Показати схожі тендери

Закупівля Цінові пілони (стели) для потреб мережі АЗС ПАТ «УКРНАФТА» (з монтажем) від ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-27-006639-a
Id Tender 7cbbbfad792a4700bea13c3058cf035e
План UA-P-2025-05-27-006446-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 27.05.2025 12:47
Остання зміна 27.06.2025 11:21
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
80 868 195 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
808 681.95 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.05.2025 12:46 до 08.06.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 27.05.2025 12:46
до 05.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.05.2025 12:46
до 05.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.06.2025 12:00
до 12.06.2025 11:46
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.06.2025 11:46
до 18.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.06.2025 11:46
до 27.06.2025 11:21
Період уточнень
з 27.05.2025 12:46 до 05.06.2025 00:00
Період оскарження
з 27.05.2025 12:46 до 05.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.06.2025 12:00 до 12.06.2025 11:46
Період кваліфікації
з 08.06.2025 12:00 до 12.06.2025 11:46
Основні параметри
Цінові пілони (стели) для потреб мережі АЗС ПАТ «УКРНАФТА» (з монтажем)
Звертаємо вашу увагу та додатково уточнюємо, що при заповненні розділу "Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі" учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (детально описано у додатку 2 та 4 до ТД).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
80 868 195 грн.
Цінові пілони (стели) для потреб мережі АЗС ПАТ «УКРНАФТА» (з монтажем)
Назва предмета закупівлі
Цінові пілони (стели) для потреб мережі АЗС ПАТ «УКРНАФТА» (з монтажем)
Очікувана вартість
80 868 195 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
808681,95
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
404 340
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 47 (штуки)
Стела цінова 9500 мм. (з урахуванням фундаментного блоку)
Опис предмета закупівлі
Стела цінова 9500 мм. (з урахуванням фундаментного блоку)
Код ДК 021:2015
31523200-0 - Статичні інформаційні табло
Кількість
47
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.06.2026 00:00
Позиція : №2 27 (штуки)
Стела цінова 10630 мм. (з урахуванням фундаментного блоку)
Опис предмета закупівлі
Стела цінова 10630 мм. (з урахуванням фундаментного блоку)
Код ДК 021:2015
31523200-0 - Статичні інформаційні табло
Кількість
27
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.06.2026 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Акредитив виконується банком Покупця на суму 100% вартості поставленого на об’єкт (АЗС) Товару (в тому числі з Монтажем) (по кожному об’єкту), передбаченому Додатком №2 до Договору, шляхом платежу за пред'явленням Постачальником наступних документів: - Рахунок на оплату – 1 оригінал - Підписана (-і) обома Сторонами відповідна (-і) видаткова (-і) накладна (-і) та акт (-и) приймання-передачі Товару (в тому числі Монтажу) за кількістю та якістю, - 1 оригінал - Авізуючий банк - . Термін оплати: оплата здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дня отримання документів банком Покупця.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 210 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
(ІНКОТЕРМС 2020р) DDP-склад призначення. Транспортні витрати по доставці Товару в місце призначення включені в ціну Товару з монтажем. Під поставкою слід розуміти виготовлення, доставку нового Товару (цінових пілонів/стел) на об’єкти (АЗС) Покупця, демонтаж існуючих цінових пілонів/стел на відповідних об’єктах (АЗС) Покупця, улаштування нових фундаментів, монтаж/встановлення нового Товару (цінових пілонів/стел), здійснення монтажних та пуско-налагоджувальних робіт (послуг) на об’єктах (АЗС) Покупця та передачу нового Товару (цінових пілонів/стел) у власність Покупця у стані повної готовності до експлуатації за призначенням. Термін (строк) поставки Товару: протягом 210 календарних днів від дати підписання Договору.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО РЕКЛАМНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФАСАД-МАЙСТЕР"
Пропозиція:
80 868 195 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.05.2025 12:47
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр Петренко
Електронна пошта
Телефон
380636448846
Сайт:
http://www.ukrnafta.com
Замовник
ЄДРПОУ
00135390
Повна назва
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5
Кваліфікація
Лот № 1 Цінові пілони (стели) для потреб мережі АЗС ПАТ «УКРНАФТА» (з монтажем)
Період вимог/скарг з 12.06.2025 11:46 по 18.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.06.2025 12:00 по 05.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на її відповідність вимогам тендерної документації у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам встановленим Замовником в тендерній документації, в т. ч. щодо предмета закупівлі.
Документи кваліфікації
12.06.2025 11:48
Довідка НАЗК
12.06.2025 11:46
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
09.06.2025 10:52
Електроний протокол про продовження строку
08.06.2025 12:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 12:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 12:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України за № 1178 від 12.10.2022 (із змінами), у зв`язку з обсягом документів, поданих учасником, з метою проведення детального аналізу тендерної пропозиції та необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника.
Дата продовження строку розгляду
09.06.2025 10:49
Дата кінця розгляду
05.07.2025 00:00
Договір
UA-2025-05-27-006639-a-b1
Підписаний і діє
Номер
13/3265-МТР/25
97 041 834 грн.
80 868 195 грн.
З ПДВ
Підписано
24.06.2025
Строк дії договору з
24.06.2025
по
30.06.2026
Номенклатура
47 (штуки)
Стела цінова 9500 мм. (з урахуванням фундаментного блоку)
Номенклатура
Стела цінова 9500 мм. (з урахуванням фундаментного блоку)
Кількість
47
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 червня 2026 р.
Номенклатура
27 (штуки)
Стела цінова 10630 мм. (з урахуванням фундаментного блоку)
Номенклатура
Стела цінова 10630 мм. (з урахуванням фундаментного блоку)
Кількість
27
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 червня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Повна назва
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00135390

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО РЕКЛАМНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФАСАД-МАЙСТЕР"
Повна назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО РЕКЛАМНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФАСАД-МАЙСТЕР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37546762

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
27.06.2025 11:21
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-25-000071
Дата створення проекту
25.06.2025 15:33
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
25.06.2025 16:44
Дата публікації висновку про результати
10.07.2025 15:37
Дата завершення усунення порушень
16.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
17.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 41) 242-08-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919579
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Житомир
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.06.2025 № 68-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 25.06.2025 № 68-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2025-05-27-006639-a._Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
25.06.2025 00:00
Документи рішення
25.06.2025 16:44
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції учасника ПП РВК «ФАСАД-МАЙСТЕР», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавство, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Дата закінчення моніторингу: 10 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель приватного акціонерного товариства «УКРНАФТА» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 27.05.2025 № 01/01/13/10/01/01/169-РС, тендерна пропозиція учасника приватного підприємства рекламно-виробничої компанії «ФАСАД-МАЙСТЕР» (далі – ПП РВК «ФАСАД-МАЙСТЕР») , протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 12.06.2025 № 01/01/13/10/01/01/169-РС/1, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 12.06.2025, договір про закупівлю від 24.06.2025 № 13/3265-МТР/25, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 03.07.2025.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
10.07.2025 00:00
Дата публікації
10.07.2025 15:37
Документи висновку
10.07.2025 15:37
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Цінові пілони (стели) для потреб мережі АЗС ПАТ «УКРНАФТА» (з монтажем)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-27-006639-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. 1) Прошу надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2) Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі - Постанова № 710) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня) повинні забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Публічне акціонерне товариство «УКРНАФТА» є розпорядником бюджетних коштів. Враховуючи викладене вище та постанову Верховного суду від 31.10.2023 по справі № 160/8058/22, надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до Постанови № 710. 3) Відповідно до вимог підпункту 1.1.1 пункту 1.1 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації Замовника, учасник, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору», має надати у складі тендерної пропозиції копію одного договору аналогічного за предметом закупівлі. Разом з тим, підпунктом 1.1.1 пункту 1.1 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації Замовника зазначено, що такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки) та може надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. Також, відповідно до вимог підпункту 1.1.2 пункту 1.1 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації Замовника зазначено, що учасник у складі тендерної пропозиції надає копії документів, які підтверджують факт повного виконання аналогічного договору. Разом з тим встановлено вимогу, що такі документи можуть надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. Слід зазначити, пунктом 40 Особливостей встановлено, що конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей. Враховуючи вищевикладене, чому вами у тендерній документації визначена інформація як конфіденційна щодо документів, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, а саме: документи, які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» (пункт 1.1 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації) відповідно до абзацу 7 пункту 28 Особливостей та статті 16 Закону? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
30.06.2025 12:49
Орган перевірки
04.07.2025 00:00
Документи повідомлення
30.06.2025 12:50
-
Відповідь
Пояснення на запит Держаудитслужби України
30.06.2025 Державною аудиторською службою України (далі – ДАСУ) під час здійснення моніторингу процедури закупівлі за предметом: Цінові пілони (стели) для потреб мережі АЗС ПАТ «УКРНАФТА» (з монтажем), ДК 021:2015 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура, ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-27-006639-a (далі – Закупівля) оприлюднено Запит замовнику (далі – Запит), згідно з яким у ДАСУ постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо здійснення обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості, щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також щодо визначення інформації як конфіденційної щодо документів, які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору». Замовник, з дотриманням строку, встановленого частиною п`ятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з метою виконання Запиту, надає через електронну систему закупівель відповідні пояснення, а також інформацію та документи, зазначаючи наступне. 1. Щодо обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості: Джерело фінансування Закупівлі – власний бюджет (кошти від господарської діяльності Товариства). Під час визначення очікуваної вартості Замовник керувався: - Регламентом взаємодії структурних підрозділів ПАТ «Укрнафта» під час закупівель товарів, робіт та послуг, затвердженим наказом № 479 ПАТ «Укрнафта» від 05.11.2024; - Результатами попередньої аналогічної закупівлі Замовника, а саме цінами на аналогічний Товар, що були запропоновані переможцем процедури закупівлі «Цінові пілони (стели) для потреб мережі АЗС ПАТ «УКРНАФТА» (з монтажем), ДК 021:2015 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура» (далі – попередня аналогічна закупівля), ідентифікатор закупівлі електронної системи публічних закупівель Prozorro UA-2025-02-11-015258-a, посилання на процедуру: https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-02-11-015258-a Беручи до уваги вищевикладене, очікувана вартість Закупівлі визначена в розмірі 80 868 195,00 грн без ПДВ за пропозицією (ціновими показниками) переможця попередньої аналогічної закупівлі Замовника, яка була визнана найбільш економічно вигідною та такою, що відповідає технічним та іншим вимогам до предмета закупівлі, визначених Замовником. Деталізація цінових показників із прив’язкою до відповідної номенклатури Товару викладена у Договорі №13/1147-МТР/25 від 11.03.2025, що був укладений за результатом проведення попередньої аналогічної закупівлі Замовника, та доступний у відкритому і безперешкодному доступі у електронній системі публічних закупівель Prozorro за наступним посиланням: https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-02-11-015258-a Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета Закупівлі: Предметом закупівлі є Цінові пілони (стели) для потреб мережі АЗС ПАТ «УКРНАФТА» (з монтажем). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, визначені в тендерній документації, сформовані відповідно до потреб Замовника, є мінімально необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб Замовника та відповідають пропозиціям відповідного ринку. У відповідності до пункту 7 правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами, затверджених постановою КМУ від 20 грудня 1997 р. №1442, відомості про роздрібні ціни, марки та види нафтопродуктів, що реалізуються на автозаправних станціях, автогазозаправних станціях, в автогазозаправних пунктах, повинні бути зазначені на інформаційному табло, яке встановлюється на в’їзді та біля оператора автозаправної станції, автогазозаправної станції, автогазозаправного пункту. Інформаційне табло (стела, цінова стела, пілон, ціновий пілон) є обов’язковою частиною інфраструктури автозаправної станції (АЗС) та має вигляд окремо розміщеної конструкції, що найчастіше розміщується поряд із в’їздом на АЗС, і в основі своїй слугує для інформування споживачів (клієнтів) про роздрібні ціни, марки та види нафтопродуктів, що реалізуються на конкретній АЗС у поточний момент часу. В залежності від конструкції та функціональних особливостей інформаційного табло, на ньому можуть бути розміщені інші важливі для споживачів та/або учасників дорожнього руху дані, як то: інформація про режим роботи АЗС, температуру навколишнього середовища, попередження про небезпечні ділянки дорожнього полотна, інші попередження про можливу небезпеку та надзвичайні ситуації, тощо. Станом на кінець 2024 року у значної кількості інформаційних табло, що встановлені на АЗС ПАТ «УКРАНФТА», наявні технічні дефекти, а саме, включаючи, але не обмежуючись: - часткова або повна втрата функції відображення інформації на цінових сегментах; - вигорання та втрата яскравості світових елементів цінових сегментів; - мерехтіння, нестабільна робота світових елементів цінових сегментів; - знос та погіршення механічної стійкості пластикового кожуху внаслідок тривалого впливу атмосферних проявів (сонячне випромінення, дощі, мінусові температури); - розтріскування та відриви частин пластикового кожуху; - знос кріпильних/прижимних елементів; - накопичення вологи та бруду у візуально контрольованих та прихованих пустотах; - короткі замикання та перегорання у електричних провідниках та компонентах; - нестабільна робота або повна втрата функції дистанційного керування; - вицвітання, значне погіршення візуальної привабливості кольорового покриття та декоративних елементів; Виникнення перелічених вище дефектів інформаційних табло є очікуваним та закономірним наслідком їх тривалої експлуатації. В свою чергу, можливими наслідками незадовільного технічного стану інформаційних табло для мережі АЗС Товариства є: - порушення вимог постанови Кабінету Міністрів України від 20 грудня 1997 р. №1442 в частині надання відомостей споживачу про роздрібні ціни, марки та види нафтопродуктів, що реалізуються на АЗС; - зростання кількості скарг на порушення Товариством вимог чинного законодавства; - створення хибного уявлення у споживача (клієнта) про відсутність палива на АЗС; - зростання витрат на збут; сталий та постійний зріст обсягу ремонтних робіт, що необхідні для підтримки роботи інформаційних табло на мінімально необхідному рівні; - неетична поведінка конкуруючих учасників ринку та зацікавлених осіб в контексті викривлення та поширення інформації у ЗМІ про недбале ставлення Товариства до споживачів та неналежне керування мережею АЗС; - створення негативного іміджу мережі, втрата лояльності та довіри до бренду від споживачів в умовах конкурентного ринку; втрата діючих та потенційних споживачів (клієнтів) мережі АЗС; - зменшення показників продажів та реалізації супутніх товарів, відповідно, зменшення прибутку Товариства. Зважаючи на вищевикладене, беручи до уваги необхідність дотримання чинного законодавства, з метою забезпечення сталого зростання показників реалізації нафтопродуктів та супутніх товарів на АЗС Товариства вбачається обґрунтованим та необхідним здійснити заміну існуючих інформаційних табло новими. Детальне обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: - Несуча металоконструкція стели та фундаментний блок – необхідні несучі елементи конструкції, технічні характеристики яких визначені виходячи із габаритних розмірів цінового пілону. Для захисту металоконструкції від корозії передбачено ґрунтування та полімерне фарбування профільних труб металоконструкції. - Основний матеріал обшивки пілону - алюміній з полімерним фарбуванням, що відповідає всім вимогам пожежної безпеки на АЗС, і є оптимальним для виготовлення плоских панелей цінових пілонів. Полімерне фарбування забезпечує стійкість фарби до вигорання кольору при попаданні УФ випромінювання. - Для підсвітки світлових елементів цінового пілону передбачено використання високоякісних світлодіодних модулів з лінзою відповідного класу захисту, колориметричною температурою, світловим потоком. Прийняті технічні рішення дозволяють досягти характеристики низького енергоспоживання під час роботи і споживають менше електричної енергії у своєму провідному стані, що робить їх широко використовуваними в енергозберігаючих електронних пристроях. Сукупність вищенаведених показників забезпечує яскраве свічення елементів стели, високий клас енергоефективності конструкції, а також довготривалість її використання. - LED екран (двосторонній) – призначений для коректного відображення ціни на пальне та відображення рекламного відеоконтенту для рекламування супутніх товарів та послуг, а також відображення іншої необхідної інформації для клієнтів та учасників дорожнього руху. Прийняті технічні рішення в частині характеристик, а саме: розмір модуля, розмір світлодіода, роздільна здатність екрану, яскравість, кут огляду, робоча температура, клас захисту, тип блоку живлення, тип системи керування та програмного забезпечення, дозволяють досягти надійної та безперебійної роботи екрану з високою яскравістю, контрастністю, та високим класом енергозбереження, можливістю віддаленого керування пілонами з подальшою можливістю їх об’єднання в єдину систему. 2. Щодо розміщення інформації відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710: Постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі — Постанова № 710) затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. Відповідно до пункту 41 Постанови № 710 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Повідомляємо, що ПАТ «Укрнафта» не належить до суб’єктів, перелічених у пункті 41 Постанови № 710, тому на Товариство не поширюються вимоги щодо розміщення на власному веб-сайті зазначеної вище інформації. Джерело фінансування Закупівлі - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Також звертаємо увагу, що відповідно до правової позиції, висловленої у постанові Верховного Суду від 31.10.2023 у справі №160/8058/22, обов’язок з оприлюднення відповідної інформації покладається лише на ті суб’єкти, які підпадають під сферу дії Постанови № 710. У даній справі Верховний Суд прямо визнав, що орган місцевого самоврядування, який не є суб’єктом відповідної категорії, не зобов’язаний виконувати зазначені вимоги. У зв’язку з викладеним, ПАТ «Укрнафта» не має обов’язку щодо розміщення на своєму вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до Постанови № 710. Окремо зазначаємо, що в Єдиному реєстрі розпорядників та одержувачів бюджетних коштів відсутня інформація про ПАТ «УКРНАФТА» (за посиланням https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search). 3. Щодо вимог тендерної документації в частині підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору»: Умовами тендерної документації передбачено, що документи, які надаються учасниками в підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» та копії документів, які підтверджують факт повного виконання аналогічного договору, можуть надаватися без зазначення: • вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця (така інформація може бути належним чином заретушована), • персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»). Щодо вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця: Такі умови обґрунтовані тим, що учасниками процедури закупівлі здебільшого є приватні суб’єкти господарювання, які не бажають розкривати комерційну таємницю таку як відомості про ціни, за якими вони раніше реалізовували товари/надавали послуги/виконували роботи за аналогічними договорами, з огляду на наявність конкурентного середовища. Ціна договору не є обов’язковим елементом підтвердження кваліфікаційного критерію. Замовник не обмежує подання документів, а лише допускає можливість ретушування таких елементів договору, як ціна, без втрати суті кваліфікаційного критерію (тобто без перешкод для перевірки аналогічності предмета договору та факту його виконання). Комерційна таємниця - об’єкт охорони господарського права. Відповідно до ст. 505 Цивільного кодексу України та ст. 36 Господарського кодексу України, інформація, що має комерційну цінність, у тому числі дані про вартість поставки за контрактами, може визнаватися комерційною таємницею. Відкриття таких даних може завдати шкоди конкурентній позиції учасника ринку. Наявність в тендерній документації умови щодо можливості ретушування не перешкоджає перевірці достовірності та повноти документів та забезпечує участь ширшого кола потенційних учасників закупівлі. Це прямо відповідає одному з основних принципів публічних закупівель - недискримінації учасників (ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»). Унеможливлення ретушування таких даних могло б стримувати добросовісних учасників від участі у закупівлі через загрозу розкриття комерційно чутливої інформації. Щодо персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних») Замовник не потребує персональних даних для перевірки кваліфікації. Усі необхідні критерії (наявність аналогічного договору, його предмет, строк, підтвердження виконання) можуть бути перевірені без ідентифікації фізичних осіб, які підписували або здійснювали супровід договору. Таким чином, умова тендерної документації щодо ретушування персональних даних: • не перешкоджає перевірці документів; • усуває ризики порушення законодавства про персональні дані; • відповідає принципу пропорційності та обґрунтованості обробки персональної інформації. Окрім зазначеного ні Законом, ні Особливостями, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), не вимагається наявності персональних даних для оцінки відповідності кваліфікаційним критеріям. Положення Особливостей, зокрема пункт 40, забороняють визначати конфіденційною інформацію про: • запропоновану ціну, • інші критерії оцінки, • технічні умови, технічні специфікації, • документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям. Але це не дорівнює забороні на ретушування окремих чутливих фрагментів у таких документах. Вищевикладене підтверджує факт відсутності порушення п. 40 Особливостей оскільки право надання документів без зазначення певної інформації і визначення інформації конфіденційною не є тотожними поняттями. Технічно, в електронній системі закупівель учасникам заборонено визначити такі документи як конфіденційні (в частині, прямо визначеній в Особливостях), проте Замовником в тендерній документації надано можливість ретушування виключно окремих даних (наприклад, цін на товар у попередньому договорі чи персональних даних), які не є обов’язковими для розкриття відповідно до ст. 16 Закону, та не впливають на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Цим самим Замовник забезпечує баланс між вимогами прозорості закупівель і необхідністю захисту комерційно чутливої інформації приватних суб’єктів господарювання, що відповідає принципам добросовісної конкуренції та недискримінації учасників. Дозвіл на ретушування - це інструмент реалізації принципу розумності вимог тендерної документації. Замовник не вимагає більше, ніж необхідно для перевірки досвіду, і цим не ускладнює участь у процедурі. Крім того, ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Тобто, Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Аналогічної позиції притримується Уповноважений орган (Міністерство економіки України) до функцій якого входить зокрема надання узагальнених відповідей рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері закупівель (лист від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06). Також наголошуємо, що ПАТ «УКРНАФТА» отримано висновок (затверджений заступником Голови ДАСУ) про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-02-11-015258-a, яка проводились за аналогічним предметом закупівлі та з аналогічними вимогами тендерної документації, згідно з яким – порушень не встановлено. Додатки: 1. Аналітична таблиця визначення ОВ. 2. Договір 13-1147-МТР-25 від 11.03.2025 (№ UA-2025-02-11-015258-a) 3. Висновок ДАСУ (№ UA-2025-02-11-015258-a)
Рішеня
03.07.2025 16:50
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
80 868 195 грн.
Період подання пропозицій
до 08.06.2025 12:00
Замовник:
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Контактний телефон:
380636448846
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
80 868 195 грн.
Період подання пропозицій
до 08.06.2025 12:00
Замовник:
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Контактний телефон:
380636448846
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності