Закупівля 021:2015 –
50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» (ремонт легкового автомобіля «Toyota Land Cruiser 4,2D» (2021 р.в.), VIN-код JTEEB71J90F016786) від військова частина А3730.
021:2015 –
50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» (ремонт легкового автомобіля «Toyota Land Cruiser 4,2D» (2021 р.в.), VIN-код JTEEB71J90F016786)
ПДВ нараховується на послуги зі встановлення та заміну паливно-мастильних матеріалів та заміну/встановлення запасних частин (норм/год). На запасні частини/деталі ПДВ не нараховується (шт, л, кг).
Згідно з підпунктом «г» підпункту 195.1.2 пункту 195.1 статті 195 розділу V Кодексу за нульовою ставкою оподатковуються операції з постачання товарів для заправки (дозаправки) або забезпечення наземного військового транспорту чи іншого спеціального контингенту Збройних Сил України, що бере участь у миротворчих акціях за кордоном України, або в інших випадках, передбачених законодавством.
З метою виконання мобілізаційних завдань в умовах воєнного стану, введеного Указом № 64/2022, та відповідно до підпункту «г» підпункту 195.1.2 пункту 195.1 статті 195 розділу V Кодексу, Постановою № 178 визначено категорії установ, операції з постачання яким товарів для заправки (дозаправки) або забезпечення транспорту для потреб забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави, оподатковуються за нульовою ставкою податку на додану вартість.
Так, до таких установ Постановою № 178 віднесено Збройні Сили України, Національну гвардію України, Службу безпеки України, Службу зовнішньої розвідки України, Державну прикордонну службу України, Міністерство внутрішніх справ України, Державну службу з надзвичайних ситуацій, Управління державної охорони України, Державну службу спеціального зв’язку та захисту інформації України, інші утворені відповідно до законів України військові формування, їх з’єднань, військові частини, підрозділи, установи або організації, що утримуються за рахунок коштів державного бюджету.
Постанова набрала чинності з дня її опублікування і застосовується з 24 лютого 2022 року.
Отже, враховуючи вище зазначене, нульова ставка податку на додану вартість, відповідно до підпункту «г» підпункту 195.1.2 пункту 195.1 статті 195 розділу V Кодексу та Постанови № 178, застосовується безпосередньо як до операцій з постачання пального (товар для заправки), так і до операцій з постачання будь-яких інших товарів, що використовуються для забезпечення транспорту (наприклад, але не виключно, інші паливно-мастильні матеріали, запасні частини для ремонту автомобільної техніки, комплектуючі, автомобільні шини, охолоджуючі рідини, паливний, повітряний та масляні фільтра, свічки запалювання, акумуляторні батареї для автомобілів, номерні знаки на колісні транспорті засоби, фарба автомобільна, інструменти та додаткове обладнання, визначені відповідними нормативними та технічними документами тощо), при умові, що такі операції з постачання здійснюються категоріями суб’єктів, що визначені Постановою № 178.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
021:2015 – 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» (ремонт легкового автомобіля «Toyota Land Cruiser 4,2D» (2021 р.в.), VIN-код JTEEB71J90F016786)
Примітки
ПДВ нараховується на послуги зі встановлення та заміну паливно-мастильних матеріалів та заміну/встановлення запасних частин (норм/год). На запасні частини/деталі ПДВ не нараховується (шт, л, кг).
Згідно з підпунктом «г» підпункту 195.1.2 пункту 195.1 статті 195 розділу V Кодексу за нульовою ставкою оподатковуються операції з постачання товарів для заправки (дозаправки) або забезпечення наземного військового транспорту чи іншого спеціального контингенту Збройних Сил України, що бере участь у миротворчих акціях за кордоном України, або в інших випадках, передбачених законодавством.
З метою виконання мобілізаційних завдань в умовах воєнного стану, введеного Указом № 64/2022, та відповідно до підпункту «г» підпункту 195.1.2 пункту 195.1 статті 195 розділу V Кодексу, Постановою № 178 визначено категорії установ, операції з постачання яким товарів для заправки (дозаправки) або забезпечення транспорту для потреб забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави, оподатковуються за нульовою ставкою податку на додану вартість.
Так, до таких установ Постановою № 178 віднесено Збройні Сили України, Національну гвардію України, Службу безпеки України, Службу зовнішньої розвідки України, Державну прикордонну службу України, Міністерство внутрішніх справ України, Державну службу з надзвичайних ситуацій, Управління державної охорони України, Державну службу спеціального зв’язку та захисту інформації України, інші утворені відповідно до законів України військові формування, їх з’єднань, військові частини, підрозділи, установи або організації, що утримуються за рахунок коштів державного бюджету.
Постанова набрала чинності з дня її опублікування і застосовується з 24 лютого 2022 року.
Отже, враховуючи вище зазначене, нульова ставка податку на додану вартість, відповідно до підпункту «г» підпункту 195.1.2 пункту 195.1 статті 195 розділу V Кодексу та Постанови № 178, застосовується безпосередньо як до операцій з постачання пального (товар для заправки), так і до операцій з постачання будь-яких інших товарів, що використовуються для забезпечення транспорту (наприклад, але не виключно, інші паливно-мастильні матеріали, запасні частини для ремонту автомобільної техніки, комплектуючі, автомобільні шини, охолоджуючі рідини, паливний, повітряний та масляні фільтра, свічки запалювання, акумуляторні батареї для автомобілів, номерні знаки на колісні транспорті засоби, фарба автомобільна, інструменти та додаткове обладнання, визначені відповідними нормативними та технічними документами тощо), при умові, що такі операції з постачання здійснюються категоріями суб’єктів, що визначені Постановою № 178.
50110000-9 -
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
01.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
45
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Розрахунки за прийнятий Товар/надану послугу належної якості та кількості проводиться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Постачальником рахунку-фактури/акту виконаних робіт (іншого підтверджуючого документу на поставку/відгрузку Товару/виконання робіт) (2 примірники) протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з дати постачання/виконання робіт, за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків, а також дозволяється здійснювати оплату за фактично поставлені партії Товару/виконані роботи.
Інформаційна довідка в довільній формі про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору про закупівлю та які будуть залучені до надання послуг.
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 14:37
Спосіб підтвердження
Назва
Додаток № 3 Технічні характеристики
Опис
Інформаційна довідка в довільній формі про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору про закупівлю та які будуть залучені до надання послуг.
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують кваліфікацію"
Інформаційна довідка в довільній формі з інформацією про виконання аналогічних** договорів (не менше одного) за предметом закупівлі (які були укладені протягом 2024-2025 років).
На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати:
- скановані оригінали/копії договорів (договору), зазначених у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), які були укладені протягом 2024-2025 років.
**Аналогічними в рамках цієї закупівлі є договори на надання послуг з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів.
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 14:37
Спосіб підтвердження
Назва
Додаток № 3 Технічні характеристики
Опис
Інформаційна довідка в довільній формі з інформацією про виконання аналогічних** договорів (не менше одного) за предметом закупівлі (які були укладені протягом 2024-2025 років).
На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати:
- скановані оригінали/копії договорів (договору), зазначених у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), які були укладені протягом 2024-2025 років.
**Аналогічними в рамках цієї закупівлі є договори на надання послуг з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів.
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують кваліфікацію"
Документ
Відсутній документ
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО"
Інформаційна довідка в довільній формі про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору про закупівлю та які будуть залучені до надання послуг.
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 14:37
Спосіб підтвердження
Назва
Додаток № 3 Технічні характеристики
Опис
Інформаційна довідка в довільній формі про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору про закупівлю та які будуть залучені до надання послуг.
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують кваліфікацію"
Інформаційна довідка в довільній формі з інформацією про виконання аналогічних** договорів (не менше одного) за предметом закупівлі (які були укладені протягом 2024-2025 років).
На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати:
- скановані оригінали/копії договорів (договору), зазначених у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), які були укладені протягом 2024-2025 років.
**Аналогічними в рамках цієї закупівлі є договори на надання послуг з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів.
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 14:37
Спосіб підтвердження
Назва
Додаток № 3 Технічні характеристики
Опис
Інформаційна довідка в довільній формі з інформацією про виконання аналогічних** договорів (не менше одного) за предметом закупівлі (які були укладені протягом 2024-2025 років).
На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати:
- скановані оригінали/копії договорів (договору), зазначених у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), які були укладені протягом 2024-2025 років.
**Аналогічними в рамках цієї закупівлі є договори на надання послуг з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів.
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують кваліфікацію"
Лот № 1
021:2015 – 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» (ремонт легкового автомобіля «Toyota Land Cruiser 4,2D» (2021 р.в.), VIN-код JTEEB71J90F016786)
Інформаційна довідка в довільній формі про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору про закупівлю та які будуть залучені до надання послуг.
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 14:37
Спосіб підтвердження
Назва
Додаток № 3 Технічні характеристики
Опис
Інформаційна довідка в довільній формі про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору про закупівлю та які будуть залучені до надання послуг.
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують кваліфікацію"
Інформаційна довідка в довільній формі з інформацією про виконання аналогічних** договорів (не менше одного) за предметом закупівлі (які були укладені протягом 2024-2025 років).
На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати:
- скановані оригінали/копії договорів (договору), зазначених у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), які були укладені протягом 2024-2025 років.
**Аналогічними в рамках цієї закупівлі є договори на надання послуг з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів.
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 14:37
Спосіб підтвердження
Назва
Додаток № 3 Технічні характеристики
Опис
Інформаційна довідка в довільній формі з інформацією про виконання аналогічних** договорів (не менше одного) за предметом закупівлі (які були укладені протягом 2024-2025 років).
На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати:
- скановані оригінали/копії договорів (договору), зазначених у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), які були укладені протягом 2024-2025 років.
**Аналогічними в рамках цієї закупівлі є договори на надання послуг з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів.
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують кваліфікацію"
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до пункту 4.1. частини 4 Оголошення Учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf або аналогу) в складі своєї пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору:
- Цінова пропозиція (Додаток 1 до Оголошення) – Форма “Цінова пропозиція” повинна бути підписана керівником або уповноваженою особою учасника та надана на фірмовому бланку учасника (у разі наявності).
Так, в складі тендерної пропозиції ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» надало електронний сканований документ «27 Цінова» (Вих. №27 від 02.06.2025 року), в якій не вірно (арифметично не коректно) зазначило наступну інформацію, а саме:
- Загальну вартість з ПДВ (цифрами та прописом) в абз.2;
- загальну вартість без ПДВ (цифрами) (в табличці);
- ПДВ (цифрами) (в табличці);
- загальну вартість з ПДВ (цифрами та прописом) (в табличці).
Слід зазначити, що загальна вартість предмету закупівлі (6 стовпчик таблички) обраховується шляхом множення ціни за одиницю товару (послуги) (5 стовпчик таблички) на кількість товару (послуги) (4 стовпчик таблички).
Однак, в електронному сканованому документі «27 Цінова» (Вих. №27 від 02.06.2025 року), ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО», в стовпчику «загальна вартість без ПДВ, грн.» було арифметично не коректно обраховано вартість, тобто у пунктах з/п 1-3, 7-10, 11-14, 16-17, шляхом перемноження ціни на кількість не вірно відображено загальна вартість.
Окрім вище зазначеного, шляхом арифметичного додавання загальної вартості (стовпчик 6 таблички) встановлено не коректне відображення ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» суми. Так, просумувавши загальну вартість без ПДВ, Замовником встановлено вартість без ПДВ на суму 13 177,60 грн., а в табличці ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО», зазначена вартість 17 687,60 грн.
Також, просумувавши ПДВ (стовпчик 7 таблички), замовником встановлено суму 722,52 грн. Однак, ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» зазначена сума ПДВ становить
856,32 грн., що не відповідає табличним даним.
Також, слід зазначити, що стовпчик 6 таблички має складатися з загальної вартості товарів та послуг без врахування ПДВ. ПДВ окремо має бути зазначено в стовпчику 7 таблички (тільки для послуг з встановлення та заміни деталей та ПММ).
По пункту 1 Замовником пропонується Учаснику: завантажити цінову пропозицію, складену відповідно до Додатку №1 Оголошення, яка містить арифметично коректну інформацію про загальну вартість товарів послуг (стовпчик 6 таблички), суму ПДВ та загальну суму послуги з ремонту легкового автомобіля «Toyota Land Cruiser 4,2D» (2021 р.в.), VIN-код JTEEB71J90F016786 в табличному вигляді та текстовому відображені.