Показати схожі тендери

Закупівля Ремонт стійок ДМ.19.01.000 від ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-27-000262-a
Id Tender 1c74eb839dcd4df3b828e6ace5df2dcd
План UA-P-2025-05-27-000263-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 27.05.2025 08:43
Остання зміна 02.08.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 855 833.34 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
9 280 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.05.2025 08:43 до 04.06.2025 08:40
Завершено
Період уточнень
з 27.05.2025 08:43
до 01.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.05.2025 08:43
до 01.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 05.06.2025 11:57
-
Період уточнень
з 27.05.2025 08:43 до 01.06.2025 00:00
Період оскарження
з 27.05.2025 08:43 до 01.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.06.2025 11:57
Основні параметри
Ремонт стійок ДМ.19.01.000
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 855 833.34 грн.
Ремонт стійок ДМ.19.01.000
Назва предмета закупівлі
Ремонт стійок ДМ.19.01.000
Очікувана вартість
1 855 833.34 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9280,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
05.06.2025 11:34
Закінчення аукціону
05.06.2025 11:57
Позиція
Опис предмета закупівлі
Ремонт стійок ДМ.19.01.000
Код ДК 021:2015
50530000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Кількість
40
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
85003, Україна, Донецька область, м. Добропілля, ш. "Добропільська"
Дата постачання по
31.12.2025 08:40
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін Акту приймання-передачі наданих послуг з ремонту.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІРНИЧО-ПРОМИСЛОВИЙ ЗАВОД"
Пропозиція:
1 401 696 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ЛІДЕР ПРОМСНАБ"
Пропозиція:
1 680 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 05.06.2025 11:34
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.05.2025 08:43
Оголошення про проведення закупівлі
27.05.2025 08:40
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Скасування
02.08.2025 00:00
Уповноваженою особою з публічних закупівель ДП «Добропіллявугілля-видобуток» прийнято рішення про відміну відкритих торгів відповідно до пп.2 п.50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Опис порушень: порушення строку розгляду тендерної пропозиції, визначеного ч.10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
22.07.2025 22:38
Повідомлення про рішення
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Волик Віта Віталіївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Volyk Vita Vitaliyivna
Електронна пошта
Телефон
+380972880541
Замовник
ЄДРПОУ
43895975
Назва (англійською мовою)
STATE ENTERPRISE DOBROPILL'IYAVUGHILLYA-VYDOBUTOK
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК"
Повна назва (англійською мовою)
STATE ENTERPRISE DOBROPILL'IYAVUGHILLYA-VYDOBUTOK
Поштовий індекс
85001
Країна
Україна
Область або регіон
Донецька область
Населений пункт
Добропілля
Адреса
пр.Шевченка, будинок 2
Кваліфікація
Лот № 1 Ремонт стійок ДМ.19.01.000
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.06.2025 11:57 по 04.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.06.2025 22:10
Електроний протокол про продовження строку
05.06.2025 11:58
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 08:35
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.05.2025 08:35
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У зв’язку з уточненням технічних характеристик предмету закупівлі не уявляється можливим виконати докладний аналіз тендерної пропозиції та зробити об’єктивний висновок протягом 5 робочих днів. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції "ГІРНИЧО-ПРОМИСЛОВИЙ ЗАВОД" до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
16.06.2025 22:09
Дата кінця розгляду
04.07.2025 00:00
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-14-000015
Дата створення проекту
14.07.2025 11:52
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
14.07.2025 12:50
Дата публікації висновку про результати
21.07.2025 17:35
Дата завершення усунення порушень
05.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
05.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 428-22-88
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127366
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Маріуполь
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 14.07.2025 36-з Маріуполь Про початок моніторингу закупівель На підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами), та відповідно до пункту 3,10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами). НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області Дмитро ВОРОБЙОВ Додаток до наказу від 14.07.2025 № 36-з Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК" UA-2025-05-27-000262-a 27.05.2025 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
14.07.2025 00:00
Документи рішення
14.07.2025 12:50
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 21 липня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання роз’яснень, розгляду тендерних пропозицій, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Державного підприємства «ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯВИДОБУТОК» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи від 27.05.2025 №1,2, роз’яснення до процедури, реєстр пропозицій, тендерні пропозиції учасників: ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГІРНИЧО-ПРОМИСЛОВИЙ ЗАВОД» (далі ТОВ - «ГІРНИЧО-ПРОМИСЛОВИЙ ЗАВОД»), ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» (далі ТОВ - «ЛІДЕР ПРОМСНАБ»), протокол розкриття, відповідь замовника на запит Управління оприлюднена в електронній системі закупівель від 18.07.2025. Відповідно пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що згідно інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу 05.06.2025 прийнято до розгляду тендерну пропозицію учасника ТОВ «ГІРНИЧО-ПРОМИСЛОВИЙ ЗАВОД» як найбільш економічно вигідну. Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до частини десятої статті 29 Закону Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Згідно частини 11 статті 29 Закону у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Згідно частини 12 статті 29 Закону, якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій. В порушення частини 12 статті 29 Закону станом на дату закінчення моніторингу 21.07.2025 Замовником не оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи вищевикладене, Замовником в порушення норм частини десятої статті 29 Закону перевищено строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ГІРНИЧО-ПРОМИСЛОВИЙ ЗАВОД». На запит органу державного фінансового контролю з відповідних питань, Замовником надано пояснення від 18.07.2025 якому факт встановлених порушень ним не спростовується та зазначено, що при обчисленні кінцевої дати строку розгляду була допущена технічна помилка, що призвела до порушення строку розгляду тендерної пропозиції учасника. Відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі, зокрема: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення норм частини десятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності надання роз’яснень, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходи передбачені підпунктом 2 пункту 50 Особливостей шляхом відміни тендеру та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
21.07.2025 00:00
Дата публікації
21.07.2025 17:35
Документи висновку
21.07.2025 17:35
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
22.07.2025р. процедура закупівлі № UA-2025-05-27-000262-a (код ДК 021:2015: 50530000-9- Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки – Ремонт стійок ДМ.19.01.000) відмінена на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178.
Дата публікації
22.07.2025 22:42
Повідомлення
Запит
питання для пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання послуг Ремонт стійок ДМ.19.01.000, (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-05-27-000262-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань: 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтверджуючими документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)? 2. Відповідно до частини десятої статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Прошу пояснити причини строку перевищення розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГІРНИЧО-ПРОМИСЛОВИЙ ЗАВОД»? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи). Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
15.07.2025 10:30
Орган перевірки
19.07.2025 00:00
Документи повідомлення
15.07.2025 10:31
-
Відповідь
Відповідь на запит до моніторингу UA-M-2025-07-14-000015
Необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника з урахуванням вимог ДСТУ та норм стандартизації. Розрахунок очікуваної вартості процедури закупівлі здійснено шляхом отримання комерційних пропозицій від виконавців відповідних послуг з урахуванням Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі". (Комерційні пропозиції від виконавців відповідних послуг будуть додані до відповіді протягом 2 робочих днів через неможливість надання, внаслідок виникнення технічних об’єктивних обставин). Джерело фінансування даної закупівлі - кошти від господарської діяльності підприємства. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі" строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Строк розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІРНИЧОПРОМИСЛОВИЙ ЗАВОД" був аргументовано продовжений до 20 робочих днів. Проте, обчислення кінцевої дати строку розгляду було розраховано з помилкою, що призвело до порушення строку розгляду тендерної пропозиції учасника визначеного частиною десятою статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі".
Рішеня
18.07.2025 21:44
Замовник
Документи повідомлення
18.07.2025 21:48
-
Торги відмінено
Очікувана вартість
1 855 833.34 грн.
Період подання пропозицій
до 04.06.2025 08:40
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК"
Контактний телефон:
+380972880541
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
1 855 833.34 грн.
Період подання пропозицій
до 04.06.2025 08:40
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК"
Контактний телефон:
+380972880541
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності