Показати схожі тендери

Закупівля Код ДК 021:2015 45450000-7 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт санвузлів структурного підрозділу«Міська дитяча поліклініка» КНП«ЦПМКДД» на вул Тичини,4 в м.Івано-Франківську» від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ І КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНОЇ ДОПОМОГИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-27-010786-a
Id Tender 9fd0c991c98e48cc920c11437653de6e
План UA-P-2025-05-27-013385-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 27.05.2025 15:43
Остання зміна 25.06.2025 11:22
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 263 143 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 315.72 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.05.2025 15:43 до 11.06.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 27.05.2025 15:43
до 08.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.05.2025 15:43
до 08.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.06.2025 10:00
до 17.06.2025 14:28
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.06.2025 14:28
до 23.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.06.2025 14:28
до 25.06.2025 11:22
Період уточнень
з 27.05.2025 15:43 до 08.06.2025 00:00
Період оскарження
з 27.05.2025 15:43 до 08.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.06.2025 10:00 до 17.06.2025 14:28
Період кваліфікації
з 11.06.2025 10:00 до 17.06.2025 14:28
Основні параметри
Код ДК 021:2015 45450000-7 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт санвузлів структурного підрозділу«Міська дитяча поліклініка» КНП«ЦПМКДД» на вул Тичини,4 в м.Івано-Франківську»
Усі документи тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ або інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію іншою мовою з обов’язковим перекладом українською мовою
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 263 143 грн.
Код ДК 021:2015 45450000-7 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт санвузлів структурного підрозділу«Міська дитяча поліклініка» КНП«ЦПМКДД» на вул Тичини,4 в м.Івано-Франківську»
Назва предмета закупівлі
Код ДК 021:2015 45450000-7 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт санвузлів структурного підрозділу«Міська дитяча поліклініка» КНП«ЦПМКДД» на вул Тичини,4 в м.Івано-Франківську»
Очікувана вартість
1 263 143 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6315,72
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Код ДК 021:2015 45450000-7 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт санвузлів структурного підрозділу«Міська дитяча поліклініка» КНП«ЦПМКДД» на вул Тичини,4 в м.Івано-Франківську»
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ Тичини 4,
Дата постачання по
29.08.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися платежами в міру виконання робіт на підставі Акту приймання виконаних робіт, довідки про вартість виконаних будівельних робіт, підписаними уповноваженими представниками Сторін, протягом 14 днів з моменту їх підписання (у разі наявності фінансування).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛАВІЯ-ІФ"
Пропозиція:
1 212 837 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Оперук Людмила
Електронна пошта
Телефон
380668836940
Замовник
ЄДРПОУ
42352786
Назва (англійською мовою)
KOMUNALNE NEKOMERTsIINE PIDPRIYeMSTVO "TsENTR PERVINNOYi MEDIChNOYi I KONSULTATIVNO-DIAGNOSTIChNOYi DOPOMOGI IVANO-FRANKIVSKOYi MISKOYi RADI"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ І КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНОЇ ДОПОМОГИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Повна назва (англійською мовою)
KOMUNALNE NEKOMERTsIINE PIDPRIYeMSTVO "TsENTR PERVINNOYi MEDIChNOYi I KONSULTATIVNO-DIAGNOSTIChNOYi DOPOMOGI IVANO-FRANKIVSKOYi MISKOYi RADI"
Поштовий індекс
76018
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Івано-Франківськ
Адреса
ВУЛИЦЯ ПРИВОКЗАЛЬНА, будинок 17 ,
Кваліфікація
Лот № 1 Код ДК 021:2015 45450000-7 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт санвузлів структурного підрозділу«Міська дитяча поліклініка» КНП«ЦПМКДД» на вул Тичини,4 в м.Івано-Франківську»
Період вимог/скарг з 17.06.2025 14:28 по 23.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.06.2025 10:00 по 19.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.06.2025 14:28
Довідка НАЗК
17.06.2025 14:28
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
11.06.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 15:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 15:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до тендерної документації КНП «ЦПМКДД» затверджено уповноважено особою від 27.05.2025року тип процедури - відкриті торги з Особливостями на закупівлю: Код ДК 021:2015 45450000-7 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт санвузлів структурного підрозділу«Міська дитяча поліклініка» КНП«ЦПМКДД» на вул Тичини ,4 м. Івано-Франківську» Перелік виявлених невідповідностей: 1.Зазначена неповна інформація при поданні тендерної пропозиції що вимагалася у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази 2. Зазначена неповна інформація при поданні тендерної що вимагалася у довідці про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації до п. 1.Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технології 2. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації п 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. У довідці необхідно зазначити про наявність обладнання та матеріально-технічної бази: 1) тип обладнання, машини, механізми, устаткування тощо; 3) Стан (нова машина, справний, поганий), а також наявна кількість 2. У довідці необхідно зазначити про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: досвіду роботи на даному підприємстві
Створено
16.06.2025 13:24
Надати до
17.06.2025 13:24
Договір
UA-2025-05-27-010786-a-b1
Підписаний і діє
Номер
272
1 212 837 грн.
1 212 837 грн.
Без ПДВ
Підписано
24.06.2025
Строк дії договору з
24.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Код ДК 021:2015 45450000-7 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт санвузлів структурного підрозділу«Міська дитяча поліклініка» КНП«ЦПМКДД» на вул Тичини,4 в м.Івано-Франківську»
Номенклатура
Код ДК 021:2015 45450000-7 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт санвузлів структурного підрозділу«Міська дитяча поліклініка» КНП«ЦПМКДД» на вул Тичини,4 в м.Івано-Франківську»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 29 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ І КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНОЇ ДОПОМОГИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ І КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНОЇ ДОПОМОГИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42352786

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛАВІЯ-ІФ"
Повна назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛАВІЯ-ІФ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36117115

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
UA983365030000026003300927768
ПІБ підписанта
Ткачук Ярослав Іванович
Посада підписанта
директор
Діє на підставі
Статут
Номер телефону
380503736443
Електронна пошта
Документи договору
25.06.2025 11:22
-
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
25.06.2025 11:17
Підписаний договір
Підписаний договір
25.06.2025 11:16
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-23-000005
Дата створення проекту
23.06.2025 11:10
Статус
вирішено
Дата публікації моніторингу
23.06.2025 11:48
Дата публікації висновку про результати
10.07.2025 11:54
Дата завершення усунення порушень
25.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
15.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 23.06.2025 №46-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 23.06.2025 №46-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2025-05-27-010786-a 27.05.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ігор ГАМУЛЯК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
23.06.2025 00:00
Документи рішення
23.06.2025 11:48
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 10 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ І КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНОЇ ДОПОМОГИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 27.05.2025р. №11 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «СЛАВІЯ-ІФ» (далі – ПП «СЛАВІЯ-ІФ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.06.2025 №13, вимогу про усунення невідповідностей до 17 червня 2025, повідомлення про намір укласти договір від 17.06.2025 року, Договір від 24.06.2025 №272 (далі-Договір), відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 26.06.2025, 27.06.2026 та від 08.07.2025 року. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що відповідно до пункту 2 Додатку 2 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» до ТД учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: «Довідку складену в довільній формі, про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання зобов’язань по договору (із зазначенням ПІБ., посад та освіти, досвіду роботи на даному підприємстві). До довідки включаються тільки ті працівники які будуть залучені до виконання умов за предметом закупівлі». Однак, ПП «СЛАВІЯ-ІФ» в складі своєї тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт по предмету закупівлі від 05.06.2025 №21/25 без зазначення інформації про прізвище, ім’я, по батькові працівників, що не відповідає вимогам пункту 2 Додатку 2 до ТД. Учасник ПП «СЛАВІЯ-ІФ» у вищевказаній довідці зазначив, що ПІБ -ідентифікація конфіденційна. Замовник розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ПП «СЛАВІЯ-ІФ», зокрема вказав, що «…у довідці необхідно зазначити про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: досвіду роботи на даному підприємстві». У складі своєї тендерної пропозиції ПП «СЛАВІЯ-ІФ» на вимогу про усунення невідповідностей в файлі «Довідка про наявність працівників.PDF» надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт по предмету закупівлі від 05.06.2025 №21/25, в якій не зазначено інформацію, а саме: прізвище, ім’я, по батькові працівників, натомість вказано, що «ідентифікація конфіденційна». Поряд з цим, учасником ПП «СЛАВІЯ-ІФ» в складі своєї тендерної пропозиції надано протокол засідання комісії з перевірки знань законодавчих актів з охорони праці, електробезпеки та пожежної безпеки при виконанні робіт від 26.03.2025 року, в якому вказано прізвища та ініціали працівників ПП «СЛАВІЯ-ІФ». Водночас, у пункті 40 Особливостей вказано, що не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі інформація, що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей. Таким чином, на порушення абзацу сьомого підпункту 1 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «СЛАВІЯ-ІФ», як таку, що визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей, а визначив ПП «СЛАВІЯ-ІФ» переможцем торгів. З метою підтвердження або спростування встановлених порушень, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 07.07.2025 року через електронну систему закупівель надано запит Замовнику про надання пояснень. Замовником 08.07.2025 року в електронній системі закупівель надано пояснення, які не спростовують факту порушення ним норм чинного законодавства та не обґрунтовують прийняте рішення щодо правомірності визначення переможцем процедури закупівлі учасника ПП «СЛАВІЯ-ІФ». 2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення (порушень) законодавства. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «СЛАВІЯ-ІФ» встановлено порушення вимог абзацу сьомого підпункту 1 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «СЛАВІЯ-ІФ» встановлено порушення вимог абзацу сьомого підпункту 1 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором від 24.06.2025 №272 (розірвання договору, спосіб розірвання мають обрати сторони) відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
10.07.2025 00:00
Дата публікації
10.07.2025 11:54
Документи висновку
10.07.2025 11:54
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Документом про усунення порушення є додаткова угода №1 про розірвання Договору №272
Дата публікації
14.07.2025 16:12
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Документом про усунення порушення є додаткова угода №1 про розірвання Договору №272
Результат
Усунуто
Дата публікації
29.09.2025 16:12
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
29.09.2025 16:13
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Код ДК 021:2015 45450000-7 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт санвузлів структурного підрозділу «Міська дитяча поліклініка» КНП «ЦПМКДД» на вул. Тичини,4 в м.Івано-Франківську» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-27-010786-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проєктно-кошторисну документацію, дефектні акти, експертні звіти тощо)? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
24.06.2025 14:26
Орган перевірки
28.06.2025 00:00
Документи повідомлення
24.06.2025 14:28
-
Відповідь
Пояснення на запит
Пояснення Обгрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі ДК 021:2015 45450000-7 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт санвузлів структурного підрозділу «Міська дитяча поліклініка» КНП«ЦПМКДД» на вул Тичини, 4 м. Івано-Франківську» Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медичної і консультативно-діагностичної допомоги Івано-Франківської міської ради» проводило на підставі розробленої та затвердженої робочого проекту кошторисної документації по об’єкту «ДК 021:2015 45450000-7 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт санвузлів структурного підрозділу «Міська дитяча поліклініка» КНП«ЦПМКДД» на вул Тичини, 4 м. Івано-Франківську» та позитивного Експертного звіту за робочим проектом «ДК 021:2015 45450000-7 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт санвузлів структурного підрозділу «Міська дитяча поліклініка» КНП«ЦПМКДД» на вул Тичини, 4 м. Івано-Франківську». Документи додаються. Додатки: - Робочий проект кошторисна документація в 1 примірнику на 76 аркушів; - Позитивний експортний звіт в 1 примірнику на 3 аркушах
Рішеня
26.06.2025 10:46
Замовник
Запит
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Код ДК 021:2015 45450000-7 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт санвузлів структурного підрозділу «Міська дитяча поліклініка» КНП «ЦПМКДД» на вул. Тичини,4 в м.Івано-Франківську» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-27-010786-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання: У Додатку 4 до ТД Замовник зазначив, що: учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно до Додатку 4, зокрема: договірну ціну та пояснювальну записку до неї. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "СЛАВІЯ-ІФ" те, що ним в складі своєї тендерної пропозиції не надано «Договірну ціну», що не підтверджує вимогу вказану у Додатку 4 до ТД? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
26.06.2025 11:23
Орган перевірки
02.07.2025 00:00
Документи повідомлення
26.06.2025 11:24
-
Відповідь
Пояснення на запит
Пояснення Замовником КНП «ЦПМКДД» при розгляді тендерної пропозиції Приватного Підприємства «Славія-ІФ» враховано те, що ним у складі тендерної пропозиції подано документи про договірну ціну та пояснювальну записку. Вищевказані документи надано під назвою Кошторисна документація (договірна ціна) pdf (далі перелік документів), де входить : локальний кошторис з розрахунком договірної ціни №1; локальний кошторис з розрахунком договірної ціни №2 та пояснювальна записка до кошторисної документації (Документ додається). Згідно вимоги Додатку 4 до тендерної документації та підпункту 3 пункту 1.3 тендерної документації (далі - вимога) учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, зміст яких підтверджують відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно до Додатку 4. Додатки: - Пояснювальна записка до кошторисної документації - в 1 примірнику на 1 аркуші - Кошторисна документація ( договірна ціна) pdf в цьому файлі Локальний кошторис з розрахунком договірної ціни №1 – в 1 примірнику на 44 аркушах; Локальний кошторис з розрахунком договірної ціни №2 – в 1 примірнику на 1 аркуші
Рішеня
27.06.2025 15:40
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Код ДК 021:2015 45450000-7 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт санвузлів структурного підрозділу «Міська дитяча поліклініка» КНП «ЦПМКДД» на вул. Тичини,4 в м.Івано-Франківську» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-27-010786-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання: Відповідно до пункту 2 Додатку 2 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» до ТД учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: «довідку складену в довільній формі, про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання зобов’язань по договору (із зазначення П.І.Б., посад та освіти, досвіду роботи на даному підприємстві). До довідки включаються тільки ті працівники які будуть залучені до виконання умов за предметом закупівлі. Однак, ПП "СЛАВІЯ-ІФ" в складі своєї тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт по предмету закупівлі, від 05.06.2025 №21/25 без зазначення інформації про прізвище, ім’я, по батькові працівників, що не відповідає вимогам пункту 2 Додатку 2 до ТД. Учасник ПП "СЛАВІЯ-ІФ" у вищевказаній довідці зазначив, що ПІБ -ідентифікація конфіденційна. Водночас, у пункті 2 частини другої статті 28 Закону вказано, що не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "СЛАВІЯ-ІФ" якщо учасник протягом 24 годин не повністю виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, а саме не вказав ПІБ працівників? Замовником у пункті 15 Додатку 1 до ТД зазначено, що під час подання тендерної пропозиції учасник не може визначити конфіденційною інформацію про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. Для забезпечення виконання цих вимог, учасники, при поданні інформації та документів тендерної пропозиції, не визначають їх як конфіденційні. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
07.07.2025 12:04
Орган перевірки
11.07.2025 00:00
Документи повідомлення
07.07.2025 12:06
-
Запит
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Код ДК 021:2015 45450000-7 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт санвузлів структурного підрозділу «Міська дитяча поліклініка» КНП «ЦПМКДД» на вул. Тичини,4 в м.Івано-Франківську» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-27-010786-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання: У підпункті 4 пункту 2 Додатку 2 до ТД Замовник зазначив, що учасник у складі пропозиції повинен надати «Дійсне посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці керівника підприємства учасника та працівників у випадку залучення іх до робіт підвищеної небезпеки. Подати в складі тендерної пропозиції завірені якісні сканкопії посвідчень або інший документ що підтверджує перевірку знань». Однак, учасником ПП "СЛАВІЯ-ІФ" у складі тендерної пропозиції надано Протокол засідання комісії з перевірки знань законодавчих актів з охорони праці, електробезпеки та пожежної безпеки при виконанні робіт від 26.03.2025 року який підписаний директором "СЛАВІЯ-ІФ" Ткачуком Я.І. та директором ПП «Артанія» Шинкаруком В.Я., тоді як, у складі тендерної пропозиції учасника ПП "СЛАВІЯ-ІФ" інформація щодо директора ПП «Артанія» відсутня. Також, учасником ПП "СЛАВІЯ-ІФ" у складі тендерної пропозиції надано посвідчення №396 та №410 про проходження директором Ткачуком Я.І. навчання з питань охорони праці виданих 05.10.2022 року. Проте, у складі своєї тендерної пропозиції ПП "СЛАВІЯ-ІФ" не надано посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці або інший документ що підтверджує перевірку знань сантехніка. Тоді як, у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт по предмету закупівлі, від 05.06.2025 №21/25 вказано, що сантехнік буде залучений до виконання умов за предметом закупівлі. Яким чином, учасником ПП "СЛАВІЯ-ІФ" підтверджено вищезазначену вимогу ТД? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
07.07.2025 15:39
Орган перевірки
11.07.2025 00:00
Документи повідомлення
07.07.2025 15:40
-
Відповідь
Пояснення на запит
Пояснення Замовником КНП «ЦПМКДД» при розгляді тендерної пропозиції Приватного Підприємства «Славія-ІФ» враховано те, що у складі тендерної пропозиції на підтвердження кваліфікаційних вимог учасником ПП « Славія –ІФ» подано Довідку №21/25 від 05 червня 2025 року, де вказано наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт по предмету закупівлі, а також прийнято до уваги роз’яснення, чому не подано прізвище, ім’я та по батькові працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт по предмету закупівлі, а саме посилання на Закон «Про захист персональних даних» (далі Закон). Відповідно до пункту 6. ст.6 Закону «Про захист персональних даних» зазначено «Не допускається обробка даних про фізичну особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини». Керуючись вищезазначеним посиланням на Закон, замовник не має підстав вимагати виправити цю невідповідність протягом 24 годин. Законом України «Про публічні закупівлі» підпункт 2 пункту 2 ст.28 зазначено «Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону» .
Рішеня
08.07.2025 13:22
Замовник
Документи повідомлення
08.07.2025 13:23
-
Відповідь
Пояснення на запит
Пояснення Замовником КНП «ЦПМКДД» при розгляді тендерної пропозиції Приватного Підприємства «Славія-ІФ» враховано те, що у складі тендерної пропозиції подано всі необхідні документи відповідно до вимог підпункту 4 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації а саме: «Дійсне посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці керівника підприємства учасника та працівників у випадку залучення їх до робіт підвищеної небезпеки. Подати в складі тендерної пропозиції завірені якісні сканкопії посвідчень або інший документ що підтверджує перевірку знань» Відповідно до вищезазначеної вимоги розглянуто Протокол комісії з перевірки знань законодавчих актів з охорони праці, електробезпеки та пожежної безпеки при виконанні робіт, поданого Учасником, де членами комісії є директор ПП «Славія-ІФ» Ткачук Ярослав Іванович та директор ПП «Артанія» Шинкарук Василь Ярославович. Одночасно зазначаємо що тендерною документацією Замовника не вимагалося надавати будь яку інформацію щодо членів комісії з перевірки знань законодавчих актів з охорони праці, електробезпеки та пожежної безпеки при виконанні робіт. Згідно Постанови Кабінету Міністрів України № 357 від 2022 року, "Деякі питання виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки на період дії воєнного стану" сантехнік не виконуватиме роботи з підвищеної небезпеки, тому інструктаж з перевірки знань законодавчих актів з охорони праці, електробезпеки та пожежної безпеки при виконанні таких робіт не вимагається.
Рішеня
08.07.2025 14:08
Замовник
Документи повідомлення
08.07.2025 14:08
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 263 143 грн.
Період подання пропозицій
до 11.06.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ І КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНОЇ ДОПОМОГИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
380668836940
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 263 143 грн.
Період подання пропозицій
до 11.06.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ І КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНОЇ ДОПОМОГИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
380668836940
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності