Показати схожі тендери

Закупівля "Капітальний ремонт (благоустрій прилеглої території) філії ЦКП за адресою: м. Запоріжжя, пр.Інженера Преображенського, 15" (ДК 021:2015 (CPV)- 45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи) від Департамент культури і туризму Запорізької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-27-007802-a
Id Tender 5425dbbfa505403497d5b873493bcbfb
План UA-P-2025-05-27-009354-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 27.05.2025 13:54
Остання зміна 27.06.2025 09:46
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
21 573 860.4 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
107 869.3 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.05.2025 13:54 до 11.06.2025 13:55
Завершено
Період уточнень
з 27.05.2025 13:54
до 08.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.05.2025 13:54
до 08.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.06.2025 13:55
до 25.06.2025 09:46
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.06.2025 09:46
до 01.07.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 25.06.2025 09:46
-
Період уточнень
з 27.05.2025 13:54 до 08.06.2025 00:00
Період оскарження
з 27.05.2025 13:54 до 08.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.06.2025 13:55 до 25.06.2025 09:46
Період кваліфікації
з 11.06.2025 13:55 до 25.06.2025 09:46
Основні параметри
"Капітальний ремонт (благоустрій прилеглої території) філії ЦКП за адресою: м. Запоріжжя, пр.Інженера Преображенського, 15" (ДК 021:2015 (CPV)- 45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
21 573 860.4 грн.
"Капітальний ремонт (благоустрій прилеглої території) філії ЦКП за адресою: м. Запоріжжя, пр.Інженера Преображенського, 15" (ДК 021:2015 (CPV)- 45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи)
Назва предмета закупівлі
"Капітальний ремонт (благоустрій прилеглої території) філії ЦКП за адресою: м. Запоріжжя, пр.Інженера Преображенського, 15" (ДК 021:2015 (CPV)- 45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
21 573 860.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
107869,3
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
107 869.29
Позиція
Опис предмета закупівлі
"Капітальний ремонт (благоустрій прилеглої території) філії ЦКП за адресою: м. Запоріжжя, пр.Інженера Преображенського, 15" (ДК 021:2015 (CPV)- 45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи)
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, пр.Інженера Преображенського,15
Дата постачання по
31.12.2026 13:55
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЕМ42"
Пропозиція:
19 962 381.7 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.05.2025 13:54
Оголошення про проведення закупівлі
27.05.2025 13:50
-
27.05.2025 13:50
-
27.05.2025 13:50
-
27.05.2025 13:50
-
27.05.2025 13:50
-
27.05.2025 13:50
Проект договору
27.05.2025 13:50
-
27.05.2025 13:50
-
27.05.2025 13:50
-
27.05.2025 13:50
-
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мороз Альона Олександрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380617077001
Факс
+380612795275
Замовник
ЄДРПОУ
37573471
Повна назва
Департамент культури і туризму Запорізької міської ради
Поштовий індекс
69035
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
Місто Запоріжжя
Адреса
Вознесенівський р-н, вул.Незалежної України, буд. 68а
Кваліфікація
Лот № 1 "Капітальний ремонт (благоустрій прилеглої території) філії ЦКП за адресою: м. Запоріжжя, пр.Інженера Преображенського, 15" (ДК 021:2015 (CPV)- 45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи)
Період вимог/скарг з 25.06.2025 09:46 по 01.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.06.2025 13:55 по 10.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.06.2025 09:46
Довідка НАЗК
25.06.2025 09:46
Повідомлення про рішення
17.06.2025 12:02
Електроний протокол про продовження строку
11.06.2025 13:55
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 13:50
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 13:50
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) У замовника є потреба продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів, а саме до 09 липня 2025 року. При детальному розгляді пропозиції ТОВ "ЕМ42" за для виявлення відповідності кваліфікаційним , технічним та іншим вимогам замовника щодо змісту пропозиції учасника визначеним в тендерній документації, детально розглядаються надані документи та інформація. В ході розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено інформацію, яка потребує додаткової перевірки.
Дата продовження строку розгляду
17.06.2025 11:59
Дата кінця розгляду
10.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЕМ42" в процедурі відкритих торгів з особливостями "Капітальний ремонт (благоустрій прилеглої території) філії ЦКП за адресою: м. Запоріжжя, пр.Інженера Преображенського, 15" (ДК 021:2015 (CPV)- 45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи) UA-2025-05-27-007802-a виявлено невідповідності в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції 1) перелік виявлених невідповідностей: - учасник не надав документи щодо підтвердження права власності або договори оренди транспортних засобів з документами, що свідчать про користування, разом з документами, що підтверджують право власності орендодавця на транспортні засоби; - учасник надав довідку про досвід виконання аналогічного договору без зазначення назви замовника, ЄДРПОУ, юридичної адреси, контактного телефону, дати і № договору, предмета договору, суми договору та вартості виконаних робіт; - учасник не надав копії аналогічних договорів (не менше одного) відповідно до предмету закупівлі та документи про підтвердження його виконання, такими документами можуть бути акти виконаних робіт або звіт про виконання договору про закупівлю з Prozorro; - учасник не надав відгуки від замовників про належне виконання учасником договорів наданих у складі тендерної пропозиції (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, завірений підписом керівника замовника та печаткою (у разі наявності) . 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - п.1 Додатку 2 до ТД, Додаток 8 - п.3 Додатку 2 до ТД, Додаток 8 - п.3 Додатку 2 до ТД, Додаток 8 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати: - документи щодо підтвердження права власності або договори оренди транспортних засобів з документами, що свідчать про користування, разом з документами, що підтверджують право власності орендодавця на транспортні засоби; - довідку про досвід виконання аналогічного договору із зазначенням назви замовника, ЄДРПОУ, юридичної адреси, контактного телефону, дати і № договору, предмета договору, суми договору та вартості виконаних робіт; - копії аналогічних договорів (не менше одного) відповідно до предмету закупівлі та документи про підтвердження його виконання, такими документами можуть бути акти виконаних робіт або звіт про виконання договору про закупівлю з Prozorro; - відгуки від замовників про належне виконання учасником договорів наданих у складі тендерної пропозиції (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, завірений підписом керівника замовника та печаткою (у разі наявності).
Створено
24.06.2025 09:25
Надати до
25.06.2025 09:25
Договір
UA-2025-05-27-007802-a-b1
Очікує підписання
19 962 381.7 грн.
19 962 381.7 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
"Капітальний ремонт (благоустрій прилеглої території) філії ЦКП за адресою: м. Запоріжжя, пр.Інженера Преображенського, 15" (ДК 021:2015 (CPV)- 45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи)
Номенклатура
"Капітальний ремонт (благоустрій прилеглої території) філії ЦКП за адресою: м. Запоріжжя, пр.Інженера Преображенського, 15" (ДК 021:2015 (CPV)- 45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент культури і туризму Запорізької міської ради
Повна назва
Департамент культури і туризму Запорізької міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37573471

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЕМ42"
Повна назва
ТОВ "ЕМ42"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43172520

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-25-000077
Дата створення проекту
25.06.2025 16:05
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
25.06.2025 17:53
Дата завершення моніторингу
17.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 331-53-64
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Запоріжжя
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.06.2025 № 77-з Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до пункту 4 частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 25.06.2025 № 77-з Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 4. UA-2025-05-27-007802-a, яку проводить Департамент культури і туризму Запорізької міської ради.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
25.06.2025 00:00
Документи рішення
25.06.2025 17:53
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
Про надання інформації У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: Капітальний ремонт (благоустрій прилеглої території) філії ЦКП за адресою: м. Запоріжжя, пр. Інженера Преображенського, 15 (ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-27-007802-a), яка проведена Департаментом культури і туризму Запорізької міської ради (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань: 1) Прошу надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами визначено очікувану вартість предмета закупівлі. 2) Прошу надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3) Розкриття тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕМ42» відбулося 11.06.2025. Відповідно до пункту 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Тобто, строк розгляду пропозиції учасника за даною процедурою повинен був скласти до 18.06.2025. Проте, Замовником 24.06.2025 в електронній системі закупівель опубліковано вимогу про усунення невідповідностей без продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника. Таким чином, прошу надати пояснення стосовно неоприлюднення повідомлення в електронній системі закупівель про аргументоване продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕМ42», як це передбачено пунктом 10 статті 29 Закону. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України. Головний державний аудитор Надія СЕЛЯВІНА
Рішеня
26.06.2025 15:49
Орган перевірки
02.07.2025 00:00
Документи повідомлення
26.06.2025 15:50
-
Відповідь
Пояснення
Департамент культури і туризму Запорізької міської ради надає інформацію та відповідні документи стосовно процедури закупівлі: "Капітальний ремонт (благоустрій прилеглої території) філії ЦКП за адресою: м. Запоріжжя, пр.Інженера Преображенського, 15" (ДК 021:2015 (CPV)- 45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-27-007802-a1): 1) Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі визначено відповідно до позитивного експертного звіту ТОВ «Експертиза МВК» з урахуванням розміру бюджетного призначення. На підтвердження визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Департамент культури і туризму Запорізької міської ради надає підтверджуючі документи (експертний звіт та зведений кошторисний розрахунок). 2) Інформація про дану закупівлю оприлюднена на офіційному сайті Запорізької міської ради за посиланням: https://zp.gov.ua/pub-info/162715-tenderi-departament-kulturi-i-turizmu 3) Розкриття тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕМ42» відбулося 11.06.2025. Згідно із частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. В ході розгляду тендерної пропозиції учасника було виявлено інформацію, яка потребувала додаткової перевірки та могла стати суттєвою при вирішенні питання визначення учасника переможцем. Таким чином 17.06.2025р. було прийнято рішення продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕМ42» до 09.07.2025р. та оприлюднено на сайті Рrozorro протокол/повідомлення продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЕМ42" (протокол/повідомлення, протокол № 70 від 17.06.2025р. додається).
Рішеня
30.06.2025 13:13
Замовник
Документи повідомлення
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
21 573 860.4 грн.
Період подання пропозицій
до 11.06.2025 13:55
Замовник:
Департамент культури і туризму Запорізької міської ради
Контактний телефон:
+380617077001
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
21 573 860.4 грн.
Період подання пропозицій
до 11.06.2025 13:55
Замовник:
Департамент культури і туризму Запорізької міської ради
Контактний телефон:
+380617077001
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності