Показати схожі тендери

Закупівля Послуги зі здійснення вихідних дзвінків з метою дослідження клієнтського досвіду від АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-26-012050-a
Id Tender 78f4cb32f3724b12b0516564da0e3b83
План UA-P-2025-05-26-012558-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 26.05.2025 16:21
Остання зміна 13.06.2025 18:57
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 495 750.4 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
12 478.75 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.05.2025 16:20 до 03.06.2025 23:00
Завершено
Період уточнень
з 26.05.2025 16:20
до 31.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.05.2025 16:20
до 31.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.06.2025 23:00
до 09.06.2025 14:57
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.06.2025 14:57
до 15.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 09.06.2025 14:57
-
Період уточнень
з 26.05.2025 16:20 до 31.05.2025 00:00
Період оскарження
з 26.05.2025 16:20 до 31.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.06.2025 23:00 до 09.06.2025 14:57
Період кваліфікації
з 03.06.2025 23:00 до 09.06.2025 14:57
Основні параметри
Послуги зі здійснення вихідних дзвінків з метою дослідження клієнтського досвіду
Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ та/або інформація на іншій мові ніж українська, учасник надає їх переклад на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Терміни надання послуг в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо термінів надання послуг визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Замовник вимагає забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 3,5% від ціни договору.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 495 750.4 грн.
Послуги зі здійснення вихідних дзвінків з метою дослідження клієнтського досвіду
Назва предмета закупівлі
Послуги зі здійснення вихідних дзвінків з метою дослідження клієнтського досвіду
Очікувана вартість
2 495 750.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
12478,75
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги зі здійснення вихідних дзвінків з метою дослідження клієнтського досвіду
Код ДК 021:2015
79512000-6 - Кол-центри
Кількість
14 544 000
Одиниця виміру
секунда
Адреса постачання
Україна, Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації: Місце надання Послуг: територія України, окрім тимчасово окупованої території та населених пунктів, на території яких органи державної влади України тимчасово не здійснюють свої повноваження.
Дата постачання по
30.06.2028 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації: Замовник оплачує надані Послуги на підставі підписаного Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг впродовж 20 (двадцяти) робочих днів з дати його підписання, але не раніше дати реєстрації Виконавцем податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Звітний період надання Послуг: календарний місяць, протягом якого здійснюються телефонні дзвінки, за підсумками якого Виконавець складає та до 20 числа наступного місяця надає Замовнику Результати телефонного опитування (далі - Звітний період). Періодом надання Послуг є період, тривалістю з початку Звітного періоду до дати отримання Замовником Результатів телефонного опитування за Звітний період згідно з п. 5.5 Договору. Результати телефонного опитування передаються Замовнику за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик, 22.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КВАДРА АСІСТАНС"
Пропозиція:
2 356 128 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анисимова Олена Василівна
Електронна пошта
Телефон
380674564592
Сайт:
http://ukrposhta.ua
Замовник
ЄДРПОУ
21560045
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Хрещатик, 22
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги зі здійснення вихідних дзвінків з метою дослідження клієнтського досвіду
Період вимог/скарг з 09.06.2025 14:57 по 15.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.06.2025 23:00 по 11.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію ТОВ "КВАДРА АСІСТАНС". Розглянута пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації, повністю відповідає вимогам тендерної документації, у тому числі в частині документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, про що свідчить зміст висновку підрозділу ініціатора, наданого у вигляді службової записки № 1.27.001.004.-13413-25 від 09.06.2025 р. за підписом начальника забезпечення інформаційних технологій Наталії Акуленко, відсутні підстави для відмови в участі учаснику та відхилення його тендерної пропозиції. На підставі викладеного, вирішено визнати ТОВ "КВАДРА АСІСТАНС" переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір. 2. Відповідно до ст. 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Законом з урахуванням Особливостей, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі. Враховуючи вищенаведене, вирішено оприлюднити, у встановленому цим же Законом порядку, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (протокольне рішення). РІШЕННЯ: 1. Визнати ТОВ "КВАДРА АСІСТАНС" переможцем процедури закупівлі Послуги зі здійснення вихідних дзвінків з метою дослідження клієнтського досвіду код ДК 021:2015 - 79510000-2 Послуги з приймання телефонних дзвінків ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-26-012050-a та прийняти рішення про намір укласти договір. 2. Оприлюднити, у встановленому Законом з урахуванням Особливостей порядку, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (протокольне рішення). Уповноважена особа КЕП Олена АНИСИМОВА
Документи кваліфікації
10.06.2025 12:19
Довідка НАЗК
09.06.2025 14:57
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
03.06.2025 23:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 16:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 16:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВ "КВАДРА АСІСТАНС" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору («1.1.pdf.p7s») та позитивні лист-відгук («Рекомендаційний лист 1.pdf.p7s»). У наданій довідці по договору від АТ «Укртелеком» зазначено предмет аналогічного договору – послуги обдзвону аутсорсинговим Call-Center абонентів Замовника з метою опитування. Тендерною документацією передбачено, що під аналогічними за предметом закупівлі договорами слід розуміти виконані/частково виконані 2 (два) договори за умовами яких учасником надавались послуги зі здійснення вихідних дзвінків з метою опитування у 2023 або у 2024 або у 2025 році, з кількістю вихідних дзвінків не менше 20 000 на місяць. Тому, замовником встановлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Підпункт 1.1.1. додатку 2 тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник має завантажити оновлені та\або нові документи: Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання 2-х (двох) аналогічних** за предметом закупівлі договорів )із зазначенням: - найменування контрагента; - предмету договору; - номеру та дати укладення договору; - інформації про обсяг здійснених вихідних дзвінків на місяць (обсяг за одним договором не повинен бути менше ніж 20 000 дзвінків на місяць); - інформації про середню тривалість розмови у секундах; - стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір); - контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон). **Під аналогічними за предметом закупівлі договорами слід розуміти виконані/частково виконані 2 (два) договори за умовами яких учасником надавались послуги зі здійснення вихідних дзвінків з метою опитування у 2023 або у 2024 або у 2025 році, з кількістю вихідних дзвінків не менше 20 000 на місяць. У якості аналогічних за обсягом договорів може бути прийняті договори з меншою кількістю дзвінків у місяць, якщо обсяг відповідає наступному розрахунку: кількість дзвінків у місяць ?(помножена) на середню тривалість розмови у секундах / (поділена) на 60 секунд >= (більше або дорівнює) 20 000 дзвінків; Мінімум один позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із значенням номеру та дати укладення такого договору за підписом уповноваженої особи контрагента (надається щодо договору зазначеного у довідці відповідно до п. 1.1 Додатку 2 тендерної документації). Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
06.06.2025 11:58
Надати до
07.06.2025 11:58
Договір
UA-2025-05-26-012050-a-a1
Очікує підписання
2 356 128 грн.
2 356 128 грн.
З ПДВ
Номенклатура
14 544 000 (секунда)
Послуги зі здійснення вихідних дзвінків з метою дослідження клієнтського досвіду
Номенклатура
Послуги зі здійснення вихідних дзвінків з метою дослідження клієнтського досвіду
Кількість
14 544 000
Одиниця виміру
секунда
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 30 червня 2028 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21560045

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "КВАДРА АСІСТАНС"
Повна назва
ТОВ "КВАДРА АСІСТАНС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40527357

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 495 750.4 грн.
Період подання пропозицій
до 03.06.2025 23:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Контактний телефон:
380674564592
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 495 750.4 грн.
Період подання пропозицій
до 03.06.2025 23:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Контактний телефон:
380674564592
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності