Закупівля «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Маяківського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А» Згідно коду: ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель від Управління містобудування, архітектури, землевпорядкування, екології, житлово –комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради.
«Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Маяківського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А» Згідно коду: ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель
Співфінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility Відповідно до Розпорядження Кабінету міністрів України № 221-р від 14.березня 2025 р. «Про розподіл обсягу з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою, у 2025 році»
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
«Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Маяківського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А» Згідно коду: ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель
Очікувана вартість
122 553 721.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
612768,61
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
200 000
Аукціон
Cтарт аукціону
13.06.2025 14:49
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Маяківського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А» Згідно коду: ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель
Код ДК 021:2015
45210000-2 -
Будівництво будівель
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
67654, Україна, Одеська область, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А
Дата постачання по
31.03.2026 13:40
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
7
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
2.2. Замовник здійснює платежі на основі підписаних сторонами актів прийому-здачі виконаних робіт форми КБ-2 в та Довідок про вартість виконаних робіт і витрат форми КБ-3. При цьому Замовник підписує КБ-2 в і КБ-3 в 7-денний термін після надання їх йому Підрядником. У разі виявлення невідповідності робіт, перерахованих в акті прийму-здачі виконаних робіт, фактично виконаним, Замовник направляє свої зауваження Підряднику протягом трьох робочих днів.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 13:35
Значення, яке очікується
0,163193739
Спосіб підтвердження
Назва
банківська гарантія
Опис
2.1. Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної гарантії виданої банком з накладенням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранту. Забезпечення тендерної пропозиції згідно з умовами цієї тендерної документації повинно бути надане банком, щодо якого Національним банком України не приймалось рішення про віднесення такого банку до категорії неплатоспроможних у порядку, передбаченому згідно ст. 76 Закону України «Про банки і банківську діяльність». 2.2. Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. 2.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 200 000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менший ніж строк дії тендерної пропозиції. 2.4. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цією тендерною документацією або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок, що відкритий в установі банку – гаранта на якому обліковуватимуться кошти гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту (або її електронним/кваліфікованим/удосконаленим електронним підписом), яка повинна містити реквізити гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено пунктом 2.3. цього розділу із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії. Копія чинної банківської ліцензії, або витягу з Державного реєстру банків, що видані Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію, копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, мають бути надані у складі тендерної пропозиції. 2.5. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис уповноваженої посадової особи банку-гаранта у порядку, передбаченому цією тендерною документацією, а так само переглянути зміст документу такої гарантії. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». 2.6. Пропозиції, що не містять забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до п. п. 1 п. 44 Особливостей. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Управління містобудування, архітектури, землевпорядкування, екології, житлово-комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради код ЄДРПОУ: 41846800 місцезнаходження: Одеська обл., Одеський р-н, с. Маяки, вул. Європейська, буд.99. р/р: UA 82 820172 0355159038022031595 в Держказначейській службі України, м. Київ
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 13:35
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
2.1. Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної гарантії виданої банком з накладенням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранту. Забезпечення тендерної пропозиції згідно з умовами цієї тендерної документації повинно бути надане банком, щодо якого Національним банком України не приймалось рішення про віднесення такого банку до категорії неплатоспроможних у порядку, передбаченому згідно ст. 76 Закону України «Про банки і банківську діяльність». 2.2. Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. 2.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 200 000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менший ніж строк дії тендерної пропозиції. 2.4. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цією тендерною документацією або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок, що відкритий в установі банку – гаранта на якому обліковуватимуться кошти гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту (або її електронним/кваліфікованим/удосконаленим електронним підписом), яка повинна містити реквізити гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено пунктом 2.3. цього розділу із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії. Копія чинної банківської ліцензії, або витягу з Державного реєстру банків, що видані Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію, копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, мають бути надані у складі тендерної пропозиції. 2.5. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис уповноваженої посадової особи банку-гаранта у порядку, передбаченому цією тендерною документацією, а так само переглянути зміст документу такої гарантії. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». 2.6. Пропозиції, що не містять забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до п. п. 1 п. 44 Особливостей. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Управління містобудування, архітектури, землевпорядкування, екології, житлово-комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради код ЄДРПОУ: 41846800 місцезнаходження: Одеська обл., Одеський р-н, с. Маяки, вул. Європейська, буд.99. р/р: UA 82 820172 0355159038022031595 в Держказначейській службі України, м. Київ
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 13:35
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка
Опис
Довідка в довільній формі
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 13:35
Спосіб підтвердження
Назва
довідка
Опис
Довідка в довільній формі
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 13:35
Спосіб підтвердження
Назва
довідка
Опис
довідка в довільній формі
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 13:35
Назва
заява
Опис
заява
Тип
Заява
Документ
Відсутній документ
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 13:35
Назва
заява
Опис
заява
Тип
Заява
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 13:35
Назва
заява
Опис
заява
Тип
Заява
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 13:35
Назва
заява
Опис
заява
Тип
Заява
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
1.3. На підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, учасник має надати довідку за формою 2.* Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 2, учасник має надати: - у разі, якщо техніка є власною, надаються скановані копії, виготовлені з оригіналів свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів; - у разі залучення – скановані копії, виготовлені з оригіналів договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік технічної бази, яка залучається залучається та скановані копії, виготовлені з оригіналів свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів; - у разі залучення - скановані копії, виготовлені з оригіналів договорів про надання послуг, у яких повинно бути визначено перелік технічної бази, яка залучається залучається та скановані копії, виготовлені з оригіналів свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів; - договір оренди офісного та складського приміщення; - інші документи (виготовлені з оригіналів документів), які учасник вважає за необхідне надати. - З метою якісного та своєчасного виконання робіт Учасник повинен підтвердити наявність у нього та/або субпідрядника(-ів) (у разі залучення) офіційного ліцензійного програмного комплексу для проектування робіт (АВК-5 або аналогічного ПО) – надати у складі пропозиції відповідну ліцензію на право використання програмного комплексу. *Учасник повинен документально підтвердити наявність у нього у власності (або використанні) не менше трьох екскаваторів та не менше одного вантажного самоскида.
1.3. На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт, учасник має надати довідку за формою 3. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 3, учасник має надати 1.3.1. для працівників за основним місцем роботи: - затверджений штатний розпис; - копії наказів про прийняття на роботу таких працівників; - повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення контракту та квитанцію від контролюючого органу про прийняття такого повідомлення. 1.3.2. для працівників за неосновним місцем роботи: - копії наказів про прийняття на роботу таких працівників за сумісництвом. 1.3.3. для підтвердження наявності цивільно-правових відносин із особами, які зазначені у довідці, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі працівників учасник подає копії цивільно-правових угод, які укладені на період виконання робіт (надання послуг) за даною процедурою закупівель. 1.3.4. Для підтвердження залучення Учасником працівників на підставі договору оренди/ послуг/перевезення технікою із оператором (транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), Учасник у складі тендерної пропозиції надає копії наказів про прийняття на роботу таких працівників в орендодавця або надавача послуг. 1.3.5.Для підтвердження залучення Учасником працівників у субпідрядної організації, Учасник у складі тендерної пропозиції надає копії наказів про прийняття на роботу таких працівників у субпідрядної організації.
1.1. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям 1.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних)** за предметом закупівлі договору (договорів): учасник повинен підтвердити досвід повного виконання не менше ніж одного аналогічного договору шляхом подання відповідних підтверджуючих документів, що визначені цією тендерною документацією та надати довідку за формою 1. **Аналогічний договір - договір підряду, що передбачає виконання робіт щодо капітального ремонту, або реконструкції, або нового будівництва будь-якої будівлі* (або її частини), та з урахуванням інших вимог, що передбачені цією тендерною документацією. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 1, учасник у складі пропозиції, повинен надати: - не менше одного договору протягом трьох останніх років, що зазначені в Довідці форми 1 з усіма укладеними додатковими угодами, та додатками до них; - лист – відгук замовника робіт про належне виконання учасником аналогічного договору; - акт (-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (-ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3). **Надані (-ий) аналогічні (-ий) договори (-ір) сумарно мають бути виконані не менше ніж на 10 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
1.4. Учасник у складі пропозиції документально підтверджує наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, відповідно до Розділу ІІ «Склад та елементи фінансової звітності» наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» від 07.02.2013 №73, Учасник має надати у складі своєї пропозиції копії своєї фінансової звітності за останній завершений звітний період, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на дату оголошення цієї закупівлі вже минув, а саме: - копію Балансу (форма №1), з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий; - копію Звіту про фінансові результати (форма №2) з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий. Учасники, які почали свою діяльність після останнього завершеного звітного періоду для складання фінансової звітності та складають проміжну фінансову звітність, яка охоплює відповідний період (І квартал, перше півріччя, дев’ять місяців), мають надати передбачену вище фінансову звітність за кожний завершений звітний період, встановлений для подання такої проміжної фінансової звітності, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на дату оголошення цієї закупівлі вже минув. У випадку, якщо Учасником на законних підставах не складається чи не складалася уся чи частина передбаченої цією документацією для такого Учасника фінансової звітності, Учасник має надати у складі своєї пропозиції лист із відповідними поясненнями, обґрунтованими належними посиланнями на відповідні нормативно-правові акти. Учасник вважатиметься таким, що відповідає встановленому цією документацією кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», якщо, згідно з поданою Учасником у складі своєї пропозиції фінансовою звітністю, як зазначено вище, Учасником підтверджено відповідність наступної вимоги, а саме: - Сума річного доходу Учасника, відображена у Звіті про фінансові результати Учасника (форма №2) станом на кінець звітного періоду за останній передбачений цим оголошенням для такого Учасника звітний період є не меншою ніж 99 % відносно очікуваної вартості цієї закупівлі. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
Управління містобудування, архітектури, землевпорядкування, екології, житлово –комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради
Поштовий індекс
67654
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Маяки
Адреса
вул. Європейська
«Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Маяківського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А» Згідно коду: ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель
Тендер:
UA-2025-05-27-007513-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2025-05-27-007513-a.a1
Дата:
06.06.2025 14:15
Стан:
Прийнято до розгляду
Оскарження дискримінаційних умов тендерної документації
Оскарження дискримінаційних умов тендерної документації щодо процедури закупівлі робіт «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Маяківського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А» Згідно коду: ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель
1. Відповідно до вимог пункту 9 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» Додатку №1 до тендерної документації (далі – ТД), Замовником передбачено наступне:
«Для забезпечення відповідності якості будівельно-монтажних робіт і відповідності об'єкта будівництва вимогам нормативних документів і проектної документації, Учасник надає сертифікат виданий на ім’я учасника або субпідрядника на систему управління якістю Учасника ДСТУ ISO 9001:2015, який підтверджує, що система управління якістю Учасника стосовно виконання будівельних робіт відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Сертифікат має бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції, виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) або пройшов нотифікацію та сфера акредитації якого містить будівництво – на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ)»
Скаржник вважає таку вимогу дискримінаційною, зважаючи на наступне:
Замовник встановив імперативну норму, що Учасник процедури закупівлі зобов’язаний впровадити систему управління якістю, яка відповідає ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT).
У свою чергу в Україні діє 2 національні стандарти ISO 9001:
- ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), який затверджено Наказом від 30.11.2018 № 454 ДП «УкрНДНЦ»
- ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT), який затверджено наказом від 31.12.2015 № 221 ДП «НДІ «Система»
Окрім того, діє міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Quality management systems — Requirements», який затверджено технічним комітетом Міжнародної організації зі стандартизації ISO/TC 176/SC 2.
Скаржник має впроваджену систему управління якістю та пройшов сертифікацію в частині впровадження такої системи, згідно національного стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), який затверджено Наказом від 30.11.2018 № 454 ДП «УкрНДНЦ», що підтверджується сертифікатом №8О143.QMS.EN.068-25 від 30.05.2025 року щодо відповідності систему управління якістю ТОВ «КОТОВСЬКИЙ АСФАЛЬТНИЙ ЗАВОД» вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) (Додаток 1 до Скарги)
Однак, наявний в учасника сертифікат №8О143.QMS.EN.068-25 не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки згідно вимог п.9 Додатку 1 ТД, Замовником вимагається надання сертифікату щодо впровадження та сертифікації системи відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015, який затверджено наказом від 31.12.2015 № 221 ДП «НДІ «Система».
У свою чергу стандарти ДСТУ EN ISO 9001:2018 та ДСТУ ISO 9001:2015 прийняті на основі міжнародного стандарту ISO 9001:2015, але сама процедура сертифікації системи управління якості здійснюється на підставі конкретного стандарту.
Тобто виконати вимогу ТД зможуть лише ті Учасники процедури закупівлі, які сертифікували систему управління якості згідно ДСТУ ISO 9001:2015, що унеможливлює участі у процедурі закупівлі тих Учасників, зокрема Скаржника, які сертифіковані згідно національного стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018.
Наявність вищенаведеної дискримінаційної умови не дає можливість Скаржнику, як виконавцю робіт, взяти участь у такій закупівлі, за умови повної відповідності його документів щодо спроможності виконати роботи, які є предметом закупівлі.
Скаржник просить зобов’язати Замовника торгів внести зміни до пункту 9 Додатку №1 ТД та привести положення ТД у відповідність до чинного законодавства, а саме:
«Для забезпечення відповідності якості будівельно-монтажних робіт і відповідності об'єкта будівництва вимогам нормативних документів і проектної документації, Учасник надає сертифікат виданий на ім’я учасника або субпідрядника на систему управління якістю Учасника ДСТУ ISO 9001:2015, який підтверджує, що система управління якістю Учасника стосовно виконання будівельних робіт відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Сертифікат має бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції, виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) або пройшов нотифікацію та сфера акредитації якого містить будівництво – на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ)»
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
- додаток № 1 до Скарги, що описаний у самій Скарзі та перерахований в кінці.
2. Відповідно до вимог пункту 9 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» Додатку №1 до NL, Замовником передбачено наступне:
«Окрім того Учасник повинен надати у складі пропозиції сертифікат виданий на ім’я учасника або субпідрядника на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), який підтверджує, що система управління охороною здоров’я та безпекою праці учасника відповідає вимогам ISO 45001:2019. Сертифікат має бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції, виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) або пройшов нотифікацію та сфера акредитації якого містить будівництво – на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ)»
Скаржник вважає такі вимоги дискримінаційними, не законними та такими, які не можуть бути виконані жодним Учасником процедури закупівлі, у тому числі Скаржником, зважаючи на наступне:
Замовник встановив імперативну норму, що Учасник процедури закупівлі зобов’язаний впровадити систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, яка відповідає вимогам ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT).
Жодного стандарту із назвою ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) або ж ISO 45001:2019 НЕ ІСНУЄ як в національному законодавстві так і в міжнародному праві.
Існує міжнародний стандарт ISO 45001:2018 «Occupational health and safety», який затверджено 25 жовтня 2013 р. Комітет ISO / PC 283 та опубліковано у березні 2018 року.
В Україні діє національний стандарт ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 45001:2018, IDT), який затверджено Наказом від 26.12.2019 № 502 ДП «УкрНДНЦ»
Скаржник пройшов сертифікацію в частині впровадження ним системи управління охороною здоров’я та безпекою праці, згідно національного стандарту ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 45001:2018, IDT), а саме:
- сертифікат №8О143.OHSMS.049-25 від 30.05.2025 року на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці згідно ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 45001:2018, IDT) (Додаток 2 до Скарги)
Однак, наявний в учасника сертифікат №8О143.OHSMS.049-25 не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки згідно вимог п.9 Додатку 1 ТД, Замовником вимагається надання сертифікату по стандарту ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) або ж ISO 45001:2019 якого НЕ ІСНУЄ.
Тобто виконати вимогу ТД не зможе жоден з Учасників процедури закупівлі, зокрема і Скаржника.
Наявність вищенаведеної дискримінаційної умови не дає можливість Скаржнику, як виконавцю робіт, взяти участь у такій закупівлі, за умови повної відповідності його документів щодо спроможності виконати роботи, які є предметом закупівлі.
Скаржник просить зобов’язати Замовника торгів внести зміни до пункту 9 Додатку №1 ТД та привести положення ТД у відповідність до чинного законодавства, а саме:
«Окрім того Учасник повинен надати у складі пропозиції сертифікат виданий на ім’я учасника або субпідрядника на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), який підтверджує, що система управління охороною здоров’я та безпекою праці учасника відповідає вимогам ISO 45001:2019. Сертифікат має бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції, виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) або пройшов нотифікацію та сфера акредитації якого містить будівництво – на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ)»
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
- додаток № 2 до Скарги, що описаний у самій Скарзі та перерахований в кінці.
3. Відповідно до вимог пункту 9 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» Додатку №1 до ТД, Замовником передбачено наступне:
«Сертифікат на систему управління щодо протидії корупції учасника/субпідрядника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), виданого на ім‘я учасника/субпідрядника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подання Учасником тендерної пропозиції.»
Скаржник вважає вищезгадану вимогу як дискримінаційну та таку, що не відповідає положенням чинного законодавства.
Пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону , у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Згідно пункту 4 частини 2 статті 23 Закону передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Згідно розділу 1 «Сфера застосовання» до ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) передбачено, що Цей стандарт застосовують лише до хабарництва. Він установлює вимоги та надає настанови щодо системи управління, яка призначена допомогти організації попередити, виявити та реагувати на хабарництво, виконувати закони щодо протидії корупції та добровільні зобов’язання, які можуть бути застосовані до її діяльності.
Тобто, основна мета впровадження такої системи є надання настанови для встановлення, упровадження, підтримки, перегляду та вдосконалення системи управління щодо протидії корупції.
Скаржник не розуміє, яким чином система управління щодо протидії корупції має відношення до виконання РОБІТ за предметом закупівлі. Також не є зрозумілим, з якою метою дана вимога встановлена Замовником торгів до потенційних виконавців робіт (підрядних організацій).
Також риторичним є питання чи впроваджена система управління щодо протидії корупції, згідно ДСТУ ISO 37001:2018, у Замовника торгів.
Стандарт ДСТУ ISO 37001:2018 жодним чином не відносяться до ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, а саме виконання робіт по будівництву споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Маяківського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А, та не впливають на якість виконання таких робіт Підрядною організацією!!!!!!!
На підтвердження факту впровадження у Скаржника систем управління, згідно стандартів ISO, у Скаржника наявні зокрема наступні сертифікати:
• сертифікату №8О143.QMS.EN.068-25 від 30.05.2025 року щодо відповідності систему управління якістю вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) (додаток №1 до скарги)
• сертифікат №8О143.OHSMS.049-25 від 30.05.2025 року на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці згідно ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 45001:2018, IDT) (додаток №2 до скарги)
Отже, наявність вищенаведеної дискримінаційної умови не дає можливість Скаржнику взяти участь у такій закупівлі, за умови повної відповідності його документів щодо спроможності виконати роботи, які є предметом закупівлі.
Скаржник вимагає зобов’язати Замовника торгів усунути ГРУБЕ порушення норм чинного законодавства та дискримінаційну вимогу, яка наведена у пункту 9 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» Додатку №1 до ТД, шляхом виключення наступних вимог:
«Сертифікат на систему управління щодо протидії корупції учасника/субпідрядника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), виданого на ім‘я учасника/субпідрядника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подання Учасником тендерної пропозиції.»
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
- додатки № 1 - 2 до Скарги, що описані у самій Скарзі та перераховані в кінці
4. Підпунктом 1.2. пункту 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» Додатку №1 до ТД, Замовником передбачено наступне:
1.2. На підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, учасник має надати довідку за формою 2.*
Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 2, учасник має надати:
- у разі, якщо техніка є власною, надаються скановані копії, виготовлені з оригіналів свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів;
- у разі залучення – скановані копії, виготовлені з оригіналів договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік технічної бази, яка залучається залучається та скановані копії, виготовлені з оригіналів свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів;
- у разі залучення - скановані копії, виготовлені з оригіналів договорів про надання послуг, у яких повинно бути визначено перелік технічної бази, яка залучається залучається та скановані копії, виготовлені з оригіналів свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів;
- договір оренди офісного та складського приміщення;
- інші документи (виготовлені з оригіналів документів), які учасник вважає за необхідне надати.
- З метою якісного та своєчасного виконання робіт Учасник повинен підтвердити наявність у нього та/або субпідрядника(-ів) (у разі залучення) офіційного ліцензійного програмного комплексу для проектування робіт (АВК-5 або аналогічного ПО) – надати у складі пропозиції відповідну ліцензію на право використання програмного комплексу.
*Учасник повинен документально підтвердити наявність у нього у власності (або використанні) не менше трьох екскаваторів та не менше одного вантажного самоскида
Скаржник має усе необхідне обладнання для виконання робіт, зокрема планує залучити екскаватор за договором надання послуг, а саме Екскаватор – навантажувач JCB 3CX SITEMASTER. Щодо такої техніки Скаржник може надати:
- Договір №30/05-25 від 30.05.2025 року про надання послуг Екскаватором – навантажувачем JCB 3CX SITEMASTER (реєстраційний номер 36225ВН) (Додаток 3 до Скарги);
- Свідоцтво про реєстрацію машини «Екскаватор – навантажувач JCB 3CX SITEMASTER» серії ОМ №156718, яке видано ГУ Держпродспоживслужбою в Одеській області (Додаток 4 до Скарги)
Згідно п.5 Порядку відомчої реєстрації та зняття з обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів, затвердженого Постановою КМУ від 8 липня 2009 р. № 694, на кожну зареєстровану машину видається свідоцтво про реєстрацію машини або талон тимчасового обліку машини (далі - реєстраційний документ), зразки яких затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 31 січня 1992 р. № 47 (ЗП України, 1992 р., № 3, ст. 57; Офіційний вісник України, 2000 р., № 1, ст. 10; 2010 р., № 8, ст. 394), та номерний знак, що виготовляється згідно з державними стандартами
У свою чергу, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу видається територіальними органами з надання сервісних послуг МВС у Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, що затверджений Постановою КМУ від 7 вересня 1998 р. № 1388, а зразок такого свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу затверджена Постановою КМУ від 16 вересня 2020 р. № 844.
Отже, «свідоцтво про реєстрацію машини» та «свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу» є різними документами, стосуються різного транспорту (механізму чи техніки) та видаються різними уповноваженими на те органами.
Така машина як «Екскаватор» не є транспортним засобом, а відноситься до дорожньо - будівельних машин, тому реєстрація такої машини здійснюється у Порядку відомчої реєстрації та зняття з обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів, затвердженого Постановою КМУ від 8 липня 2009 р. № 694, за результатами якої видається свідоцтво про реєстрацію машини, зразок якого затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 31 січня 1992 р. № 47 (ЗП України, 1992 р., № 3, ст. 57; Офіційний вісник України, 2000 р., № 1, ст. 10; 2010 р., № 8, ст. 394)
Отже, наявність вищенаведеної незаконної вимоги не дає можливість Скаржнику взяти участь у такій закупівлі, за умови повної відповідності його документів щодо спроможності виконати роботи, які є предметом закупівлі, зокрема відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
Скаржник вимагає зобов’язати Замовника торгів усунути ГРУБЕ порушення норм чинного законодавства, яке вказано у підпункті 1.2. пункту 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» Додатку №1 до ТД, шляхом виключення наступних вимог:
«1.2. На підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, учасник має надати довідку за формою 2.*
Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 2, учасник має надати:
- у разі, якщо техніка є власною, надаються скановані копії, виготовлені з оригіналів свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів;
- у разі залучення – скановані копії, виготовлені з оригіналів договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік технічної бази, яка залучається залучається та скановані копії, виготовлені з оригіналів свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів;
- у разі залучення - скановані копії, виготовлені з оригіналів договорів про надання послуг, у яких повинно бути визначено перелік технічної бази, яка залучається залучається та скановані копії, виготовлені з оригіналів свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів;
- договір оренди офісного та складського приміщення;
- інші документи (виготовлені з оригіналів документів), які учасник вважає за необхідне надати.
- З метою якісного та своєчасного виконання робіт Учасник повинен підтвердити наявність у нього та/або субпідрядника(-ів) (у разі залучення) офіційного ліцензійного програмного комплексу для проектування робіт (АВК-5 або аналогічного ПО) – надати у складі пропозиції відповідну ліцензію на право використання програмного комплексу.
*Учасник повинен документально підтвердити наявність у нього у власності (або використанні) не менше трьох екскаваторів та не менше одного вантажного самоскида»
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
- додатки № 3 - 4 до Скарги, що описані у самій Скарзі та перераховані в кінці
5. Відповідно до вимог пункту 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» Додатку №1 до ТД, Замовником передбачено наступне:
4. Підтвердження надання забезпечення тендерної пропозиції
Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції відповідно до пункту 2 розділу III тендерної документації.
Пункту 2 розділу III ТД передбачено наступне:
«2.1. Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної гарантії виданої банком з накладенням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранту. Забезпечення тендерної пропозиції згідно з умовами цієї тендерної документації повинно бути надане банком, щодо якого Національним банком України не приймалось рішення про віднесення такого банку до категорії неплатоспроможних у порядку, передбаченому згідно ст. 76 Закону України «Про банки і банківську діяльність».
2.2. Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628.
2.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 200 000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менший ніж строк дії тендерної пропозиції.
2.4. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цією тендерною документацією або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок, що відкритий в установі банку – гаранта на якому обліковуватимуться кошти гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту (або її електронним/кваліфікованим/удосконаленим електронним підписом), яка повинна містити реквізити гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено пунктом 2.3. цього розділу із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії. Копія чинної банківської ліцензії, або витягу з Державного реєстру банків, що видані Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію, копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, мають бути надані у складі тендерної пропозиції.
2.5. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис уповноваженої посадової особи банку-гаранта у порядку, передбаченому цією тендерною документацією, а так само переглянути зміст документу такої гарантії. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
2.6. Пропозиції, що не містять забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до п. п. 1 п. 44 Особливостей.
Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії:
Управління містобудування, архітектури, землевпорядкування, екології, житлово-комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради
код ЄДРПОУ: 41846800
місцезнаходження: Одеська обл., Одеський р-н, с. Маяки, вул. Європейська, буд.99.
р/р: UA 82 820172 0355159038022031595
в Держказначейській службі України, м. Київ»
Скаржник вважає вищезгадану вимогу як таку, що не узгоджується із положеннями чинного законодавства.
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 1 Закону забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції – надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції / пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до пункту 15 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості як розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації / оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції.
Відповідно до частини першої статті 25 Закону у разі, якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, у тендерній документації / оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції / пропозиції, одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції.
Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 року за № 275/35897, затверджено форму і вимоги до забезпечення тендерної пропозиції.
Пунктом 1 Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, які затверджені Наказом від 14 грудня 2020 року № 2628 передбачено, що Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі - гарант)
Аналогічне поняття гарантії передбачено у частині перші статті 560 Цивільного кодексу України, а саме – «За гарантією банк, інша фінансова установа (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов'язку»
Скаржник має намір отримати забезпечення тендерної пропозиції у формі «Електронної страхової гарантії» у ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА “УКРАЇНСЬКА АГРАРНО-СТРАХОВА КОМПАНІЯ”, яка є фінансовою установою та надає послуги з страхування (пряме страхування), що підтверджується витягом з Державного реєстру фінансових установ №27-0024/79320 від 21.10.2024 року (Додаток 5 до Скарги)
Однак, через встановлену Замовником дискримінаційну умову, участь у закупівлі зможуть взяти лише ті Учасники, які отримають забезпечення тендерної пропозиції у формі «Електронна банківська гарантія», що не узгоджується із положеннями чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Скаржник вимагає зобов’язати Замовника торгів усунути порушення норм чинного законодавства та привести вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції у відповдіність до ЗУ «Про публічні закупівлі» та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
- додаток№ 5 до Скарги, що описаний у самій Скарзі та перерахований в кінці
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати Управління містобудування, архітектури, землевпорядкування, екології, житлово –комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради внести зміни до тендерної документації у частині усунення дискримінаційних положень та приведення положень тендерної документації у відповідність до чинного законодавства, що наведені у даній Скарзі
Автор:
37000210, ТОВ "КОТОВСЬКИЙ АСФАЛЬТНИЙ ЗАВОД"
66303, Україна, Одеська область, Подільський р-н місто Подільськ , вул.Соборна будинок 281
«Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Маяківського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А» Згідно коду: ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель
Звернення:
За тендером : «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Маяківського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А» Згідно коду: ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель
Тема:
Вимога про відміну закупівлі
Зміст:
Дана процедура закупівлі є незаконною, адже існує незавершена процедура закупівлі UA-2025-03-19-013707-a з ІДЕНТИЧНИМ предметом закупівлі, в межах якої існує рішення Антимонопольного комітету України, яке НЕ виконано Замовником.
У зв'язку з цим, ВИМАГАЄМО відмініти незаконно оголошену процедуру закупівлі UA-2025-05-27-007513-a.
Також, застерігаємо потенційних учасників від участі у даній незаконно оголошеній процедурі закупівлі, а також від негативних наслідків участі у цій закупівлі.
Дата оприлюднення звернення:
29.05.2025 15:35
Відповідно до пункту 55 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471), оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Відповідно до частини 23 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель.
Згадане рішення Антимонопольного комітету №8030-р/пк-пз від 20.05.2025 по процедурі закупівлі UA-2025-03-19-013707-a, в разі не оскарження в судовому порядку, підлягає виконанню протягом 30 днів, і кінцевим терміном його виконання є 19.06.2025 року.
Враховуючи наведене, фахівцями Управління містобудування, архітектури, землевпорядкування, екології, житлово –комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради вивчається питання щодо захисту своїх рішень по процедурі закупівлі UA-2025-03-19-013707-a в судовому порядку.
Разом з тим, враховуючи численні звернення на Урядову гарячу лінію щодо важливості реалізації об’єкту будівництва «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Маяківського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А», Управлінням містобудування, архітектури, землевпорядкування, екології, житлово –комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради оголошено нову процедуру закупівлі.
Підсумовуючи наведене, повідомляємо, що дії замовника, жодним чином не суперечать вимогам чинного законодавства України в сфері публічних закупівель.
Дата оприлюднення відповіді:
03.06.2025 11:51
Звернення:
За тендером : «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Маяківського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А» Згідно коду: ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель
Тема:
Надання роз'яснень
Зміст:
Просимо надати роз'яснення щодо натсупної вимоги тендерної документації:
- Сума річного доходу Учасника, відображена у Звіті про фінансові результати Учасника (форма №2) станом на кінець звітного періоду за останній передбачений цим оголошенням для такого Учасника звітний період є не меншою ніж 99 % відносно очікуваної вартості цієї закупівлі.
Формулювання даної вимоги не зовсім зрозумілі.
Просимо чітко зазначити, яка саме та за який період вимагається фінансова звітніть
Дата оприлюднення звернення:
04.06.2025 19:10
Дякую за запитання. Відповідно до вимог чинного законодавства України, звітним періодом для складання фінансової звітності в Україні є календарний рік. У зв'язку з цим учасникам закупівлі необхідно надати фінансову звітність, що буде підтверджувати фінансову спроможність за останній звітний період (календарний рік).
Дата оприлюднення відповіді:
06.06.2025 12:45
Звернення:
За тендером : «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Маяківського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А» Згідно коду: ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель
Тема:
ЩОДО ПОРУШЕННЯ ВИМОГ КОШТОРИСНИХ НОРМ
Зміст:
Шановний замовник!!!!
Ми, ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ СЛУЖБИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ, маємо намір взяти участь у вашій процедурі закупівлі UA-2025-05-27-007513-a. Під час аналізу умов закупівель нами встановлено порушення вимог чинних кошторисних норм, а саме:
Згідно частини 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» розділу ІІІ тендерної документації Вами передбачено, що Інформація щодо обсягу робіт згідно з технічною специфікацією - Додаток № 1.1.
Додатком 1.1 до тендерної документації передбачена Технічна специфікація до предмета закупівлі яка надано в ОКРЕМОМУ ФАЙЛІ «Додаток 1.1 до тендерної документації.zip»
У файлі «Додаток 1.1 до тендерної документації.zip» міститься Інформація щодо обсягу робіт.
Згідно абзацу 3 пункту 5.1 розділу V кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженою наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 передбачено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником.
До вашої тендерної документації, всупереч Настанові, не надано відомість ресурсів або затверджену проектну документацію, що суперечить чинним будівельним нормам.
Вимагаємо виконати вимогу абзацу 3 пункту 5.1 розділу V кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженою наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281
Дата оприлюднення звернення:
05.06.2025 11:48
Дякуємо за Ваше запитання. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дата оприлюднення відповіді:
06.06.2025 12:41
Звернення:
За тендером : «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями ПРУ на території Маяківського ліцею за адресою: Одеська область, Одеський район, село Маяки, вул. Преображенська, 69-А» Згідно коду: ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель
Тема:
Коригування вимоги
Зміст:
Згідно тендерної документації оприлюдненно вимогу:
- У відповідності до Наказу Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 361 від 20.12.20211 «Про затвердження форм гарантійного листа та графіка виконання будівельно-монтажних робіт» у роздрукованому вигляді: календарний графік виконання робіт.
Просимо внести зміни у редакцію у частині "№ 361 від 20.12.20211", так як дата наказу не є коректною
Дата оприлюднення звернення:
06.06.2025 10:47
Дякуємо за Ваше запитання. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дата оприлюднення відповіді:
06.06.2025 12:42
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
122 553 721.2
грн.
Період подання пропозицій
до
11.06.2025 00:00
Замовник:
Управління містобудування, архітектури, землевпорядкування, екології, житлово –комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради
Управління містобудування, архітектури, землевпорядкування, екології, житлово –комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради