Показати схожі тендери

Закупівля Послуги агентств щодо стягнення заборгованості за послуги з поводження з побутовими відходами від Комунальне унітарне підприємство "ЕкоВін".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-26-014012-a
Id Tender b941b94f60ab40e1b238bb5b1f693f3e
План UA-P-2025-05-26-017660-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 26.05.2025 20:50
Остання зміна 13.06.2025 16:22
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
600 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.05.2025 20:50 до 09.06.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 26.05.2025 20:50
до 06.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.05.2025 20:50
до 06.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 10.06.2025 13:41
-
Період уточнень
з 26.05.2025 20:50 до 06.06.2025 00:00
Період оскарження
з 26.05.2025 20:50 до 06.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.06.2025 13:41
Основні параметри
Послуги агентств щодо стягнення заборгованості за послуги з поводження з побутовими відходами
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
600 000 грн.
Послуги агентств щодо стягнення заборгованості за послуги з поводження з побутовими відходами
Назва предмета закупівлі
Послуги агентств щодо стягнення заборгованості за послуги з поводження з побутовими відходами
Очікувана вартість
600 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.06.2025 13:18
Закінчення аукціону
10.06.2025 13:41
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги агентств щодо стягнення заборгованості за послуги з поводження з побутовими відходами
Код ДК 021:2015
79940000-5 - Послуги колекторських агентств
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
21037, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сабарівське шосе, будинок 7
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КРЕДИТЕКСПРЕС ЮКРЕЙН ЕЛ.ЕЛ.СІ."
Пропозиція:
555 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "СКЛЯНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
Пропозиція:
600 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.06.2025 13:18
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.06.2025 15:50
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Чемерис Юлия
Електронна пошта
Телефон
380677502310
Замовник
ЄДРПОУ
33810743
Повна назва
Комунальне унітарне підприємство "ЕкоВін"
Поштовий індекс
21037
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
Вінниця
Адреса
вул. Сабарівське шосе, будинок 7
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги агентств щодо стягнення заборгованості за послуги з поводження з побутовими відходами
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.06.2025 13:41 по 18.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.06.2025 13:41
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 20:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 20:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КРЕДИТЕКСПРЕС ЮКРЕЙН ЕЛ.ЕЛ.СІ» невідповідностей на закупівлю Послуги агентств щодо стягнення заборгованості за послуги з поводження з побутовими відходами, код за Єдиним закупівельним словником 79940000-5 - Послуги колекторських агентств № UA-2025-05-26-014012-a 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1 Учасник ТОВ «КРЕДИТЕКСПРЕС ЮКРЕЙН ЕЛ.ЕЛ.СІ» під час подання тендерної пропозиції не наклав кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника. 1.2 Учасник ТОВ «КРЕДИТЕКСПРЕС ЮКРЕЙН ЕЛ.ЕЛ.СІ» під час подання тендерної пропозиції не надав довідку з посиланням на норми відповідних нормативно-правових актів (за наявності) щодо неподання документів для учасників - юридичних осіб, що не передбачені законодавством. 1.3 Учасник ТОВ «КРЕДИТЕКСПРЕС ЮКРЕЙН ЕЛ.ЕЛ.СІ» під час подання тендерної пропозиції не надав інформацію щодо залучення /незалучення субпідрядника / співвиконавця у вигляді довідки довільної форми. 1.4 Учасник ТОВ «КРЕДИТЕКСПРЕС ЮКРЕЙН ЕЛ.ЕЛ.СІ» під час подання тендерної пропозиції не підтвердив відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме документально не підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору за предметом закупівлі, що підтверджує його виконання в повному обсязі, не менше ніж очікувана вартість даної закупівлі. Учасником в складі тендерної пропозиції подані такі документи: • Довідка про виконання аналогічних договорів, в якій зазначено аналогічний договір за предметом закупівлі з ТОВ «ВЕЛЬТУМ-Запоріжжя» договір -доручення від 09.09.2020 № КЕ-В/2020 • Копію договору доручення ТОВ «ВЕЛЬТУМ-Запоріжжя» від 09.09.2020 № КЕ-В/2020. Пунктом 13.1. Розділу 13 «Дія договору та інші умови» встановлено: «Цей договір вважається укладеним і набирає чиності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін, скріплення печатками Сторін та діє протягом 1 (одного) року. У випадку, якщо жодна із Сторін не направить письмове повідомлення про розірвання договору за один місяць до строку закінчення дії договору, даий Договір автоматично пролонгується ще на один рік». • Копії Актів прийому-передачі наданих послуг: Акт прийому-передачі наданих послуг б.н. від 31.10.2020 за період з 01.10.2020 -31.10.2020 на суму 32508,45 грн, вартість послуг, що підлягає оплаті складає 14628,80 грн; Акт прийому-передачі наданих послуг б.н. від 30.11.2020 за період з 01.11.2020 -30.11.2020 на суму 49153,46 грн, вартість послуг, що підлягає оплаті складає 22119,06 грн; Акт прийому-передачі наданих послуг б.н. від 31.01.2021 за період з 01.01.2021 -21.01.2021 на суму 11615,21 грн, вартість послуг, що підлягає оплаті складає 5226,84 грн; Акт прийому-передачі наданих послуг б.н. від 31.03.2021 за період з 01.03.2021 -31.03.2021 на суму 43497,12 грн, вартість послуг, що підлягає оплаті складає 19573,70 грн; Акт прийому-передачі наданих послуг б.н. від 30.04.2021 за період з 01.04.2021 -30.04.2021 на суму 20446,06 грн, вартість послуг, що підлягає оплаті складає 9200,72 грн; Акт прийому-передачі наданих послуг б.н. від 31.05.2021 за період з 01.05.2021 -31.05.2021 на суму 14519,06 грн, вартість послуг, що підлягає оплаті складає 6533,58 грн; Акт прийому-передачі наданих послуг б.н. від 30.06.2021 за період з 01.06.2021 -30.06.2021 на суму 16398,12 грн, вартість послуг, що підлягає оплаті складає 7379,15 грн; Акт прийому-передачі наданих послуг б.н. від 31.07.2021 за період з 01.07.2021 -31.07.2021 на суму 22985,50 грн, вартість послуг, що підлягає оплаті складає 10343,51 грн; Акт прийому-передачі наданих послуг б.н. від 31.08.2021 за період з 01.08.2021 -31.08.2021 на суму 23734,73 грн, вартість послуг, що підлягає оплаті складає 10680,64 грн; Акт прийому-передачі наданих послуг б.н. від 30.09.2021 за період з 01.09.2021 -30.09.2021 на суму 13313,84 грн, вартість послуг, що підлягає оплаті складає 5991,23 грн; Акт прийому-передачі наданих послуг б.н. від 31.10.2021 за період з 01.10.2021 -31.10.2021 на суму 45027,08 грн, вартість послуг, що підлягає оплаті складає 20262,19 грн; Акт прийому-передачі наданих послуг б.н. від 31.11.2021 за період з 01.11.2021 -30.11.2021 на суму 65521,49 грн, вартість послуг, що підлягає оплаті складає 29484,67 грн; Загальна сума згідна наданих актів прийому -передачі складає 358720,12 грн, вартість послуг, що підлягає сплаті складає 161424,09 грн, а отже учасник не виконав вимогу встановлену тендерною документацією щодо підтвердження виконання аналогічного договору в повному обсязі не менше ніж очікувана вартість даної закупівлі. • Рекомендований лист Вельтум від 14.01.2021 №40 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Абзац шостий пункту 13 «Інша інформація Розділу 1 «Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)» Додатку 1 до тендерної документації. 2.2. Абзац другий пункту 13 «Інша інформація Розділу 1 «Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)» Додатку 1 до тендерної документації. 2.3. Пункт 9 «Інформація про субпідрядника / співвиконавця» Розділу 1 «Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)» Додатку 1 до тендерної документації. 2.4. Пункт 1 Розділу 2 «Документи та/або інформація, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 1 до тендерної документації а також пункт 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 1»Розділу «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження» Додатку 2 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учасник під час подання тендерної пропозиції має накласти кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника. 3.2. Довідку, з посиланням на норми відповідних нормативно-правових актів (за наявності) щодо не подання документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців. 3.3. Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку у довільній формі про незалучення субпідрядника / співвиконавця. 3.4. Учасник має надати копію документу(ів), що підтверджують виконання ангалогічного договору в повному обсязі. Виконанням договору в повному обсязі є надання актів наданих послуг та / або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) послуг та сума, яка визначені в аналогічному договорі. Виконання такого договору має бути не менше ніж очікувана вартість даної закупівлі та документ(и), що підтверджують його виконання в повному обсязі.
Створено
13.06.2025 16:22
Надати до
14.06.2025 16:22
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
600 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.06.2025 09:00
Замовник:
Комунальне унітарне підприємство "ЕкоВін"
Контактний телефон:
380677502310
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
600 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.06.2025 09:00
Замовник:
Комунальне унітарне підприємство "ЕкоВін"
Контактний телефон:
380677502310
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності