Показати схожі тендери

Закупівля Видатки з благоустрою населених пунктів: зупиночний павільйон на зупинці громадського транспорту (з доставкою та встановленням) від ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-27-011867-a
Id Tender eff8d735f67345f2893a35f3a7fc2706
План UA-P-2025-05-27-014187-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 27.05.2025 16:06
Остання зміна 12.06.2025 13:25
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 000 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
10 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.05.2025 16:06 до 04.06.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 27.05.2025 16:06
до 01.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.05.2025 16:06
до 01.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 05.06.2025 12:17
-
Залишилось 2 днів 15 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.06.2025 13:25
до 18.06.2025 00:00
Період уточнень
з 27.05.2025 16:06 до 01.06.2025 00:00
Період оскарження
з 27.05.2025 16:06 до 01.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.06.2025 12:17
Основні параметри
Видатки з благоустрою населених пунктів: зупиночний павільйон на зупинці громадського транспорту (з доставкою та встановленням)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 000 000 грн.
Видатки з благоустрою населених пунктів: зупиночний павільйон на зупинці громадського транспорту (з доставкою та встановленням)
Назва предмета закупівлі
Видатки з благоустрою населених пунктів: зупиночний павільйон на зупинці громадського транспорту (з доставкою та встановленням)
Очікувана вартість
1 000 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
05.06.2025 11:54
Закінчення аукціону
05.06.2025 12:17
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 1 (штуки)
Видатки з благоустрою населених пунктів: зупиночний павільйон на зупинці громадського транспорту «Станція швидкісного трамвая «Зарічна» (по стороні станції швидкісного трамвая) (з доставкою та встановленням)
Опис предмета закупівлі
Видатки з благоустрою населених пунктів: зупиночний павільйон на зупинці громадського транспорту «Станція швидкісного трамвая «Зарічна» (по стороні станції швидкісного трамвая) (з доставкою та встановленням)
Код ДК 021:2015
44212320-8 - Конструкції різні
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, зупинка громадського транспорту «Станція швидкісного трамвая «Зарічна» (по стороні станції швидкісного трамвая)
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Видатки з благоустрою населених пунктів: зупиночний павільйон на зупинці громадського транспорту «173 квартал» (в напрямку руху 44 кварталу) (з доставкою та встановленням)
Опис предмета закупівлі
Видатки з благоустрою населених пунктів: зупиночний павільйон на зупинці громадського транспорту «173 квартал» (в напрямку руху 44 кварталу) (з доставкою та встановленням)
Код ДК 021:2015
44212320-8 - Конструкції різні
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, зупинка громадського транспорту «173 квартал» (в напрямку руху 44 кварталу)
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Позиція : №3 1 (штуки)
Видатки з благоустрою населених пунктів: зупиночний павільйон на зупинці громадського транспорту «174 квартал» (в напрямку руху зупинки громадського транспорту «Ювілейна») (з доставкою та встановленням)
Опис предмета закупівлі
Видатки з благоустрою населених пунктів: зупиночний павільйон на зупинці громадського транспорту «174 квартал» (в напрямку руху зупинки громадського транспорту «Ювілейна») (з доставкою та встановленням)
Код ДК 021:2015
44212320-8 - Конструкції різні
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, зупинка громадського транспорту «174 квартал» (в напрямку руху зупинки громадського транспорту «Ювілейна»)
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Позиція : №4 1 (штуки)
Видатки з благоустрою населених пунктів: зупиночний павільйон на зупинці громадського транспорту «вул. Січеславська» (в напрямку руху 173 кварталу) (з доставкою та встановленням)
Опис предмета закупівлі
Видатки з благоустрою населених пунктів: зупиночний павільйон на зупинці громадського транспорту «вул. Січеславська» (в напрямку руху 173 кварталу) (з доставкою та встановленням)
Код ДК 021:2015
44212320-8 - Конструкції різні
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, зупинка громадського транспорту «вул. Січеславська» (в напрямку руху 173 кварталу)
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Позиція : №5 1 (штуки)
Видатки з благоустрою населених пунктів: зупиночний павільйон на зупинці громадського транспорту «вул. Січеславська» (в напрямку руху 44 кварталу) (з доставкою та встановленням)
Опис предмета закупівлі
Видатки з благоустрою населених пунктів: зупиночний павільйон на зупинці громадського транспорту «вул. Січеславська» (в напрямку руху 44 кварталу) (з доставкою та встановленням)
Код ДК 021:2015
44212320-8 - Конструкції різні
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, зупинка громадського транспорту «вул. Січеславська» (в напрямку руху 44 кварталу)
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Ворошилова Анна Георгіївна
Пропозиція:
945 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Туркін Костянтин Ігорович"
Пропозиція:
900 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 05.06.2025 11:54
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.05.2025 16:06
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
27.05.2025 16:06
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Подакова Алла Василівна
Електронна пошта
Телефон
0984306938
Сайт:
http://www.zhrkrog.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
04052531
Повна назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ
Поштовий індекс
50014
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Кривий Ріг
Адреса
вулиця Костя Гордієнка, будинок 2
Кваліфікація
Лот № 1 Видатки з благоустрою населених пунктів: зупиночний павільйон на зупинці громадського транспорту (з доставкою та встановленням)
Період вимог/скарг з 12.06.2025 13:25 по 18.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.06.2025 12:17 по 13.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП Туркін Костянтин Ігорович на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей
Документи кваліфікації
12.06.2025 13:25
Повідомлення про рішення
12.06.2025 13:24
Пропозиція, що перемогла
05.06.2025 12:17
Витяг з ЄДР
05.06.2025 12:17
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 16:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 16:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено наступні невідповідності: 1. При перевірці електронного підпису, накладеного на тендерну пропозицію учасника, на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify було встановлено, що учасник наклав на документи удосконалений електронний підпис, що не відповідає вимогам тендерної документації. 2. Відповідно до інформаційної довідки (вихідний №52 від 30.05.2025р.) умовами використання обладнання, матеріально-технічної бази (№п/п 1-19) є оренда за договором №01/05/2025 від 01.05.2025р. – ідентифікатор договору не відповідає ідентифікатору наданого учасником договору № 01/05/2025 оренди обладнання № 05 травня 2025 р. від «01» травня 2025 року (файл «Договір оренди обладнання + додаток .pdf»). Згідно з п. 5.2. зазначеного договору об'єкт оренди вважається переданим Орендодавцем та прийнятим Орендарем з моменту підписання Сторонами відповідного акта приймання-передавання обладнання. Тобто факт передачі майна в оренду підтверджується актом приймання-передавання обладнання, який ФОП Туркін Костянтин Ігорович не надано у складі тендерної пропозиції. 3. Номер договору №ВНМР-274, зазначений в довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (вихідний № 1 від 30.05.2025), не відповідає номеру наданого учасником договору №ВАМР-274. 4. Не надано чинний договір, укладений учасником зі спеціалізованим підприємством про надання послуг з поводження з ТПВ (захоронення). ФОП Туркін Костянтин Ігорович надано договір від 28.05.2025р. №306/1 про надання послуг з захоронення відходів будівництва та знесення та відходів промисловості, що не є небезпечними, що не відповідає вимогам замовника. 5. Тендерна пропозиція учасника надана у невідповідності до вимог Додатку 3 до тендерної пропозиції, а саме: ціна та сума надаються з двома знаками після коми (копійки). 6. Невідповідності в документах та/або інформації, які надані для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»: 6.1. Прізвище «Ковальук», зазначене в «Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для» (вихідний №09 від 30.05.2025 року) не відповідає прізвищу виконавця за цивільно-правовим договором від 30.05.2025 року «Ковальчук» 6.2. Довідка (вихідний №09 від 30.05.2025 року) містить невідповідність інформації щодо Ковальука Ю.В. та Туркіна І.В. як працівників учасника. Зазначені особи не є працівниками учасниками (працівник - фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом)). Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. П. 4.14 Додатку 1 до тендерної документації, п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації. 2. П. 1.1.1 Додатку 1 до тендерної документації. 3. П. 1.3.1 Додатку 1 до тендерної документації. 4. П. 4.9 Додатку 1 до тендерної документації. 5. П. 4.1 Додатку 1 до тендерної документації. 6. П. 1.2.1 Додатку 1 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію. 2. Довідка в довільній формі з інформацією про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, у тому числі транспортного/их засобу/ів; акт приймання-передавання обладнання. 3. Довідка в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 4. Чинний договір, укладений учасником зі спеціалізованим підприємством про надання послуг з поводження з ТПВ (захоронення). 5. Тендерна пропозиція, яка складена за формою, що наведена у Додатку 3 до тендерної документації. 6. Довідка у довільній формі про наявність працівників та/або залучених на підставі цивільно-правових угод осіб.
Створено
10.06.2025 12:23
Надати до
11.06.2025 12:23
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.06.2025 13:25 по 20.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.06.2025 13:25
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.06.2025 08:00
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ
Контактний телефон:
0984306938
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.06.2025 08:00
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ
Контактний телефон:
0984306938
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності