Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт рентгенографічної системи «МТО» (Серійний номер № 902) з заміною високовольтного танку та рентгенівської трубки (ДК 021:2015:45259000-7 Ремонт і технічне обслуговування установок) від Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди" Сумської міської ради .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-27-006402-a
Id Tender bd0d294645094c5a9263cc894be7cb0a
План UA-P-2025-05-27-007878-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 27.05.2025 12:36
Остання зміна 13.06.2025 16:21
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 280 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
12 800 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.05.2025 12:34 до 11.06.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 27.05.2025 12:34
до 08.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.05.2025 12:34
до 08.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 11.06.2025 01:00
-
Період уточнень
з 27.05.2025 12:34 до 08.06.2025 00:00
Період оскарження
з 27.05.2025 12:34 до 08.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.06.2025 01:00
Основні параметри
Капітальний ремонт рентгенографічної системи «МТО» (Серійний номер № 902) з заміною високовольтного танку та рентгенівської трубки (ДК 021:2015:45259000-7 Ремонт і технічне обслуговування установок)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 280 000 грн.
Капітальний ремонт рентгенографічної системи «МТО» (Серійний номер № 902) з заміною високовольтного танку та рентгенівської трубки
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт рентгенографічної системи «МТО» (Серійний номер № 902) з заміною високовольтного танку та рентгенівської трубки
Очікувана вартість
1 280 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
12800,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт рентгенографічної системи «МТО» (Серійний номер № 902) з заміною високовольтного танку та рентгенівської трубки
Код ДК 021:2015
45259000-7 - Ремонт і технічне обслуговування установок
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
40004, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Хворостянка, 3
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант"
Пропозиція:
1 277 226 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ігор Бершов
Електронна пошта
Телефон
+380952592929
Замовник
ЄДРПОУ
02000334
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди" Сумської міської ради
Поштовий індекс
40022
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
місто Суми
Адреса
ВУЛИЦЯ ТРОЇЦЬКА, будинок 28
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт рентгенографічної системи «МТО» (Серійний номер № 902) з заміною високовольтного танку та рентгенівської трубки
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.06.2025 01:00 по 19.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.06.2025 01:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 12:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 12:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1. Відповідно пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» встановлено: «На підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці.» У довідці №25/06-75 від 10 червня 2025 року зазначено: - договір № 18 про надання послуг зберігання ТМЦ та додаткових послуг від 20 грудня 2024 року на складське приміщення; - договір оренди (найму) нежитлових пріщень № 1-0125 від 01 січня 2025 року на офісне приміщення: - договір № 01/01 про надання послуг перевезення вантажу від 02 січня 2025 року на автотранспорт. Однак документальне підтвердження про наявність вказаних договорів відсутнє. Надати документальне підтвердження договорів, зазначених в довідці. 2. Відповідно пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» встановлено: «На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори.» У довідці №25/06-57 від 10 червня 2025 року зазначено: - наказ № 80К від 01.02.2012 р. на призначення на посаду бухгалтера Полішко Інни Григорівни; - наказ № 4-3012/22 від 30.12.2022 р. на призначення на посаду заступника директора з інженерно-технічних питань Глевича Юрія Миколайовича; Однак документальне підтвердження, а саме накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори, відсутнє. Надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори працівників, зазначених в довідці. Завантажте будь-ласка документи, які вказано у вимозі, в строки відповідно до чинного законодавства, щоб замовник мав змогу якісно та неупередженого розглянути Вашу тендерну пропозицію.
Створено
13.06.2025 13:48
Надати до
14.06.2025 13:48
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 280 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.06.2025 01:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди" Сумської міської ради
Контактний телефон:
+380952592929
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 280 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.06.2025 01:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди" Сумської міської ради
Контактний телефон:
+380952592929
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності