Показати схожі тендери
Закупівля Капітальний ремонт по установці системи внутрішнього протипожежного водопроводу та автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу на об’єкті Одеський ліцей № 80 Одеської міської ради, за адресою: м. Одеса, вул. Ільфа і Петрова, 13/1, код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника від КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСУВАННЯ ТА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ СИСТЕМИ ОСВІТИ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М. ОДЕСИ".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-27-013310-a
Id Tender 57ffd1a5112f4a82a6ac38663dbc8b52
План UA-P-2025-05-27-016188-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 27.05.2025 17:14
Остання зміна 10.08.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 904 266 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
14 521.33 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.05.2025 17:13 до 14.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 27.05.2025 17:13
до 11.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.05.2025 17:13
до 11.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.06.2025 12:03
до 04.08.2025 10:18
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.06.2025 12:17
до 10.08.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 04.08.2025 10:18
-
Період уточнень
з 27.05.2025 17:13 до 11.06.2025 00:00
Період оскарження
з 27.05.2025 17:13 до 11.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.06.2025 12:03 до 04.08.2025 10:18
Період кваліфікації
з 20.06.2025 12:03 до 04.08.2025 10:18
Основні параметри
Капітальний ремонт по установці системи внутрішнього протипожежного водопроводу та автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу на об’єкті Одеський ліцей № 80 Одеської міської ради, за адресою: м. Одеса, вул. Ільфа і Петрова, 13/1, код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
2 904 266 грн.
Капітальний ремонт по установці системи внутрішнього протипожежного водопроводу та автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу на об’єкті Одеський ліцей № 80 Одеської міської ради, за адресою: м. Одеса, вул. Ільфа і Петрова, 13/1, код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт по установці системи внутрішнього протипожежного водопроводу та автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу на об’єкті Одеський ліцей № 80 Одеської міської ради, за адресою: м. Одеса, вул. Ільфа і Петрова, 13/1, код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Очікувана вартість
2 904 266 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
14521,33
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
14 521
Аукціон
Cтарт аукціону
20.06.2025 11:34
Закінчення аукціону
20.06.2025 12:03
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт по установці системи внутрішнього протипожежного водопроводу та автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу на об’єкті Одеський ліцей № 80 Одеської міської ради, за адресою: м. Одеса, вул. Ільфа і Петрова, 13/1
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
65114, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ільфа і Петрова, 13/1
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник проводить виплати за виконані Підрядником роботи, на підставі оформленого підписами і печатками Отримувача, Підрядника, та представника технагляду акту приймання виконаних будівельних робіт (ф № КБ -2в) і довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (ф № КБ -3) протягом 10 (десяти) банківських днів після надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ВБ СТРАЖ"
Пропозиція:
2 850 044.7 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СПАС"
Пропозиція:
999 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ»
Пропозиція:
998 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 20.06.2025 11:34
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.06.2025 12:12
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
27.05.2025 17:13
-
27.05.2025 17:13
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
27.05.2025 17:13
Проект договору
27.05.2025 17:13
-
27.05.2025 17:13
-
27.05.2025 17:13
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Світлана Коливушко
Електронна пошта
Телефон
+380487530044
Замовник
ЄДРПОУ
40703015
Повна назва
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСУВАННЯ ТА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ СИСТЕМИ ОСВІТИ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М. ОДЕСИ"
Поштовий індекс
65080
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
місто Одеса
Адреса
вул. Філатова академіка, 2-A
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт по установці системи внутрішнього протипожежного водопроводу та автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу на об’єкті Одеський ліцей № 80 Одеської міської ради, за адресою: м. Одеса, вул. Ільфа і Петрова, 13/1, код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Період вимог/скарг з 24.06.2025 12:17 по 30.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.06.2025 12:03 по 28.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом
Зміст
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції
Документи кваліфікації
24.06.2025 12:17
Повідомлення про рішення
20.06.2025 12:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 17:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 17:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
20.06.2025 12:03
Надати до
24.06.2025 00:00
Період вимог/скарг з 30.06.2025 23:12 по 06.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.06.2025 12:17 по 02.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції
Документи кваліфікації
30.06.2025 23:12
Повідомлення про рішення
24.06.2025 12:18
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 17:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 17:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
24.06.2025 12:17
Надати до
26.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Згідно з вимогами пункту 1 розділу 3 тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема: - інформацією та/або документами, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації; - інформацією та/або документами щодо кожного субпідрядника / співвиконавця у разі залучення (відповідно до пункту 7 цього розділу та згідно з Додатком 1 до тендерної документації. 1.П. 1.1.1 Додатку 1 до ТД: Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт та передбачених відомістю ресурсів, із зазначенням найменування, кількості та підстави користування (власне/залучене). Учасник повинен документально підтвердити наявність в учасника або у субпідрядника/співвиконавця будівельних машин та механізмів, які передбачені підсумковою відомістю ресурсів, згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації. Учасником не повністю зазначено інформацію про наявність обладнання, матеріально – технічної бази, передбачених підсумковою відомістю ресурсів згідно з Додатком 2 до тендерної документації та не надано документального підтвердження наявності будівельних машин та механізмів, зазначених в п. 49-97 довідки про наявність обладнання, матеріально – технічної бази, необхідних для виконання робіт та передбачених відомістю ресурсів вих. №1/ТП від 10.06.2025 року. 2. П. 1.1.3 Додатку 1 до ТД: На підтвердження інформації стосовно наявності будівельних машин і механізмів, передбачених відомістю ресурсів та зазначених в довідці, надати свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу та додатково на крани на автомобільному ходу та компресор пересувний надати дозвіл та/або декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які підтверджують можливість експлуатувати (застосовувати) ці машини, механізми підвищеної небезпеки відповідно до Постанови КМУ від 3 лютого 2021 р. № 771.1.3 Додатку 1 до ТД: Учасником не надано свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу стосовно наявних будівельних машин і механізмів, вказаних в довідці про наявність обладнання, матеріально – технічної бази та не надано дозвіл та/або декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які підтверджують можливість експлуатувати (застосовувати) машини, механізми підвищеної небезпеки (крани на автомобільному ходу та компресор пересувний) відповідно до Постанови КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77. 3. П. 1.2.3 Додатку 1 до ТД: На підтвердження інформації, зазначеної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі, а також на підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників, необхідно надати: копії трудових книжок (або витяги з трудових книжок) таких працівників із записами про прийом на роботу або копії наказів про прийняття на роботу таких працівників (разом з повідомленнями ДПС про прийняття працівника на роботу) або цивільно – правові договори. Учасником не надано повідомлення ДПС про прийняття на роботу працівників Садовнікова О.В. та Бабійчука І.В. 4. П. 1.2.4 Додатку 1 до ТД: Учасник повинен надати документи на підтвердження того, що кваліфіковані працівники, які будуть виконувати роботи, пройшли навчання та/або перевірку знань з питань охорони праці, охорони праці під час виконання робіт на висоті, охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках. Учасником не надано документи про проходження навчання та/або перевірки знань з мінімальних вимог з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках на працівників Герасименка О.М., Вербицького А.В., Лужанського О.С., Федоренка В.В., Садовнікова О.В., Бабійчука І.В. 5. П. 1.3 Додатку 1 до ТД: 1.3.1. Довідка в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного договору. У довідці обов’язково зазначити інформацію щодо замовника з адресою та контактними телефонами, предмет та суму договору, стан виконання договору. Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на закупівлю послуг (робіт) з монтажу / встановлення / установки / капітального ремонту тощо системи протипожежного водопроводу та/або автоматизації протипожежного водопроводу. 1.3.2. Не менше одного виконаного аналогічного договору, зазначеного в наданій учасником довідці. Копія аналогічного договору має надаватися з усіма додатками та додатковими угодами до нього. 1.3.3. Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного аналогічного договору, зазначеного в наданій учасником довідці (акти виконаних робіт/наданих послуг). 1.3.4. Лист-відгук від замовника аналогічного договору. Учасником не надано документів на підтвердження виконання аналогічного договору. 6. П. 4.2.2 Додатку 1 до ТД: Лист-погодження від кожної зазначеної в довідці субпідрядної організації/співвиконавця за підписом уповноваженої посадової особи субпідрядної організації/співвиконавця (з документальним підтвердженням її повноважень щодо підпису документів) про готовність виконання робіт, які він буде виконувати у разі визначення учасника переможцем торгів, із зазначенням ідентифікатора та назви закупівлі, найменування робіт, які будуть виконані субпідрядною організацією/співвиконавцем. Учасником документально не підтверджено повноваження посадової особи субпідрядної організації ТОВ «ВЕРЕС ЮГ» щодо підпису документів. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей надати: 1. Повну інформацію про наявність обладнання, матеріально – технічної бази, передбачених підсумковою відомістю ресурсів згідно з Додатком 2 до тендерної документації та документальне підтвердження наявності будівельних машин та механізмів, зазначених в п. 49-97 довідки про наявність обладнання, матеріально – технічної бази, необхідних для виконання робіт та передбачених відомістю ресурсів вих. №1/ТП від 09.06.2025 року. 2. Свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу стосовно наявних будівельних машин і механізмів, вказаних в довідці про наявність обладнання, матеріально – технічної бази та дозвіл та/або декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які підтверджують можливість експлуатувати (застосовувати) машини, механізми підвищеної небезпеки (крани на автомобільному ходу та компресор пересувний) відповідно до Постанови КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77. 3. Повідомлення ДПС про прийняття на роботу працівників Садовнікова О.В. та Бабійчука І.В. 4.Документи про проходження навчання та/або перевірки знань з мінімальних вимог з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках на працівників Герасименка О.М., Вербицького А.В., Лужанського О.С., Федоренка В.В., Садовнікова О.В., Бабійчука І.В. 5. Документи на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) відповідно до п.1.3. Додатку 1 до тендерної докуемнтації. 6. Документи на підтвердження повноваження посадової особи субпідрядної організації ТОВ «ВЕРЕС ЮГ» щодо підпису документів.
Створено
26.06.2025 19:02
Надати до
27.06.2025 19:02
Період вимог/скарг з 07.07.2025 14:18 по 13.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.06.2025 23:12 по 08.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.07.2025 14:18
Довідка НАЗК
07.07.2025 14:18
Повідомлення про рішення
30.06.2025 23:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 17:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 17:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Згідно з вимогами пункту 1 розділу 3 тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема: - інформацією та/або документами, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації; - документами, що підтверджують надання учасником забезпечення тендерної пропозиції — згідно з Додатком 1 до тендерної документації та відповідно до пункту 2 цього розділу; - інформацією та/або документами щодо кожного субпідрядника / співвиконавця у разі залучення (відповідно до пункту 7 цього розділу та згідно з Додатком 1 до тендерної документації); - іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. 1.П. 1.1.1 та п 1.1.2. Додатку 1 до ТД: 1.1.1.Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт та передбачених відомістю ресурсів, із зазначенням найменування, кількості та підстави користування (власне/залучене). Учасник повинен документально підтвердити наявність в учасника або у субпідрядника/співвиконавця будівельних машин та механізмів, які передбачені підсумковою відомістю ресурсів, згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації. 1.1.2.На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначених в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності/ володіння/користування тощо відповідним майном. У наданій Учасником Довідці про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально технічної бази та технологій, які будуть безпосередньо залученні при виконанні послуг, вих. №1 від 12.06.2025 р.., не повністю зазначено інформацію про наявність будівельних машин та механізмів, які передбачені підсумковою відомістю ресурсів, згідно з Додатком 2 до тендерної документації, та не надано документи/документ на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном. 2. П. 1.1.3 Додатку 1 до ТД: 1.1.3.На підтвердження інформації стосовно наявності будівельних машин і механізмів, передбачених відомістю ресурсів та зазначених в довідці, надати свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу та додатково на крани на автомобільному ходу та компресор пересувний надати дозвіл та/або декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які підтверджують можливість експлуатувати (застосовувати) ці машини, механізми підвищеної небезпеки відповідно до Постанови КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77. Учасником не надано свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на крани на автомобільному ходу та компресор пересувний та дозвіл та/або декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які підтверджують можливість експлуатувати (застосовувати) ці машини, механізми підвищеної небезпеки відповідно до Постанови КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77. 3. П. 1.1.4 Додатку 1 до ТД: 1.1.4.Учасник повинен надати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо), зварювальні роботи, монтаж насосних установок, нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо), зареєстровану відповідно до чинного законодавства. Учасником не надано дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо), 4. Пунктом 2 розділу 3 ТД передбачено, що Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії, згідно з Додатком 1 до тендерної документації, з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 цього розділу тендерної документації. П. 3.2 Додатку 1 до ТД: 3.2. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати в складі пропозиції такий договір разом з банківською гарантією. В наданій Учасником ГАРАНТІЇ № 4032-25 від 10.06.2025 року наявне посилання на договір, відповідно до якого банком надана гарантія, а саме: Договір про надання гарантії № 4032-25 від «04» червня 2025 року. Учасник надав в складі тендерної пропозиції Договір про надання гарантії № 4032-25 від «04» червня 2025 року, але відсутня Заява про надання Гарантії/Заява, яка є невід'ємною частиною Договору про надання гарантії № 4032-25 від «04» червня 2025 року, а тому договір від 04.06.2025 року №4032-25 не надано в повному обсязі. 5. Пунктом 7 розділу 3 ТД передбачено, що Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію згідно з вимогами, встановленими у цьому пункті та в Додатку 1 до тендерної документації. Учасником не надано документи та/або інформацію щодо субпідрядника/співвиконавця відповідно до розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації. 6. П. 6.5 Додатку 1 до ТД: 6.5. Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів на такі види робіт: - монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання: водопостачання та водовідведення, опалення; - виконання пусконалагоджувальних робіт: водопостачання та водовідведення. Така ліцензія може бути видана як Учаснику, так і субпідряднику(-ам)/співвиконавцю(-ям), яких учасник планує залучити до виконання робіт згідно даної закупівлі. Учасником не надана Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей надати: 1.Оновлену Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, яка містить повну інформацію про наявність будівельних машин та механізмів, які передбачені підсумковою відомістю ресурсів, згідно з Додатком 2 до тендерної документації та документи/документ на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном. 2. Свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на крани на автомобільному ходу та компресор пересувний та дозвіл та/або декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які підтверджують можливість експлуатувати (застосовувати) ці машини, механізми підвищеної небезпеки відповідно до Постанови КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77. 3. Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо), 4. Заяву про надання Гарантії/Заяву до ДОГОВОРУ ПРО НАДАННЯ ГАРАНТІЇ № 4032-25 від «04» червня 2025 року. 5. Документи та/або інформацію щодо субпідрядника/співвиконавця відповідно до розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації. 6. Копію ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів на такі види робіт: - монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання: водопостачання та водовідведення, опалення; - виконання пусконалагоджувальних робіт: водопостачання та водовідведення.
Створено
03.07.2025 16:36
Надати до
04.07.2025 16:36
Період вимог/скарг з 04.08.2025 10:18 по 10.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.08.2025 09:04 по 12.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
04.08.2025 10:18
Повідомлення про рішення
04.08.2025 09:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 17:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 17:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Торги не відбулися
Очікувана вартість
2 904 266 грн.
Період подання пропозицій
до 14.06.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСУВАННЯ ТА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ СИСТЕМИ ОСВІТИ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М. ОДЕСИ"
Контактний телефон:
+380487530044
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
2 904 266 грн.
Період подання пропозицій
до 14.06.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСУВАННЯ ТА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ СИСТЕМИ ОСВІТИ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М. ОДЕСИ"
Контактний телефон:
+380487530044
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності