Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з діагностики, ремонту та технічного обслуговування легкових автомобілів від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-27-012247-a
Id Tender 0e5f8053cd044e31a3cdb0f2825bb98d
План UA-P-2025-05-27-015092-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 27.05.2025 16:21
Остання зміна 14.06.2025 15:59
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
360 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 800 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.05.2025 16:20 до 08.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 27.05.2025 16:20
до 05.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.05.2025 16:20
до 05.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 09.06.2025 14:17
-
Період уточнень
з 27.05.2025 16:20 до 05.06.2025 00:00
Період оскарження
з 27.05.2025 16:20 до 05.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.06.2025 14:17
Основні параметри
Послуги з діагностики, ремонту та технічного обслуговування легкових автомобілів
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
360 000 грн.
Послуги з діагностики, ремонту та технічного обслуговування легкових автомобілів
Назва предмета закупівлі
Послуги з діагностики, ремонту та технічного обслуговування легкових автомобілів
Очікувана вартість
360 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1800,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.06.2025 13:54
Закінчення аукціону
09.06.2025 14:17
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з діагностики, ремонту та технічного обслуговування легкових автомобілів
Код ДК 021:2015
50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Кількість
100
Одиниця виміру
Людино-година
Адреса постачання
21000, Україна, Вінницька область, Вінниця, м. Вінниця
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНЗИТ ІО"
Пропозиція:
350 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО"
Пропозиція:
258 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.06.2025 13:54
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.06.2025 15:21
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Любавіна Юлія Валеріївна
Електронна пошта
Телефон
380674324582
Замовник
ЄДРПОУ
03327925
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ"
Поштовий індекс
21036
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
Вінниця
Адреса
м. Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 29
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з діагностики, ремонту та технічного обслуговування легкових автомобілів
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.06.2025 14:17 по 08.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Розгляд подовжено
Зміст
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій.
Документи кваліфікації
12.06.2025 16:30
Електроний протокол про продовження строку
09.06.2025 14:17
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 16:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 16:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій.
Дата продовження строку розгляду
12.06.2025 16:28
Дата кінця розгляду
08.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до вимог пункту 1.1. Розділу 1 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації, просимо дозавантажити, протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, відредагований документ від Учасника, а саме: - відкореговану довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння /користування. - На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати: документи/документ на підтвердження права власності/володіння/ користування тощо відповідним майном. - для підтвердження наявності обладнання, яке зазначено у Довідці про наявність матеріально-технічної бази, надається фото обладнання. Фотографування здійснюється разом із тендерною пропозицією (документом довільної форми) учасника, на фоні кожного окремого обладнання. Якість фото повинна надати можливість для однозначного визначення зазначеної інформації. 2. Відповідно до вимог підпунктів 1.2.2. пункту 1.2 Розділу 1 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації, просимо дозавантажити, протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, відредагований документ від Учасника, а саме: - відкореговану Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації за формою Таблиці 1. - підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, майстра-приймальника, електрика, механіка, слюсаря та інших працівників, які будуть залучені до виконання умов цієї закупівлі та володіють необхідними знаннями і досвідом не менше 3-х років у сфері обслуговування та ремонту автотранспорту, в тому числі водія автомобіля-евакуатора вантажного автомобіля MERCEDES-BENZ ATEGO 815, 2005 р.в., державний реєстраційний номер: AB0577Hl, номер шасі (VIN): WDB9702L7LL029192 із підтвердженням трудових відносин. - Для підтвердження наявності працівників із відповідною кваліфікацією, такою як електрик, механік, слюсар або інші спеціалісти, слід надати копії дипломів, свідоцтв про закінчення робітничих курсів, сертифікатів тощо. 3. Відповідно до вимог підпунктів 1.3.4. пункту 1.3 Розділу 1 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації, просимо дозавантажити, протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, відредагований документ від Учасника, а саме: - звіт про фінансові результати за період (періоди), на який припадає виконання сторонами умов аналогічного договору. 4. Відповідно до вимог пункту 3.9. Розділу 3 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації, просимо дозавантажити, протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, відредагований документ від Учасника, а саме: - Довідку у довільній формі, що містить інформацію про щонайменше чотири станції технічного обслуговування у місті Вінниця. Документ має включати юридичні адреси, контактні телефони та розпорядок роботи (7 днів на тиждень) кожного СТО. Також до нього слід додати підтверджувальні документи, які засвідчують право власності або володіння цими СТО. 5. Відповідно до вимог матеріально-технічної бази ДОДАТКУ 2 до тендерної документації, просимо дозавантажити, протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, відредагований документ від Учасника, а саме підтвердження про: - Наявність висоти воріт СТО (не менше 4 метрів) для обслуговування автомобіля МERSEDES. - Наявність на СТО не менше 4-х підіймачів вантажопідйомністю до 4-х тон, та наявність підіймача для обслуговування авто вагою до 5 тон. - Наявність СТО облаштованим, не менше 3-х робочих постів, для одночасного ремонту авто. - Наявність СТО обладнаного, окремим постом електрики з наявністю 2-х, та більше сканерів для діагностики з відповідним фахівцем. - Наявність СТО обладнаного лінією діагностики усіх елементів підвіски. - Наявність стенду для регулювання розвалу-сходження, не старше 2019 року випуску. - Наявність шиномонтажного, та балансувального обладнання. - Наявність обладнання для регулювання світла фар. - Наявність можливості безпечного зберігання автомобіля Замовника на території СТО, а також стоянки для зберігання не менше ніж 5-ти автотранспортних засобів Замовника та цілодобову охорону, відеоспостереження. - Наявність СТО, що надає послуги евакуатора цілодобово для доставки технічно несправних автомобілів у разі заявки-по необхідності. 6. Згідно п.1 Розділу 3 ТД, учасник з поміж іншого подає тендерну пропозицію шляхом заповнення електронних форм, зокрема щодо відповідності встановлених кваліфікаційних критеріїв.  Проте, згідно інформації автоматично сформованої електронної системою закупівель у заповнених учасником формах відсутні обов'язкові файли які вимагалися Замовником, а саме: - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Форма підтвердження: документ. Назва документу: Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт /поставки товару. Опис: На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати: документи/документ на підтвердження права власності/володіння/ користування тощо відповідним майном, при цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. Для підтвердження наявності обладнання, яке зазначено у Довідці про наявність матеріально-технічної бази, надається фото обладнання. Фотографування здійснюється разом із тендерною пропозицією (документом довільної форми) учасника, на фоні кожного окремого обладнання. Якість фото повинна надати можливість для однозначного визначення зазначеної інформації. - Наявність працівників відповідної кваліфікації. Форма підтвердження: документ. Назва документу: Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Опис: Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації за формою Таблиці 1. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). Для підтвердження наявності працівників із відповідною кваліфікацією, такою як електрик, механік, слюсар або інші спеціалісти, слід надати копії дипломів, свідоцтв про закінчення робітничих курсів, сертифікатів тощо. - Наявність досвіду виконання аналогічного договору. Форма підтвердження: документ. Назва документу: Довідку про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір. Опис: Довідку про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір, у довільні формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори)  (не менше одного договору). Назва документу: Довідку про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір. Опис: Довідку в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори)  (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір предмет якого співпадає із предметом закупівлі. Не менше одного виконаного договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, Документ/и на підтвердження виконаного/виконаних договору (договорів) в повному обсязі, зазначеного в наданій Учасником довідці або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору, що повинен містити інформацію про предмет договору, його дату та номер, реквізити замовника (повне найменування (прізвище, ім’я, по-батькові контрагента – для фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців), адреса, його контактний номер телефону), інформацію про відсутність з боку замовника претензій щодо невиконання або неналежного виконання умов договору на дату надання відгуку. - Наявність фінансової спроможності. Назва документу: звіт про фінансові результати. Опис: звіт про фінансові результати за період (періоди), на який припадає виконання сторонами умов аналогічного договору. Учаснику необхідно привести у відповідність до вимог ТД інформацію, що міститься у електронних формах.
Створено
13.06.2025 16:11
Надати до
14.06.2025 16:11
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
360 000 грн.
Період подання пропозицій
до 08.06.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ"
Контактний телефон:
380674324582
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
360 000 грн.
Період подання пропозицій
до 08.06.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ"
Контактний телефон:
380674324582
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності