Показати схожі тендери

Закупівля Конструкції та їх частини від військова частина А1356.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-27-008106-a
Id Tender 386a425636ef4cf7b6dc5c9751a1bea8
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 27.05.2025 14:05
Остання зміна 18.07.2025 14:18
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
407 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 035 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.05.2025 14:04 до 04.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 27.05.2025 14:04
до 01.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.05.2025 14:04
до 01.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.06.2025 12:28
до 08.07.2025 11:31
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.06.2025 10:45
до 14.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 08.07.2025 11:31
до 18.07.2025 14:18
Період уточнень
з 27.05.2025 14:04 до 01.06.2025 00:00
Період оскарження
з 27.05.2025 14:04 до 01.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.06.2025 12:28 до 08.07.2025 11:31
Період кваліфікації
з 04.06.2025 12:28 до 08.07.2025 11:31
Основні параметри
Конструкції та їх частини
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
407 000 грн.
Конструкції та їх частини (секційна огорожа з комплектуючими, ворота розпашні, хвіртка)
Назва предмета закупівлі
Конструкції та їх частини (секційна огорожа з комплектуючими, ворота розпашні, хвіртка)
Очікувана вартість
407 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2035,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
04.06.2025 12:05
Закінчення аукціону
04.06.2025 12:28
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 501 (метри)
Секційна огорожа (з стовбчиками(стовбчики з заглушками), кріпленнями для огорожі, кріпленнями та кронштейнами для єгози )
Опис предмета закупівлі
Секційна огорожа (з стовбчиками(стовбчики з заглушками), кріпленнями для огорожі, кріпленнями та кронштейнами для єгози )
Код ДК 021:2015
44210000-5 - Конструкції та їх частини
Кількість
501
Одиниця виміру
метри
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.08.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Хвіртка ( з замком)
Опис предмета закупівлі
Хвіртка ( з замком)
Код ДК 021:2015
44210000-5 - Конструкції та їх частини
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.08.2025 00:00
Позиція : №3 1 (штуки)
Ворота розпашні ( з замком)
Опис предмета закупівлі
Ворота розпашні ( з замком)
Код ДК 021:2015
44210000-5 - Конструкції та їх частини
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТМ ЗАВОД ЦЕНТР-СІТКА"
Пропозиція:
280 057 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Сітка Захід Україна"
Пропозиція:
349 014 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.06.2025 12:05
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.05.2025 14:05
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віктор Статкевич
Електронна пошта
Телефон
380997006291
Замовник
ЄДРПОУ
08502014
Назва (англійською мовою)
A1356
Повна назва
військова частина А1356
Повна назва (англійською мовою)
A1356
Поштовий індекс
37601
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Миргород
Адреса
5310900000
Кваліфікація
Лот № 1 Конструкції та їх частини (секційна огорожа з комплектуючими, ворота розпашні, хвіртка)
Період вимог/скарг з 11.06.2025 10:45 по 17.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.06.2025 12:28 по 12.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.06.2025 10:46
Довідка НАЗК
11.06.2025 10:45
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
04.06.2025 12:28
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 02.07.2025 15:45 по 08.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.07.2025 15:41 по 10.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Зміст
11.06.2025 року визначено переможця закупівлі ТОВ «ТМ ЗАВОД ЦЕНТР-СІТКА» та опубліковано повідомлення про намір укласти договір. Станом на 02.07.2025 року Договір про закупівлю за результатами відкритих торгів на закупівлю ««Конструкції та їх частини (Секційна огорожа)» (ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-27-008106-a) не укладено.(учасник ТОВ «ТМ ЗАВОД ЦЕНТР-СІТКА» не надав підписаний зі своєї сторони договір замовнику). Відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” договір по даній процедурі укладається не раніше ніж через 10 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та не пізніше ніж через 20 (двадцять) календарних днів з дня прийняття рішення Замовником про намір укласти договір про закупівлю.(термін укладання договору по данній процедурі завершився 30.06.2025 року). Від учасника ТОВ «ТМ ЗАВОД ЦЕНТР-СІТКА» на адресу замовника (військової частини А1356) не надійшло обгрунтування про продовження терміну укладання договору до 60 днів. Відповідно до пункту 7 статті 33 Закону України “Про публічні закупівлі” у разі ненадання замовнику підписаного договору у строк визначеному цим Законом замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Виходячи із вказаного вище, з метою недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення скасувати заключення договору з ТОВ «ТМ ЗАВОД ЦЕНТР-СІТКА».
Документи кваліфікації
02.07.2025 15:43
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 14:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 14:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 08.07.2025 11:31 по 14.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.07.2025 15:45 по 10.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.07.2025 11:31
Довідка НАЗК
08.07.2025 11:31
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
02.07.2025 16:33
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-05-27-008106-a-a2
Підписаний і діє
Номер
60
349 014 грн.
290 845 грн.
З ПДВ
Підписано
18.07.2025
Строк дії договору з
18.07.2025
по
30.08.2025
Номенклатура
501 (метри)
Секційна огорожа (з стовбчиками(стовбчики з заглушками), кріпленнями для огорожі, кріпленнями та кронштейнами для єгози )
Номенклатура
Секційна огорожа (з стовбчиками(стовбчики з заглушками), кріпленнями для огорожі, кріпленнями та кронштейнами для єгози )
Кількість
501
Одиниця виміру
метри
Ціна за одиницю
545
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 30 серпня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Хвіртка ( з замком)
Номенклатура
Хвіртка ( з замком)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
4 500
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 30 серпня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Ворота розпашні ( з замком)
Номенклатура
Ворота розпашні ( з замком)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
13 300
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 30 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
військова частина А1356
Повна назва
військова частина А1356
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08502014

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Сітка Захід Україна"
Повна назва
ТОВ "Сітка Захід Україна"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42756975

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
18.07.2025 14:18
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-16-000059
Дата створення проекту
16.06.2025 17:16
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
16.06.2025 17:51
Дата публікації висновку про результати
04.07.2025 16:15
Дата завершення усунення порушень
19.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
08.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 801-59-98
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127020
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Полтава
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 16.06.2025 № 73-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 16.06.2025 № 73-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2025-05-27-008106-a, 27.05.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
16.06.2025 00:00
Документи рішення
16.06.2025 17:51
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 03 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи б/д б/н; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТМ ЗАВОД ЦЕНТР-СІТКА»; протокол прийняття рішення уповноваженою особою замовника від 11.06.2025 № 37; протокол прийняття рішення уповноваженою особою від 02.07.2025 № 43; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 19.06.2025 та 26.06.2025 в електронній системі закупівель. Пропозиція учасника ТОВ «Сітка Захід Україна» не розглядалась, оскільки перебувала на стадії очікує рішення. Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178 встановлено порушення замовником абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону, абзаців 1 та 8 пункту 28 Особливостей чинного законодавства в частині включення до тендерної документації інформації, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством. Так, згідно з абзацом 1 частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Абзацом 1 пункту 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. Абзацом 8 пункту 28 Особливостей визначено, що у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Так, встановлено, що замовником в додатку 3 до тендерній документації зазначено перелік документів, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у торгах. Документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасником-переможцем відповідно до вимог встановлених пунктом 47 Особливостей та інші документи, зокрема, що у відповідності до пункту 47 Особливостей: переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Однак, в редакції Особливостей, які діяли на момент проведення процедури закупівлі (17.05.2025) відсутня інформація щодо відхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі у разі не надання документів що підтверджують відсутність підстав визначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 особливостей. Слід відмітити, що абзац чотирнадцятий з пункту 47 Особливостей виключено відповідно до внесених змін до Особливостей Постановою Кабінету Міністрів України № 382 від 02.04.2024. Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників встановлено порушення замовником абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178 в частині невідхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТМ ЗАВОД ЦЕНТР-СІТКА» як такої, що не відповідає умовам технічної специфікації. Так, встановлено, що відповідно до пункту 5 додатку 2 до тендерної документації замовника pапропонований товар повинен відповідати заявленим технічним вимогам. Для підтвердження учасник надає заповнену таблицю щодо відповідності технічним вимогам з посиланням на відповідні розділи, та/або сторінку(и) технічного документа виробника. На виконання цієї вимоги учасником ТОВ «ТМ ЗАВОД ЦЕНТР-СІТКА» завантажено файл: «Технічні характеристики.PDF», в якому міститься таблиця з описом технічних, кількісних і якісних характеристик предмета закупівлі від 30.05.2025 № 266. Проте, надана вищевказана таблиця не містить посилання на відповідні розділи, та/або сторінку(и) технічного документа виробника. Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, що ним не забезпечено. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 24.06.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику. Замовником 26.06.2025 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує виявленого порушення. Зокрема, у своїй відповіді замовник зазначив, що «…замовником розглянуто пропозицію за всіма характеристиками і звернули увагу на узагальнюючі данні та аналогічну інформацію вказану у іншого учасника, також учасником було додано ілюстративне фото на якому видно зовнішній вигляд огорожі та загальна довжина, яка була вказана замовником…». Щодо твердження замовника слід вказати наступне. Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Тобто, тендерна документація створюється безпосередньо Замовником і останній самостійно зазначає інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики щодо предмета закупівлі, що і було зазначено у пункті 5 додатку 2 до тендерної документації замовника. Зокрема, щодо посилання на відповідні розділи, та/або сторінку(и) технічного документа виробника. Надана учасником ТОВ «ТМ ЗАВОД ЦЕНТР-СІТКА» у складі тендерної пропозиції таблиця з описом технічних, кількісних і якісних характеристик предмета закупівлі від 30.05.2025 № 266, не містить інформації щодо посилання на відповідні розділи, та/або сторінку(и) технічного документа виробника. Таким чином, замовником на порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178 не відхилено тендерну пропозицію учасника, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації. Натомість, учасника ТОВ «ТМ ЗАВОД ЦЕНТР-СІТКА» визнано переможцем процедури закупівлі та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір. Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що замовником відхилено переможця ТОВ «ТМ ЗАВОД ЦЕНТР-СІТКА» процедури закупівлі, як такого, що не надав підписаний договір у строк визначений Законом. Однак, замовник повинен був відхилити учасника ТОВ «ТМ ЗАВОД ЦЕНТР-СІТКА» ще на стадії розгляду пропозиції учасника, тобто, до моменту обрання його переможцем.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178 встановлено порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону, абзаців 1 та 8 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників встановлено порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-.
Дата висновку
03.07.2025 00:00
Дата публікації
04.07.2025 16:15
Документи висновку
04.07.2025 16:15
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Замовником прийнято рішення укласти договір з іншим учасником, а саме ТОВ "СІТКА ЗАХІД-УКРАЇНА", так, як їх товар відповідає технічним, та якісним критеріям данного предмету закупівлі.
Дата публікації
08.07.2025 11:25
Документи інформації про усунення порушення
08.07.2025 11:27
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 407 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-27-008106-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання: - Надати інформацію та відповідні документи (технічне завдання/специфікація, комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
17.06.2025 14:56
Орган перевірки
21.06.2025 00:00
Документи повідомлення
17.06.2025 14:57
-
Відповідь
Технічне завдання та комерційна пропозиція
Відповідно до Вашого запиту надаю комерційну пропозицію та технічне завдання
Рішеня
19.06.2025 11:32
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 407 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-27-008106-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань: - Яким чином перевірено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТМ ЗАВОД ЦЕНТР-СІТКА» на відповідність вимогам пункту 5 додатку 2 до тендерної документації замовника «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» в частині підтвердження відповідності технічним вимогам з посиланням на відповідні розділи, та/або сторінку(и) технічного документа виробника? - Яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТМ ЗАВОД ЦЕНТР-СІТКА» на відповідність вимогам додатку 2 до тендерної документації замовника «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» в частині підтвердження: «хвіртка (з замком) характеристикам, зокрема, в частині висоти огорожі (сітки) та «ворота розпашні 2,00м/5,00м (2,50м+2,50м) зелені (з замком)» характеристикам, зокрема, в частині висоти стовпчика, висоти огорожі (сітки), ширини? - відповідно до пункту 2 розділу 3 «Інша інформація» додатку 3 до тендерної документації замовника, учасник повинен надати відомості про учасника за встановленою формою. При цьому, завантажений файл: «Відомості про учасника.PDF» складений не за вказаною формою пункту 2 розділу 3 «Інша інформація» додатку 3 до тендерної документації замовника, зокрема, не містить інформації, щодо місця та дати проведення державної реєстрації учасника. Надайте пояснення чому не було надано вимогу про усунення невідповідностей відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів)? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
24.06.2025 15:54
Орган перевірки
28.06.2025 00:00
Документи повідомлення
24.06.2025 15:54
-
Відповідь
Надання пояснень
Щодо перевірки тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТМ ЗАВОД ЦЕНТР-СІТКА": замовником розглянуто пропозицію за всіма характеристиками і звернули увагу на узагальнюючі данні та аналогічну інформацію вказану у іншого учасника, також учасником було додано ілюстративне фото на якому видно зовнішній вигляд огорожі та загальна довжина, яка була вказана замовником. Щодо місця та дати проведення державної реєстрації учасника: місце та дата проведення державної реєстрації учасника вказана у формі "Витяг з ЄДР 26.02.2025pdf.
Рішеня
26.06.2025 17:02
Замовник
Документи повідомлення
26.06.2025 17:03
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
407 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.06.2025 00:00
Замовник:
військова частина А1356
Контактний телефон:
380997006291
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
407 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.06.2025 00:00
Замовник:
військова частина А1356
Контактний телефон:
380997006291
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності