Показати схожі тендери

Закупівля Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Функціональне ліжко (НК 024:2023 - 34870 Електричне лікарняне ліжко)) від Комунальне некомерційне підприємство Вараської міської ради "Вараська багатопрофільна лікарня".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-26-010466-a
Id Tender 6602792631d741e288c8564ce6fd40bc
План UA-P-2025-05-26-013325-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 26.05.2025 15:31
Остання зміна 02.08.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
657 548 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 287.74 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.05.2025 15:30 до 03.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 26.05.2025 15:30
до 31.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.05.2025 15:30
до 31.05.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 03.06.2025 14:29
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.06.2025 14:52
до 12.06.2025 00:00
Період уточнень
з 26.05.2025 15:30 до 31.05.2025 00:00
Період оскарження
з 26.05.2025 15:30 до 31.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.06.2025 14:29
Основні параметри
Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Функціональне ліжко (НК 024:2023 - 34870 Електричне лікарняне ліжко))
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
657 548 грн.
Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Функціональне ліжко (НК 024:2023 - 34870 Електричне лікарняне ліжко))
Назва предмета закупівлі
Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Функціональне ліжко (НК 024:2023 - 34870 Електричне лікарняне ліжко))
Очікувана вартість
657 548 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3287,74
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
03.06.2025 14:06
Закінчення аукціону
03.06.2025 14:29
Позиція
Опис предмета закупівлі
Функціональне ліжко
Код ДК 021:2015
33192100-3 - Медичні функціональні ліжка
Код НК 024:2023
34870 Електричне лікарняне ліжко
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
34403, Україна, Рівненська область, Вараш, вул. Енергетиків, будинок 23
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ЯРОМИР-МЕДИЦИН
Пропозиція:
549 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "РЕАНІМЕД"
Пропозиція:
548 999 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 03.06.2025 14:06
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.05.2025 15:31
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Скасування
02.08.2025 00:00
Після оголошення процедури відкритих торгів (з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт та послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178» Замовником встановлена відсутність подальшої потреби у закупівлі товарів (робіт, послуг), а саме: потреба була задоволена надходженням гуманітарної допомоги, яка включала в себе функціональні ліжка. На підставі викладеного, керуючись підпунктом 1 пункту 50 Особливостей, “Замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг ”
22.07.2025 15:23
-
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Місюра Алла Михайлівна
Електронна пошта
Телефон
380363624265
Замовник
ЄДРПОУ
33992414
Назва (англійською мовою)
Komunalne nekomerciine pidpriyemstvo Varaskoyi miskoyi radi "Varaska bagatoprofilna likarnya"
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство Вараської міської ради "Вараська багатопрофільна лікарня"
Повна назва (англійською мовою)
Komunalne nekomerciine pidpriyemstvo Varaskoyi miskoyi radi "Varaska bagatoprofilna likarnya"
Поштовий індекс
34403
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
Вараш
Адреса
вул. Енергетиків, будинок 23
Кваліфікація
Лот № 1 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Функціональне ліжко (НК 024:2023 - 34870 Електричне лікарняне ліжко))
Період вимог/скарг з 05.06.2025 14:52 по 11.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.06.2025 14:29 по 11.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Документи кваліфікації
05.06.2025 14:49
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
03.06.2025 14:29
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 06.06.2025 09:30 по 12.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.06.2025 14:52 по 13.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.06.2025 09:31
Довідка НАЗК
06.06.2025 09:30
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
05.06.2025 14:53
Витяг з ЄДР
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.07.2025 09:44 по 25.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.07.2025 09:44
Витяг з ЄДР
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-07-000033
Дата створення проекту
07.07.2025 14:28
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
07.07.2025 16:58
Дата публікації висновку про результати
23.07.2025 17:56
Дата завершення усунення порушень
29.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
29.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 117-57-11
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 07.07.2025 № 65-з Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 07.07.2025 № 65-з. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2025-05-26-010466-a 26.05.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків; Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
07.07.2025 00:00
Документи рішення
07.07.2025 16:58
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 23 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального некомерційного підприємства Вараської міської ради «Вараська багатопрофільна лікарня» (далі – Замовник) UA-P-2025-05-26-013325-a на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію з додатками до неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників торгів ТОВ «Реанімед» та ТОВ «Яромир –Медицин»; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 06.06.2025 №147 та від 22.07.2025 №175; рішення Органу оскарження – Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 19.06.2025 № №9827-р/пк-пз (опубліковане 24.06.2025); пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 11.07.2025 та 22.07.2025. Моніторинг щодо тих питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органу оскарження, не здійснювався. Рішення Органу оскарження Замовником виконано 17 липня 2025 року (скасовано рішення про визначення переможця торгів ТОВ «Яромир –Медицин»). Слід зазначити, що під час проведення моніторингу Замовником прийнято рішення про відміну торгів у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі (протокол від 22.07.2025 №175).
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
23.07.2025 00:00
Дата публікації
23.07.2025 17:56
Документи висновку
23.07.2025 17:56
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Функціональне ліжко (НК 024:2023 - 34870 Електричне лікарняне ліжко)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-26-010466-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. 1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). 2. Згідно пункту 47 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Також, дана вимога передбачена в Додатку 4 до Тендерної документації Замовника. Повідомлення про намір укласти договір розміщене в електронній системі закупівель 06.06.2025. Учасник-переможець ТОВ «ЯРОМИР-МЕДИЦИН» не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених відповідно підпунктами 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, тобто в термін що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, переможець процедури закупівлі, зокрема, не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих Особливостей. Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію, чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВ «ЯРОМИР-МЕДИЦИН» відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
08.07.2025 11:30
Орган перевірки
12.07.2025 00:00
Документи повідомлення
08.07.2025 11:31
-
Відповідь
Пояснення
На Ваш запит, щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Функціональне ліжко (НК 024:2023 - 34870 Електричне лікарняне ліжко)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-26-010466-a) надаю наступну інформацію: 1) На етапі організації закупівлі з метою здійснення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначення розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі - технічні та якісні характеристики визначаються лікарями та фахівцями, відповідно до потреб установи необхідних для забезпечення надання якісних послуг населенню, які безпосередньо рапортують Замовнику, щодо потреби у придбанні того чи іншого товару. В свою чергу, фахівці планово-економічного відділу розраховують розмір бюджетного призначення та обґрунтовують його. Розмір витрат визначено на основі затверджених замовником документів, а саме: фінансового плану на 2025 рік, плану використання бюджетних коштів на 2025 рік, довідки «Розрахунок видатків на 2025 рік». Очікувана вартість по даній закупівлі сформована на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі та затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, використано розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі на підставі комерційних пропозицій наданих потенційними продавцями, а також проведено аналіз загальнодоступної цінової інформації з мережі Інтернет. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі опубліковано на сторінці власного веб-сайту https://varash-knp.lic.org.ua/ 2) Повідомлення про намір укласти договір розміщене в електронній системі закупівель 06.06.2025. Учасник-переможець ТОВ «ЯРОМИР-МЕДИЦИН» мав надати у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених відповідно підпунктами 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, тобто в термін що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю до 10.06.2025 року включно. Отже, Замовник мав відхилити тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВ «ЯРОМИР-МЕДИЦИН» відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей 11.06.2025 року на підставі протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою. До АМКУ 10.06.2025 року подано скаргу на неправомірне відхилення ТОВ "Реанімед" (рішення № 9351-р/пк-пз від 12.06.2025 року). Так як скаргу було прийнято до розгляду, закупівлю за номером ID: UA-2025-05-26-010466-a було заблоковано. Скаргу було задоволено (рішення № 9827-р/пк-пз від 19.06.2025 року), зобов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Реанімед» та рішення про визнання ТОВ «ЯРОМИР-МЕДИЦИН» переможцем. Замовник протягом 30 к.д. повинен виконати рішення або оскаржити таке рішення в суді. Дане рішення буде виконано в строк що не перевищує 30 к.д з дня винесення рішення. На підтвердження надаю відповідні документи: 1. Аналітичну записку про визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. 2. Комерційні пропозиції. 3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 4. Рішення № 9351-р/пк-пз від 12.06.2025 року. 5. Рішення № 9827-р/пк-пз від 19.06.2025 року.
Рішеня
11.07.2025 09:52
Замовник
Відповідь
Інформація
Надаю додаткову інформацію. Замовник виконав рішення АМКУ № 9827-р/пк-пз від 19.06.2025 року, про що було складено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.07.2025 року № 172. Вирішено скасувати Рішення Замовника від 06.06.2025 року № 147 та рішення від 05.06.2025 року № 146 та продовжити розгляд тендерних пропозицій учасників закупівлі. На підтвердження надаю відповідні документи: 1. Протокол № 172.
Рішеня
17.07.2025 10:09
Замовник
Документи повідомлення
-
17.07.2025 10:11
-
Відповідь
Інформація
Надаю додаткову інформацію. Замовник відмінив відкриті торги (з урахуванням Особливостей) по предмету закупівлі відповідно коду ДК 021:2015: 33192100-3 «Медичні функціональні ліжка» (Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Функціональне ліжко (НК 024:2023 - 34870 Електричне лікарняне ліжко)) (UA-2025-05-26-010466-а) внаслідок відсутності подальшої потреби у закупівлях товарів робіт чи послуг. На підтвердження надаю відповідні документи: 1. Протокол № 175
Рішеня
22.07.2025 15:35
Замовник
Документи повідомлення
-
22.07.2025 15:35
-
Торги відмінено
Очікувана вартість
657 548 грн.
Період подання пропозицій
до 03.06.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Вараської міської ради "Вараська багатопрофільна лікарня"
Контактний телефон:
380363624265
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
657 548 грн.
Період подання пропозицій
до 03.06.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Вараської міської ради "Вараська багатопрофільна лікарня"
Контактний телефон:
380363624265
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності