Показати схожі тендери

Закупівля Послуги лікувальних закладів та супутні послуги від УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-27-007143-a
Id Tender 705c941b8c8845ba83a1cc93c4ded2f4
План UA-P-2025-05-27-006041-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 27.05.2025 13:32
Остання зміна 23.06.2025 14:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 180 243 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
11 802.43 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.05.2025 13:31 до 04.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 27.05.2025 13:31
до 01.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.05.2025 13:31
до 01.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.06.2025 11:47
до 17.06.2025 08:23
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.06.2025 15:55
до 23.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.06.2025 08:23
до 23.06.2025 14:02
Період уточнень
з 27.05.2025 13:31 до 01.06.2025 00:00
Період оскарження
з 27.05.2025 13:31 до 01.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.06.2025 11:47 до 17.06.2025 08:23
Період кваліфікації
з 04.06.2025 11:47 до 17.06.2025 08:23
Основні параметри
Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 180 243 грн.
-
Назва предмета закупівлі
-
Очікувана вартість
1 180 243 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
11802,43
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
04.06.2025 11:24
Закінчення аукціону
04.06.2025 11:47
Позиція
Опис предмета закупівлі
Профілактичний медичний огляди
Код ДК 021:2015
85111000-0 - Послуги лікувальних закладів
Кількість
1 246
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІРПІНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Пропозиція:
1 172 538 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ОЛВІ БІЛДІНГ"
Пропозиція:
909 650 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.06.2025 11:24
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.05.2025 13:31
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Пахомова Наталія Вікторівна
Електронна пошта
Телефон
380963647579
Замовник
ЄДРПОУ
02143815
Назва (англійською мовою)
UPRAVLINNYa OSVITI I NAUKI IRPINSKOYi MISKOYi RADI BUChANSKOGO RAIONU KIYiVSKOYi OBLASTI
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва (англійською мовою)
UPRAVLINNYa OSVITI I NAUKI IRPINSKOYi MISKOYi RADI BUChANSKOGO RAIONU KIYiVSKOYi OBLASTI
Поштовий індекс
08200
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Ірпінь
Адреса
ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 3-А
Кваліфікація
Лот № 1 -
Період вимог/скарг з 10.06.2025 15:55 по 16.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.06.2025 11:47 по 12.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
протокол №59 від 10.06.2025
Документи кваліфікації
10.06.2025 15:53
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
04.06.2025 11:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 13:31
Спосіб підтвердження
Назва
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 13:31
Спосіб підтвердження
Назва
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатами перевірки документів, поданих «ТОВ "ОЛВІ БІЛДІНГ", у складі тендерної пропозиції, встановлено наступне: - Щодо підпункту 1.1 ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ОБЛАДНАННЯ, МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ складена не у відповідності до вимог, встановлених в додатку 1 Тендерної документації - Щодо підпункту 1.2 На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним рухомим та нерухомим майном, обладнання, техніки, устаткування, приладів тощо, дійсні та чинні, протягом всього строку, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю. Учасник на підтвердження права власності/володіння нерухомим майном надав Договір 13/10/23-03 про оренду нежитлового приміщення від 13.10.2023р. з терміном дії до 13.10.2024р. та додаткову угоду від 04.10.2024р. з терміном дії до 04.10.2025, чим не дотримано вимог пп.1.2 На підтвердження відповідності обладнання тощо, яке буде використовуватись у наданні послуг, вимогам законодавства про охорону здоров'я Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати відповідні документи (санітарний паспорт/сертифікат/декларація тощо). Дана інформація у складі тендерної пропозиції учасника відсутня Також, на обладнання, що зазначене в довідці про наявність обладнання, відсутні супровідні документи: сертифікати якості, акти приймання-передачі, договори постачання тощо. Накладні на придбання обладнання надані частково. - Щодо підпункту 1.2.1 Надати копії документів, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками. Надати копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників. Учасник, у складі своєї тендерної пропозиції не надав копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівника - Кукілевська Василина Миколаївна. - Щодо підпункту 1.3.2. Учасником надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору; Довідка не містить підпису уповноваженої особи, що є порушенням вимог підпункту 1.3.2 тендерної документації та не дозволяє вважати інформацію належно підтвердженою. - Щодо підпункту 5.1 Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію дозвільного документу на здійснення діяльності, пов’язаної з використанням джерел іонізуючого випромінювання. Учасник в складі тендерної пропозиції надав Ліцензію №ОВ 011571, строк дії якої по «21» січня 2025 р., тобто дана ліцензія є простроченою. - Щодо підпункту 5.2 На підтвердження права здійснювати відповідну діяльність на надавати послуги учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію ліцензії (або документу про її видачу чи витягу з реєстру ліцензіатів) на провадження господарської діяльності з медичної практики та акредитаційний сертифікат. Перелік закладів охорони здоров'я, які за заявницьким принципом мають право проводити обов'язкові профілактичні медичні огляди, затверджується відповідно наказом структурних підрозділів з питань охорони здоров'я обласної державної адміністрації. В складі тендерної пропозиції Учасника акредитаційний сертифікат відсутній. - Щодо п.4.4 Тендерна пропозиція Учасника має містити Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації. На тендерну пропозицію Учасника накладено УЕП. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи, що підтвердять кваліфікаційні вимоги.
Створено
06.06.2025 15:22
Надати до
07.06.2025 15:22
Період вимог/скарг з 17.06.2025 08:23 по 23.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.06.2025 15:55 по 18.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.06.2025 08:23
Довідка НАЗК
17.06.2025 08:22
Повідомлення про рішення
17.06.2025 08:22
Скарги та рішення
10.06.2025 15:55
Витяг з ЄДР
10.06.2025 15:55
Витяг з ЄДР
10.06.2025 15:55
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 13:31
Спосіб підтвердження
Назва
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 13:31
Спосіб підтвердження
Назва
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій - Учасник не вказав виробника/марку обладнання в наступних позиціях довідки про наявність матеріально-технічної бази, а саме: -Апарат Ротта освітлювач таблиць для перевірки зору; -Набір офтальмологічних пробних окулярів на 103 лінзи. На підтвердження відповідності обладнання тощо, яке буде використовуватись у наданні послуг, вимогам законодавства про охорону здоров'я Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати відповідні документи (санітарний паспорт/сертифікат/декларація тощо) - Учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надав документів, що підтверджували відповідність обладнання вимогам законодавства, зокрема санітарний паспорт/сертифікат/декларація тощо. Сканована копія з оригіналу всіх зазначених в таблиці договорів в повному обсязі, а також підтверджуючі документи їх повного/часткового виконання (а саме: акти/накладні від контрагента про виконання договору (скан-копія з оригіналу). Аналогічним вважається договір надання послуг з проведення профілактичних медичних оглядів. Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена Учасником надано скановану копію з копії документа, а не з його оригіналу, що суперечить вимогам тендерної документації.
Створено
12.06.2025 15:16
Надати до
13.06.2025 15:16
Договір
UA-2025-05-27-007143-a-a1
Підписаний і діє
Номер
23/06-2025
1 172 538 грн.
1 172 538 грн.
З ПДВ
Підписано
23.06.2025
Строк дії договору з
23.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 246 (послуга)
Профілактичний медичний огляди
Номенклатура
Профілактичний медичний огляди
Кількість
1 246
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
Підтверджено
Коротка назва
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02143815

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІРПІНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІРПІНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26191575

Інформація про підписанта

IBAN
UA248201720344230017000031086
ПІБ підписанта
Білорус Олег Анатолійович
Посада підписанта
Начальник
Діє на підставі
Положення
Номер телефону
380963647579
Електронна пошта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
23.06.2025 14:02
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 180 243 грн.
Період подання пропозицій
до 04.06.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380963647579
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 180 243 грн.
Період подання пропозицій
до 04.06.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380963647579
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності