Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів з особливостями «UA-2025-05-26-009065-a» за предметом закупівлі, стоматологічні матеріали ДК 021:2015 33140000-3 «Медичні матеріали» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме:
1. Витяг з реєстру платників єдиного податку надано без підпису керівника ДПІ у Святошинському районі ДПІ Головного управління ДПС у м. Києві та печатки, що не відповідає вимогам підпункту 7 пункт 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, яка затверджена протоколом уповноваженої особи Державного некомерційного підприємства «Басейнова стоматологічна поліклініка Міністерства охорони здоров'я України» від 26.05.2025, яка зазначає, що документи, видані державними органами, повинні відповідати вимогам нормативних актів, відповідно до яких такі документи видані. Згідно з п. 42 прим. 1.2 ст. 42 прим. 1 Податкового Кодексу України-електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених цим Кодексом та іншими законами, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, та нормативно-правовими актами, прийнятими на підставі та на виконання Кодексу та інших законів, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, зокрема, отримання будь-якого документа, що стосується такого платника податків та має бути виданий йому контролюючим органом згідно із законодавством України, або інформації з баз даних про такого платника податків шляхом вивантаження відповідної інформації з електронного кабінету із накладенням кваліфікованого електронного підпису посадової особи контролюючого органу та кваліфікованої електронної печатки контролюючого органу із застосуванням засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання, з дотриманням вимог законів України від 22 травня 2003 року № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» зі змінами та доповненнями та від 05 жовтня 2017 року № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги» зі змінами та доповненнями. Також в абзаці 4 пункту 1 частини 4. «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку №1 до тендерної документації, зазначено Витяги з реєстрів платників ПДВ або єдиного податку повинні мати підпис та печатку контролюючого органу або повинні бути з накладенням кваліфікованого електронного підпису посадової особи контролюючого органу та з накладенням кваліфікованої електронної печатки. Учаснику на вибір необхідно надати один з перелічених документів: свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ, або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або Оригінал свідоцтва платника єдиного податку, або витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку), або оригінал іншого документу або довідку у довільній формі із зазначенням статусу платника податків. Витяги з реєстрів платників ПДВ або єдиного податку повинні мати підпис та печатку контролюючого органу або повинні бути з накладенням кваліфікованого електронного підпису посадової особи контролюючого органу та з накладенням кваліфікованої електронної печатки.