Показати схожі тендери

Закупівля Шини для транспортних засобів від Комунальне підприємство "Муніципальна дорожня компанія".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-27-009019-a
Id Tender 9d451c027ca74979a4bf0adff9862163
План UA-P-2025-05-27-009395-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 27.05.2025 14:36
Остання зміна 12.06.2025 14:05
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
814 895 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 074.48 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.05.2025 14:35 до 04.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 27.05.2025 14:35
до 01.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.05.2025 14:35
до 01.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.06.2025 00:00
до 06.06.2025 15:21
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.06.2025 15:21
до 12.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.06.2025 15:21
до 12.06.2025 14:05
Період уточнень
з 27.05.2025 14:35 до 01.06.2025 00:00
Період оскарження
з 27.05.2025 14:35 до 01.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.06.2025 00:00 до 06.06.2025 15:21
Період кваліфікації
з 04.06.2025 00:00 до 06.06.2025 15:21
Основні параметри
Шини для транспортних засобів
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
814 895 грн.
Шини для транспортних засобів
Назва предмета закупівлі
Шини для транспортних засобів
Очікувана вартість
814 895 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4074,48
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Шини для транспортних засобів (Шини для транспортних засобів великої тоннажності (код ДК 021:2015: 34352100-0 – Шини для вантажних автомобілів); Шини для транспортних засобів малої тоннажності (код ДК 021:2015: 34351000-2 – Шини для транспортних засобів малої тоннажності))
Код ДК 021:2015
34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Кількість
66
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
76006, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Максимовича, 13,
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за відвантажений Товар здійснюються Замовником в національній валюті України шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника по факту відвантаження Товару з відстрочкою платежу до 90 (дев’яносто) календарних днів. Джерело фінансування: місцевий бюджет і кошти Замовника.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Пленюк Андрій Дмитрович
Пропозиція:
700 156 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.05.2025 14:49
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
27.05.2025 14:35
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вовчук Віталій Юрійович
Електронна пошта
Телефон
380958573950
Замовник
ЄДРПОУ
40270150
Повна назва
Комунальне підприємство "Муніципальна дорожня компанія"
Поштовий індекс
76006
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Івано-Франківськ
Адреса
вул. Максимовича, 13,
Кваліфікація
Лот № 1 Шини для транспортних засобів
Період вимог/скарг з 06.06.2025 15:21 по 12.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.06.2025 00:00 по 12.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Надана Учасником інформація та документи відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, та вимогам тендерної документації в повному обсязі.
Документи кваліфікації
06.06.2025 15:21
Довідка НАЗК
06.06.2025 15:21
Повідомлення про рішення
04.06.2025 00:02
Витяг з ЄДР
04.06.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 14:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 14:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно пункту 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації з: інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації, а саме у Додатку № 3 до тендерної документації;. Усі додатки до тендерної документації є її невід’ємною частиною. Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Згідно пункту 9 Інша інформація (для учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) Додатку № 3 до Тендерної документації учасник має надати: Надати згоду на обробку персональних даних згідно Додатку 3.3 до цього додатка. Учасник надав (завантажив) згоду на обробку персональних даних (завантажений Учасником документи від 30.05.2025 № 11, файл з назвою «Довідка персональні дані _11.pdf»), яку підписав та наклав печатку від фізичної особи-підприємця, однак Учасник виділив ще одне додаткове місце для підпису від фізичної особи, проте підпис не поставив. Тому, Учаснику необхідно надати (завантажити) оновлену згоду на обробку персональних даних (згідно Додатку 3.3 Додатку № 3 до Тендерної документації) з поставленими підписами в усіх визначених Учасником для цього місцях та накладеною печаткою. Згідно речення другого абзацу другого пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тому, враховуючи вищенаведене, відповідно до положень пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, розміщуємо повідомлення з вимогою про усунення Фізичною особою-підприємцем Пленюк Андрієм Дмитровичем невідповідностей, шляхом: 1) надати (завантажити) оновлену згоду на обробку персональних даних (згідно Додатку 3.3 Додатку № 3 до Тендерної документації) з поставленими підписами в усіх визначених для цього місцях та накладеною печаткою, в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення даного повідомлення.
Створено
05.06.2025 15:13
Надати до
06.06.2025 15:13
Договір
UA-2025-05-27-009019-a-c1
Підписаний і діє
Номер
Т-89/25
700 156 грн.
700 156 грн.
Без ПДВ
Підписано
12.06.2025
Строк дії договору з
12.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
66 (штуки)
Шини для транспортних засобів (Шини для транспортних засобів великої тоннажності (код ДК 021:2015: 34352100-0 – Шини для вантажних автомобілів); Шини для транспортних засобів малої тоннажності (код ДК 021:2015: 34351000-2 – Шини для транспортних засобів малої тоннажності))
Номенклатура
Шини для транспортних засобів (Шини для транспортних засобів великої тоннажності (код ДК 021:2015: 34352100-0 – Шини для вантажних автомобілів); Шини для транспортних засобів малої тоннажності (код ДК 021:2015: 34351000-2 – Шини для транспортних засобів малої тоннажності))
Кількість
66
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Муніципальна дорожня компанія"
Повна назва
Комунальне підприємство "Муніципальна дорожня компанія"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40270150

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Пленюк Андрій Дмитрович
Повна назва
ФОП Пленюк Андрій Дмитрович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3018611456

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.06.2025 14:05
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
814 895 грн.
Період подання пропозицій
до 04.06.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Муніципальна дорожня компанія"
Контактний телефон:
380958573950
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
814 895 грн.
Період подання пропозицій
до 04.06.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Муніципальна дорожня компанія"
Контактний телефон:
380958573950
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності