Показати схожі тендери
Закупівля Послуги з технічного переоснащення (поточного ремонту) частини теплопостачання системи опалення, яка забезпечує функціонування будівель і споруд КНП ОМР «Охтирська ЦРЛ» за адресою: вул. Петропавлівська, 15 м. Охтирка Сумської області за ДК 021:2015- 50720000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення від Комунальне некомерційне підприємство Охтирської міської ради «Охтирська центральна районна лікарня».
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-27-008048-a
Id Tender 1d71dd8f3283412da361cd233cd3cfe0
План UA-P-2025-05-27-009794-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 27.05.2025 14:03
Остання зміна 12.06.2025 14:56
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 325 590 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 627.95 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.05.2025 14:03 до 04.06.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 27.05.2025 14:03
до 01.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.05.2025 14:03
до 01.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.06.2025 15:40
до 12.06.2025 14:56
Залишилось 3 днів 16 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.06.2025 15:28
до 18.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 12.06.2025 14:56
-
Період уточнень
з 27.05.2025 14:03 до 01.06.2025 00:00
Період оскарження
з 27.05.2025 14:03 до 01.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.06.2025 15:40 до 12.06.2025 14:56
Період кваліфікації
з 05.06.2025 15:40 до 12.06.2025 14:56
Основні параметри
Послуги з технічного переоснащення (поточного ремонту) частини теплопостачання системи опалення, яка забезпечує функціонування будівель і споруд КНП ОМР «Охтирська ЦРЛ» за адресою: вул. Петропавлівська, 15 м. Охтирка Сумської області за ДК 021:2015- 50720000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 325 590 грн.
Послуги з технічного переоснащення (поточного ремонту) частини теплопостачання системи опалення, яка забезпечує функціонування будівель і споруд КНП ОМР «Охтирська ЦРЛ» за адресою: вул. Петропавлівська, 15 м. Охтирка Сумської області за ДК 021:2015- 50720000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення
Назва предмета закупівлі
Послуги з технічного переоснащення (поточного ремонту) частини теплопостачання системи опалення, яка забезпечує функціонування будівель і споруд КНП ОМР «Охтирська ЦРЛ» за адресою: вул. Петропавлівська, 15 м. Охтирка Сумської області за ДК 021:2015- 50720000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення
Очікувана вартість
1 325 590 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6627,95
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
05.06.2025 15:17
Закінчення аукціону
05.06.2025 15:40
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного переоснащення (поточного ремонту) частини теплопостачання системи опалення, яка забезпечує функціонування будівель і споруд КНП ОМР «Охтирська ЦРЛ» за адресою: вул. Петропавлівська, 15 м. Охтирка Сумської області за ДК 021:2015- 50720000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення
Код ДК 021:2015
50720000-8 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
42700, Україна, Сумська область, м.Охтирка, ВУЛИЦЯ ПЕТРОПАВЛІВСЬКА, будинок 15
Дата постачання по
16.09.2025 14:04
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Аванс
Період: 3 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Замовник протягом трьох робочих днів з моменту підписання цього Договору повинен перерахувати Виконавцю аванс для придбання і постачання необхідних для надання Послуг матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі 30 % вартості обсягу надання Послуг. Виконавець зобов’язується надати Послуги по отриманому авансу протягом трьох місяців з дня його отримання. Датою здійснення передплати є дата надходження відповідних коштів на розрахунковий рахунок Виконавця.
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 банківські днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Повний розрахунок проводиться тільки за фактично виконані Послуги протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів після надання і приймання всіх передбачених Договором Послуг згідно з належно оформленим Актом приймання-передачі наданих Послуг та рахунком на оплату.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІМІК"
Пропозиція:
1 207 201.82 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ДП ПАТ "СУМБУД" БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЕБЕДИНПРОМБУД"
Пропозиція:
1 297 803.88 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 05.06.2025 15:17
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.05.2025 12:43
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії оцінки
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольвач Людмила Анатоліївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
OLVACH Lyudmila Anatoliyivna
Електронна пошта
Телефон
+380544641972
Факс
+380544641972
Замовник
ЄДРПОУ
02007472
Назва (англійською мовою)
Municipal non-profit enterprise of Okhtyrka city council "Okhtyrka central district hospital"
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство Охтирської міської ради «Охтирська центральна районна лікарня»
Повна назва (англійською мовою)
Municipal non-profit enterprise of Okhtyrka city council "Okhtyrka central district hospital"
Поштовий індекс
42700
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
місто Охтирка
Адреса
вулиця Петропавлівська, 15
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з технічного переоснащення (поточного ремонту) частини теплопостачання системи опалення, яка забезпечує функціонування будівель і споруд КНП ОМР «Охтирська ЦРЛ» за адресою: вул. Петропавлівська, 15 м. Охтирка Сумської області за ДК 021:2015- 50720000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення
Період вимог/скарг з 09.06.2025 15:28 по 15.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.06.2025 15:40 по 13.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав такі документи: Локальний кошторис, Відомість ресурсів до локальних кошторисів; Загальновиробничі та адміністративні витрати; Календарний графік робіт; Інформація про ціни на матеріальні ресурси. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасникане відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостейзамовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
09.06.2025 15:28
Повідомлення про рішення
09.06.2025 15:25
Пропозиція, що перемогла
05.06.2025 15:40
Витяг з ЄДР
05.06.2025 15:40
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 13:59
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 13:59
Період вимог/скарг з 12.06.2025 14:56 по 18.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.06.2025 15:28 по 17.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей,якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення, а саме: У документах на штатних працівників, які підтверджені наказами про прийняття на роботу не надано копій повідомлень до органів ДПС щодо прийняття працівника на роботу. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
12.06.2025 14:56
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
09.06.2025 15:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 13:59
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 13:59
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Відповідно до п.11 Розділу 3 «Переліку інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників» Додатку 2 до тендерної документації «Переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», передбачено надання: Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації. 2) Відповідно до п.2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Розділу 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» Додатку 2 до тендерної документації «Переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», передбачено надання: Подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю). Учасник не повинен відступати від даної форми Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № з.п. Прізвище, ім’я, по батькові працівника. Посада/ спеціальність Постійний/тимчасовий працівник/за договором цивільно-правового характеру (дата, № договору) Стаж роботи за спеціальністю _________________________________________________ _______________ посада, прізвище, ініціали уповноваженої особи учасника (підпис) М.П. З метою невідкладного початку надання послуг після підписання договору та задля виконання якісних та професійних послуг, Учасник зобов’язується також надати у складі тендерної пропозиції документи на штатних працівників, які підтверджуються наказами про прийняття на роботу та копією повідомлення до органів ДПС щодо прийняття працівника на роботу з підтвердженням отримання такого повідомлення (квитанція №2). Серед працівників обов’язково мають бути : - виконроб (мінімум 1 особа), - особа, що виконує функції служби охорони праці (інженер з охорони праці або інша особа, яка має відповідну підготовку) (мінімум 1 особа), - інженер з проектно – кошторисної роботи (мінімум 1 особа), - працівники ,які мають відповідну посаду (кваліфікацію) та будуть задіяні при виконанні робіт (мінімум 7 осіб); - майстер (мінімум 1 особа). 2. Перелік виявлених невідповідностей: 1) У складі тендерної пропозиції учасником, ДП ПАТ «СУМБУД» БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЛЕБЕДИНПРОМБУД»: Накладено електронний підпис, що не базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України ”Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги” на тендерну пропозицію, а саме, при перевірці кваліфікованого електронного підпису у системі Прозоро відображається як «Засіб КЕП» - НІ та «Тип засобу КЕП» - НЕ ВИЗНАЧЕНО. 2) У складі тендерної пропозиції учасником, ДП ПАТ «СУМБУД» БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЛЕБЕДИНПРОМБУД» не надано наступних документів: Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у вигляді таблиці. Також документи на штатних працівників, які підтверджуються наказами про прийняття на роботу та копією повідомлення до органів ДПС щодо прийняття працівника на роботу з підтвердженням отримання такого повідомлення (квитанція №2): - на виконроба Шаповал В.В. – не надано копію повідомлення до органів ДПС щодо прийняття працівника на роботу з підтвердженням отримання такого повідомлення (квитанція №2); - на особу, що виконує функції служби охорони праці (інженер з охорони праці або інша особа, яка має відповідну підготовку) (мінімум 1 особа) – не надано наказ про прийняття на роботу та копію повідомлення до органів ДПС щодо прийняття працівника на роботу з підтвердженням отримання такого повідомлення (квитанція №2); - на інженера з проектно – кошторисної роботи (мінімум 1 особа)- не надано наказ про прийняття на роботу та копію повідомлення до органів ДПС щодо прийняття працівника на роботу з підтвердженням отримання такого повідомлення (квитанція №2); - на працівників, які мають відповідну посаду (кваліфікацію) та будуть задіяні при виконанні робіт: підсобний робітник Римар А.М., підсобний робітник Рева О.С., слюсар-сантехнік Легуша В.Ф., електрик Татауров А.П., електрогазозварник Петровський І.В., бетоняр Форстенко П.І., водій-експедитор Ященко С.Я. – не надано копії повідомлень до органів ДПС щодо прийняття працівника на роботу з підтвердженням отримання такого повідомлення (квитанція №2). - на майстра Лазарєв В.О. - не надано копію повідомлення до органів ДПС щодо прийняття працівника на роботу з підтвердженням отримання такого повідомлення (квитанція №2). 3. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документи, а саме: 1) Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації. 2) Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у вигляді таблиці. Також надати документи на штатних працівників, які підтверджуються наказами про прийняття на роботу та копією повідомлення до органів ДПС щодо прийняття працівника на роботу з підтвердженням отримання такого повідомлення (квитанція №2): - виконроб Шаповал В.В. - надати копію повідомлення до органів ДПС щодо прийняття працівника на роботу з підтвердженням отримання такого повідомлення (квитанція №2); - особа, що виконує функції служби охорони праці (інженер з охорони праці або інша особа, яка має відповідну підготовку) (мінімум 1 особа) – надати наказ про прийняття на роботу та копію повідомлення до органів ДПС щодо прийняття працівника на роботу з підтвердженням отримання такого повідомлення (квитанція №2); - інженер з проектно – кошторисної роботи (мінімум 1 особа)- надати наказ про прийняття на роботу та копію повідомлення до органів ДПС щодо прийняття працівника на роботу з підтвердженням отримання такого повідомлення (квитанція №2); - працівники, які мають відповідну посаду (кваліфікацію) та будуть задіяні при виконанні робіт: підсобний робітник Римар А.М., підсобний робітник Рева О.С., слюсар-сантехнік Легуша В.Ф., електрик Татауров А.П., електрогазозварник Петровський І.В., бетоняр Форстенко П.І., водій-експедитор Ященко С.Я. - надати копію повідомлення до органів ДПС щодо прийняття працівника на роботу з підтвердженням отримання такого повідомлення (квитанція №2). - майстер Лазарєв В.О. - надати копію повідомлення до органів ДПС щодо прийняття працівника на роботу з підтвердженням отримання такого повідомлення (квитанція №2).
Створено
11.06.2025 11:45
Надати до
12.06.2025 11:45
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 325 590 грн.
Період подання пропозицій
до 04.06.2025 08:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Охтирської міської ради «Охтирська центральна районна лікарня»
Контактний телефон:
+380544641972
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 325 590 грн.
Період подання пропозицій
до 04.06.2025 08:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Охтирської міської ради «Охтирська центральна районна лікарня»
Контактний телефон:
+380544641972
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності