Зміст
04.06.2025 відбулися відкриті торги (UA-2025-05-26-012462-a) на закупівлю Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки, заправки та відновлення картриджів, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» на очікувану вартість – 593 716,15 грн. Пропозицію єдиного учасника ТДВ «ІБФ ЛДС» (ЄДРПОУ 22906244), ціна якої становить 592 837,50 грн. з ПДВ електронною системою визначено автоматично переможною. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника, на відповідність вимогам тендерної документації встановлено наступне. Розділом ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, зокрема Додаток № 6 до тендерної документації містить вичерпний перелік документів та інформації, які подає учасник, зокрема кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі. 1. На підтвердження критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Учасник надає довідку довільної форми, яка містить інформацію про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені до виконання договору щодо надання послуг, що є предметом закупівлі згідно цієї Тендерної документації. Довідка повинна містити наступну інформацію про працівника(ів): ПІБ, посаду, інформацію про спеціалізацію, стаж роботи/досвід тощо. На підтвердження інформації, Учасник надає копії документів, які свідчать про правові взаємовідносини з, усіма вказаними в довідці, працівниками. У складі пропозиції міститься Довідка № 100 від 25.04.2025 (дата довідки свідчить про те, що ця довідка готувалася не до даної закупівлі, а значно раніше і до якоїсь іншої закупівлі), у якій перелічені п’ять працівників відповідної кваліфікації, наявні у учасника та які будуть залучені до надання послуг. Однак, прізвище працівника Левіцький Д.М., зазначеного у довідці як менеджера з продажу - містить розбіжності із інформацією в копії трудової книжки. Також у довідці вказано два сервісних інженера: Головко Андрій Васильович та Головін Ігор Миколайович. 2. Крім того, однією із вимог тендерної документації була вимога щодо подання учасником Листа від офіційного представника (представництва) Canon на території України із підтвердженням ПІБ кожного сервісного інженера, який підтверджує право на сервісне обслуговування зазначеного обладнання та має відповідну кваліфікацію. Учасник подав даний лист від офіційного представника (представництва) Canon на території України від 02.06.2025 №2062025/5, однак, у цьому листі вказано два сервісних інженера: Головко Андрій Васильович та Ратушняк Сергій Євдокимович. Порівнявши інформацію, викладену в наданих листі та довідці можна зробити висновок про її розбіжність щодо прізвищ сервісних інженерів, які безпосередньо будуть надавати послуги та обслуговувати техніку замовника. Враховуючи викладене, учаснику має бути надано можливість усунути невідповідності згідно пункту 43 Особливостей. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.