від 02.06.2025 року в якій зазначив відомості про наявність 37(тридцяти семи механізмів) при цьому 27(двадцять сім) з яких використовується на підставі договорів з надання послуг(прокат транспортних засобів та механізмів з водієм або оператором). Згідно наданих Учасником договорів надання послуг співвиконавцями є: ТОВ «Експрес Т», ТОВ «Експрес Техбуд», ТОВ «Інтер Буд», ПрАТ «Броварське-щляхове управління № 50» та інші субєкти господарювання. Для усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та надання яких вимагалось, Учаснику необхідно надати вище вказані відомості та документи для їх підтвердження.
Створено
11.06.2025 12:02
Надати до
12.06.2025 12:02
Період вимог/скарг з 13.06.2025 08:44 по 19.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.06.2025 14:46 по 20.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.06.2025 08:44
Довідка НАЗК
13.06.2025 08:43
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
12.06.2025 14:46
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-05-28-000272-a-a1
Очікує підписання
5 374 760 грн.
5 374 760 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт Глибочицького проїзду
Номенклатура
Поточний ремонт Глибочицького проїзду
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31868786

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
Повна назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31481658

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
5 610 822 грн.
Період подання пропозицій
до 05.06.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА
Контактний телефон:
380630370323, 380445294030
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
5 610 822 грн.
Період подання пропозицій
до 05.06.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА
Контактний телефон:
380630370323, 380445294030
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності