Показати схожі тендери

Закупівля Закупівля послуги з розгортання, облаштування, технічного забезпечення місця проведення знімального процесу для проєкту з робочою назвою «Гонка мрії» від Державне підприємство "Мультимедійна платформа іномовлення України".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-26-009363-a
Id Tender 18a20f23dba54112a79852075559a01b
План UA-P-2025-05-26-011959-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 26.05.2025 14:59
Остання зміна 13.06.2025 12:38
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
819 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
8 190 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.05.2025 14:58 до 03.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 26.05.2025 14:58
до 31.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.05.2025 14:58
до 31.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.06.2025 00:00
до 10.06.2025 19:48
Залишилось 18 год. 20 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.06.2025 19:48
до 16.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 10.06.2025 19:48
-
Період уточнень
з 26.05.2025 14:58 до 31.05.2025 00:00
Період оскарження
з 26.05.2025 14:58 до 31.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.06.2025 00:00 до 10.06.2025 19:48
Період кваліфікації
з 03.06.2025 00:00 до 10.06.2025 19:48
Основні параметри
Закупівля послуги з розгортання, облаштування, технічного забезпечення місця проведення знімального процесу для проєкту з робочою назвою «Гонка мрії»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
819 000 грн.
Закупівля послуги з розгортання, облаштування, технічного забезпечення місця проведення знімального процесу для проєкту з робочою назвою «Гонка мрії»
Назва предмета закупівлі
Закупівля послуги з розгортання, облаштування, технічного забезпечення місця проведення знімального процесу для проєкту з робочою назвою «Гонка мрії»
Очікувана вартість
819 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8190,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Закупівля послуги з розгортання, облаштування, технічного забезпечення місця проведення знімального процесу для проєкту з робочою назвою «Гонка мрії»
Код ДК 021:2015
79950000-8 - Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Кувакін Артем Володимирович"
Пропозиція:
679 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.05.2025 14:59
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гук Діана Олегівна
Електронна пошта
Телефон
380445864190
Замовник
ЄДРПОУ
40235671
Назва (англійською мовою)
The International broadcasting multimedia platform of Ukraine
Повна назва
Державне підприємство "Мультимедійна платформа іномовлення України"
Повна назва (англійською мовою)
The International broadcasting multimedia platform of Ukraine
Поштовий індекс
04073
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
пров.Куренівський, будинок 19/5
Кваліфікація
Лот № 1 Закупівля послуги з розгортання, облаштування, технічного забезпечення місця проведення знімального процесу для проєкту з робочою назвою «Гонка мрії»
Період вимог/скарг з 10.06.2025 19:48 по 16.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.06.2025 00:00 по 02.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.06.2025 19:49
Довідка НАЗК
10.06.2025 19:48
Повідомлення про рішення
10.06.2025 19:47
Пропозиція, що перемогла
03.06.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 14:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 14:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з ч. 9 ст. 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Окрім того, ч. 10 ст. 29 Закону передбачено, що строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником ФОП Кувакін Артем Володимирович (код ЄДРПОУ – 3506903273). У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції щодо закупівлі є вкрай необхідним з метою дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів. На виконання норм ч. 10 ст. 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Виходячи з вищезазначеного ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей.
Дата продовження строку розгляду
06.06.2025 16:31
Дата кінця розгляду
02.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
I 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 1.1 Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації: Учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Документами, що підтверджують відповідність є: Заповнена довідка у формі, викладеній у Таблиці 1 Додатку 8 до тендерної документації, у якій має бути наведено не менше 1 (одного) аналогічно договору, виконаного учасником. Для підтвердження інформації, наведеної Таблиці 1 Додатку 8, учасник має надати копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору (акти наданих послуг/видаткові накладні), або в разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці за формою 1 інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель. 2) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника наявна Довідка про виконання договорів, а також копія аналогічного договору та актів. З прикріплених файлів вбачається, що відповідно до пункту 7.8 договору про надання послуг № 25042025 від 25 квітня 2025 р., сторони погодили підписання договору та актів через сервіс електронного документообігу «Вчасно». Водночас останні сторінки, де міститься інформація про дату, час та підписантів вказаних документів відсутня, а тому документи не містять електронного підтвердження підписання і це розцінюється Замовником як неналежне документальне підтвердження виконання аналогічного договору. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати заповнену довідку у формі, викладеній у Таблиці 1 Додатку № 8 до ТД, у якій має бути наведено не менше 1 (одного) аналогічного договору, виконаного учасником та для підтвердження цієї інформації надати копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору (акти наданих послуг/видаткові накладні), або в разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці за формою 1 інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель.
Створено
09.06.2025 16:18
Надати до
10.06.2025 16:18
Договір
UA-2025-05-26-009363-a-c1
Очікує підписання
679 000 грн.
679 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Закупівля послуги з розгортання, облаштування, технічного забезпечення місця проведення знімального процесу для проєкту з робочою назвою «Гонка мрії»
Номенклатура
Закупівля послуги з розгортання, облаштування, технічного забезпечення місця проведення знімального процесу для проєкту з робочою назвою «Гонка мрії»
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Державне підприємство "Мультимедійна платформа іномовлення України"
Повна назва
Державне підприємство "Мультимедійна платформа іномовлення України"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40235671

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Кувакін Артем Володимирович"
Повна назва
ФОП "Кувакін Артем Володимирович"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3506903273

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
819 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.06.2025 00:00
Замовник:
Державне підприємство "Мультимедійна платформа іномовлення України"
Контактний телефон:
380445864190
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
819 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.06.2025 00:00
Замовник:
Державне підприємство "Мультимедійна платформа іномовлення України"
Контактний телефон:
380445864190
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності