Показати схожі тендери

Закупівля Стенди інформаційні, код ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне від Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-27-013249-a
Id Tender eb63f2dd97874d189cb58f57386b308e
План UA-P-2025-05-27-000792-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 27.05.2025 17:09
Остання зміна 10.06.2025 22:52
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
60 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
300 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.05.2025 17:08 до 04.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 27.05.2025 17:08
до 01.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.05.2025 17:08
до 01.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.06.2025 00:00
до 09.06.2025 10:46
Залишилось 1 год. 35 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.06.2025 10:46
до 15.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 09.06.2025 10:46
-
Період уточнень
з 27.05.2025 17:08 до 01.06.2025 00:00
Період оскарження
з 27.05.2025 17:08 до 01.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.06.2025 00:00 до 09.06.2025 10:46
Період кваліфікації
з 04.06.2025 00:00 до 09.06.2025 10:46
Основні параметри
Стенди інформаційні, код ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
60 000 грн.
Стенди інформаційні, код ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Назва предмета закупівлі
Стенди інформаційні, код ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
60 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
300,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Стенди інформаційні
Код ДК 021:2015
30195600-8 - Дошки оголошень чи приладдя
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
29005, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Героїв Маріуполя, 3
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата належним чином поставленого та прийнятого Товару здійснюється Покупцем протягом 10-и (десяти) робочих днів з наступного дня після підписання Сторонами видаткової накладної шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на розрахунковий рахунок Постачальника за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Покупця у 2025 році у порядку, передбаченому постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590.Платежі здійснюються органами державного казначейства по безготівковому розрахунку на основі платіжних доручень Замовника. Джерело фінансування : місцевий бюджет.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАЗАНОВ ВІКТОР ВІКТОРОВИЧ
Пропозиція:
25 900 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.05.2025 10:28
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Журавльова Тетяна
Електронна пошта
Телефон
+0382764502
Сайт:
http://khm.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
04060772
Повна назва
Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області
Поштовий індекс
29005
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
м. Хмельницький
Адреса
Вул. Героїв Маріуполя, буд. 3
Кваліфікація
Лот № 1 Стенди інформаційні, код ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Період вимог/скарг з 09.06.2025 10:46 по 15.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.06.2025 00:00 по 12.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.06.2025 12:18
Довідка НАЗК
09.06.2025 10:46
Повідомлення про рішення
04.06.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 17:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 17:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так, під час розгляду тендерної пропозиції ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАЗАНОВ ВІКТОР ВІКТОРОВИЧ у процедурі закупівлі «Стенди інформаційні, код ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне» ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-27-013249-a виявлено наступні невідповідності: 1. Розділ ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: п.п. 3.1.2. Перелік документів та /або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, визначені відповідно до Додатку 5 тендерної документації. Відповідно у Додатку 5 тендерної документації п.14 «Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям»: *** інформаційну довідку в довільній формі, про виконання аналогічного договору, укладеного протягом 2022-2024 рр.; ***копія аналогічного договору, що вказаний у довідці; ***копії актів прийому-передачі або копії інших документів, що підтверджують факт передачі майна.Надання зазначених документів передбачене пунктом 5 підпункту 3.5.2.Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.Відповідно Розділ III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: п.5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством»: п.п.3.5.2. «Для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі адміністративно-технічної частини наступні документи»: *Кваліфікаційний критерій: п.1. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів». *Документальне підтвердження» : - «Інформаційна довідка в довільній формі, про виконання аналогічного договору, укладеного протягом 2022-2024 рр. із зазначенням інформації про: обсяг поставки товару, замовника (найменування, адреса та контактний телефон), стан належного виконання договору; - «Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо здійснення постачання товару, що може бути віднесено до предмету закупівлі. Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію аналогічного договору, що вказаний у довідці, та копії актів прийому-передачі або копії інших документів, що підтверджують факт передачі майна». У складі тендерної пропозиції учасник надав файл «5. Довідка щодо аналогічного договору.pdf» де учасником зазначено в даній довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), про те Учасником не вказано в таблиці, а саме не зазначено інформацію про обсяг поставки товару так як вимагалось Замовником. Тому учаснику необхідно привести у відповідність наданий документ та зазначити обсяг поставки товару. 2. Розділ ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» : п1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції»: п.п.3.1.1.Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у п. 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, з урахуванням вимог законодавства правового режиму воєнного стану, а саме: * інформаційної довідки, що містить відомості про учасника (для учасників-юридичних осіб) – за формою, що додається (згідно Додатку 4) та відповідно п.п. 3.1.2. Перелік документів та /або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, визначені відповідно до Додатку 5 тендерної документації. Відповідно у Додатку 5 тендерної документації п.3 «Інформаційна довідка відомості про учасника (для учасників-юридичних осіб) згідно Додатку 4 до тендерної документації. Учасник надав інформаційну довідку файл «14. Відомості учасника.pdf», що містить відомості про учасника (для учасників-юридичних осіб) – за формою згідно Додатку 4, але не зазначив в повній мірі інформацію у пунктах 1, 6, 7 згідно Додатку 4. У пункті 1 необхідно було зазначити «1.Повна та скорочена назва Учасника (Найменування організації):», учасником не вказана скорочена назва Учасника( Найменування організації). У пункті 6 необхідно було зазначити «6. Поштова адреса/телефон :», учасником не вказано поштову адресу. У пункті 7 необхідно було зазначити «7. *Банківські реквізити обслуговуючого банку (найменування банку, що фінансує Учасника, поштова адреса, розрахунковий рахунок Учасника, ЄДРПОУ ):», учасником не вказано поштову адресу та ЄДРПОУ. Тому учаснику потрібно привести у відповідність інформаційну довідку, що містить відомості про учасника (для учасників-юридичних осіб) – за формою згідно Додатку 4, а саме: вказати відповідну інформацію в пунктах 1, 6, 7 . 3. Розділ ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: п.п. 3.1.2. Перелік документів та /або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, визначені відповідно до Додатку 5 тендерної документації. Відповідно у Додатку 5 тендерної документації п.6 «Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції : абз.3 для фізичних осіб-підприємців - копія свідоцтва про державну реєстрацію, виписку або витягу із ЄДР. Для іноземного учасника - завірений переклад витягу з торгового реєстру, тощо. Надання зазначених документів передбачене пунктом 1 підпункту 3.1.3. Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.» Відповідно Розділ III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» п.п. 3.1.3. «Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору про закупівлю підтверджується: - для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи тендерної пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (в тому числі підписувати договір про закупівлю за результатами торгів) – розпорядчі документи про призначення (обрання) на посаду відповідної особи - наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, виписка або витяг із ЄДРПОУ, тощо. - для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника на підставі установчих документів – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства. - для фізичних осіб-підприємців - копія свідоцтва про державну реєстрацію, виписку або витягу із ЄДР. Для іноземного учасника - завірений переклад витягу з торгового реєстру, тощо.». У складі тендерної пропозиції учасник надав файли «9.1 Виписка ЄДР.pdf», «9.2 Витяг ЄДР.pdf» про те учасником не надано документ копія свідоцтва про державну реєстрацію так як вимагалось Замовником в тендерній документації. Тому учаснику необхідно завантажити необхідний документ копію свідоцтва про державну реєстрацію . Зважаючи на вищевикладене, для виправлення вищезазначених невідповідностей учасник ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАЗАНОВ ВІКТОР ВІКТОРОВИЧ (ЄДРПОУ 2971316593) має протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей завантажити через електронну систему закупівель уточнюючі/нові документи.
Створено
06.06.2025 13:37
Надати до
07.06.2025 13:37
Договір
UA-2025-05-27-013249-a-a1
Очікує підписання
25 900 грн.
25 900 грн.
З ПДВ
Номенклатура
8 (штуки)
Стенди інформаційні
Номенклатура
Стенди інформаційні
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області
Повна назва
Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04060772

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАЗАНОВ ВІКТОР ВІКТОРОВИЧ
Повна назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАЗАНОВ ВІКТОР ВІКТОРОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2971316593

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
60 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.06.2025 00:00
Замовник:
Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області
Контактний телефон:
+0382764502
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
60 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.06.2025 00:00
Замовник:
Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області
Контактний телефон:
+0382764502
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності