Показати схожі тендери

Закупівля Поточний середній ремонт вулично-дорожньої мережі, а саме тротуару на вул. Липинського, 11 у м. Львові від Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-27-007301-a
Id Tender 09e99bed4395495cb6b483790b3f7760
План UA-P-2025-05-27-009294-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 27.05.2025 13:29
Остання зміна 24.06.2025 09:58
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
850 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 250 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.05.2025 13:28 до 04.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 27.05.2025 13:28
до 01.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.05.2025 13:28
до 01.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.06.2025 14:18
до 10.06.2025 16:39
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.06.2025 14:39
до 16.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.06.2025 16:39
до 24.06.2025 09:58
Період уточнень
з 27.05.2025 13:28 до 01.06.2025 00:00
Період оскарження
з 27.05.2025 13:28 до 01.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.06.2025 14:18 до 10.06.2025 16:39
Період кваліфікації
з 04.06.2025 14:18 до 10.06.2025 16:39
Основні параметри
Поточний середній ремонт вулично-дорожньої мережі, а саме тротуару на вул. Липинського, 11 у м. Львові
Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Відповідно до пункту 38 Особливостей, дата і час розкриття тендерних пропозицій, дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Дана закупівля проводиться з метою відновлення необхідних експлуатаційних характеристик ділянки хідника що перебуває у незадовільному стані, виправлення пошкоджень окремих елементів та доведення елементів до нормативних вимог, забезпечення безпеки руху пішоходів та забезпечення належної доступності до адміністративної будівлі.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
850 000 грн.
Поточний середній ремонт вулично-дорожньої мережі, а саме тротуару на вул. Липинського, 11 у м. Львові
Назва предмета закупівлі
Поточний середній ремонт вулично-дорожньої мережі, а саме тротуару на вул. Липинського, 11 у м. Львові
Очікувана вартість
850 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4250,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
04.06.2025 13:55
Закінчення аукціону
04.06.2025 14:18
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний середній ремонт вулично-дорожньої мережі, а саме тротуару на вул. Липинського, 11 у м. Львові
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
79000, Україна, Львівська область, Львів, Липинського, 11
Дата постачання по
30.10.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Кошти місцевого бюджету. Всі виплати Виконавцю здійснюються Замовником після отримання Замовником відповідних бюджетних призначень. Розрахунок за надані послуги здійснюється Замовником згідно бюджетного законодавства на підставі виставленого Виконавцем рахунка
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ІННОВА-БУД"
Пропозиція:
751 000.1 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД НЕО БУД»
Пропозиція:
789 971.14 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.06.2025 13:55
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.05.2025 13:29
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Потурай Орислава Василівна
Електронна пошта
Телефон
380322521984
Замовник
ЄДРПОУ
04056115
Назва (англійською мовою)
Shevchenkivska raionna administraciya Lvivskoyi miskoyi radi
Повна назва
Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Shevchenkivska raionna administraciya Lvivskoyi miskoyi radi
Поштовий індекс
79058
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
ВУЛИЦЯ ЛИПИНСЬКОГО, будинок 11
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний середній ремонт вулично-дорожньої мережі, а саме тротуару на вул. Липинського, 11 у м. Львові
Період вимог/скарг з 09.06.2025 14:39 по 15.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.06.2025 14:18 по 12.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
3.1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «ІННОВА-БУД» подану на закупівлю «Поточний середній ремонт вулично-дорожньої мережі, а саме тротуару на вул. Липинського, 11 у м. Львові» на підставі: - абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, Замовник - учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. А саме, всупереч вимогам пункту 1 Розділу V Тендерної документації, пункту 31 Особливостей, частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» - учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
09.06.2025 14:39
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
04.06.2025 14:18
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 13:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
відповідно до Додатку №1 до Тендерної документації
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 13:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
відповідно до Додатку №1 до Тендерної документації
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю «ІННОВА-БУД» по предмету закупівлі «Поточний середній ремонт вулично-дорожньої мережі, а саме тротуару на вул. Липинського, 11 у м. Львові» (оголошення № UA-2025-05-27-007301-a) (у відповідності до норм пункту 43 Особливостей) 1.Перелік виявлених невідповідностей: під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідність у поданих документах, а саме: - відповідно до вимог пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації Усі документи (довідки, інформаційні довідки, листи, гарантійні листи, тощо), які складаються безпосередньо учасником та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути сформовані станом не раніше дати оголошення цієї закупівлі, складені на фірмовому бланку учасника (у разі наявності) та обов’язково повинні містити дату, посаду, прізвище, ініціали, підпис керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги". На виконання вимог пункту 1.1. Частини 4 Додатку №1 до тендерної документації, учасник надав у складі тендерної пропозиції договірну ціну, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису, розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису, пояснювальну записку (файли з назвою «39_ДЦ_ДЦ.rtf», «39_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-01.rtf», «39_ДЦ_ЛК1_02-01-01.rtf», «39_ДЦ_ПВРЛК_02-01-01.rtf»). Однак, слід зазначити, що дані документи не містять підпис керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, та на дані документи не накладено електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги". - на виконання вимог пункту 2 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надав скан-копії договорів цивільно-правового характеру. Однак, слід зазначити що даний документ є нечітким, а саме частково обмежено зображення, що унеможливлює їх розгляд в повному обсязі. Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації у разі надання неякісних сканованих копій документів або пошкоджених електронних файлів, що унеможливлюють їх розгляд (нечітке зображення, зміщене зображення, файл не відкривається, невірний формат файлу, встановлено обмеження перегляду файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб, тощо) такі документи Замовником не розглядаються і вважаються неподаними учасником. - вимогами пункту 3 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації встановлено, що наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (-их) договору (-ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції, зокрема, документом, що підтверджує факт оплати виконаних робіт/наданих послуг (виписка з банку, тощо). Однак, всупереч вказаним вимогам у складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи, що підтверджують факт оплати наданих послуг згідно договору №193 від 16.10.2023, укладеного між Пустомитівською міською радою та ТОВ «ІННОВА-БУД». - відповідно до розділу ІІ підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису №02-01-01, наданого учасником у складі тендерної пропозиції, учасник під час надання послуг буде використовувати, зокрема, трактори на гусеничному ходу, машини поливально-мийні, котки дорожні причіпні. Однак, всупереч вимогам пункту 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації, в складі тендерної пропозиції учасника відсутня інформація та документи які підтверджують наявність в учасника вказаного вище обладнання. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: вимоги пункту 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації; вимоги пункту 2 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації; вимоги пункту 3 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації; вимоги пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати договірну ціну, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису, розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису, пояснювальну записку що містять підпис керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, АБО у формі електронного документа з накладенням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги"; - надати скан-копії договорів цивільно-правового характеру про залучення працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід прийнятними для читання у повному обсязі; - надати документи, що підтверджують факт оплати виконаних робіт/наданих послуг (виписка з банку, тощо) згідно договору №193 від 16.10.2023, укладеного між Пустомитівською міською радою та ТОВ «ІННОВА-БУД»; - надати у відповідності до пункту 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації, інформацію та документи, що підтверджують наявність в учасника трактора на гусеничному ходу, машини поливально-мийної, котка дорожнього причіпного.
Створено
06.06.2025 15:25
Надати до
07.06.2025 15:25
Період вимог/скарг з 10.06.2025 16:39 по 16.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.06.2025 14:39 по 17.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.06.2025 16:39
Довідка НАЗК
10.06.2025 16:39
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
09.06.2025 14:39
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-05-27-007301-a-a1
Підписаний і діє
Номер
124/Т/25
789 971.14 грн.
658 309.28 грн.
З ПДВ
Підписано
24.06.2025
Строк дії договору з
24.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний середній ремонт вулично-дорожньої мережі, а саме тротуару на вул. Липинського, 11 у м. Львові
Номенклатура
Поточний середній ремонт вулично-дорожньої мережі, а саме тротуару на вул. Липинського, 11 у м. Львові
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 30 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради
Повна назва
Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04056115

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД НЕО БУД»
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД НЕО БУД»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40452418

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
24.06.2025 09:58
-
24.06.2025 09:57
Підписаний договір
Додатки до договору
24.06.2025 09:57
Додатки до договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
850 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.06.2025 00:00
Замовник:
Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради
Контактний телефон:
380322521984
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
850 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.06.2025 00:00
Замовник:
Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради
Контактний телефон:
380322521984
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності