Показати схожі тендери

Закупівля Обкладинки судових справ від Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Житомирській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-27-002572-a
Id Tender 2a385c5d80b64e7b9aff5120e1b6fed9
План UA-P-2025-05-27-002585-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 27.05.2025 10:26
Остання зміна 18.06.2025 16:39
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
279 080 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 790.8 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.05.2025 10:26 до 04.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 27.05.2025 10:26
до 01.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.05.2025 10:26
до 01.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.06.2025 11:36
до 09.06.2025 15:49
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.06.2025 15:49
до 15.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.06.2025 15:49
до 18.06.2025 16:39
Період уточнень
з 27.05.2025 10:26 до 01.06.2025 00:00
Період оскарження
з 27.05.2025 10:26 до 01.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.06.2025 11:36 до 09.06.2025 15:49
Період кваліфікації
з 04.06.2025 11:36 до 09.06.2025 15:49
Основні параметри
Обкладинки судових справ
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
279 080 грн.
Обкладинки судових справ
Назва предмета закупівлі
Обкладинки судових справ
Очікувана вартість
279 080 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2790,8
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
04.06.2025 11:07
Закінчення аукціону
04.06.2025 11:36
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 45 200 (штуки)
Обкладинки судових справ (картон)
Опис предмета закупівлі
Обкладинки судових справ (картон)
Код ДК 021:2015
22820000-4 - Бланки
Кількість
45 200
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
18.07.2025 10:28
Позиція : №2 35 200 (штуки)
Обкладинки судових справ (папір)
Опис предмета закупівлі
Обкладинки судових справ (папір)
Код ДК 021:2015
22820000-4 - Бланки
Кількість
35 200
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
18.07.2025 10:28
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника в Договорі протягом 120 банківських днів за умови наявності коштів на рахунку
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД"
Пропозиція:
228 768 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ЛЕВЧЕНКО ХРИСТИНА ЯРОСЛАВІВНА"
Пропозиція:
229 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АЛЬФА УКРАЇНА ГРУП"
Пропозиція:
258 936 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.06.2025 11:07
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.05.2025 10:26
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Рудківська Вероніка Петрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380976908240
Замовник
ЄДРПОУ
26278626
Назва (англійською мовою)
Zhytomyr Regional Office of the State Judicial Administration of Ukraine
Повна назва
Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Житомирській області
Повна назва (англійською мовою)
Zhytomyr Regional Office of the State Judicial Administration of Ukraine
Поштовий індекс
10014
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
місто Житомир
Адреса
вул.Мала Бердичівська, 23
Кваліфікація
Лот № 1 Обкладинки судових справ
Період вимог/скарг з 09.06.2025 15:49 по 15.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.06.2025 11:36 по 12.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.06.2025 12:19
Довідка НАЗК
09.06.2025 15:49
Повідомлення про рішення
04.06.2025 11:36
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 10:24
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 10:24
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Протокольне рішення №46 уповноваженої особи ТУ ДСА України в Житомирській області 05.06.2025р. м. Житомир Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та документах, що подані учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД" (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі Обкладинки судових справ за ДК 021:2015 22820000-4 – Бланки (далі - Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-05-27-002572-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, зокрема, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції, на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Відповідно до Додатку 4 ТД учасник повинен надати: Інформацію в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є громадянином російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; Довідку в довільній формі про те, що учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території; Відомості про учасника (згідно додатку 8); Гарантійний лист у довільній формі зі згодою з умовами проекту договору закупівлі згідно Додатку 3 до Тендерної документації; Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що містить дані про останні реєстраційні дії (дата видачі Витягу не повинна перевищувати 30 днів до дати подання документу); Статут підприємства з усіма додатками та змінами (остання редакція). У випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 року додатково необхідно надати опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги; Ліцензія або документ дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації. У разі якщо переможцем процедури закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників; Відповідні сертифікати та висновки державної санітарно-епідеміологічні експертизи (картон, чорнила, тюнери). Учасником не надано: - Інформації в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є громадянином російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; - Довідку в довільній формі про те, що учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території; - Відомості про учасника (згідно додатку 8); - Гарантійного листа у довільній формі зі згодою з умовами проекту договору закупівлі згідно Додатку 3 до Тендерної документації; - Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що містить дані про останні реєстраційні дії (дата видачі Витягу не повинна перевищувати 30 днів до дати подання документу); - Статуту підприємства з усіма додатками та змінами (остання редакція). У випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 року додатково необхідно надати опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги; - Ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації. У разі якщо переможцем процедури закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників; - Висновок державної санітарно-епідеміологічні експертизи (чорнила, тюнери); Учаснику для виправлення наявних невідповідностей розмістити у строк, що не перевищує 24 години наступні докумети: - Інформації в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є громадянином російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; - Довідку в довільній формі про те, що учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території; - Відомості про учасника (згідно додатку 8); - Гарантійний лист у довільній формі зі згодою з умовами проекту договору закупівлі згідно Додатку 3 до Тендерної документації; - Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що містить дані про останні реєстраційні дії (дата видачі Витягу не повинна перевищувати 30 днів до дати подання документу); - Статут підприємства з усіма додатками та змінами (остання редакція). У випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 року додатково необхідно надати опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги; - Ліцензію або документ дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації. У разі якщо переможцем процедури закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників. - Висновок державної санітарно-епідеміологічні експертизи (чорнила, тюнери); Оскільки в учасника виявлено вищезазначені невідповідності відповідно до вимог ТД, замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями №1178. Головний спеціаліст юридичного сектору ТУ ДСА України в Житомирській обл. ________________________ Вероніка РУДКІВСЬКА
Створено
05.06.2025 16:39
Надати до
06.06.2025 16:39
Договір
UA-2025-05-27-002572-a-c1
Підписаний і діє
Номер
153-25
228 768 грн.
190 640 грн.
З ПДВ
Підписано
18.06.2025
Строк дії договору з
18.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
45 200 (штуки)
Обкладинки судових справ (картон)
Номенклатура
Обкладинки судових справ (картон)
Кількість
45 200
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 18 липня 2025 р.
Номенклатура
35 200 (штуки)
Обкладинки судових справ (папір)
Номенклатура
Обкладинки судових справ (папір)
Кількість
35 200
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 18 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Житомирській області
Повна назва
Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Житомирській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26278626

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД"
Повна назва
ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32168763

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
18.06.2025 16:39
Повідомлення про договір
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
279 080 грн.
Період подання пропозицій
до 04.06.2025 00:00
Замовник:
Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Житомирській області
Контактний телефон:
+380976908240
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
279 080 грн.
Період подання пропозицій
до 04.06.2025 00:00
Замовник:
Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Житомирській області
Контактний телефон:
+380976908240
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності