Показати схожі тендери

Закупівля Геодезичні послуги з інвентаризації поховань на території існуючих кладовищ в межах міста Дніпра. Сурсько - Литовське кладовище, просп. Богдана Хмельницького, 175-А від Департамент по роботі з активами Дніпровської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-27-007667-a
Id Tender 49e8e7d6b4fd40f79540bb98e17e3b50
План UA-P-2025-05-27-009225-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 27.05.2025 13:52
Остання зміна 01.07.2025 09:37
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 615 826 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
18 079.13 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.05.2025 13:51 до 04.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 27.05.2025 13:51
до 01.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.05.2025 13:51
до 01.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.06.2025 13:28
до 12.06.2025 11:17
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.06.2025 09:53
до 18.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.06.2025 11:17
до 01.07.2025 09:37
Період уточнень
з 27.05.2025 13:51 до 01.06.2025 00:00
Період оскарження
з 27.05.2025 13:51 до 01.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.06.2025 13:28 до 12.06.2025 11:17
Період кваліфікації
з 04.06.2025 13:28 до 12.06.2025 11:17
Основні параметри
Геодезичні послуги з інвентаризації поховань на території існуючих кладовищ в межах міста Дніпра. Сурсько - Литовське кладовище, просп. Богдана Хмельницького, 175-А
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 615 826 грн.
Геодезичні послуги з інвентаризації поховань на території існуючих кладовищ в межах міста Дніпра. Сурсько - Литовське кладовище, просп. Богдана Хмельницького, 175-А
Назва предмета закупівлі
Геодезичні послуги з інвентаризації поховань на території існуючих кладовищ в межах міста Дніпра. Сурсько - Литовське кладовище, просп. Богдана Хмельницького, 175-А
Очікувана вартість
3 615 826 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
18079,13
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
108 474.78
Аукціон
Cтарт аукціону
04.06.2025 12:59
Закінчення аукціону
04.06.2025 13:28
Позиція
Опис предмета закупівлі
Геодезичні послуги з інвентаризації поховань на території існуючих кладовищ в межах міста Дніпра. Сурсько - Литовське кладовище, просп. Богдана Хмельницького, 175-А
Код ДК 021:2015
71350000-6 - Науково-технічні послуги в галузі інженерії
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Сурсько - Литовське кладовище, просп. Богдана Хмельницького, 175А
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за надані Послуги здійснюється на підставі підписаного уповноваженими представниками обох Сторін акта приймання – передачі послуги (далі – Акт) протягом 10 робочих днів з дня надходження коштів на рахунок Замовника, при цьому Виконавець погоджується на можливий термін відстрочки платежу до 30 календарних днів у випадках відсутності фінансування, з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ
Пропозиція:
3 069 760 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ТЕРРА АЛЬЯНС
Пропозиція:
3 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ІНЖЕНЕРНИЙ ЦЕНТР "ГЕОБЕСТ"
Пропозиція:
2 310 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.06.2025 12:59
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.05.2025 10:44
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
27.05.2025 13:51
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Рева Тетяна
Електронна пошта
Телефон
380672746374
Замовник
ЄДРПОУ
37454258
Назва (англійською мовою)
Department for Work with Asset of Dnipro City Council
Повна назва
Департамент по роботі з активами Дніпровської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Department for Work with Asset of Dnipro City Council
Поштовий індекс
49000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Дніпро
Адреса
проспект Дмитра Яворницького, 75
Кваліфікація
Лот № 1 Геодезичні послуги з інвентаризації поховань на території існуючих кладовищ в межах міста Дніпра. Сурсько - Литовське кладовище, просп. Богдана Хмельницького, 175-А
Період вимог/скарг з 05.06.2025 09:53 по 11.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.06.2025 13:28 по 12.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Документи кваліфікації
05.06.2025 09:52
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
04.06.2025 13:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 13:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 13:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 09.06.2025 10:42 по 15.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.06.2025 09:53 по 13.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Зміст
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Документи кваліфікації
09.06.2025 10:40
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
05.06.2025 09:53
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 13:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 13:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний Учасник. Відповідно до вимог п 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 , якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель., виправте, будь ласка наступні невідповідності: 1. Відповідно до п.1 Документів на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям Додатку 1 до тендерної документації: Учасник надає довідку в довільній формі, датовану не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, і перебувають з учасником у трудових відносинах із зазначенням прізвища, ім’я та по батькові, посади, освіти та кваліфікації, але не менше 6 (шести) осіб, які мають вищу освіту за спеціальностями та кваліфікаціями у галузі геодезії та землеустрою, у тому числі: - не менше 2 (двох) осіб з кваліфікаційним сертифікатом інженера – геодезиста, що перебуває з учасником у трудових відносинах за основним місцем роботи одна з них, У довідці, яку надав Учасник Вих. №649/05-25 від 30.05.2025р. наведено перелік з п’яти фахівців та зазначено лише одного сертифікованого інженера геодезист. Потрібно у довідці додати ще одного сертифікованого інженера геодезиста з усіма підтверджуючими документами. 2. Відповідно до п.2 Документів на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям Додатку 1 до тендерної документації : На виконання вимог ст. 24 Закону України "Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність" виконавець робіт повинен надати Договір страхування професійної діяльності. Договір страхування, який надав Учасник не відповідає умовам тендерної документації, тому що він укладено на підставі Закону України "Про Землеустрій", тобто договором застрахована землевпорядна діяльність товариства, а предмет закупівлі геодезичні послуги. Потрібно завантажити договір страхування відповідно до вимог Закону України "Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність" 3 Відповідно до п.3 Документів на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям Додатку 1 до тендерної документації потрібно підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів. Під аналогічним договором вважається договір з надання послуг щодо топографо-геодезичних робіт для створення топографічних планів М 1:500 на територію не менше 10 га або щодо надання геодезичних послуг з інвентаризації поховань на території не менше 3 га. У довідці, яку надав Учасник Вих. №651/05-25 від 30.05.2025р. договір Договір №140 від 04 жовтня 2024 року з Сокальською міською радою не є аналогічним , тому що предметом замовлення за цим договором є виготовлення технічної документації із землеустрою. Потрібно завантажити новий аналогічний договір з підтверджуючими документами. На підтвердження виконання договору надаються: копії актів/накладних, що свідчать про виконання договору, без зазначення даних, що можуть містити в собі ознаки порушення норм Закону України «Про захист персональних даних», позитивні відгуки замовників аналогічних договорів (всі договори, акти, відгуки скановано одним документом у форматі *.pdf). 4. Відповідно до п.2 Документів на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям Додатку 1 до тендерної документації Учасник надає довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи, де Учасник зазначає інформацію про наявність необхідного обладнання та інструменту (заповнюється учасником відповідно до предмету, що закуповується) обов’язкова наявність в учасника засобів вимірювальної техніки для проведення обмірів, що пройшли відповідну повірку (для геодезичних приладів): - приймачі супутникового обладнання GPS геодезичного призначення - не менше 3 одиниць; - електронні тахеометри - не менше 2 одиниць; - БПЛА (безпілотний літальний апарат, квадрокоптер) для здійснення візуального обстеження – не менше 1 одиниці; - трасопошукач, з точністю вимірювання глибини не гірше +-5% ; - обчислювальна техніка та периферійні пристрої, у тому числі: комп’ютери - не менше 3 одиниць; принтери - не менше 2 одиниць; широкоформатні кольорові принтери (плотери або аналоги) з можливістю друку та розмноження картографічного матеріалу формату А-1 не менше 2 одиниць; - відповідне спеціалізоване ліцензійне програмне забезпечення; - автомобільна техніка – не менше 1 одиниці. У довідці обов’язково вказується правовий режим користування вищезазначеним обладнанням (власність, користування). Крім цього для підтвердження наявності обладнання та устаткування учасник повинен надати документи, що підтверджують проведення в установленому чинним законодавством порядку та терміни повірки та/або калібрування (сертифікації) засобів вимірювальної техніки, що необхідні для надання послуг передбачених предметом закупівлі. У разі оренди обладнання та матеріально-технічної бази Учасник повинен надати діючий договір оренди, який повинен бути дійсним не менше ніж строк дії договору укладеного за результатами закупівлі. У довідці, яку надав Учасник Вих. №647/05-25 від 30.05.2025р. трасопошукач, з точністю вимірювання глибини не гірше +-5% відсутній; Потрібно додати відповідну інформацію.
Створено
05.06.2025 12:27
Надати до
06.06.2025 12:27
Період вимог/скарг з 12.06.2025 11:17 по 18.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.06.2025 10:42 по 17.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.06.2025 11:47
Довідка НАЗК
12.06.2025 11:16
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
09.06.2025 10:46
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 13:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 13:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний Учасник. Відповідно до вимог п 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 , якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель., виправте, будь ласка наступні невідповідності: Відповідно до п.2 Документів на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям Додатку 1 до тендерної документації Учасник надає довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи, де Учасник зазначає інформацію про наявність необхідного обладнання та інструменту (заповнюється учасником відповідно до предмету, що закуповується) обов’язкова наявність в учасника засобів вимірювальної техніки для проведення обмірів, що пройшли відповідну повірку (для геодезичних приладів): - електронні тахеометри - не менше 2 одиниць; У довідці, яку надав Учасник Вих. № 3 Від.02.06.2025 р. є тахеометр електронний Topcon ES-105, але відсутні документи про повірку, замість додано свідоцтво про повірку іншого тахеометру Потрібно привести у відповідність.
Створено
10.06.2025 10:24
Надати до
11.06.2025 10:24
Договір
UA-2025-05-27-007667-a-a1
Підписаний і діє
Номер
7/1
3 069 760 грн.
3 069 760 грн.
З ПДВ
Підписано
01.07.2025
Строк дії договору з
01.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Геодезичні послуги з інвентаризації поховань на території існуючих кладовищ в межах міста Дніпра. Сурсько - Литовське кладовище, просп. Богдана Хмельницького, 175-А
Номенклатура
Геодезичні послуги з інвентаризації поховань на території існуючих кладовищ в межах міста Дніпра. Сурсько - Литовське кладовище, просп. Богдана Хмельницького, 175-А
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент по роботі з активами Дніпровської міської ради
Повна назва
Департамент по роботі з активами Дніпровської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37454258

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ
Повна назва
ТОВ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42848091

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
01.07.2025 09:37
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-08-000003
Дата створення проекту
08.07.2025 14:32
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
08.07.2025 17:44
Дата публікації висновку про результати
18.07.2025 15:55
Дата завершення усунення порушень
02.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
30.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 909-93-02
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
08.07.2025 № 197 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 08.07.2025 № 197 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 8 UA-2025-05-27-007667-a 27.05.2025 Департамент по роботі з активами Дніпровської міської ради Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.07.2025 00:00
Документи рішення
08.07.2025 17:44
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 18 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту по роботі з активами Дніпровської міської ради UA-P-2025-05-27-009225-a, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію (зі змінами), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 27 .05. 2025р. № 61, зміни до тендерної документації від 30.05.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій ТОВ "ІНЖЕНЕРНИЙ ЦЕНТР "ГЕОБЕСТ", ТОВ ТЕРРА АЛЬЯНС, ТОВ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ, вимогу про усунення невідповідностей ТОВ ТЕРРА АЛЬЯНС до 06 червня 2025, протокол уповноваженої особи від 05.06.2025 № 117, вимогу про усунення невідповідностей ТОВ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ до 11 червня 2025, рішення Антимонопольного комітету України №9903-р/пк-пз від 23.06.2025, протокол уповноваженої особи від 09.06.2025 № 118, протокол уповноваженої особи від 12.06.2025 №120 щодо визнання переможцем ТОВ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 12 червня 2025, договір від 01.07.2025 №7/1 (далі – Договір) на суму 3 069 760,00 грн. без ПДВ, пояснення Замовника надані 10.07.2025 та 14.07.2025 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 10.07.2025 та 11.07.2025. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих питань, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не проводився. Пунктом 18 Особливостей визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Моніторингом встановлено, відповідно до пункту 3 Розділу 6 тендерної документації Замовником визначено, що Проект договору про закупівлю викладено в Додатку 3 до цієї тендерної документації. Договір про закупівлю укладається відповідно до вимог цієї тендерної документації та тендерної пропозиції переможця у письмовій формі у вигляді єдиного документа у строки, визначені пунктом 2 «Строк укладання договору про закупівлю» цього розділу. Окрім цього, відповідно до підпункту 8 пункту 2 Розділу 5 до тендерної документації Замовником визначено, що Учасник, який подав тендерну пропозицію, вважається таким, що згодний з проєктом договору про закупівлю, викладеним у Додатку 3 до цієї тендерної документації, та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку, встановленого в п. 4 Розділу 3 до цієї тендерної документації. Моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасник, що визначений переможцем закупівлі ТОВ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ завантажив погоджений проєкт договору (файл від 03 червня 2025 «12. Лист згода з проектом договору pdf.»). Таким чином, на момент подання тендерної пропозиції учасник закупівлі ТОВ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ погодив проєкт Договору. Поряд з цим, моніторингом встановлено, що укладений договір відрізняється від змісту тендерної документації, зокрема відповідно до Додатку 4 проєкту Договору «Технічне завдання на надання геодезичних послуг з інвентаризації поховань на території існуючих кладовищ в межах міста Дніпра. Сурсько - Литовське кладовище, просп. Богдана Хмельницького, 175А ДК 021:2015- 71350000-6 «Науково-технічні послуги в галузі інженерії» в абзаці «Місце розташування й межі об’єкту (ділянки): В межах м. Дніпро, Сурсько - Литовське кладовище, просп. Богдана Хмельницького, 175А, зазначена ділянка 2, з площею - 37 га відповідно до Схеми розташування ділянки (додаток А)», а також пункт 2 Технічні вимоги до геодезичних послуг: Мета та склад геодезичних послуг: Сурсько - Литовське кладовище, ділянка 2, площа - 37 га., що визначений Додатком 3 та пропозиції учасника, та погоджений переможцем закупівлі ТОВ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ тоді, як в укладеному договорі від 01.07.2025 №7/1 в Додатку 4 до Договору «Технічне завдання на надання геодезичних послуг з інвентаризації поховань на території існуючих кладовищ в межах міста Дніпра. Сурсько - Литовське кладовище, просп. Богдана Хмельницького, 175А ДК 021:2015- 71350000-6 «Науково-технічні послуги в галузі інженерії» в абзаці «Місце розташування й межі об’єкту (ділянки): В межах м. Дніпро, Сурсько - Литовське кладовище, просп. Богдана Хмельницького, 175А, зазначена ділянка 3, з площею - 44 га відповідно до Схеми розташування ділянки (додаток А)» та пункт 2 Технічні вимоги до геодезичних послуг: Мета та склад геодезичних послуг: Сурсько - Литовське кладовище, ділянка 3 та площа - 44 га. Отже, вимоги укладеного договору не відповідають вимогам проєкту договору (Додаток 3 до тендерної документації " Проєкт договору про закупівлю" в редакції від 30.05.2025), що не відповідає вимогам визначеним у пункті 18 Особливостей. Таким чином, Замовником укладено Договір відповідно до підпункту 2 пункту 21 Особливостей, зокрема Договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця встановлено порушення пункту 18, підпункту 2 пункту 21 Особливостей. За результатами аналізу питання щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону №922 з урахуванням Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом №922, розгляду тендерної пропозиції ТОВ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 01.07.2025 №7/1та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
18.07.2025 00:00
Дата публікації
18.07.2025 15:55
Документи висновку
18.07.2025 15:55
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Додаткова угода №1 до договору 7/1 від 01.07.2025
Дата публікації
21.07.2025 13:53
Документи інформації про усунення порушення
21.07.2025 13:54
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Геодезичні послуги з інвентаризації поховань на території існуючих кладовищ в межах міста Дніпра. Сурсько - Литовське кладовище, просп. Богдана Хмельницького, 175-А» (інформацію опубліковано в інформаційно телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-27-007667-a) та відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі виникла необхідність в отриманні поясненя: 1. Яким чином Замовник досліджував ринок аналогічних послуг? Пояснення, (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
10.07.2025 10:56
Орган перевірки
16.07.2025 00:00
Документи повідомлення
10.07.2025 10:57
-
Відповідь
Пояснення щодо дослідження ринку аналогічних послуг
Замовником було проведено дослідження ринку щодо надання геодезичних послуг з інвентаризації поховань на території існуючих кладовищ, однак встановлено, що ці послуги мають вузьку спеціалізацію та надзвичайно специфічний характер. На території м. Дніпра існує 43 кладовища традиційного поховання померлих загальною площею 457 га, з них 40 кладовищ є закритими. На трьох кладовищах ще відбуваються захоронення померлих, але їх ємність практично вичерпана. Резервні території для розширення кладовищ відсутні. Разом з тим на існуючих кладовищах до третини поховань є покинутими. В даних умовах міською радою прийняті відповідні рішення та заплановані різні заходи в тому числі й для розуміння ситуації на існуючих кладовищах щодо оптимізації їх території шляхом інвентаризації (оцифрування) даних про місця поховань померлих з визначенням координат місця поховання, оцінки стану намогильної споруди, фотофіксації намогильної споруди, даних про померлого, створенням бази даних та інвентаризаційних планів. Станом на дату проведення дослідження подібні послуги не є поширеними у більшості громад України, а тому не було можливості здійснити об’єктивне порівняння цінових пропозицій на аналогічні послуги на ринку. З огляду на це, замовник при формуванні очікуваної вартості закупівлі керувався Збірником цін на вишукувальні роботи для капітального будівництва, затвердженим постановою Державного комітету СРСР у справах будівництва від 16 липня 1981 року № 121, який на сьогоднішній день є чинним. Цей Збірник, попри свою давність, залишається одним із небагатьох нормативних документів, що систематизує вартість інженерно-геодезичних робіт, у тому числі робіт, які можуть бути адаптовані для оцінки вартості геодезичного обстеження територій кладовищ. Збірник містить укрупнені нормативи та розцінки, які можуть бути використані для попереднього розрахунку вартості при відсутності ринкових аналогів. Розрахунок вартості додається до службової записки від 23.05.2025 № 8/98 Таким чином, Замовник обґрунтовано сформував очікувану вартість закупівлі, керуючись наявними нормативними джерелами та специфікою предмета закупівлі.
Рішеня
10.07.2025 12:23
Замовник
Документи повідомлення
10.07.2025 12:24
-
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Геодезичні послуги з інвентаризації поховань на території існуючих кладовищ в межах міста Дніпра. Сурсько - Литовське кладовище, просп. Богдана Хмельницького, 175-А» (інформацію опубліковано в інформаційно телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-27-007667-a) та відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі виникла необхідність в отриманні пояснення: Відповідно до Додатку 4 проєкту Договору «Технічне завдання на надання геодезичних послуг з інвентаризації поховань на території існуючих кладовищ в межах міста Дніпра. Сурсько - Литовське кладовище, просп. Богдана Хмельницького, 175А ДК 021:2015- 71350000-6 «Науково-технічні послуги в галузі інженерії» в абзаці «Місце розташування й межі об’єкту (ділянки): В межах м. Дніпро, Сурсько - Литовське кладовище, просп. Богдана Хмельницького, 175А, зазначена ділянка 2, з площею - 37 га відповідно до Схеми розташування ділянки (додаток А)», а також пункт 2 Технічні вимоги до геодезичних послуг: Мета та склад геодезичних послуг: Сурсько - Литовське кладовище, ділянка 2, площа - 37 га. Проте в укладеному договорі від 01.07.2025 №7/1 в Додатку 4 до Договору «Технічне завдання на надання геодезичних послуг з інвентаризації поховань на території існуючих кладовищ в межах міста Дніпра. Сурсько - Литовське кладовище, просп. Богдана Хмельницького, 175А ДК 021:2015- 71350000-6 «Науково-технічні послуги в галузі інженерії» в абзаці «Місце розташування й межі об’єкту (ділянки): В межах м. Дніпро, Сурсько - Литовське кладовище, просп. Богдана Хмельницького, 175А, зазначена ділянка 3, з площею - 44 га відповідно до Схеми розташування ділянки (додаток А)» та пункт 2 Технічні вимоги до геодезичних послуг: Мета та склад геодезичних послуг: Сурсько - Литовське кладовище, ділянка 3, площа - 44 га. Як наслідок, вимоги укладеного договору не відповідають вимогам проєкту договору (Додаток 3 до тендерної документації " Проєкт договору про закупівлю" в редакції від 30.05.2025). Прошу пояснити вказані невідповідності. Пояснення, (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
11.07.2025 11:55
Орган перевірки
17.07.2025 00:00
Документи повідомлення
11.07.2025 11:56
-
Відповідь
Пояснення щодо проєкту договору
Щодо виявленої невідповідності між даними, наведеними у проєкті договору (Додаток 3 до тендерної документації в редакції від 30.05.2025), та укладеним договором від 01.07.2025 №7/1, повідомляємо наступне. У тексті проєкту договору, що був опублікований у складі тендерної документації, допущено технічну помилку — помилково вказано ділянку 2 площею 37 га замість ділянки 3 площею 44 га, яка фактично є предметом закупівлі відповідно до затвердженого технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації). 30 травня 2025 року Замовник вніс зміни до тендерної документації, а саме до проекту договору. Було змінено додаток А, де схематично показані межі ділянки кладовища для проведення інвентаризації та вказано назву із зазначенням площі ділянки, яка є об’єктом надання послуги – «Схема розташування ділянки 3 на території Сурсько- Литовського кладовища, просп. Богдана Хмельницького, 175-А, площа - 44 га». У першому абзаці технічного завдання є безпосереднє посилання на Додаток А до технічного завдання. Відповідно до наказу Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації (п 1 Змісту і спосібу подання тендерної пропозиції Розділу 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції) наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. А саме п 11.Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною. З огляду на викладене, Замовник теж має можливість припуститися формальної помилки, а саме: в тексті проекту договору вказано площу 37 га, проте Додаток А з графічним зображенням меж ділянки та уточненою її назвою та площею прямо вказує про який об’єкт надання послуги йдеться у тендерній документації. Зазначена помилка була виявлена на етапі укладення договору, і в остаточній версії договору від 01.07.2025 №7/1 цю невідповідність виправлено, що дозволило привести технічне завдання у відповідність до фактичних намірів замовника та наявної потреби. Договір від 01.07.2025 №7/1 укладено відповідно до умов тендерної документації та до затвердженого технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації), яке фактично і є додатком до договору, не порушуючи істотні умови договору та не порушуючи п. 4 та п. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі". Таким чином, зміни не є порушенням умов тендерної документації, а лише виправленням технічної неточності, допущеної на етапі підготовки проєкту договору.
Рішеня
14.07.2025 10:42
Замовник
Документи повідомлення
14.07.2025 10:43
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 615 826 грн.
Період подання пропозицій
до 04.06.2025 00:00
Замовник:
Департамент по роботі з активами Дніпровської міської ради
Контактний телефон:
380672746374
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 615 826 грн.
Період подання пропозицій
до 04.06.2025 00:00
Замовник:
Департамент по роботі з активами Дніпровської міської ради
Контактний телефон:
380672746374
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності