Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з проведення медичного огляду працівників Крюківщинського ліцею «Лідер» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за кодом ДК 021:2015 - 85110000-3 - Послуги лікувальних закладів та супутні послуги від КРЮКІВЩИНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ’’ЛІДЕР" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-27-013219-a
Id Tender 129cfb67920044d6b5bcb8ba08f9e37b
План UA-P-2025-05-27-014346-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 27.05.2025 17:07
Остання зміна 05.08.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
200 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.05.2025 17:06 до 04.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 27.05.2025 17:06
до 01.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.05.2025 17:06
до 01.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.06.2025 13:10
до 30.07.2025 10:52
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.07.2025 20:05
до 05.08.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 30.07.2025 10:52
-
Період уточнень
з 27.05.2025 17:06 до 01.06.2025 00:00
Період оскарження
з 27.05.2025 17:06 до 01.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.06.2025 13:10 до 30.07.2025 10:52
Період кваліфікації
з 04.06.2025 13:10 до 30.07.2025 10:52
Основні параметри
Послуги з проведення медичного огляду працівників Крюківщинського ліцею «Лідер» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за кодом ДК 021:2015 - 85110000-3 - Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
200 000 грн.
Послуги з проведення медичного огляду працівників Крюківщинського ліцею «Лідер» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за кодом ДК 021:2015 - 85110000-3 - Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Назва предмета закупівлі
Послуги з проведення медичного огляду працівників Крюківщинського ліцею «Лідер» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за кодом ДК 021:2015 - 85110000-3 - Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Очікувана вартість
200 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
04.06.2025 12:47
Закінчення аукціону
04.06.2025 13:10
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з проведення медичного огляду працівників Крюківщинського ліцею «Лідер» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за кодом ДК 021:2015 - 85110000-3 - Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Код ДК 021:2015
85110000-3 - Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
08136, Україна, Київська область, с.Крюківщина , вулиця Мічуріна 12 А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДИЧНИЙ КОМПЛЕКС "МРІЯ"
Пропозиція:
167 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ОЛВІ БІЛДІНГ"
Пропозиція:
166 896 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.06.2025 12:47
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юлія Бадічко
Електронна пошта
Телефон
+380962401164
Замовник
ЄДРПОУ
25667248
Повна назва
КРЮКІВЩИНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ’’ЛІДЕР" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
08136
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
село Крюківщина
Адреса
ВУЛИЦЯ МІЧУРІНА, будинок 12А
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з проведення медичного огляду працівників Крюківщинського ліцею «Лідер» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за кодом ДК 021:2015 - 85110000-3 - Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Період вимог/скарг з 02.07.2025 20:05 по 08.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.06.2025 13:10 по 03.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛВІ БІЛДІНГ" #33305027 на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей №1178, у зв’язку з тим, що Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції та відповідно не надав всі документи, які вимагались Тендерною документацією та не виправив документи, що були подані в складі тендерної пропозиції.
Документи кваліфікації
02.07.2025 20:05
Повідомлення про рішення
11.06.2025 22:35
Електроний протокол про продовження строку
04.06.2025 13:10
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 17:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 17:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку з необхідністю детального розгляду тендерної пропозиції Учасника 1 на відповідність її вимогам Тендерної документації та можливого звернення за підтвердженням інформації, наданої учасником у складі тендерної пропозиції, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції на підставі наданого Замовнику права частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» виникла необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції в процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі: «Послуги з проведення медичного огляду працівників Крюківщинського ліцею «Лідер» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за кодом ДК 021:2015 - 85110000-3 - Послуги лікувальних закладів та супутні послуги» (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-27-013219-a), що визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, та вжиття у зв’язку з цим заходів, що передбачені ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата продовження строку розгляду
11.06.2025 22:34
Дата кінця розгляду
03.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей протягом 24 годин Згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. за № 1178, із змінами та доповненнями (далі – Постанова №1178) та частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. І. Згідно пункту 1.1. частини 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації на закупівлю: Послуги з проведення медичного огляду працівників Крюківщинського ліцею «Лідер» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за кодом ДК 021:2015 - 85110000-3 - Послуги лікувальних закладів та супутні послуги, затвердженої рішенням уповноваженої особи Бадічко Ю.В (протокол №27/05/25-001 від 27 травня 2025 р) (далі - Тендерна документація) встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційному(им) критерію(ям), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником у тендерній документації, а саме: -інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям; - інформація щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей; - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі); - документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;- документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі);- інформація про субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців) (у разі закупівлі робіт або послуг);- інша інформація, передбачена вимогами цієї тендерної документації. ІІ. Пунктом 5.1. частини 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено наступне: 5.1. Документ(и), що підтверджує(ють) відповідність учасника кваліфікаційному(им) критерію(ям), а саме: 5.1.1. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 5.1.1.1. Довідка про наявність в штаті медичного закладу працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (з обов’язковим зазначенням лікарів, які мають пройти працівники Замовника згідно технічної специфікації зазначеної в Додатку №2 до Тендерної документації ), за формою: № з/п Прізвище, ім’я, по-батькові Посада Дата призначення на посаду, назва документа, яким призначено, його номер та дата Освіта та спеціальність 5.1.1.2. На підтвердження наявності працівників відповідної спеціалізації чи спеціальності чи кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник у складі тендерної пропозиції надає скановані копії наказів про призначення на відповідні посади працівників та копії трудової книжки або виписки з трудової книжки або відомості про трудову діяльність з реєтру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування Пенсійного фонду України або скановані копії інших документів (копії трудової угоди або цивільно-правового договору), що підтверджують наявність працівників, на кожну особу зазначену в довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 5.1.2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 5.1.2.1. Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(них) за предметом закупівлі договору(ів), за формою: № з/п Повне найсенування Замовника (контрагента), код ЄДРПОУ, місцезнаходження, ПІБ (повністю) керівника ПІБ (повністю) керівника Замовника, контактні дані Замовника (телефон, факс, електронна пошта) Номер та дата укладеного договору, предмет договору, тенрмін дії договору Сума договору, сума виконаних зобов’язань по договору Під аналогічним договором слід розуміти повністю виконаний договір щодо надання послуг з проведення медичного огляду працівників закладів освіти за кодом ДК 021:2015 - 85110000-3 - Послуги лікувальних закладів та супутні послуги. 5.1.2.2. Позитивний відгук від замовника про виконання умов договору в повному обсязі, адресованого на ім’я Замовника закупівлі, з якими укладено аналогічні договори, зазначені в довідці. Відгук повинен бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі відгуку, містити інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, про якість та своєчасність виконання умов договору, строку дії договору та інформація щодо фактів виявлення або не виявлення недоліків щодо якості та строків виконання договору, наявність чи відсутність претензій чи зауважень Відгук повинен бути наданий до кожного зазначеного в довідці аналогічного договору. ІІІ. Підпунктом 5.2.2. пункту 5.2. частини 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено наступне: Для підтвердження відсутності передбачених Особливостями підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно пункту 47 Особливостей надається: У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, такі субпідрядники/співвиконавці надають довідку наступного змісту: «Ми ________ (найменування субпідрядника/співвиконавця, код ЄДРПОУ) цією довідкою засвідчуємо про відсутність підстав, передбачених пунктом 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178». IV. Підпунктом 6.1.10. пункту 6.1. частини 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено наступне: 6.1.10. Довідка про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази (із зазначенням будівель, клініко-діагностичної лабораторії, рентгенологічного кабінету, обладнання для надання послуг, у т.ч. стаціонарного цифрового рентгенівського діагностичного комплексу), за формою: № з/п Найменування Кількість та стан Власне/залучене, у разі якщо залучене зазначаться провоустановлюючий документ (назва документу, дата та номер, строк дії документу, найменування власника) V. Підпунктом 6.1.11. пункту 6.1. частини 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено наступне: 6.1.11. Довідка (у довільній формі) про наявність у учасника чинної ліцензії Міністерства охорони здоров’я України (далі – МОЗ України) на провадження господарської діяльності з медичної практики із зазначенням номера ліцензії, номера та дати рішення МОЗ України про її видачу, місця (адреси) провадження такої діяльності, спеціальностей (повний перелік), за якими провадиться медична практика, та посилання на реєстр, за яким можна перевірити надану інформацію та Витяг відомостей з Ліцензійного реєстру МОЗ України з медичної практики, що містить вищезазначену інформацію про учасника. VІ. Підпунктом 6.1.15. пункту 6.1. частини 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено наступне: 6.1.15. Довідка (в довільній формі) щодо підтвердження наявності в структурі медичного закладу клініко-діагностичної лабораторії з бактеріологічним відділом або про виконання бактеріологічних досліджень співвиконавцем, за умови наявності відповідного договору та відбору зразків біологічного матеріалу у приміщенні лікувально-діагностичного закладу учасника, які додаються в складі тендерної пропозиції. VІІ. Підпунктом 7.1.1. пункту 7.1. частини 7 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено наступне: 7.1.1. Калькуляції (відповідно до технічної специфікації до предмета закупівлі, наведеної в Додатку 2 до тендерної документації Замовника). VІІІ. Пунктом 8.1. частини 8 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено наступне: 8.1. Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію (повне найменування та місцезнаходження (місце проживання)) про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи надання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю (ненадання інформації означає відсутність в учасника наміру залучати такого суб’єкта господарювання та не вважається невідповідністю умовам тендерної документації Замовника) (у разі закупівлі робіт чи послуг). IX. Останнім абзацом Додатка 2 Тендерної документації встановлено, що Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі пропозиції довідку в довільній формі, яка містить інформацію про перелік лікарів-спеціалістів, які будуть проводити медичні огляди та перелік лабораторних та функціональних обстежень, які будуть проводити. X. Пунктом 8 Додатка 4 Тендерної документації учасники надають реєстр всіх поданих документів у складі тендерної пропозиції. XІ. Додатком 6 Тендерної документації встановлена форма Тендерної пропозиції, яку учасники повинні надати у складі пропозиції. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛВІ БІЛДІНГ" #33305027 ( далі – Учасник ) в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуг: Послуги з проведення медичного огляду працівників Крюківщинського ліцею «Лідер» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за кодом ДК 021:2015 - 85110000-3 - Послуги лікувальних закладів та супутні послуги, UA-2025-05-27-013219-a ? 129cfb67920044d6b5bcb8ba08f9e37b виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: Учасник надав заповнену не за формою «Тендерна пропозиція» згідно із Додатком 6 до тендерної документації, оскільки форма не містить інформації про ідентифікатор закупівлі, інформації про наявність чи відсутність факту та його номеру у разі наявності та невірно зазначено інформацію про ідентифікаційний код з ЄДРПОУ щодо юридичної особи. Учасник надав Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за Вих. № 03/06/25 – 10 від 03.06.2025р. адресовану не Замовнику даної закупівлі, а КП ММР «Миколаївелектротранс». Учасник надав Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за Вих. № 03/06/25 – 10 від 03.06.2025р. не за встановленою формою в пункті 5.1.2.1. підпункту 5.1.2. пункту 5.1.частини 5 розділу ІІІ Тендерної документації Учасник надав відгук, який не адресований Замовнику даної закупівлі, а також не містить інформації щодо строку дії договору, не містить інформації щодо фактів виявлення чи не виявлення недоліків щодо якості та строків виконання, наявності чи відсутності претензій чи зауважень, що не відповідає вимогам встановленим в пункті 6.1. частини 6 розділу ІІІ Тендерної документації. Учасник надав довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій* за вих. № 03/06/25 – 70 від 03.06.2025р., що не відповідає формі встановленій в підпункті 6.1.10. пункту 6.1. частини 6 розділу ІІІ Тендерної документації. Учасник надав укладений договір №5/24 від 08 січня 2024 року з ТОВ «МЛ Діла» та з врахуванням поданої калькуляції послуги (вартості аналізів на ТОВ «МЛ Діла» є співвиконавцем учасника із сумою більше ніж 20% від вартості запропонованої суми договору оскільки аналізи становлять суму близько 66 880 грн., що в свою чергу учасник повинен був надати документи на субпідрядника/співвиконавця у відповідності до вимог пункту 8.1. частини 8 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації та інших вимог Тендерної документації, в частині подання документів на співвиконавців. В той же час, учасник надав інформацію, в довідці за Вих. № 03/06/25 – 55 від 03.06.2025р., яка не відповідає дійсності, оскільки містить наступну інформацію «Даною довідкою учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОЛВІ БІЛДІНГ» повідомляє про незалучення субпідрядника/співвиконавця для надання послуг чи виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.». Учасник надав калькуляцію послуги, що не відповідає вимогам встановленим в Додатку 2 Тендерної документації, оскільки подана на одиницю працівника, а згідно технічної специфікації послуга, закуповується як одна послуга, що включає послугу з проведення медичного огляду працівників Крюківщинського ліцею «Лідер» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області у кількості 152 осіб. Учасник надав довідку за вих.№ 03/06/25 – 64 від 03.06.2025р, яка не містить інформації дати рішення МОЗ України про видачу ліцензії Міністерства охорони здоров’я України (далі – МОЗ України) на провадження господарської діяльності з медичної практики, місця (адреси) провадження такої діяльності, спеціальностей (повний перелік), за якими провадиться медична практика, та посилання на реєстр, за яким можна перевірити надану інформацію, що не відповідає вимогам встановленим підпунктом 6.1.11. пункту 6.1. частини 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації. Учасник надав довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за вих. № 03/06/25 – 63 від 03.06.2025р., оскільки не зазначено дати призначення працівників, не зазначено вірно спеціальності працівників, у працівника Кукілевської В.М. невірно зазначена освіта «середня», потрібно «професійно-технічна», у Куриленко Т.Г. невірно вказано номер договору, не вірно зазначено прізвище лікаря-терапевта, оскільки згідно наказу Шведь, а зазначено Швидь, що не відповідає пункту 5.1. частини 5 розділу ІІІ Тендерної документації. Учасник надав трудовий договір, який не пролонгований, оскілки в даному договорі зазначено, укладаються додаткові угоди в разі внесення змін, відповідно пролонгації зміна строку дії договору повинна бути оформлена додатковою угодою. Учасник надав прострочене посвідчення Куриленко Т.Г., яке діяло до 05.03.2025 року. Учасник не надав копії трудових книжок на штатних працівників, що працюють за основним місцем, що не відповідає пункту 5.1. частини 5 розділу ІІІ Тендерної документації. Учасник не надав реєстру документів тендерної пропозиції, що не відповідає пункту 8 Додатка 4 Тендерної документації. Учасник не надав документів на співвиконавця - ТОВ «МЛ Діла», що виконуватиме більше 20% від суми договору підтвердження кваліфікаційних вимог та відсутності підстав для відмови до пункту 47 Особливостей, що не відповідає пунктам 5.1 та 5.2. частини 5 розділу ІІІ Тендерної документації. Учасник надав довідку за вих. № 03/06/25 – 68 від 03.06.2025р., яка не містить підтвердження відбору зразків біологічного матеріалу у приміщенні лікувально-діагностичного закладу учасника, що не відповідає вимогам встановленим в підпункті 6.1.15. пункту 6.1. частини 6 розділу ІІІ Тендерної документації. Учасник не надав довідки, яка містить інформацію про перелік лікарів-спеціалістів, які будуть проводити медичні огляди та перелік лабораторних та функціональних обстежень, які будуть проводити, що не відповідає вимогам встановленим в останньому абзаці Додатка 2 Тендерної документації. Згідно частини 44 Постанови №1178 та частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учаснику необхідно завантажити виправлені документи та документи, які були не подані в складі тендерної пропозиції, шляхом завантаження в електронну систему оновлених документів протягом 24 годин.
Створено
30.06.2025 21:21
Надати до
01.07.2025 21:21
Період вимог/скарг з 30.07.2025 10:52 по 05.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.07.2025 20:05 по 31.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
Вирішено відхилити тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДИЧНИЙ КОМПЛЕКС "МРІЯ" #25201395 на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей №1178, у зв’язку з тим, що Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції та відповідно не надав всі документи, які вимагались Тендерною документацією та не виправив документи, що були подані в складі тендерної пропозиції.
Документи кваліфікації
30.07.2025 10:52
Повідомлення про рішення
09.07.2025 18:50
Електроний протокол про продовження строку
02.07.2025 20:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 17:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 17:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку з необхідністю детального розгляду тендерної пропозиції Учасника 2 на відповідність її вимогам Тендерної документації та можливого звернення за підтвердженням інформації, наданої учасником у складі тендерної пропозиції, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції на підставі наданого Замовнику права частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» виникла необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції в процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі: «Послуги з проведення медичного огляду працівників Крюківщинського ліцею «Лідер» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за кодом ДК 021:2015 - 85110000-3 - Послуги лікувальних закладів та супутні послуги» (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-27-013219-a), що визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, та вжиття у зв’язку з цим заходів, що передбачені ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата продовження строку розгляду
09.07.2025 18:49
Дата кінця розгляду
31.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей протягом 24 годин Згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. за № 1178, із змінами та доповненнями (далі – Постанова №1178) та частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. І. Згідно пункту 1.1. частини 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації на закупівлю: Послуги з проведення медичного огляду працівників Крюківщинського ліцею «Лідер» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за кодом ДК 021:2015 - 85110000-3 - Послуги лікувальних закладів та супутні послуги, затвердженої рішенням уповноваженої особи Бадічко Ю.В (протокол №27/05/25-001 від 27 травня 2025 р) (далі - Тендерна документація) встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційному(им) критерію(ям), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником у тендерній документації, а саме: -інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям; - інформація щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей; - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі); - документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;- документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі);- інформація про субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців) (у разі закупівлі робіт або послуг);- інша інформація, передбачена вимогами цієї тендерної документації. ІІ. Пунктом 5.1. частини 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено наступне: 5.1. Документ(и), що підтверджує(ють) відповідність учасника кваліфікаційному(им) критерію(ям), а саме: 5.1.1. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 5.1.1.1. Довідка про наявність в штаті медичного закладу працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (з обов’язковим зазначенням лікарів, які мають пройти працівники Замовника згідно технічної специфікації зазначеної в Додатку №2 до Тендерної документації ), за формою: № з/п Прізвище, ім’я, по-батькові Посада Дата призначення на посаду, назва документа, яким призначено, його номер та дата Освіта та спеціальність 5.1.1.2. На підтвердження наявності працівників відповідної спеціалізації чи спеціальності чи кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник у складі тендерної пропозиції надає скановані копії наказів про призначення на відповідні посади працівників та копії трудової книжки або виписки з трудової книжки або відомості про трудову діяльність з реєтру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування Пенсійного фонду України або скановані копії інших документів (копії трудової угоди або цивільно-правового договору), що підтверджують наявність працівників, на кожну особу зазначену в довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 5.1.2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 5.1.2.1. Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(них) за предметом закупівлі договору(ів), за формою: № з/п Повне найенування Замовника (контрагента), код ЄДРПОУ, місцезнаходження, ПІБ (повністю) керівника ПІБ (повністю) керівника Замовника, контактні дані Замовника (телефон, факс, електронна пошта) Номер та дата укладеного договору, предмет договору, тенрмін дії договору Сума договору, сума виконаних зобов’язань по договору Під аналогічним договором слід розуміти повністю виконаний договір щодо надання послуг з проведення медичного огляду працівників закладів освіти за кодом ДК 021:2015 - 85110000-3 - Послуги лікувальних закладів та супутні послуги. 5.1.2.2. Позитивний відгук від замовника про виконання умов договору в повному обсязі, адресованого на ім’я Замовника закупівлі, з якими укладено аналогічні договори, зазначені в довідці. Відгук повинен бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі відгуку, містити інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, про якість та своєчасність виконання умов договору, строку дії договору та інформація щодо фактів виявлення або не виявлення недоліків щодо якості та строків виконання договору, наявність чи відсутність претензій чи зауважень Відгук повинен бути наданий до кожного зазначеного в довідці аналогічного договору. ІІІ. Підпунктом 5.2.2. пункту 5.2. частини 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено наступне: Для підтвердження відсутності передбачених Особливостями підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно пункту 47 Особливостей надається: У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, такі субпідрядники/співвиконавці надають довідку наступного змісту: «Ми ________ (найменування субпідрядника/співвиконавця, код ЄДРПОУ) цією довідкою засвідчуємо про відсутність підстав, передбачених пунктом 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178». IV. Підпунктом 6.1.10. пункту 6.1. частини 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено наступне: 6.1.10. Довідка про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази (із зазначенням будівель, клініко-діагностичної лабораторії, рентгенологічного кабінету, обладнання для надання послуг, у т.ч. стаціонарного цифрового рентгенівського діагностичного комплексу), за формою: № з/п Найменування Кількість та стан Власне/залучене, у разі якщо залучене зазначаться провоустановлюючий документ (назва документу, дата та номер, строк дії документу, найменування власника) V. Підпунктом 6.1.11. пункту 6.1. частини 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено наступне: 6.1.11. Довідка (у довільній формі) про наявність у учасника чинної ліцензії Міністерства охорони здоров’я України (далі – МОЗ України) на провадження господарської діяльності з медичної практики із зазначенням номера ліцензії, номера та дати рішення МОЗ України про її видачу, місця (адреси) провадження такої діяльності, спеціальностей (повний перелік), за якими провадиться медична практика, та посилання на реєстр, за яким можна перевірити надану інформацію та Витяг відомостей з Ліцензійного реєстру МОЗ України з медичної практики, що містить вищезазначену інформацію про учасника. VІ. Підпунктом 6.1.15. пункту 6.1. частини 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено наступне: 6.1.15. Довідка (в довільній формі) щодо підтвердження наявності в структурі медичного закладу клініко-діагностичної лабораторії з бактеріологічним відділом або про виконання бактеріологічних досліджень співвиконавцем, за умови наявності відповідного договору та відбору зразків біологічного матеріалу у приміщенні лікувально-діагностичного закладу учасника, які додаються в складі тендерної пропозиції. VІІ. Підпунктом 7.1.1. пункту 7.1. частини 7 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено наступне: 7.1.1. Калькуляції (відповідно до технічної специфікації до предмета закупівлі, наведеної в Додатку 2 до тендерної документації Замовника). VІІІ. Пунктом 8.1. частини 8 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено наступне: 8.1. Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію (повне найменування та місцезнаходження (місце проживання)) про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи надання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю (ненадання інформації означає відсутність в учасника наміру залучати такого суб’єкта господарювання та не вважається невідповідністю умовам тендерної документації Замовника) (у разі закупівлі робіт чи послуг). IX. Останнім абзацом Додатка 2 Тендерної документації встановлено, що Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі пропозиції довідку в довільній формі, яка містить інформацію про перелік лікарів-спеціалістів, які будуть проводити медичні огляди та перелік лабораторних та функціональних обстежень, які будуть проводити. X. Пунктом 8 Додатка 4 Тендерної документації учасники надають реєстр всіх поданих документів у складі тендерної пропозиції. XІ. Додатком 6 Тендерної документації встановлена форма Тендерної пропозиції, яку учасники повинні надати у складі пропозиції. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДИЧНИЙ КОМПЛЕКС "МРІЯ" #25201395 ( далі – Учасник ) в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуг: Послуги з проведення медичного огляду працівників Крюківщинського ліцею «Лідер» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за кодом ДК 021:2015 - 85110000-3 - Послуги лікувальних закладів та супутні послуги, UA-2025-05-27-013219-a ? 129cfb67920044d6b5bcb8ba08f9e37b виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: Учасник надав заповнену не за формою «Тендерна пропозиція» згідно із Додатком 6 до тендерної документації, оскільки форма не містить вірну інформацію про номер ідентифікатора закупівлі, в рядку «керівництво» не зазначено номеру телефону, інформації про наявність чи відсутність факту та його номеру у разі наявності та невірно зазначено інформацію про ідентифікаційний код з ЄДРПОУ щодо юридичної особи. Учасник надав Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за Вих. № 128 від 02.06.2025р. не за встановленою формою в пункті 5.1.2.1. підпункту 5.1.2. пункту 5.1.частини 5 розділу ІІІ Тендерної документації, оскілки не містить всієї інформації, а саме: не зазначено терміну дії договору, суми виконання договору та не зазначено електронної адреси Замовника. Учасник надав відгук, який не адресований Замовнику даної закупівлі, а також не містить інформації щодо строку дії договору, не містить інформації щодо фактів виявлення чи не виявлення недоліків щодо якості та строків виконання, наявності чи відсутності претензій чи зауважень, що не відповідає вимогам встановленим в пункті 6.1. частини 6 розділу ІІІ Тендерної документації. Учасник надав довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій* за вих. №131 від 02.06.2025р., що не відповідає формі встановленій в підпункті 6.1.10. пункту 6.1. частини 6 розділу ІІІ Тендерної документації. Учасник надав довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій* за вих. №131 від 02.06.2025р., яка не містить інформації та відповідно не підтверджує наявність в учасника клініко-діагностичної лабораторії, рентгенологічного кабінету, стаціонарного цифрового рентгенівського діагностичного комплексу, а також в першому рядку не містить повної інформації по приміщенню правовстановлюючого документу (назва документу, дата та номер, строк дії документу, найменування власника), що не відповідає вимогам встановленим в пункті 5.9 Додатка 4 Тендерної документації. Учасник надав укладений договір про надання послуг № 217- КДЛ від 19 травня 2025року з ТОВ «ТД «ОМЕГА-КИЇВ» та з врахуванням поданої калькуляції послуги (вартості аналізів на ТОВ «ТД «ОМЕГА-КИЇВ» є співвиконавцем учасника із сумою більше ніж 20% від вартості запропонованої суми договору оскільки аналізи становлять суму близько 65 360 грн., що в свою чергу учасник повинен був надати документи на субпідрядника/співвиконавця у відповідності до вимог пункту 8.1. частини 8 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації та інших вимог Тендерної документації, в частині подання документів на співвиконавців. В той же час, учасник надав інформацію, в довідці за вих. № 135 від 02.06.2025р., яка не відповідає дійсності, оскільки містить наступну інформацію «Даною довідкою учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МРІЯ» повідомляє про незалучення субпідрядника/співвиконавця для надання послуг чи виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.». Учасник надав калькуляцію послуги, що не відповідає вимогам встановленим в Додатку 2 Тендерної документації, оскільки подана на одиницю працівника, а згідно технічної специфікації послуга, закуповується як одна послуга, що включає послугу з проведення медичного огляду працівників Крюківщинського ліцею «Лідер» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області у кількості 152 осіб. Учасник надав довідку за вих. №133 від 02.06.2025р., яка не містить інформації дати рішення МОЗ України про видачу ліцензії Міністерства охорони здоров’я України (далі – МОЗ України) на провадження господарської діяльності з медичної практики, місця (адреси) провадження такої діяльності, спеціальностей (повний перелік), за якими провадиться медична практика, та посилання на реєстр, за яким можна перевірити надану інформацію, що не відповідає вимогам встановленим підпунктом 6.1.11. пункту 6.1. частини 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації. Учасник не надав Витяг відомостей з Ліцензійного реєстру МОЗ України з медичної практики, що містить вищезазначену інформацію про учасника, що не відповідає вимогам встановленим підпунктом 6.1.11. пункту 6.1. частини 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації. Учасник надав довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за вих. №132 від 02.06.2025р., оскільки не зазначено ім’я та по-батькові всіх працівників (відсутня медична сестра, відсутня інформація про лікаря-спеціаліста за фахом "психіатрія" ), не зазначено вірно спеціальності працівників, не зазначено всіх працівників, які будуть залучені до надання послуги відповідно до технічного завдання по даній закупівлі, виявлено невідповідності з наданими документами по працівникам: лікарю-дерматовенерологу (в зазначені прізвища, ім’я, по батькові та номеру, дати наказу та дати призначення), лікарю-стоматологу (номеру, дати наказу та дати призначення) та лікарю функціональної діагностики (не підтверджений працівник учасника відповідним документом), що не відповідає пункту 5.1. частини 5 розділу ІІІ Тендерної документації. Учасник не надав на всіх працівників копії наказів про призначення на відповідні посади працівників або виписки з трудової книжки або відомості про трудову діяльність з реєтру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування Пенсійного фонду України або скановані копії інших документів (копії трудової угоди або цивільно-правового договору), що не відповідає пункту 5.1.1.2. підпункту 5.1.1. пункту 5.1. частини 5 розділу ІІІ Тендерної документації. Учасник надав прострочений сертифікат №34221/18 Куценку В.О., який діяв до 28.09.2023 року. Учасник не надав на Куценка В.О., свідоцтво про проходження атестаційної комісії або відповідну кваліфікаційну категорію, що не відповідає підпункту 6.1.16. пункту 6.1. частини 6 розділу ІІІ Тендерної документації. Учасник не надав копії трудових книжок на всіх штатних працівників, що працюють за основним місцем, що не відповідає пункту 5.1. частини 5 розділу ІІІ Тендерної документації. Учасник надав реєстр документів тендерної пропозиції, який не містить всіх документів, що повинні бути поданими у складі тендерної пропозиції учасника, що не відповідає пункту 8 Додатка 4 Тендерної документації. Учасник не надав документів на співвиконавця - ТОВ «ТД «ОМЕГА-КИЇВ», що виконуватиме більше 20% від суми договору підтвердження кваліфікаційних вимог та відсутності підстав для відмови до пункту 47 Особливостей, що не відповідає пунктам 5.1 та 5.2. частини 5 розділу ІІІ Тендерної документації. Учасник не надав довідки, яка містить інформацію про перелік лікарів-спеціалістів, які будуть проводити медичні огляди та перелік лабораторних та функціональних обстежень, які будуть проводити, що не відповідає вимогам встановленим в останньому абзаці Додатка 2 Тендерної документації. Згідно частини 44 Постанови №1178 та частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учаснику необхідно завантажити виправлені документи та документи, які були не подані в складі тендерної пропозиції, шляхом завантаження в електронну систему оновлених документів протягом 24 годин.
Створено
28.07.2025 21:16
Надати до
29.07.2025 21:16
Торги не відбулися
Очікувана вартість
200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.06.2025 00:00
Замовник:
КРЮКІВЩИНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ’’ЛІДЕР" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380962401164
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.06.2025 00:00
Замовник:
КРЮКІВЩИНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ’’ЛІДЕР" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380962401164
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності