Показати схожі тендери

Закупівля Дрова паливні ДК 021:2015-03410000-7 «ДЕРЕВИНА(відповідний код ДК 021:2015 – 03413000-8 «Паливна деревина») від УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ НАДВІРНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-26-010244-a
Id Tender e0b642402c4647c19eb518f32896b3a0
План UA-P-2025-05-26-011477-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 26.05.2025 15:23
Остання зміна 19.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
534 510 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 345.1 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.05.2025 15:23 до 03.06.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 26.05.2025 15:23
до 31.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.05.2025 15:23
до 31.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.06.2025 08:00
до 13.06.2025 15:47
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.06.2025 16:16
до 19.06.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 13.06.2025 15:47
-
Період уточнень
з 26.05.2025 15:23 до 31.05.2025 00:00
Період оскарження
з 26.05.2025 15:23 до 31.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.06.2025 08:00 до 13.06.2025 15:47
Період кваліфікації
з 03.06.2025 08:00 до 13.06.2025 15:47
Основні параметри
Дрова паливні ДК 021:2015-03410000-7 «ДЕРЕВИНА(відповідний код ДК 021:2015 – 03413000-8 «Паливна деревина»)
Закупівля товару здійснюється для забезпечення потреби закладів освіти на опалювальний період 2025-2026 років
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
534 510 грн.
Дрова паливні ДК 021:2015-03410000-7 «ДЕРЕВИНА (відповідний код ДК 021:2015 – 03413000-8 «Паливна деревина»)
Назва предмета закупівлі
Дрова паливні ДК 021:2015-03410000-7 «ДЕРЕВИНА (відповідний код ДК 021:2015 – 03413000-8 «Паливна деревина»)
Очікувана вартість
534 510 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5345,1
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 170 (метри кубічні)
Дрова твердолистяні (дров’яна деревина для непромислового використання група 1)
Опис предмета закупівлі
Дрова твердолистяні (дров’яна деревина для непромислового використання група 1)
Код ДК 021:2015
03413000-8 - Паливна деревина
Кількість
170
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
78400, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, заклади загальної середньої освіти управління освіти (Краснянський ліцей, Верхньомайданська гімназія, Стримбівська гімназія, Мирненська початкова школа, Надвірнянський МНВК))
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №2 60 (метри кубічні)
Дрова хвойні, м'яколистяні (дров’яна деревина для непромислового використання група 3)
Опис предмета закупівлі
Дрова хвойні, м'яколистяні (дров’яна деревина для непромислового використання група 3)
Код ДК 021:2015
03413000-8 - Паливна деревина
Кількість
60
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
78400, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, заклади загальної середньої освіти управління освіти (Краснянський ліцей, Верхньомайданська гімназія)
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата товару проводиться Замовником у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів після отримання Товару на підставі видаткової накладної, підписаної Сторонами.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРІХОВСЬКИЙ ЄВГЕН ПЕТРОВИЧ
Пропозиція:
503 240 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.05.2025 15:23
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Іванівна Гладиш
Електронна пошта
Телефон
380971553150
Замовник
ЄДРПОУ
43966794
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ НАДВІРНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
78400
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Надвірна
Адреса
78400, Івано-Франківська обл., Надвірнянський р-н, місто Надвірна, вул.Грушевського, будинок 18
Кваліфікація
Лот № 1 Дрова паливні ДК 021:2015-03410000-7 «ДЕРЕВИНА (відповідний код ДК 021:2015 – 03413000-8 «Паливна деревина»)
Період вимог/скарг з 06.06.2025 16:16 по 12.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.06.2025 08:00 по 11.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Визначити Учасника, ФІЗИЧНУ ОСОБУ-ПІДПРИЄМЕЦЯ ОРІХОВСЬКОГО ЄВГЕНА ПЕТРОВИЧА переможцем Закупівлі. 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем Закупівлі, а саме Учасником. 3. Оприлюднити рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем Закупівлі, а саме Учасником, в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
06.06.2025 16:16
Довідка НАЗК
06.06.2025 16:16
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
03.06.2025 09:08
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 15:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 15:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: В пп. 1 Додатку 1 тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» передбачено надання: 1.1. довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного договору за предметом закупівлі договору (не менше одного договору) за 2024 рік. Аналогічний договір – договір за яким зобов’язання Учасника, як сторони договору, полягало в поставці аналогічних предметів закупівлі товарів. 1.2. не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, (з усіма додатками, зазначеними в договорі, які є невід’ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких) 1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання договору, зазначеного (зазначених) в наданій Учасником довідці, а саме видаткові накладні або акти приймання-передачі і лист-відгук. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано аналогічний договір за 2023 рік та документи на підтвердження виконання договору, що не відповідає вимогам Замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями 1.1. довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного договору за предметом закупівлі договору (не менше одного договору) за 2024 рік. Аналогічний договір – договір за яким зобов’язання Учасника, як сторони договору, полягало в поставці аналогічних предметів закупівлі товарів. 1.2. не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, (з усіма додатками, зазначеними в договорі, які є невід’ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких) 1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання договору, зазначеного (зазначених) в наданій Учасником довідці, а саме видаткові накладні або акти приймання-передачі і лист-відгук. В пп. 4.1 Додатку 1 тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» г) Повноваження фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців підтверджуються копією паспорта (заповнені сторінки)/ ID-картки, ІПН. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано жодних із цих документів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями копію паспорта (заповнені сторінки)/ ID-картки, ІПН. В пп. 5 Додатку 1 тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» передбачено, що з метою підтвердження легального походження товару, що пропонується для постачання Замовнику учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: лісорубний квиток, який є дозволом на спеціальне використання лісових ресурсів (для лісових господарств), чинний сертифікат FSC. Якщо співпраця з лісовим господарством відбувається на підставі договору, то в складі тендерної пропозиції надати копію такого договору, копію лісорубного квитка відповідного лісового господарства, з яким укладено договір та копію чинного сертифікату FSC лісового господарства. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано договір співпраці з лісовим господарством, однак немає підпису «Продавця». У такому разі можна вважати, що сам факт надання договору вже є підтвердженням характеристик, але за відсутності підпису він не має юридичної сили, тому Замовник надає 24 години на виправлення недоліків. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями договір співпраці з лісовим господарством, підписаного обома сторонами.
Створено
05.06.2025 16:08
Надати до
06.06.2025 16:08
Період вимог/скарг з 13.06.2025 15:47 по 19.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.06.2025 15:46 по 21.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Зміст
1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника-переможця. 2. Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника-переможця в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
13.06.2025 15:47
Повідомлення про рішення
13.06.2025 15:46
Витяг з ЄДР
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 15:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 15:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Торги не відбулися
Очікувана вартість
534 510 грн.
Період подання пропозицій
до 03.06.2025 08:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ НАДВІРНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380971553150
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
534 510 грн.
Період подання пропозицій
до 03.06.2025 08:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ НАДВІРНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380971553150
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності