Показати схожі тендери

Закупівля СЕМ ІІ/А-S 42,5 R (25кг тара) портландцемент з шлаком від Чорноморський національний університет імені Петра Могили.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-27-004362-a
Id Tender 1b5dc7d6b03247c4aa6115ebc8089698
План UA-P-2025-05-27-003313-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 27.05.2025 11:25
Остання зміна 10.06.2025 12:17
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
13 600 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
68 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.05.2025 11:24 до 04.06.2025 11:25
Завершено
Період уточнень
з 27.05.2025 11:24
до 01.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.05.2025 11:24
до 01.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.06.2025 11:25
до 09.06.2025 09:18
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.06.2025 09:18
до 15.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 09.06.2025 09:18
-
Період уточнень
з 27.05.2025 11:24 до 01.06.2025 00:00
Період оскарження
з 27.05.2025 11:24 до 01.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.06.2025 11:25 до 09.06.2025 09:18
Період кваліфікації
з 04.06.2025 11:25 до 09.06.2025 09:18
Основні параметри
СЕМ ІІ/А-S 42,5 R (25кг тара) портландцемент з шлаком
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
13 600 грн.
СЕМ ІІ/А-S 42,5 R (25кг тара) портландцемент з шлаком
Назва предмета закупівлі
СЕМ ІІ/А-S 42,5 R (25кг тара) портландцемент з шлаком
Очікувана вартість
13 600 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
68,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
СЕМ ІІ/А-S 42,5 R (25кг тара) портландцемент з шлаком
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
80
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
54003, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. 68 Десантників, 10
Дата постачання по
23.06.2025 11:25
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Покупець здійснює оплату товару у гривнях через установи банку на вказаний у рахунку – фактурі поточний рахунок Постачальника на протязі 20-ти банківських днів з дати його поставки на склад Покупця.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Товар поставляється Постачальником протягом 5 (п’яти) календарних днів з дня подачі замовлення за адресою: м. Миколаїв, вул. 68 Десантників або до підрозділів Замовника, який Замовник вказує при заявці 10
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Борзова Олена Валеріївна"
Пропозиція:
13 591.2 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.05.2025 11:25
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
27.05.2025 11:21
-
27.05.2025 11:21
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Воробій Марина Олександрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380512500069
Факс
+380512500069
Замовник
ЄДРПОУ
23623471
Повна назва
Чорноморський національний університет імені Петра Могили
Поштовий індекс
54003
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
Миколаїв
Адреса
вул. 68 Десантників,10
Кваліфікація
Лот № 1 СЕМ ІІ/А-S 42,5 R (25кг тара) портландцемент з шлаком
Період вимог/скарг з 09.06.2025 09:18 по 15.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.06.2025 11:25 по 12.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.06.2025 12:17
Довідка НАЗК
09.06.2025 09:18
Повідомлення про рішення
09.06.2025 08:57
Пропозиція, що перемогла
04.06.2025 11:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 11:21
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 11:21
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПРОТОКОЛ уповноваженої особи 05.06.2025 м. Миколаїв № 352 Порядок денний: Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП "Борзова Олена Валеріївна" невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю СЕМ ІІ/А-S 42,5 R (25кг тара) портландцемент з шлаком, 44110000-4 - Конструкційні матеріали, за Єдиним закупівельним словником), № UA-2025-05-27-004362-a. Про оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП "Борзова Олена Валеріївна" невідповідності згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості). Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин 2, 12, 16 абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Частиною 1 статті 29 Закону визначено, що оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій / пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так, під час розгляду тендерної пропозиції ФОП "Борзова Олена Валеріївна", поданої на процедуру закупівлі СЕМ ІІ/А-S 42,5 R (25кг тара) портландцемент з шлаком, 44110000-4 -Конструкційні матеріали, № UA-2025-05-27-004362-a, згідно пункту 43 Особливостей виявлено невідповідності. Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно з абзацом 2 пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФОП "Борзова Олена Валеріївна" у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП "Борзова Олена Валеріївна" невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю, СЕМ ІІ/А-S 42,5 R (25кг тара) портландцемент з шлаком, № UA-2025-05-27-004362-a, що є додатком до цього протоколу. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФОП "Борзова Олена Валеріївна", у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Додаток 1 Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП "Борзова Олена Валеріївна", невідповідностей 1) 1. Згідно Додатку 1 до тендерної документації, п. 1, п.п 2. Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”. Інформація надається на фірмовому бланку (у разі наявності) згідно запропонованої форми за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару, що є предметом закупівлі. 2. Учасник на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надав інформацію в довільній формі. 3. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати інформацію на фірмовому бланку (у разі наявності) згідно запропонованої форми за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару, що є предметом закупівлі. *Якщо учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках вказується «право користування» механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України). **Зазначаються номер і дата документа щодо належності відповідно до графи 5 таблиці 2) 1. Згідно п. 3, п.п. 8, Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатку № 1 тендерної документації, учасник повинен надати заповнену, підписану та завірену печаткою Учасника Форму 1 Додатку №1 до тендерної документації (Технічні вимоги). 2. Учасник на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надав Форму 1 Додатку № 1 тендерної документації (Технічні вимоги), в якому п.6 Строк поставки товару не відповідає Тендерній документації. 3. Для усунення зазначеної невідповідності Учасник повинен надати заповнену, підписану та завірену печаткою Учасника Форму 1 Додатку №1 до тендерної документації (Технічні вимоги), згідно Форми 1 Додатку №1 до тендерної документації. 3) 1. Згідно п. 3, п.п. 10, Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатку № 1 тендерної документації учасник повинен надати заповнену, підписану та завірену печаткою Форму 5 Додатку №1 до тендерної документації (Лист-згода з проектом типового договору). 2. Учасник надав Лист-згоду з проектом договору в довільній формі. 3. Для усунення зазначеної невідповідності учасник повинен надати заповнену, підписану та завірену печаткою Форму 5 Додатку №1 до тендерної документації (Лист-згода з проектом типового договору). 4) 1. Згідно п. 3, п.п. 11, Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатку № 1 тендерної документації учасник повинен надати заповнену, підписану та завірену печаткою Форму 3 Додатку №1 до тендерної документації (Тендерна пропозиція). 2. Учасник надав Тендерну пропозицію не вказав найменування учасника. 3. Для усунення зазначеної невідповідності учасник повинен надати заповнену, підписану та завірену печаткою Форму 3 Додатку №1 до тендерної документації (Тендерна пропозиція) з зазначенням найменування учасника
Створено
05.06.2025 12:25
Надати до
06.06.2025 12:25
Договір
UA-2025-05-27-004362-a-a1
Очікує підписання
13 591.2 грн.
13 591.2 грн.
З ПДВ
Номенклатура
80 (штуки)
СЕМ ІІ/А-S 42,5 R (25кг тара) портландцемент з шлаком
Номенклатура
СЕМ ІІ/А-S 42,5 R (25кг тара) портландцемент з шлаком
Кількість
80
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 23 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Чорноморський національний університет імені Петра Могили
Повна назва
Чорноморський національний університет імені Петра Могили
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
23623471

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Борзова Олена Валеріївна"
Повна назва
ФОП "Борзова Олена Валеріївна"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3043915445

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
13 600 грн.
Період подання пропозицій
до 04.06.2025 11:25
Замовник:
Чорноморський національний університет імені Петра Могили
Контактний телефон:
+380512500069
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
13 600 грн.
Період подання пропозицій
до 04.06.2025 11:25
Замовник:
Чорноморський національний університет імені Петра Могили
Контактний телефон:
+380512500069
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності