Послуги з охорони майна на об’єктах КПТМ «Криворіжтепломережа»
Відкриті торги відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 за № 1178
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 17:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
1. Для надання послуг, що є предметом закупівлі цих торгів Учасник повинен бути забезпечений обладнанням та матеріально-технічною базою, а саме: засобами індивідуального бронезахисту (не нижче ІV класу захисту або еквівалент); спеціальними засобами «ПР-73», «Терен 4», кайданками БРМ-92; або еквівалент; персональним нагрудним відеореєстратором; цифровою радіостанцією за системою PoC або еквівалент; аналоговим радіозв’язком*; медичною аптечкою; протигазом; ліхтарем. На підтвердження Учасник надає витяг з інвентаризаційної відомості або копії видаткових накладних.
* Оригінал або копію діючого договору між Учасником та ДП «Українським державним центром радіочастот» на радіочастотний моніторинг та забезпечення електромагнітної сумісності. На використання радіочастот Учасник повинен мати дозволи Українського державного центру радіочастот на експлуатацію радіоелектронного засобу УКХ радіозв’язку з регіоном експлуатації в межах території Дніпропетровської області, та максимальною потужністю не менше 15 Вт., та не менше 6 шт. Підтвердити документально.
2. Учасник закупівлі повинен мати:
- групи швидкого реагування не менше 6 груп на випадок виникнення надзвичайної ситуації на Об’єкті, які знаходяться на цілодобовому чергуванні - службові автомобілі в технічно справному стані (не менше 6 службових автомобілів*), на підтвердження Учасник повинен надати технічні паспорти та фото службового автотранспорту який буде задіяний до виконання договору.
* У разі, якщо службові автомобілі (транспорт реагування) не належить учаснику на праві власності, додатково надати договір оренди.
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують кваліфікацію"
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 17:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Учасник повинен перебувати у трудових відносинах з працівниками які будуть залучені до виконання надання послуги у кількості не менше 24 працівників (надати у складі пропозиції копії посвідчення).
До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує трудові відносини між працівником та учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу).
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують кваліфікацію"
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 17:33
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 17:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 17:33
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 17:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 17:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 17:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 17:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 17:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 17:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 17:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Комунальним підприємством теплових мереж "Криворіжтепломережа» (надалі – Замовник) 27.05.2025 року було оприлюднено оголошення за ідентифікатором UA- UA-2025-05-27-013514-aпро проведення відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: Послуги з охорони об’єктів КПТМ «Криворіжтепломережа», відповідно до тендерної документації, затвердженої Рішенням уповноваженої особи.
Кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій – 04 червня 2025 року до 00:00 години.
Кінцевий строк оскарження умов закупівлі – 01 червня 2025 00:00.
Керуючись частиною 8 статті 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Ознайомившись з умовами тендерної документації Приватне підприємство «Безпека Нова Центр» (далі – Скаржник), виявило умови які обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принципи недискримінації серед учасників, що обмежує право ПП «Безпека Нова Центр» на участь у цій закупівлі а саме:
Дискримінаційна вимога №1
В Додатку №1 п. 9 вказана Вимога:
п. 2 Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
.1. Для надання послуг, що є предметом закупівлі цих торгів Учасник повинен бути забезпечений обладнанням та матеріально-технічною базою, а саме: засобами індивідуального бронезахисту (не нижче ІV класу захисту або еквівалент); спеціальними засобами «ПР-73», «Терен 4», кайданками БРМ-92; або еквівалент; персональним нагрудним відеореєстратором; цифровою радіостанцією за системою PoC або еквівалент; аналоговим радіозв’язком*; медичною аптечкою; протигазом; ліхтарем. На підтвердження Учасник надає витяг з інвентаризаційної відомості або копії видаткових накладних.
Однак, слід зазначити, що ані Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960, ані Закон України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI, не передбачають обов’язкової наявності у суб’єкта охоронної діяльності саме спеціальних засобів конкретної марки або моделі.
Також відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2013 року № 97, якою затверджено Перелік спеціальних засобів, дозволених до придбання, зберігання та використання суб’єктами охоронної діяльності, металеві кайданки (в т.ч. моделі БРМ-92) не входять до дозволеного переліку. Натомість дозволяється використання пластикових (текстильних) наручників одноразового використання.
Таким чином, вказана вимога щодо використання конкретної моделі металевих кайданок, наявність саме спеціальних засобів «ПР-73», «Терен 4», а персональний нагрудний відеореєстратор взагалі відсутній, як обов’язковий засіб.
Тобто, ця вимога є невідповідною чинному законодавству, дискримінаційною а отже — потребує приведення у відповідність до нормативно-правової бази.
Враховуючи вищенаведене, просимо Колегію зобов’язати Замовника прибрати дану дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Дискримінаційна вимога №2
В Додатку №1 п. 9 вказана Вимога:
Учасник повинен надати «оригінал або копію діючого договору між Учасником та ДП «Українським державним центром радіочастот» на радіочастотний моніторинг та забезпечення електромагнітної сумісності. На використання радіочастот Учасник повинен мати дозволи Українського державного центру радіочастот на експлуатацію радіоелектронного засобу УКХ радіозв’язку з регіоном експлуатації в межах території Дніпропетровської області, та максимальною потужністю не менше 15 Вт., та не менше 6 шт. Підтвердити документально.»
Скаржник зазначає, що дана вимога є штучною, не обґрунтованою і дискримінаційною та прописана під ймовірного переможця, оскільки положеннями Закону України «Про охоронну діяльність» встановлено, а саме:
Стаття 9. Права суб'єкта охоронної діяльності
1. Суб'єкт охоронної діяльності має право:
1) для забезпечення охоронної діяльності придбавати, зберігати та використовувати в установленому законодавством порядку спеціальні засоби, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України;
2) для забезпечення радіозв'язку використовувати в установленому порядку радіочастоти;
3) використовувати в охоронній діяльності службових собак;
4) використовувати в охоронній діяльності технічні засоби охоронного призначення;
5) використовувати транспорт реагування;
6) одержувати за своїм письмовим запитом від замовника послуг з охорони відомості та копії документів, необхідні для здійснення заходів охорони на об'єкті охорони;
7) за згодою замовника послуг з охорони (його представника) оглядати територію, будинки, приміщення, майно, що охороняються.
Тобто вказаним документом передбачено, можливість використовувати при надання послуг охорони, різноманітними засобами зв’язку на вибір суб’єкта охоронної діяльності, а не конкретний вид радіоелектронних засобів, який чомусь вимагається Замовником від потенційних учасників Закупівлі, а тим більше з конкретними характеристиками та потужністю вихідного сигналу.
Отже, законодавством не визначається потужність вихідного сигналу передавача радіостанції, а отже, будь-які вимоги щодо її конкретної потужності є не законними.
Зазначаємо, що Скаржник має цифрові радіоелектронні засоби (переносні рації) потужністю не менше 5 Вт, а саме Модель Motorola MP300 — це переносна компактна цифрова радіостанція. Пристрій здатний працювати в аналоговому режимі та сумісний, відповідно, з актуальними аналоговими системами. Ця модель радіостанції має потужність вихідного сигналу 4 Вт. Водночас дана модель радіостанції має наступні характеристики, що повністю задовольнять вимоги Замовника, а саме:
- Супутникова система навігації GPS (опціональна). Вбудований модуль GPS підтримує програми ГІС (географічна інформаційна система);
- Радіостанція MP300 дає змогу вмикати та вимикати радіозв'язок (тільки з декодуванням), вести віддалений контроль (тільки з декодуванням) і має функцію пріоритетного переривання;
- Переривання радіозв'язку на основі пріоритету. Ця функція дає змогу переривати зв'язок, який використовується для адміністративної мети, щоб у першочерговому порядку забезпечити екстрений і оперативний зв'язок;
- Два слоти, які дають змогу на одній частоті використовувати два розмовних тракти;
- Орієнтовна дальність у відкритій місцевості 6 - 10 км.
Маючи радіостанції 5 Вт, Скаржник ще жодного разу не стикався з поганим зв'язком у м. Кривий Ріг маючи ретранслятори. Окрім цього є стільниковий зв'язок. Конкретний результат, а саме стійкій зв’язок між МГР та ПЦС, можливо забезпечити не тільки засобами радіозв’язку з потужністю вихідного сигналу передавача не менш 5 Вт.
Відповідно суб'єкт охоронної діяльності має право на власний розсуд та відповідно до вимог законодавства самостійно вирішувати якими засобами і в якій кількості йому краще забезпечувати постійний зв'язок та координацію своїх працівників та підрозділів.
Для забезпечення виконання технічних вимог Замовника, визначених у додатку 1 до Тендерної документації, а саме: Послуги з охорони приміщень КПТМ «Криворіжтепломережа», є достатнім користування радіостанціями з потужністю вихідного сигналу передавача до 5 Вт.
Оскільки, в Законі України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійних умовах наголошено, що суб'єкт охоронної діяльності має право використовувати в охоронній діяльності технічні засоби охоронного призначення, а не обов’язок їх мати в наявності. При цьому, вище зазначені нормативні документи не визначають радіочастотний спектор та потужність передавача, яким зобов’язаний користуватися суб'єкт охоронної діяльності.
Як наслідок, Замовник самовільно визначив потужність та не зазначив інші засоби зв'язку, передбачених законодавством, чим обмежив охоронювані законом права на участь в Закупівлі, в першу чергу Скаржника, який має намір брати участь в Закупівлі, а також інших потенційних учасників.
Встановивши дану вимогу, Замовник порушує законні права та інтереси учасників, які могли б прийняти участь у закупівлі, прописавши дану вимогу під конкретного учасника.
Крім того, Замовника має в першу чергу цікавити ціна та якість надання послуг, а обов’язок забезпечення постійного зв’язку між персоналом охорони та іншими структурними підрозділами покладається на суб’єкта охоронної діяльності. Відповідно суб’єкт охоронної діяльності має право на власний розсуд та відповідно до вимог законодавства самостійно вирішувати якими засобами йому краще забезпечувати постійний зв'язок та координацію своїх працівників та підрозділів.
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають в наявності цифрові радіоелектронні засоби (переносні рації) потужністю виключно не менше 15 Вт, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Скаржник зазначає, що Замовник безпідставно, необґрунтовано та з метою обмеження конкуренції і дискримінації встановив вищевказану вимогу, чим обмежив законні права на участь в закупівлі, в першу чергу нашої компанії, яка має намір брати участь в Закупівлі, а також інших потенційних учасників, що є порушенням принципів здійснення публічних закупівель, визначених положенням п.1 ч.1 статті 5 Закону, зокрема: - добросовісна конкуренція серед учасників.
Також, жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язку мати в наявності вищевказані засоби зв’язку.
Скаржник наголошує про те, що Колегія винесла рішення від 27.12.2024р № 20739-р/пк-пз щодо аналогічної позиції, зобов’язавши замовника усунути невідповідності шляхом внесення змін до тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, просимо Колегію зобов’язати Замовника внести зміни у тендерну документацію прибравши дискримінаційну вимогу щодо використання дозволів Українського державного центру радіочастот на експлуатацію радіоелектронного засобу УКХ радіозв’язку з регіоном експлуатації в межах території Дніпропетровської області, та максимальною потужністю не менше 15 Вт., та не менше 6 шт.
Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», пунктом 59 Особливостей та статтями 5, 18, 22, 24 Закону України «Про публічні закупівлі»,
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Призупинити процедуру закупівлі;
3. Зобов’язати Замовника внести зміни в документацію та всі її додатки та виключити дискримінаційні вимоги зазначені у Скарзі.
Автор:
35459301, ПП "БЕЗПЕКА НОВА ЦЕНТР"
50071, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ МАНУЙЛОВА, будинок 22
Відповідно до рішення комісії Антимонопольного комітету України №9277-р/пк-пз від 10.06.2025 внести зміни до ч.2.1. пп.2 п. 9 Додатка №1
Послуги з охорони майна на об’єктах КПТМ «Криворіжтепломережа»
Звернення:
За тендером : Послуги з охорони майна на об’єктах КПТМ «Криворіжтепломережа»
Тема:
Запитання про дискримінаційні вимоги
Зміст:
Доброго дня. Є Два запитання по вимогам в ТД:
1. Чому саме Учасник має бути забезпеченим "... обладнанням та матеріально-технічною базою, а саме: засобами індивідуального бронезахисту (не нижче ІV класу захисту або еквівалент); спеціальними засобами «ПР-73», «Терен 4», кайданками БРМ-92; або еквівалент; персональним нагрудним відеореєстратором; цифровою радіостанцією за системою PoC або еквівалент; аналоговим радіозв’язком*; медичною аптечкою; протигазом; ліхтарем. На підтвердження Учасник надає витяг з інвентаризаційної відомості або копії видаткових накладних." Відповідно Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960, ані Закон України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI, не передбачено обов’язкової наявності у суб’єкта охоронної діяльності саме спеціальних засобів конкретної марки або моделі. Просимо прибрати цю вимогу з Додатку 1, бо вона є дискримінаційною
2.Чому Учасник повинен мати дозволи Українського державного центру радіочастот на експлуатацію радіоелектронного засобу УКХ радіозв’язку з регіоном експлуатації в межах території Дніпропетровської області, та максимальною потужністю не менше 15 Вт., та не менше 6 шт. По-перше: дозвіл діє на території ВСІЄЇ України, по-друге: положеннями Закону України «Про охоронну діяльність» встановлено, що " 1. Суб'єкт охоронної діяльності має право: для забезпечення радіозв'язку використовувати в установленому порядку радіочастоти;", отже законодавством не визначається потужність вихідного сигналу передавача радіостанції, а отже, будь-які вимоги щодо її конкретної потужності є не законними. Просимо прибрати цю вимогу з Додатку 1 ТД
Дата оприлюднення звернення:
30.05.2025 12:16
Зважаючи на впровадження в Україні воєнного стану Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та його продовження відповідними Указами Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», підвищились ризики щодо негативного безпосереднього впливу факторів протиправного характеру на особисту безпеку, життя та здоров'я громадян, а також на недоторканість та цілісність майна, що підлягає охороні. Як наслідок у Замовника виникла необхідність у закупівлі охоронних послуг з більш адаптованими до умов воєнного стану характеристиками предмета закупівлі.
КПТМ «Криворіжтепломережа» набули статусу об’єкту критичної інфраструктури, з урахуванням Закону України «Про критичну інфраструктуру». Безпека критичної інфраструктури - стан захищеності критичної інфраструктури, за якого забезпечуються функціональність, безперервність роботи, відновлюваність, цілісність і стійкість критичної інфраструктури. Охорона об’єктів критичної інфраструктури - комплекс режимних, інженерних, інженерно-технічних та інших заходів (крім заходів із захисту інформації та кіберзахисту об’єктів критичної інформаційної інфраструктури), які організовуються і проводяться суб’єктами національної системи захисту критичної інфраструктури з метою запобігання та/або недопущення чи припинення протиправних дій (актів несанкціонованого втручання) на об’єктах критичної інфраструктури (пп.15 п.1 ст.1 Закону України «Про критичну інфраструктуру»). Встановлюючи відповідну вимогу у Тендерній документації, а саме: Кваліфікаційні критерії (наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій) , Замовник реалізував своє право на самостійне визначення вимог тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам. А ні діюче законодавство України, а не Постанова Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2013 р. № 97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності», а ні Закон України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI зі змінами та доповненнями та «Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності», затверджені Постановою КМУ від 18 листопада 2015 року № 960 (надалі – Ліцензійних умови) не обмежують право жодного суб’єкта охоронної діяльності/Учасника, що має «Ліцензію на охоронну діяльність» мати у наявності та застосовувати у своїй діяльності перелік засобів які вимагаються у Тендерній документації.
Враховуючи вищевикладене, Замовник вважає, що в цій частині дискримінаційні вимоги до Учасників в жодному разі відсутні.
Дата оприлюднення відповіді:
03.06.2025 14:59
Звернення:
За тендером : Послуги з охорони майна на об’єктах КПТМ «Криворіжтепломережа»
Тема:
Питання по Додатку №1
Зміст:
Доброго дня
Чим аргументована Вимога, про те, що "Учасник закупівлі повинен мати: - групи швидкого реагування не менше 6 груп на випадок виникнення надзвичайної ситуації на Об’єкті, які знаходяться на цілодобовому чергуванні"
Що саме мається на увазі під "виникнення надзвичайної ситуації на Об’єкті"? Згідно чинного законодавства Охоронна компанія, в разі виникнення надзвичайної ситуації повідомляє про це Замовнику, та додатково викликає Поліцію. Для цього достатньо і 2 МГР в разі чого. Просимо прибрати цю Вимогу, вона є необгрунтованною.
Дата оприлюднення звернення:
30.05.2025 12:30
Зважаючи на впровадження в Україні воєнного стану Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та його продовження відповідними Указами Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», підвищились ризики щодо негативного безпосереднього впливу факторів протиправного характеру на особисту безпеку, життя та здоров'я громадян, а також на недоторканість та цілісність майна, що підлягає охороні. Як наслідок у Замовника виникла необхідність у закупівлі охоронних послуг з більш адаптованими до умов воєнного стану характеристиками предмета закупівлі.
КПТМ «Криворіжтепломережа» набули статусу об’єкту критичної інфраструктури, з урахуванням Закону України «Про критичну інфраструктуру». Безпека критичної інфраструктури - стан захищеності критичної інфраструктури, за якого забезпечуються функціональність, безперервність роботи, відновлюваність, цілісність і стійкість критичної інфраструктури. Охорона об’єктів критичної інфраструктури - комплекс режимних, інженерних, інженерно-технічних та інших заходів (крім заходів із захисту інформації та кіберзахисту об’єктів критичної інформаційної інфраструктури), які організовуються і проводяться суб’єктами національної системи захисту критичної інфраструктури з метою запобігання та/або недопущення чи припинення протиправних дій (актів несанкціонованого втручання) на об’єктах критичної інфраструктури (пп.15 п.1 ст.1 Закону України «Про критичну інфраструктуру»).
Встановлюючи відповідну вимогу у Тендерній документації, Замовник реалізував своє право на самостійне визначення вимог тендерної документації. Звертаємо увагу, що об’єкти Замовника розташовані по всьому місту (у 6 районах). Для своєчасного реагування Замовник вимагає наявності у Учасника не менше 6 груп швидкого реагування для оперативного виїзду наряду охорони (по 1 групі в одному районі міста). Наявність у Учасника хоча б однієї ГШР у одному районі міста є обґрунтованим, виходячи з того, що об’єкти Замовника знаходяться в шести районах міста та при одночасному спрацюванні охоронної сигналізації на різних об’єктах ГШР повинна прибути на виклик. При наявності меншої кількості транспортних засобів та ГШР, Учасник не зможе своєчасно з’явитися на місце спрацювання охоронної сигналізації.
Також, в умовах воєнного стану, Кривий Ріг перебуває в зоні підвищеного ризику ворожих атак та диверсій, а отже — потенційними цілями для диверсійних груп або ударів, які можуть призвести до руйнування об’єктів Замовника.
У зв’язку з вищевикладеним зазначена умова є обґрунтованою.
Дата оприлюднення відповіді:
03.06.2025 14:59
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
238 849.9
грн.
Період подання пропозицій
до
18.06.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ "КРИВОРІЖТЕПЛОМЕРЕЖА"