Показати схожі тендери

Закупівля Офісне устаткування та приладдя різне від Одеська філія ДП "АМПУ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-26-012069-a
Id Tender 2be5d95834f64051aaad9976d59983e2
План UA-P-2025-05-06-014657-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 26.05.2025 16:21
Остання зміна 13.06.2025 15:01
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
45 185.58 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
451.86 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.05.2025 16:21 до 05.06.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 26.05.2025 16:21
до 02.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.05.2025 16:21
до 02.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 06.06.2025 14:00
-
Залишилось 3 днів 23 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.06.2025 12:42
до 19.06.2025 00:00
Період уточнень
з 26.05.2025 16:21 до 02.06.2025 00:00
Період оскарження
з 26.05.2025 16:21 до 02.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.06.2025 14:00
Основні параметри
Офісне устаткування та приладдя різне
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5;частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 3 до тендерної документації.Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника, за результатами проведеного моніторингу ринку та оптимального співвідношення ціни та якості. Замовник здійснює закупівлю товару, оскільки є наявна потреба у визначеному товарі для безперебійного виробничого процесу замовника (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»).Мова тендерних пропозицій - українська
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
45 185.58 грн.
Офісне устаткування та приладдя різне (Офісне устаткування та приладдя різне за кодом ДК 021:2015 - 30190000-7)
Назва предмета закупівлі
Офісне устаткування та приладдя різне (Офісне устаткування та приладдя різне за кодом ДК 021:2015 - 30190000-7)
Очікувана вартість
45 185.58 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
451,86
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
06.06.2025 13:25
Закінчення аукціону
06.06.2025 14:00
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 39 (Одиниця)
Кругла печатка Trodat 4642 (або еквівалент)*
Опис предмета закупівлі
Кругла печатка Trodat 4642 (або еквівалент)*
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
39
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 8 (Одиниця)
Штамп прямокутний Trodat 4927 (або еквівалент)*
Опис предмета закупівлі
Штамп прямокутний Trodat 4927 (або еквівалент)*
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
8
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 1 (Одиниця)
Штамп прямокутний Trodat 4928 (або еквівалент)*
Опис предмета закупівлі
Штамп прямокутний Trodat 4928 (або еквівалент)*
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 5 (Одиниця)
Кругла печатка Trodat 4638 (або еквівалент)*
Опис предмета закупівлі
Кругла печатка Trodat 4638 (або еквівалент)*
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
5
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 1 (Одиниця)
Штамп прямокутний Trodat 4911 (або еквівалент)*
Опис предмета закупівлі
Штамп прямокутний Trodat 4911 (або еквівалент)*
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Покупець здійснює оплату за фактично поставлений Товар шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця у розмірі 100% (сто відсотків) від вартості фактично поставленого Товару, після підписання видаткової накладної, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня отримання Покупцем належним чином оформленого оригіналу рахунку Постачальника та належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством (у разі якщо Постачальник є платником ПДВ).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Гудков Олексій Михайлович
Пропозиція:
20 500 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Штемпельно-граверна майстерня "Лазер Лайн"
Пропозиція:
34 440 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ІЩЕНКО ВАДИМ ЛЕОНІДОВИЧ
Пропозиція:
30 254 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТехноЮг"
Пропозиція:
30 256 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.06.2025 13:25
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.05.2025 16:21
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
26.05.2025 16:21
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Монаку Валерія Валеріївна
Електронна пошта
Телефон
380487102023
Замовник
ЄДРПОУ
38728457
Повна назва
Одеська філія ДП "АМПУ"
Поштовий індекс
65026
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
Митна пл. 1
Кваліфікація
Лот № 1 Офісне устаткування та приладдя різне (Офісне устаткування та приладдя різне за кодом ДК 021:2015 - 30190000-7)
Період вимог/скарг з 13.06.2025 12:42 по 19.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.06.2025 14:00 по 14.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
На виконання вимог п. 2.4. р. 2 Додатка 1 до ТД Учасником надано документ: Технічні вимоги. Офісне устаткування та приладдя різне (Офісне устаткування та приладдя різне за кодом ДК 021:2015 - 30190000-7) (далі- Технічні вимоги). Відповідно до інформації наведеної виробником товару на сайті, під торговою маркою Twins – www.stamp-capital.com.uа , встановлені наступні розбіжності в інформації, яка зазначена Учасником, а саме: по пунктах 1-14, 16-17,20, 22-26, 28-34, 36-37,39, 41-42, 44-45, 51,53, де Замовником вимагається кругла печатка (еквівалент Trodat 4642) із діаметром оснастки 42 мм та по пунктах 46-50 кругла печатка (еквівалент Trodat 4638) із діаметром оснастки - 38 мм Учасником у характеристиках запропонованого еквіваленту товару – «Twins R40» повторені вимоги замовника щодо діаметру оснастки – 42 мм та 38 мм. Тобто інформація Учасника щодо характеристик одного і того самого еквіваленту товару різниться між собою; по пунктах 15,18,21,35, 40, 43,52, де Замовником вимагається штамп прямокутний із розміром поля 60х40 мм (еквівалент Trodat 4927) та по пункту 27 із розміром поля 60х33 мм (еквівалент Trodat 4928). Так, Учасником запропоновано еквівалент «Twins 60х40» та у характеристиках товару відповідно повторені вимоги Замовника: у першому випадку – «розмір поля – 60х40мм», в другому – «розмір поля – 60х33мм». Тобто, інформація Учасника щодо характеристик одного і того самого еквіваленту товару різниться між собою. Крім того, відповідно до даних встановлених на сацйті виробника, найменування товару Twins 60х40 – зазначено розмір його кліше 60х40мм. Отже, Учасник не виконав вимоги Замовника відповідно до п. 2.4. р. 2 Додатка 1 тендерної документації. Таким чином, тендерна пропозиція учасника закупівлі не відповідає вимогам Замовника та підлягає відхиленню. Підстава: абз.2 пп.2 п. 44 Особливостей (не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей).
Документи кваліфікації
13.06.2025 12:42
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
06.06.2025 14:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 16:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 16:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
06.06.2025 14:00
Надати до
10.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.06.2025 12:42 по 21.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.06.2025 12:42
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
45 185.58 грн.
Період подання пропозицій
до 05.06.2025 10:00
Замовник:
Одеська філія ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487102023
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
45 185.58 грн.
Період подання пропозицій
до 05.06.2025 10:00
Замовник:
Одеська філія ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487102023
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності