Предмети, призначені для відзначення, нагородження - папка Дніпровської міської ради
Очікувана вартість
295 200 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1476,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
16.06.2025 14:54
Позиція
Опис предмета закупівлі
Предмети, призначені для відзначення, нагородження - папка Дніпровської міської ради
Код ДК 021:2015
22850000-3 -
Швидкозшивачі та супутнє приладдя
Кількість
1 800
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Дата постачання по
28.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
14
робочі
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Оплата Товару здійснюється Покупцем протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після отримання Товару на підставі видаткової накладної, за умови своєчасного бюджетного фінансування, та при умові проведення платежу органами казначейства в порядку черги згідно ПКМУ від 09.06.2021 № 590 зі змінами.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 15:48
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 15:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 15:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 15:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 15:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 15:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 15:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 15:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 15:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 15:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Предмети, призначені для відзначення, нагородження - папка Дніпровської міської ради
Тендер:
UA-2025-05-27-011304-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2025-05-27-011304-a.c1
Дата:
01.06.2025 23:26
Стан:
Задоволено
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
27 травня 2025 року ДНІПРОВСЬКОЮ МІСЬКОЮ РАДОЮ (далі – Замовник) було оголошено закупівлю за предметом: Предмети, призначені для відзначення, нагородження - папка Дніпровської міської ради, ідентифікатор: UA-2025-05-27-011304-a
Фізична особа-підприємець ПАНОВ АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ має намір взяти участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
Відповідно до абзацу 1 пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 (далі – Особливості), скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Фізична особа-підприємець ПАНОВ АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості, в тому числі встановлення дискримінаційних вимог до потенційних учасників процедури закупівлі з огляду на наступне.
Згідно з пунктом 3 Особливостей, Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до частини 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Разом з тим, тендерна документація, затверджена Протоколом уповноваженої особи №52 від 27 травня 2025 року містить умови, що є дискримінаційними щодо учасників та які неможливо виконати, а також містить вимоги, які суперечать нормам чинного законодавства та обмежують участь в процедурі закупівлі.
Звертаємо увагу Комісії, скарга на умови тендерної документації подана у відповідний строк, встановлений пунктом 59 Особливостей, підстави для залишення скарги без розгляду згідно з пунктом 63 Особливостей – відсутні.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Згідно з пунктом 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Уважно вивчивши Тендерну документацію, скаржник вважає, що вона містить вимоги та положення, які є дискримінаційними та/або суперечать нормам чинного законодавства у зв'язку з наступним.
1. Згідно з пунктом 6 розділу 3 Тендерної документації, Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація (опис предмета закупівлі) та документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам, запропонованих ним товарів/послуг/робіт, визначені у Додатку 5 до Документації.
Відповідно до Додатку №5 до тендерної документації, в якому містяться Технічні (якісні) вимоги до товару, в описі та характеристиках товару зазначено: «(обов’язкове узгодження кольору). У строк 1-2 робочих дня надати зразок товару.». Крім того, у Додатку №5 до тендерної документації вказано: «Замовник залишає за собою право для прийняття остаточного рішення вимагати від переможця аукціону в строк одного робочого дня надати зразки усіх товарів, які плануються постачатись. У разі невідповідності зразків вимогам замовника, замовник має право відхилити пропозицію.»
Відповідно до частин другої та чертвертої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно з частиною четвертою статті 22, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Надання зразків продукції до моменту укладання договору не передбачено жодним нормативно-правовим актом у сфері публічних закупівель. Встановлення такої вимоги може свідчити про імовірну змову, упередженого ставлення та є проявом дискримінації до потенційних учасників.
Відповідно до частини першої статті 26 Закону, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Враховуючи частину першу статті 26 Закону, документи та інша інформація, що надається поза електронною системою, не можуть стосуватися документів тендерної пропозиції.
Крім того, відповідно до пунктів 44, 45, 47 Особливостей (Постанова КМУ №1178 від 12.10.2022) така підстава для відхилення тендерної пропозиції учасника/переможця як "ненадання переможцем процедури закупівлі зразків продукції" - відсутня.
Причиною неможливості взяти участь у процедури закупівлі для мене, як для підприємця, який має значний позитивний досвід співпраці з клієнтами, зокрема замовниками у розумінні Закону є необґрунтована та незаконна вимога Замовника щодо: «Замовник залишає за собою право для прийняття остаточного рішення вимагати від переможця аукціону в строк одного робочого дня надати зразки усіх товарів, які плануються постачатись. У разі невідповідності зразків вимогам замовника, замовник має право відхилити пропозицію.»
Встановлення Замовником вимоги, щодо надання зразків товару до укладення договору містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки обмежує можливість Скаржника взяти участь у процедурі закупівлі.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Для нас, як для учасника, дана вимога є дискримінаційною, необґрунтованою, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі.
Просимо зобов’язати Замовника виключити з тендерної документації оскаржувану вимогу або привести її у відповідність до Закону, що міститься у Додатку №5 до тендерної документації, «(обов’язкове узгодження кольору). У строк 1-2 робочих дня надати зразок товару» та «Замовник залишає за собою право для прийняття остаточного рішення вимагати від переможця аукціону в строк одного робочого дня надати зразки усіх товарів, які плануються постачатись. У разі невідповідності зразків вимогам замовника, замовник має право відхилити пропозицію.», забезпечивши можливість для інших учасників взяти участь у процедурі закупівлі та відновити можливість для конкуренції.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення вищевказаних вимог. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Для виконання вимог пункту 56 Особливостей та частини 5 статті 18 Закону, для підтвердження зазначеного в пунктах Скарги надаємо всі необхідні документальні підтвердження/докази.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
У зв’язку із вищевикладеним, керуючись п. 59 Особливостей,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Встановити наявність порушень процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2025-05-27-011304-a.
3. Зобов'язати Замовника усунути порушення шляхом внесення змін до тендерної документації по закупівлі за ідентифікатором UA-2025-05-27-011304-a.
Згідно з пунктом 6 розділу 3 Тендерної документації, Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація (опис предмета закупівлі) та документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам, запропонованих ним товарів/послуг/робіт, визначені у Додатку 5 до Документації.
Відповідно до Додатку №5 до тендерної документації, в якому містяться Технічні (якісні) вимоги до товару, в описі та характеристиках товару зазначено: «Матеріал: покровний матеріал –балакрон- аріан 27111 (Голландія) льон синього кольору».
Скаржником було здійснено аналіз ринку на предмет наявності вказаного матеріалу, при цьому виявлено, що єдиним виробником «балакрон-аріан 27111 (Голландія) льон синього кольору» є BN INTERNATIONAL В.V. (Нідерланди). Крім того, за інформацією, розміщеною на сайті одного з дилерів даного матеріалу – ТОВ “Юнайтед Форест” (код ЄДРПОУ: 22902499), виробництво цього матеріалу наразі не здійснюється, замовлення неможливе. Текст повідомлення за 27. 12. 2023: «Шановні клієнти!
Із сумом інформуємо, що після 98 років роботи компанія BN International, що була провідним постачальником покрівельних матеріалів, повідомила про початок процедури банкрутства. Станом на зараз нові замовлення не приймаються, відвантаження раніше розміщених замовлень припинені на невизначений час.
Ми розуміємо, що зупинення виробництва BN може мати негативні наслідки для вашого виробництва, через це пропонуємо зв’язатися з менеджером нашої компанії для обговорення ситуації та резервування наявного на наших складах матеріалу.
З повагою, ваш «ЮНАЙТЕД ФОРЕСТ»!» (джерело: https://u-forest.com/bn-international/)
Відповідно до Виробник цього матеріалу вже більш ніж рік проходить процедуру банкрутства у судовому порядку, виробництво вказаного матеріалу не здійснюється. Наразі на ринку такий матеріал відсутній.
Офіційний веб-сайт виробника покрівних матеріалів (зокрема «балакрон-аріан 27111 (Голландія) льон синього кольору») наразі недоступний - http://www.bncovermaterials.com/. У мережі Інтернет збереглися архівовані сторінки сайту цього виробника, де вказано:
1) Офіційним дистриб?ютором продукції в Україні є ТОВ «ЮНАЙТЕД ФОРЕСТ» (джерело: https://web.archive.org/web/20180202112326/http://www.bncovermaterials.com/distributors).
2) Серед переліку продукції також є й балакрон-аріан 2711 (джерело: https://web.archive.org/web/20171013005918/http://www.bncovermaterials.com/cover-materials/5-balacron/136-ariane/739-mystere).
Таким чином, взяти участь у процедурі закупівлі можуть тільки учасники, які мають складські запаси матеріалу «балакрон-аріан 27111 (Голландія) льон синього кольору».
Причиною неможливості взяти участь у процедури закупівлі для мене, як для підприємця, який має значний позитивний досвід співпраці з клієнтами, зокрема замовниками у розумінні Закону є необґрунтована та незаконна вимога Замовника щодо: «балакрон-аріан 27111 (Голландія) льон синього кольору» без зазначення інших характеристик або переліку еквівалентних матеріалів, що не містить обґрунтування посилання на конкретного виробника.
Встановлення Замовником вимоги, щодо виготовлення папки саме з матеріалу «балакрон-аріан 27111 (Голландія) льон синього кольору» містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки обмежує можливість Скаржника взяти участь у процедурі закупівлі.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Для нас, як для учасника, дана вимога є дискримінаційною, необґрунтованою, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі.
Відповідно до частини четвертої статті 23 Закону, Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Замовник не обґрунтував необхідність зазначення в тендерній документації посилання на конкретного виробника - BN INTERNATIONAL В.V. Крім того, Замовник не вказав жодних параметрів, за якими розглядає продукцію інших виробників та вважає еквівалентом.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення вищевказаних вимог. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Для виконання вимог пункту 56 Особливостей та частини 5 статті 18 Закону, для підтвердження зазначеного в пунктах Скарги надаємо всі необхідні документальні підтвердження/докази.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
У зв’язку із вищевикладеним, керуючись п. 59 Особливостей,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Встановити наявність порушень процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2025-05-27-011304-a.
3. Зобов'язати Замовника усунути порушення шляхом внесення змін до тендерної документації по закупівлі за ідентифікатором UA-2025-05-27-011304-a.
Автор:
2765100675, ФОП ПАНОВ АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
63501, Україна, Харківська область, Чугуїв, вул.Харківська, будинок 27а, квартира 26
Предмети, призначені для відзначення, нагородження - папка Дніпровської міської ради
Звернення:
За тендером : Предмети, призначені для відзначення, нагородження - папка Дніпровської міської ради
Тема:
Відсутність вказаного матеріалу на ринку
Зміст:
Шановний Замовнику! У Додатку №5 до Тендерної документації "Технічні (якісні) вимоги до товару" вказано покровний матеріал –балакрон- аріан 27111 (Голландія) льон синього кольору. Виробник цього матеріалу вже більш ніж рік є припиненим, виробництво вказаного матеріалу не здійснюється. Наразі на ринку такий матеріал відсутній. Просимо Замовника внести зміни до тендерної документації щодо передбачення еквівалента матеріалу, або шляхом зазначення альтернативних матеріалів, які відповідали б потребам Замовника. Дякуємо за увагу та сподіваємося на розуміння. У разі відсутності аргументованої відповіді та перешкоджанню більшої кількості потенційних учасників взяти участь у процедурі закупівлі, залишаємо за собою право звернутися до органу оскарження.
Дата оприлюднення звернення:
30.05.2025 14:41
Вітаю шановний виконавець. З задоволенням даю від повідь на ваше звернення. В Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, в пункті 6. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі містить інформацію - Усі посилання у Додатку 5 до Документації на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз «або еквівалент»
Дата оприлюднення відповіді:
02.06.2025 10:49
Звернення:
За тендером : Предмети, призначені для відзначення, нагородження - папка Дніпровської міської ради
Тема:
Дизайн форзацу
Зміст:
Шановний Замовнику! У Додатку №5 до Тендерної документації "Технічні (якісні) вимоги до товару" вказано карман кутовий прозорий силіконовий 135х135мм, форзац – тонований, офсет 170гр/м2. Колір – кольоровий, дизайн - індивідуальний з використанням місцевої символіки, проте в табличці надано виключно макет зовнішньої частини.
Просимо внести зміни до тендерної документації - конкретизувати дизайн внутрішньої частини (зокрема колір, шрифт і розміщення написів на форзаці - надати «індивідуальний дизайн з використанням місцевої символіки», місце і спосіб розміщення кармана кутового, ступінь прозорості і конкретний матеріал кармана кутового (наприклад, поліпропілен)). Просимо додати макет внутрішньої частини. Враховуючи це, та положення "Замовник залишає за собою право для прийняття остаточного рішення вимагати від переможця аукціону в строк одного робочого дня надати зразки усіх товарів, які плануються постачатись" неможливо фізично зробити протягом одного робочого дня зразок продукції без чіткого ТЗ.
Дякуємо за увагу та сподіваємося на розуміння. У разі відсутності аргументованої відповіді та перешкоджанню більшої кількості потенційних учасників взяти участь у процедурі закупівлі, залишаємо за собою право звернутися до органу оскарження.
Дата оприлюднення звернення:
30.05.2025 14:51
Щодо вашого звернення, у Додатку №5 до Тендерної документації "Технічні (якісні) вимоги до товару" надана доступна інформацію щодо виконання ТЗ. На внутрішньої частини не має ні яких написів, за умови їх присутності це було б вказано у ТД. Карман кутовий прозорий силіконовий - вважаю що інформація надана доступно.
Дата оприлюднення відповіді:
02.06.2025 12:07
Звернення:
За тендером : Предмети, призначені для відзначення, нагородження - папка Дніпровської міської ради
Тема:
Невідповідність макету ТЗ
Зміст:
Шановний Замовнику! У Додатку №5 до Тендерної документації "Технічні (якісні) вимоги до товару" вказано «За оздобленням - тиснення білою глянсовою фольгою 120Х50», по факту наданий в технічному завданні макет відображає оздоблення за розміром удвічі менше (якщо привести макет до розмірів А4, то оздоблення має розмір 22*76). Просимо уточнити тех. завдання, оскільки без чіткого ТЗ неможливо надати зразки продукції.
Дякуємо за увагу та сподіваємося на розуміння. У разі відсутності аргументованої відповіді та перешкоджанню більшої кількості потенційних учасників взяти участь у процедурі закупівлі, залишаємо за собою право звернутися до органу оскарження.
Дата оприлюднення звернення:
30.05.2025 14:53
Щодо вашого звернення, будуть внесені зміни.
Дата оприлюднення відповіді:
02.06.2025 12:10
Звернення:
За тендером : Предмети, призначені для відзначення, нагородження - папка Дніпровської міської ради
Тема:
Дискримінаційні вимоги щодо зразків продукції
Зміст:
Шановний Замовнику! У Додатку №5 до Тендерної документації "Технічні (якісні) вимоги до товару" вказано "Замовник залишає за собою право для прийняття остаточного рішення вимагати від переможця аукціону в строк одного робочого дня надати зразки усіх товарів, які плануються постачатись. У разі невідповідності зразків вимогам замовника, замовник має право відхилити пропозицію."
Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно з ч.4 ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі", Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Надання зразків продукції до моменту укладання договору не передбачено жодним нормативно-правовим актом у сфері публічних закупівель. Встановлення такої вимоги може свідчити про імовірну змову, упередженого ставлення та дискримінації потенційних учасників. Відповідно до частини першої статті 26 Закону, документи що надаються не в системі не можуть стосуватися документів тендерної пропозиції - Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Крім того, відповідно до пунктів 44, 45, 47 Особливостей (Постанова КМУ №1178 від 12.10.2022) така підстава як "ненадання переможцем процедури закупівлі зразків продукції". Просимо виключити дискримінаційну вимогу і привести тендерну документацію у відповідність до законодавства.
Дякуємо за увагу та сподіваємося на розуміння. У разі відсутності аргументованої відповіді та перешкоджанню більшої кількості потенційних учасників взяти участь у процедурі закупівлі, залишаємо за собою право звернутися до органу оскарження та органів державного фінансового контролю.
Дата оприлюднення звернення:
30.05.2025 15:05
Щодо вашого звернення, чекаємо на рішення АМКУ.
Дата оприлюднення відповіді:
02.06.2025 12:53
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.