Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КРЕДИТЕКСПРЕС ЮКРЕЙН ЕЛ.ЕЛ.СІ» невідповідностей на закупівлю Послуги агентств щодо стягнення заборгованості за послуги з поводження з побутовими відходами, код за Єдиним закупівельним словником 79940000-5 - Послуги колекторських агентств № UA-2025-05-26-014012-a 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1 Учасник ТОВ «КРЕДИТЕКСПРЕС ЮКРЕЙН ЕЛ.ЕЛ.СІ» під час подання тендерної пропозиції не наклав кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника. 1.2 Учасник ТОВ «КРЕДИТЕКСПРЕС ЮКРЕЙН ЕЛ.ЕЛ.СІ» під час подання тендерної пропозиції не надав довідку з посиланням на норми відповідних нормативно-правових актів (за наявності) щодо неподання документів для учасників - юридичних осіб, що не передбачені законодавством. 1.3 Учасник ТОВ «КРЕДИТЕКСПРЕС ЮКРЕЙН ЕЛ.ЕЛ.СІ» під час подання тендерної пропозиції не надав інформацію щодо залучення /незалучення субпідрядника / співвиконавця у вигляді довідки довільної форми. 1.4 Учасник ТОВ «КРЕДИТЕКСПРЕС ЮКРЕЙН ЕЛ.ЕЛ.СІ» під час подання тендерної пропозиції не підтвердив відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме документально не підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору за предметом закупівлі, що підтверджує його виконання в повному обсязі, не менше ніж очікувана вартість даної закупівлі. Учасником в складі тендерної пропозиції подані такі документи: • Довідка про виконання аналогічних договорів, в якій зазначено аналогічний договір за предметом закупівлі з ТОВ «ВЕЛЬТУМ-Запоріжжя» договір -доручення від 09.09.2020 № КЕ-В/2020 • Копію договору доручення ТОВ «ВЕЛЬТУМ-Запоріжжя» від 09.09.2020 № КЕ-В/2020. Пунктом 13.1. Розділу 13 «Дія договору та інші умови» встановлено: «Цей договір вважається укладеним і набирає чиності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін, скріплення печатками Сторін та діє протягом 1 (одного) року. У випадку, якщо жодна із Сторін не направить письмове повідомлення про розірвання договору за один місяць до строку закінчення дії договору, даий Договір автоматично пролонгується ще на один рік». • Копії Актів прийому-передачі наданих послуг: Акт прийому-передачі наданих послуг б.н. від 31.10.2020 за період з 01.10.2020 -31.10.2020 на суму 32508,45 грн, вартість послуг, що підлягає оплаті складає 14628,80 грн; Акт прийому-передачі наданих послуг б.н. від 30.11.2020 за період з 01.11.2020 -30.11.2020 на суму 49153,46 грн, вартість послуг, що підлягає оплаті складає 22119,06 грн; Акт прийому-передачі наданих послуг б.н. від 31.01.2021 за період з 01.01.2021 -21.01.2021 на суму 11615,21 грн, вартість послуг, що підлягає оплаті складає 5226,84 грн; Акт прийому-передачі наданих послуг б.н. від 31.03.2021 за період з 01.03.2021 -31.03.2021 на суму 43497,12 грн, вартість послуг, що підлягає оплаті складає 19573,70 грн; Акт прийому-передачі наданих послуг б.н. від 30.04.2021 за період з 01.04.2021 -30.04.2021 на суму 20446,06 грн, вартість послуг, що підлягає оплаті складає 9200,72 грн; Акт прийому-передачі наданих послуг б.н. від 31.05.2021 за період з 01.05.2021 -31.05.2021 на суму 14519,06 грн, вартість послуг, що підлягає оплаті складає 6533,58 грн; Акт прийому-передачі наданих послуг б.н. від 30.06.2021 за період з 01.06.2021 -30.06.2021 на суму 16398,12 грн, вартість послуг, що підлягає оплаті складає 7379,15 грн; Акт прийому-передачі наданих послуг б.н. від 31.07.2021 за період з 01.07.2021 -31.07.2021 на суму 22985,50 грн, вартість послуг, що підлягає оплаті складає 10343,51 грн; Акт прийому-передачі наданих послуг б.н. від 31.08.2021 за період з 01.08.2021 -31.08.2021 на суму 23734,73 грн, вартість послуг, що підлягає оплаті складає 10680,64 грн; Акт прийому-передачі наданих послуг б.н. від 30.09.2021 за період з 01.09.2021 -30.09.2021 на суму 13313,84 грн, вартість послуг, що підлягає оплаті складає 5991,23 грн; Акт прийому-передачі наданих послуг б.н. від 31.10.2021 за період з 01.10.2021 -31.10.2021 на суму 45027,08 грн, вартість послуг, що підлягає оплаті складає 20262,19 грн; Акт прийому-передачі наданих послуг б.н. від 31.11.2021 за період з 01.11.2021 -30.11.2021 на суму 65521,49 грн, вартість послуг, що підлягає оплаті складає 29484,67 грн; Загальна сума згідна наданих актів прийому -передачі складає 358720,12 грн, вартість послуг, що підлягає сплаті складає 161424,09 грн, а отже учасник не виконав вимогу встановлену тендерною документацією щодо підтвердження виконання аналогічного договору в повному обсязі не менше ніж очікувана вартість даної закупівлі. • Рекомендований лист Вельтум від 14.01.2021 №40 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Абзац шостий пункту 13 «Інша інформація Розділу 1 «Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)» Додатку 1 до тендерної документації. 2.2. Абзац другий пункту 13 «Інша інформація Розділу 1 «Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)» Додатку 1 до тендерної документації. 2.3. Пункт 9 «Інформація про субпідрядника / співвиконавця» Розділу 1 «Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)» Додатку 1 до тендерної документації. 2.4. Пункт 1 Розділу 2 «Документи та/або інформація, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 1 до тендерної документації а також пункт 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 1»Розділу «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження» Додатку 2 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учасник під час подання тендерної пропозиції має накласти кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника. 3.2. Довідку, з посиланням на норми відповідних нормативно-правових актів (за наявності) щодо не подання документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців. 3.3. Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку у довільній формі про незалучення субпідрядника / співвиконавця. 3.4. Учасник має надати копію документу(ів), що підтверджують виконання ангалогічного договору в повному обсязі. Виконанням договору в повному обсязі є надання актів наданих послуг та / або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) послуг та сума, яка визначені в аналогічному договорі. Виконання такого договору має бути не менше ніж очікувана вартість даної закупівлі та документ(и), що підтверджують його виконання в повному обсязі.