Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки, заправки та відновлення картриджів, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» від ВИЩА КВАЛІФІКАЦІЙНА КОМІСІЯ СУДДІВ УКРАЇНИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-26-012462-a
Id Tender ef086619390a4e5c87229df889e5ec5e
План UA-P-2025-05-26-015340-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 26.05.2025 16:37
Остання зміна 12.06.2025 09:43
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
593 716.15 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 937.16 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.05.2025 16:37 до 04.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 26.05.2025 16:37
до 01.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.05.2025 16:37
до 01.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.06.2025 00:00
до 06.06.2025 10:59
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.06.2025 10:59
до 12.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.06.2025 10:59
до 12.06.2025 09:43
Період уточнень
з 26.05.2025 16:37 до 01.06.2025 00:00
Період оскарження
з 26.05.2025 16:37 до 01.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.06.2025 00:00 до 06.06.2025 10:59
Період кваліфікації
з 04.06.2025 00:00 до 06.06.2025 10:59
Основні параметри
Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки, заправки та відновлення картриджів, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки»
Технічне обслуговування та ремонт офісної техніки 389 послуг Заправка та відновлення картриджів 519 послуг
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
593 716.15 грн.
Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки, заправки та відновлення картриджів
Назва предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки, заправки та відновлення картриджів
Примітки
Послуги: Технічне обслуговування та ремонт офісної техніки 389 послуг, Заправка та відновлення картриджів 519 послуг надаються до 19.12.2025.
Очікувана вартість
593 716.15 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5937,16
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 389 (послуга)
Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
389
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
03110, Україна, Київська область, Київ, Солом'янський район, вул. Генерала Шаповала, 9
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Позиція : №2 519 (послуга)
Послуги з заправки та відновлення картриджів
Опис предмета закупівлі
Послуги з заправки та відновлення картриджів
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
519
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
03110, Україна, Київська область, Київ, Солом'янський район, вул. Генерала Шаповала, 9
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за надані Послуги здійснюється у національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування Замовником відповідних коштів на рахунок Виконавця на підставі Акту протягом 10 (десяти) робочих днів з дня його підписання Сторонами. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за якісно надані Послуги здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження коштів на рахунок Замовника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Проект договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТДВ "ІБФ ЛДС"
Пропозиція:
592 837.5 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.05.2025 16:37
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кулеш Ольга Олександрівна
Електронна пошта
Телефон
380501886210
Сайт:
http://www.vkksu.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
37316378
Повна назва
ВИЩА КВАЛІФІКАЦІЙНА КОМІСІЯ СУДДІВ УКРАЇНИ
Поштовий індекс
03109
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
Солом'янський район, вул. Генерала Шаповала, 9
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки, заправки та відновлення картриджів
Період вимог/скарг з 06.06.2025 10:59 по 12.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.06.2025 00:00 по 12.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Згідно проведеного розгляду тендерної пропозиції учасника ТДВ «Інженерно-будівельна фірма «ЛДС», (ЄДРПОУ 22906244), яка становить 592837,50 грн. з ПДВ, на відповідність її вимогам до тендерної документації та вимогам до предмету закупівлі, на сьогоднішній день відсутні будь-які підстави для відхилення його пропозиції.
Документи кваліфікації
06.06.2025 10:59
Довідка НАЗК
06.06.2025 10:59
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
04.06.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 16:37
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 16:37
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
04.06.2025 відбулися відкриті торги (UA-2025-05-26-012462-a) на закупівлю Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки, заправки та відновлення картриджів, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» на очікувану вартість – 593 716,15 грн. Пропозицію єдиного учасника ТДВ «ІБФ ЛДС» (ЄДРПОУ 22906244), ціна якої становить 592 837,50 грн. з ПДВ електронною системою визначено автоматично переможною. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника, на відповідність вимогам тендерної документації встановлено наступне. Розділом ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, зокрема Додаток № 6 до тендерної документації містить вичерпний перелік документів та інформації, які подає учасник, зокрема кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі. 1. На підтвердження критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Учасник надає довідку довільної форми, яка містить інформацію про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені до виконання договору щодо надання послуг, що є предметом закупівлі згідно цієї Тендерної документації. Довідка повинна містити наступну інформацію про працівника(ів): ПІБ, посаду, інформацію про спеціалізацію, стаж роботи/досвід тощо. На підтвердження інформації, Учасник надає копії документів, які свідчать про правові взаємовідносини з, усіма вказаними в довідці, працівниками. У складі пропозиції міститься Довідка № 100 від 25.04.2025 (дата довідки свідчить про те, що ця довідка готувалася не до даної закупівлі, а значно раніше і до якоїсь іншої закупівлі), у якій перелічені п’ять працівників відповідної кваліфікації, наявні у учасника та які будуть залучені до надання послуг. Однак, прізвище працівника Левіцький Д.М., зазначеного у довідці як менеджера з продажу - містить розбіжності із інформацією в копії трудової книжки. Також у довідці вказано два сервісних інженера: Головко Андрій Васильович та Головін Ігор Миколайович. 2. Крім того, однією із вимог тендерної документації була вимога щодо подання учасником Листа від офіційного представника (представництва) Canon на території України із підтвердженням ПІБ кожного сервісного інженера, який підтверджує право на сервісне обслуговування зазначеного обладнання та має відповідну кваліфікацію. Учасник подав даний лист від офіційного представника (представництва) Canon на території України від 02.06.2025 №2062025/5, однак, у цьому листі вказано два сервісних інженера: Головко Андрій Васильович та Ратушняк Сергій Євдокимович. Порівнявши інформацію, викладену в наданих листі та довідці можна зробити висновок про її розбіжність щодо прізвищ сервісних інженерів, які безпосередньо будуть надавати послуги та обслуговувати техніку замовника. Враховуючи викладене, учаснику має бути надано можливість усунути невідповідності згідно пункту 43 Особливостей. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
05.06.2025 09:25
Надати до
06.06.2025 09:25
Договір
UA-2025-05-26-012462-a-a1
Підписаний і діє
Номер
58
592 837.5 грн.
494 031.25 грн.
З ПДВ
Підписано
12.06.2025
Строк дії договору з
12.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
389 (послуга)
Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки
Номенклатура
Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки
Кількість
389
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 19 грудня 2025 р.
Номенклатура
519 (послуга)
Послуги з заправки та відновлення картриджів
Номенклатура
Послуги з заправки та відновлення картриджів
Кількість
519
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 19 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВИЩА КВАЛІФІКАЦІЙНА КОМІСІЯ СУДДІВ УКРАЇНИ
Повна назва
ВИЩА КВАЛІФІКАЦІЙНА КОМІСІЯ СУДДІВ УКРАЇНИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37316378

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТДВ "ІБФ ЛДС"
Повна назва
ТДВ "ІБФ ЛДС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22906244

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.06.2025 09:43
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
593 716.15 грн.
Період подання пропозицій
до 04.06.2025 00:00
Замовник:
ВИЩА КВАЛІФІКАЦІЙНА КОМІСІЯ СУДДІВ УКРАЇНИ
Контактний телефон:
380501886210
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
593 716.15 грн.
Період подання пропозицій
до 04.06.2025 00:00
Замовник:
ВИЩА КВАЛІФІКАЦІЙНА КОМІСІЯ СУДДІВ УКРАЇНИ
Контактний телефон:
380501886210
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності