Показати схожі тендери

Закупівля Бухгалтерські та аудиторські послуги (Аудит фінансової звітності АТ "Укртрансгаз" за 2025-2026 роки) від Акціонерне товариство "Укртрансгаз".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-26-013058-a
Id Tender 8267ebf6e2e3417e98bb4d84aa08caf1
План UA-P-2024-11-20-015211-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 26.05.2025 17:09
Остання зміна 12.06.2025 14:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
7 990 438 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
79 904.38 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.05.2025 17:09 до 04.06.2025 14:00
Завершено
Період уточнень
з 26.05.2025 17:09
до 01.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.05.2025 17:09
до 01.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 05.06.2025 13:53
-
Період уточнень
з 26.05.2025 17:09 до 01.06.2025 00:00
Період оскарження
з 26.05.2025 17:09 до 01.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.06.2025 13:53
Основні параметри
Бухгалтерські та аудиторські послуги (Аудит фінансової звітності АТ "Укртрансгаз" за 2025-2026 роки)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
7 990 438 грн.
Бухгалтерські та аудиторські послуги (Аудит фінансової звітності АТ "Укртрансгаз" за 2025-2026 роки)
Назва предмета закупівлі
Бухгалтерські та аудиторські послуги (Аудит фінансової звітності АТ "Укртрансгаз" за 2025-2026 роки)
Очікувана вартість
7 990 438 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
79904,38
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
05.06.2025 13:12
Закінчення аукціону
05.06.2025 13:53
Позиція
Опис предмета закупівлі
Аудит фінансової звітності АТ "Укртрансгаз" за 2025-2026 роки (79212000-3)
Код ДК 021:2015
79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.04.2027 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані послуги проводяться Замовником поетапно на підставі отриманого від Виконавця оригіналу рахунку-фактури на оплату послуг протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дати підписання Сторонами відповідного акта здачі-приймання етапу наданих послуг (п. 3.4 Договору).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БДО"
Пропозиція:
5 791 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА"
Пропозиція:
7 990 438 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА"
Пропозиція:
2 399 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС"
Пропозиція:
2 400 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КРОУ ЕРФОЛЬГ УКРАЇНА"
Пропозиція:
2 820 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 05.06.2025 13:12
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.05.2025 17:09
Оголошення про проведення закупівлі
26.05.2025 17:09
Тендерна документація
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Янушевська Людмила Володимирівна
Електронна пошта
Телефон
0444612320
Сайт:
http://utg.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
30019801
Повна назва
Акціонерне товариство "Укртрансгаз"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Бухгалтерські та аудиторські послуги (Аудит фінансової звітності АТ "Укртрансгаз" за 2025-2026 роки)
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.06.2025 13:53 по 04.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Розгляд подовжено
Зміст
Відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі - Особливості) та керуючись частиною 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VII (із змінами) (далі – Закон) строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Так, від головного бухгалтера, надійшла службова записка щодо необхідності продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА" (код ЄДРПОУ 33833362) за предметом закупівлі «Бухгалтерські та аудиторські послуги (Аудит фінансової звітності АТ "Укртрансгаз" за 2025-2026 роки)» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2025-05-26-013058-a), яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, у зв’язку з необхідністю більш детального розгляду документів поданих вищезазначеним учасником. Продовжено строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА" (код ЄДРПОУ 33833362) за предметом закупівлі «Бухгалтерські та аудиторські послуги (Аудит фінансової звітності АТ "Укртрансгаз" за 2025-2026 роки)» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2025-05-26-013058-a) до 20 робочих днів у відповідності до вимог Особливостей та частини 10 статті 29 Закону.
Документи кваліфікації
12.06.2025 09:56
Електроний протокол про продовження строку
05.06.2025 13:54
Витяг з ЄДР
05.06.2025 13:54
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 17:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 17:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
05.06.2025 13:53
Надати до
07.06.2025 00:00
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі - Особливості) та керуючись частиною 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VII (із змінами) (далі – Закон) строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Так, від головного бухгалтера, надійшла службова записка щодо необхідності продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА" (код ЄДРПОУ 33833362) за предметом закупівлі «Бухгалтерські та аудиторські послуги (Аудит фінансової звітності АТ "Укртрансгаз" за 2025-2026 роки)» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2025-05-26-013058-a), яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, у зв’язку з необхідністю більш детального розгляду документів поданих вищезазначеним учасником. Продовжено строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА" (код ЄДРПОУ 33833362) за предметом закупівлі «Бухгалтерські та аудиторські послуги (Аудит фінансової звітності АТ "Укртрансгаз" за 2025-2026 роки)» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2025-05-26-013058-a) до 20 робочих днів у відповідності до вимог Особливостей та частини 10 статті 29 Закону.
Дата продовження строку розгляду
12.06.2025 09:56
Дата кінця розгляду
04.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1.1. У складі тендерної пропозиції на виконання вимоги підпункту 2.2.1. пункту 2.2 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації, учасником надано Довідку про наявність працівників (файл «4. Довідка про наявність працівників.pdf»). Згідно зазначеної інформації даної довідки, до складу чисельності професіоналів у галузі аудиту включаються працівники, які не працюють на посаді аудитора/експерта з аудиту/ревізора та їх еквівалентів (наприклад, молодший, старший, провідний, головний, керівник або начальник відділу аудиту), зокрема: Баришнікова Олена Миколаївна Старший менеджер фінансовий Бражко Дар’я Федорівна Старший менеджер фінансовий Варениця Наталія Валентинівна Старший консультант з податків та зборів Жела Світлана Григорівна Старший менеджер фінансовий Зінов’єва Наталія Олександрівна Аналітик з питань фінансово-економічної безпеки Карпов Леонід Миколайович Заступник генерального директора Карпова Вікторія Геннадіївна Юрист Козленко Володимир Григорович Радник генерального директора Козловська Ірина Миколаївна Молодший консультант з податків та зборів Колесникова Вікторія Костянтинівна Молодший консультант з податків та зборів Москальова Анна Олександрівна Молодший консультант з податків та зборів Потопальська Олена Вікторівна Генеральний директор Радинський Альберт Аронович Директор філії у м. Одеса Рябушкіна Олеся Володимирівна Консультант з податків та зборів Телев’як Павло Іванович Молодший консультант з податків та зборів Фролова Ірина Леонідівна Старший менеджер фінансовий Циганок Юрій Володимирович Директор з контролю якості аудиторських полуг Цимбалюк Юрій Олексійович Консультант з податків та зборів Чакун Анна Сергіївна Молодший консультант з податків та зборів Анна Павліду Старший менеджер Андрі Антоніу Помічник менеджера Джордж Капсулліс Старший менеджер Євгенія Хараламбус Менеджер Ірен Арістіду Помічник менеджера Крістіана Хараламбус Супервайзер Майкл Ентоні Аллен Менеджер Маріна Ніколау Менеджер Ніколаос Петсас Помічник менеджера Панаїота Такі Манолі Головний менеджер Параскевас Параскева Старший менеджер Стефані Теодору Менеджер Стиліані Ілія Помічник менеджера Чара Родія Менеджер 1.2. У складі тендерної пропозиції на виконання вимоги підпункту 2.2.1. пункту 2.2 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації, учасником надано Довідку про наявність працівників (файл «4. Довідка про наявність працівників.pdf»), згідно зазначеної інформації у якій, Учасником не вказано з-поміж працівників на 1 особу - Керівника проекту. 1.3. У складі тендерної пропозиції на виконання вимоги підпункту 2.2.3. пункту 2.2 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації, учасником надані скановані копії сертифікатів, що підтверджують членство працівників учасника в зазначених міжнародних організаціях (файл «АССА».pdf), щодо працівників, які не працюють на посаді аудитора/ експерта з аудиту/ ревізора та їх еквівалентів (наприклад, молодший, старший, провідний, головний, керівник або начальник відділу аудиту), що не відповідає умовам тендерної документації. 1.4. У порушення вимог підпункту 2.2.4, пункту 2.2, розділу І Додатку ІІ до тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції не надано сканована копія сертифікату аудитора Керівника проекту, наданого Аудиторською Палатою України та сканована/-і копія/-ї сертифікату/-ів, що підтверджує/-ють членство Керівника проекту в одній з таких міжнародних організацій: Асоціації Присяжних Дипломованих Бухгалтерів (АССА) та/або Американському інституті сертифікованих громадських бухгалтерів (AICPA) та/або Інституті присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ICAEW)., подання якого/-их було встановлено вимогами підпункту 2.2.4, пункту 2.2, розділу І Додатку ІІ до тендерної документації 1.5. У складі тендерної пропозиції на виконання вимоги підпункту 3.2 пункту 3 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації, учасником надано Довідку про місцезнаходження вих. №03-06/25/Т/4 від 04.06.2025р. (файл «8. Довідка про місцезнаходження.pdf») без зазначення інформації про те, що входить або не входить юридична та фактична адреса: Україна, 04210, місто Київ, Оболонська набережна, будинок 33 до фактично тимчасово окупованої території України, станом на дату подання такої довідки. 2. ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: 2.1. Згідно вимог підпункту 2.2.1. пункту 2.2 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації: «2.2.1. Сканована копія довідки учасника за формою Таблиці 2, що містить інформацію про чисельність працівників, які виконують завдання з аудиту (не менш ніж 100 професіоналів у галузі аудиту) та працюють на умовах зайнятості та/або з якими укладений трудовий договір, з підтвердженням їх практичного досвіду роботи та посади, дана довідка надається за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, скріплена печаткою Учасника (за наявності печатки). У довідці зазначити Прізвище, ім’я, по батькові працівника; посаду працівника, стаж роботи працівника в області аудиту кожного фахівця. Учасник має вказати з-поміж працівників на 1 особу - Керівника проекту. До складу чисельності професіоналів у галузі аудиту включаються працівники, які мають практичний досвід з аудиту (стаж роботи на відповідній посаді становить від 6 місяців) та працюють на посаді аудитора/експерта з аудиту/ревізора та їхні еквіваленти (наприклад, молодший, старший, провідний, головний, керівник або начальник відділу аудиту). До складу чисельності професіоналів у галузі аудиту не можуть включатися експерти аудитора у термінології МСА 620 “Використання роботи експерта аудитора”. Форма Таблиці 2, яка містить: Прізвище, ім’я, по батькові працівника (не менш як 100 працівників); Посада працівника**; Стаж роботи працівника в області аудиту. ** Учасник має вказати з-поміж працівників, що наведені в Таблиці 2, 1 особу - Керівника проекту. Примітка: У разі залучення до виконання договору про закупівлю співвиконавця та його працівників (відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) учасник підтверджує наявність договірних відносин з таким співвиконавцем шляхом надання у складі тендерної пропозиції - сканованої копії договору (за виключенням конфіденційної інформації, але в будь-якому випадку щонайменше такі сторінки договору, які містять інформацію щодо сторін договору, предмету та строку його дії (конфіденційна інформація на цих сторінках може бути заретушована), укладеного з таким співвиконавцем, із визначеним строком дії, що охоплює весь період надання послуг за договором про закупівлю або лист підтвердження, наданий іншою стороною договору на ім’я Учасника, який містить підтвердження щодо наявності такого договору, його предмету та строку дії (чинності), що охоплює весь період надання послуг за договором про закупівлю. Лист-підтвердження має бути викладеним на бланку (у разі наявності бланку) іншої сторони договору, за підписом керівника або уповноваженої посадової особи та завірений печаткою (за наявності печатки) іншої сторони договору». 2.2. Згідно вимог підпункту 2.2.1. пункту 2.2 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації: «2.2.1. Сканована копія довідки учасника за формою Таблиці 2, що містить інформацію про чисельність працівників, які виконують завдання з аудиту (не менш ніж 100 професіоналів у галузі аудиту) та працюють на умовах зайнятості та/або з якими укладений трудовий договір, з підтвердженням їх практичного досвіду роботи та посади, дана довідка надається за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, скріплена печаткою Учасника (за наявності печатки). У довідці зазначити Прізвище, ім’я, по батькові працівника; посаду працівника, стаж роботи працівника в області аудиту кожного фахівця. Учасник має вказати з-поміж працівників на 1 особу - Керівника проекту. До складу чисельності професіоналів у галузі аудиту включаються працівники, які мають практичний досвід з аудиту (стаж роботи на відповідній посаді становить від 6 місяців) та працюють на посаді аудитора/експерта з аудиту/ревізора та їхні еквіваленти (наприклад, молодший, старший, провідний, головний, керівник або начальник відділу аудиту). До складу чисельності професіоналів у галузі аудиту не можуть включатися експерти аудитора у термінології МСА 620 “Використання роботи експерта аудитора”. Форма Таблиці 2, яка містить: Прізвище, ім’я, по батькові працівника (не менш як 100 працівників); Посада працівника**; Стаж роботи працівника в області аудиту. ** Учасник має вказати з-поміж працівників, що наведені в Таблиці 2, 1 особу - Керівника проекту. Примітка: У разі залучення до виконання договору про закупівлю співвиконавця та його працівників (відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) учасник підтверджує наявність договірних відносин з таким співвиконавцем шляхом надання у складі тендерної пропозиції - сканованої копії договору (за виключенням конфіденційної інформації, але в будь-якому випадку щонайменше такі сторінки договору, які містять інформацію щодо сторін договору, предмету та строку його дії (конфіденційна інформація на цих сторінках може бути заретушована), укладеного з таким співвиконавцем, із визначеним строком дії, що охоплює весь період надання послуг за договором про закупівлю або лист підтвердження, наданий іншою стороною договору на ім’я Учасника, який містить підтвердження щодо наявності такого договору, його предмету та строку дії (чинності), що охоплює весь період надання послуг за договором про закупівлю. Лист-підтвердження має бути викладеним на бланку (у разі наявності бланку) іншої сторони договору, за підписом керівника або уповноваженої посадової особи та завірений печаткою (за наявності печатки) іншої сторони договору.» 2.3. Згідно вимог підпункту 2.2.3. пункту 2.2 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації: «2.2.3. Скановані копії сертифікатів, що підтверджують членство працівників учасника (не менш як 15 працівників зазначених в довідці, яка надається на вимогу підпункту 2.2.1. даного додатку), в одній з таких міжнародних організацій: Асоціації Присяжних Дипломованих Бухгалтерів (АССА) та/або Американському інституті сертифікованих громадських бухгалтерів (AICPA) та/або Інституті присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ICAEW). Зараховується кількість персоналу лише за документами, що підтверджують їх членство: Member of the Association, Certificate of Membership, Fellow Member of the Association.» 2.4. Згідно вимог підпункту 2.2.4. пункту 2.2 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації: «2.2.4. Сканована копія сертифікату аудитора Керівника проекту, наданого Аудиторською Палатою України та сканована/-і копія/-ї сертифікату/-ів, що підтверджує/-ють членство Керівника проекту в одній з таких міжнародних організацій: Асоціації Присяжних Дипломованих Бухгалтерів (АССА) та/або Американському інституті сертифікованих громадських бухгалтерів (AICPA) та/або Інституті присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ICAEW).» 2.5. Згідно вимог підпункту 3.2 пункту 3 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації: «3.2. Довідка (надається лише учасником-резидентом України) щодо юридичної адреси та фактичного місцезнаходження учасника (область, місто/смт/с, вул./пров./бул./, буд./кв./оф.) на території України, із зазначенням підконтрольності відповідної території державним органам влади України або фактичної тимчасової окупації відповідної території станом на дату подання такої довідки/інформації. У разі зазначення в довідці відомостей про юридичну адресу на фактично тимчасово окупованій території, учасник повинен надати документ, наданий відповідним органом виконавчої влади, що підтверджує його фактичне місцезнаходження на території України, підконтрольній державним органам України. У разі, якщо юридичною адресою та фактичним місцезнаходженням учасника є місто Київ або обласний центр України (крім тимчасово окупованих територій України), учасником у довідці можуть не вказуватися відомості про область при зазначені інформації про юридичну адресу та фактичне місцезнаходження. ПРИМІРНА ФОРМА ДОВІДКИ НАВЕДЕНА У ПРОДОВЖЕННІ І ДОДАТКУ ІІ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.» 3. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 3.1. Надати оновлену/ відкориговану інформацію/ документ/-и відповідно до вимог пункту 2.2. розділу I Додатку ІІ до тендерної документації. 3.2. Надати оновлену/ відкориговану інформацію/ документ/-и відповідно до вимог пункту 2.2. розділу I Додатку ІІ до тендерної документації. 3.3. Надати оновлену/ відкориговану інформацію/ документ/-и відповідно до вимог пункту 2.2. розділу I Додатку ІІ до тендерної документації. 3.4. Надати інформацію/ документ/-и відповідно до вимог пункту 2.2. розділу I Додатку ІІ до тендерної документації. 3.5. Надати оновлену/ відкориговану інформацію/ документ/-и відповідно до вимог підпункту 3.2. пункту 3 розділу I Додатку ІІ до тендерної документації.
Створено
12.06.2025 14:50
Надати до
13.06.2025 14:50
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
7 990 438 грн.
Період подання пропозицій
до 04.06.2025 14:00
Замовник:
Акціонерне товариство "Укртрансгаз"
Контактний телефон:
0444612320
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
7 990 438 грн.
Період подання пропозицій
до 04.06.2025 14:00
Замовник:
Акціонерне товариство "Укртрансгаз"
Контактний телефон:
0444612320
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності