Закупівля Поточний ремонт покрівлі (вогнезахисна обробка дерев'яних конструкцій) КЗ "Роздільнянський міський ліцей № 1 Роздільнянської міської ради Одеської області" за адресою: Одеська область, м. Роздільна, вул. Шевченка, 56 від КУ "Роздільнянський центр освіти".
Поточний ремонт покрівлі (вогнезахисна обробка дерев'яних конструкцій) КЗ "Роздільнянський міський ліцей № 1 Роздільнянської міської ради Одеської області" за адресою: Одеська область, м. Роздільна, вул. Шевченка, 56
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Поточний ремонт покрівлі (вогнезахисна обробка дерев'яних конструкцій) КЗ "Роздільнянський міський ліцей № 1 Роздільнянської міської ради Одеської області" за адресою: Одеська область, м. Роздільна, вул. Шевченка, 56
Поточний ремонт покрівлі (вогнезахисна обробка дерев'яних конструкцій) КЗ "Роздільнянський міський ліцей № 1 Роздільнянської міської ради Одеської області" за адресою: Одеська область, м. Роздільна, вул. Шевченка, 56
Код ДК 021:2015
45442000-7 -
Нанесення захисного покриття
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
67400, Україна, Одеська область, м.Роздільна, вул.Шевченка, 56
Дата постачання по
31.07.2025 13:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
15
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Розрахунки Замовником проводяться в строк 15 календарних днів з моменту підписання форм КБ-2 та КБ-3, шляхом переказу коштів на розрахунковий рахунок Виконавця
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 12:55
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 12:55
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 12:55
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 12:55
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 12:55
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 12:55
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 12:55
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 12:55
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 12:55
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 12:55
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 12:55
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 12:55
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 12:55
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 12:55
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 12:55
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Лот № 1
Поточний ремонт покрівлі (вогнезахисна обробка дерев'яних конструкцій) КЗ "Роздільнянський міський ліцей № 1 Роздільнянської міської ради Одеської області" за адресою: Одеська область, м. Роздільна, вул. Шевченка, 56
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 12:55
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 12:55
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 12:55
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 12:55
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 12:55
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Наявність досвіду виконання аналогічного договору.
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 12:55
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тема
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 Особливостей;
Зміст
Учасник ТОВ "СПАС" надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою.
Тендерна пропозиція Учасника визначена найбільш економічно вигідною 23.06.2025 р.
Учасник протягом одного робочого дня з цього дня не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції.
Таким чином Учасник не відповідає абзацу першому частини чотирнадцятої статті 29 Закону.
Згідно з підпунктом 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 12:55
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 12:55
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 12:55
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 12:55
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 12:55
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 12:55
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 12:55
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 12:55
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 12:55
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 12:55
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 12:55
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 12:55
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей:
Перелік виявлених невідповідностей:
1). Відповідно до пункту 1 розділу 3 Документації Пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації.
Відповідно до пункту 5 розділу 3 Документації Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації. Спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Додаток 1 Документації містить перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції:
1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону "Про публічні закупівлі":
1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. Довідка, що містить інформацію про наявність у учасника досвіду виконаного аналогічного* (аналогічних) за предметом закупівлі договору (не менше одного договору). 1.1.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник має надати: Аналогічний*, укладений Учасником, договір у повному обсязі з усіма додатками, що є невід’ємними частинами договору, документ(и), що підтверджує(ють) факт виконання цього договору.
За умовами цієї закупівлі аналогічним слід вважати договір, подібний за характером послуг, а саме з вогнезахисної обробки дерев'яних конструкцій, в якому учасник виступав в якості виконавця.
У складі Пропозиції Переможця у файлі "Аналогічний договір + акт.pdf" містяться, зокрема: - договір від 04.10.2021 № 84, укладений зі Степанівською сільською радою Роздільнянського району Одеської області, предметом якого є поточний ремонт покрівлі (вогнезахисна обробка дерев'яних конструкцій) Марківської філії Яковлівського опорного закладу загальної середньої освіти Степанівської сільської ради Роздільнянського району Одеської області згідно з ДК 021: 2015 45440000-3 Фарбування та скління та ДБН А.2.2 3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво", відповідно до затвердженого кошторису;
- договірна ціна на будівництво Поточний ремонт покрівлі (вогнезахисна обробка дерев'яних конструкцій) Марківської філії Яковлівського опорного закладу загальної середньої освіти Степанівської сільської ради Роздільнянського району Одеської області, що здійснюється в 2021році;
- локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1 на Поточний ремонт покрівлі (вогнезахисна обробка дерев'яних конструкцій) Марківської філії Яковлівського опорного закладу загальної середньої освіти Степанівської сільської ради Роздільнянського району Одеської області;
- підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 2-1-1 на Поточний ремонт покрівлі (вогнезахисна обробка дерев'яних конструкцій) Марківської філії Яковлівського опорного закладу загальної середньої освіти Степанівської сільської ради Роздільнянського району Одеської області;
- підсумкова відомість ресурсів на об'єкт: Поточний ремонт покрівлі (вогнезахисна обробка дерев'яних конструкцій) Марківської філії Яковлівського опорного закладу загальної середньої освіти Степанівської сільської ради Роздільнянського району Одеської області (витрати по факту); - довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за листопад 2021 року за договором від 04.10.2021 № 84;
- акт приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2021 року за договором від 04.10.2021 № 84.
Разом з тим, у складі Пропозиції Переможця відсутня саме довідка, що містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконаного аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (не менше одного договору).
Вимога про усунення невідповідностей:
Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями довідку, що містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконаного аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (не менше одного договору)
Поточний ремонт покрівлі (вогнезахисна обробка дерев'яних конструкцій) КЗ "Роздільнянський міський ліцей № 1 Роздільнянської міської ради Одеської області" за адресою: Одеська область, м. Роздільна, вул. Шевченка, 56
Поточний ремонт покрівлі (вогнезахисна обробка дерев'яних конструкцій) КЗ "Роздільнянський міський ліцей № 1 Роздільнянської міської ради Одеської області" за адресою: Одеська область, м. Роздільна, вул. Шевченка, 56
Тендер:
UA-2025-05-26-006270-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За лотом Поточний ремонт покрівлі (вогнезахисна обробка дерев'яних конструкцій) КЗ "Роздільнянський міський ліцей № 1 Роздільнянської міської ради Одеської області" за адресою: Одеська область, м. Роздільна, вул. Шевченка, 56
пп. 1.1. п.1 додатку 1 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: довідку, що містить інформацію про наявність у учасника досвіду виконаного аналогічного* (аналогічних) за предметом закупівлі договору (не менше одного договору).
1. Відповідно до пп. 1.1. п.1 додатку 1 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: довідку, що містить інформацію про наявність у учасника досвіду виконаного аналогічного* (аналогічних) за предметом закупівлі договору (не менше одного договору).
В складі тендерної пропозиції ФОП "ОРОС ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ" відсутня довідка, що містить інформацію про наявність у учасника досвіду виконаного аналогічного* (аналогічних) за предметом закупівлі договору (не менше одного договору).
Таким чином, тендерна пропозиція переможця містить невідповідності передбачені пунктом 43 Особливостей.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол № 39 від 27.06.2025 року.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ФОП "ОРОС ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ", не звернув увагу на відсутність необхідних документів та в супереч власних вимог визначив переможцем ФОП "ОРОС ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ", хоча мав відхилити таку пропозицію відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі», але не зробивши цього порушив наше право на добросовісну та справедливу конкуренцію.
Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення переможцем ФОП "ОРОС ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ", що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції.
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про визначення ФОП "ОРОС ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ" переможцем та рішення про намір укласти договір з ФОП "ОРОС ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ".
Автор:
41120093, ТОВ "СПАС"
65020, Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця Розкидайлівська, будинок 3
У зв’язку з прийнятим рішенням АМКУ № 10928-р/пк-пз від 11.07.2025 рішення УО від 27.06.2025 р № 39 скасовано.
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За лотом Поточний ремонт покрівлі (вогнезахисна обробка дерев'яних конструкцій) КЗ "Роздільнянський міський ліцей № 1 Роздільнянської міської ради Одеської області" за адресою: Одеська область, м. Роздільна, вул. Шевченка, 56
Відповідно до пп. 3.9. п.3 додатку 1 до тендерної документації Учасник має надати: розрахунок вартості виконання послуг з поточного ремонту у вигляді кошторисної документації з посиланням на нормативні акти.
Відповідно до пп. 3.9. п.3 додатку 1 до тендерної документації Учасник має надати: розрахунок вартості виконання послуг з поточного ремонту у вигляді кошторисної документації, складеної з урахуванням Додатку №2 до Тендерної документації та вимог «Порядку застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначені вартості будівництва» затвердженого наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25 червня 2021 року №162 та «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281,
Невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту об’єкта є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. У документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію.
В складі тендерної пропозиції ФОП «ОРОС ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ» завантажено документ «Кошторис.pdf» в якому відсутнє нормативне обгрунтування кошторису. Так, у документі 12_ДЦ_ДЦ у розділі «Визначена згідно з» відсутнє посилання на нормативно-правові акти визначені Замовником у тенедерній документації як обов?язкові для врахування під час розробки кошторисної документації. Так, відповідно до пп. 3.9. п.3 додатку 1 до тендерної документації розрахунок вартості виконання послуг з поточного ремонту у вигляді кошторисної документації, складеної з урахуванням Додатку №2 до Тендерної документації та вимог «Порядку застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначені вартості будівництва» затвердженого наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25 червня 2021 року №162 та «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281.
Враховуючи вищенаведене відсутність зазначення інформації про нормативне обґрунтування кошторису ФОП «ОРОС ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ» не узгоджується з вимогами додатку 1 до тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція ФОП «ОРОС ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ» не відповідає умовам технічної специфікації, іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає відхиленню на підставі пункту 44 Особливостей.
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про визначення ФОП «ОРОС ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ» переможцем та повідомлення про намір укласти договір з ФОП «ОРОС ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ».
Відповідно до пп. 3.9. п.3 додатку 1 до тендерної документації Учасник має надати: інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками)...а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати...
Відповідно до пп. 3.9. п.3 додатку 1 до тендерної документації Учасник має надати: розрахунок вартості виконання послуг з поточного ремонту у вигляді кошторисної документації, складеної з урахуванням Додатку №2 до Тендерної документації та вимог «Порядку застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначені вартості будівництва» затвердженого наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25 червня 2021 року №162 та «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281,
Невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту об’єкта є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. У документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції…
В складі тендерної пропозиції ФОП «ОРОС ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ» завантажено документ «Кошторис.pdf» в якому наявна інформація про ціни на матеріальні ресурси, проте не зазначено характеристик матеріального ресурсу.
Так, ФОП «ОРОС ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ» зазначено лише загальну назву — «Вогне-, біозахисний розчин Titan 4F» без технічних характеристик, що суперечить пп. 3.9. п.3 додатку 1 тендерної документації, згідно з якою у відповідних документах обов’язково має бути зазначено найменування матеріального ресурсу з характеристиками.
Крім того ФОП «ОРОС ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ» не зазначено вартість транспортування та вартості заготівельно-складських витрат, що суперечить пп. 3.9. п.3 додатку 1 тендерної документації, згідно якого у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції…
Таким чином, тендерна пропозиція ФОП «ОРОС ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про визначення ФОП «ОРОС ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ» переможцем та повідомлення про намір укласти договір з ФОП «ОРОС ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ»
Відповідно до пп. 3.9. п.3 додатку 1 до тендерної документації Учасник має надати: розрахунок вартості виконання послуг з поточного ремонту у вигляді кошторисної документації, складеної з урахуванням Додатку №2 до Тендерної документації
Відповідно до пп. 3.9. п.3 додатку 1 до тендерної документації Учасник має надати: розрахунок вартості виконання послуг з поточного ремонту у вигляді кошторисної документації, складеної з урахуванням Додатку №2 до Тендерної документації та вимог «Порядку застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначені вартості будівництва» затвердженого наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25 червня 2021 року №162 та «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281,
Невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту об’єкта є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. У документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції…
Так, Додаток 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» містить Технічне завдання в якому зазначено: «Вогне-, біозахисний розчин», тобто без конкретної торгівельної марки чи виробника, натомість кошторисна документація ФОП «ОРОС ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ» містить конкретне зазначення - «Вогне-, біозахисний розчин Titan 4F (Польща)», що не узгоджується з Технічним завданням, викладеним у Додатку 2 до тендерної документації та пп. 3.9. п.3 додатку 1 до тендерної документації відповідно до якого розрахунок вартості повинен бути складений з урахуванням Додатку 2 до тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція ФОП «ОРОС ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ» не відповідає умовам технічного завдання та підлягає відхиленню на підставі пункту 44 Особливостей.
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про визначення ФОП «ОРОС ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ» переможцем та повідомлення про намір укласти договір з ФОП «ОРОС ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ».
Відповідно до пп. 1.1. п.1 додатку 1 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: довідку, що містить інформацію про наявність у учасника досвіду виконаного аналогічного* (аналогічних) за предметом закупівлі договору (не менше одного договору).
Відповідно до пп. 1.1. п.1 додатку 1 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: довідку, що містить інформацію про наявність у учасника досвіду виконаного аналогічного* (аналогічних) за предметом закупівлі договору (не менше одного договору).
ФОП «ОРОС ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ» у складі тендерної пропозиції надано документ «Довідка аналогічний договір.pdf» відповідно до якої ним неправильно зазначено наменування замовника, а саме замість: «Степанівська сільська рада Роздільнянського району Одеської області» зазначено «Степанівська сільська рада Розлільнянського району Одеськоі області».
Таким чином, ФОП «ОРОС ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ» зазначив некоректі відомості у довідці зазначивши невірне найменування замовника.
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про визначення ФОП «ОРОС ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ» переможцем та повідомлення про намір укласти договір з ФОП «ОРОС ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ».
Автор:
41120093, ТОВ "СПАС"
65020, Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця Розкидайлівська, будинок 3
Причина припинення:
оплата отримана після періоду подачі скарг
Відповідно до п. 3.9 додатку 1 додатку до тендерної документації: учасник має у період подання тендерних пропозицій здійснити попередній огляд об’єкту за адресою виконання послуг, з питань можливості виконання послуг відповідно до технічного завдання та із дотримання строків виконання послуг, визначених Замовником в цій документації. На підтвердження учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції акт обстеження, підписаний представником Замовника (акт обстеження повинен містити номер закупівлі, предмет закупівлі, назву замовника).
Вказана умова тендерної документації жодним чином не обґрунтована та і?і? виконання жодним чином не може вплинути на якість надання послуг за предметом закупівлі.
Більше того, нічого не заважає Замовнику "не отримати" запит на проведення огляду, не надати відповіді на запит, не надати акт обстеження або "уникнути" огляду об’єкту потенціи?ним учасником.
За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати акт обстеження об'єкта Замовника, що є дискримінаціи?ним по відношенню до інших учасників, у тому числі, Скаржника.
Законом Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) та Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року (надалі - Постанова) не встановленому жодних норм, які передбачали би обов’язкове надання акт обстеження у складі тендерних пропозицій учасників торгів.
З незалежних від учасника підстав представник Замовника може не допустити учасника до відвідування об'єкта та не підписати акт обстеження об'єкта, що в подальшому може стати підставою для відхилення пропозиціи? таких учасників.
Крім того, вимога про відвідування об’єктів з метою проведення огляду порушує право учасника на конфіденційність інформації, адже для участі у закупівлі учаснику необхідно провести огляд, тобто ще до відкриття пропозицій учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже відомі потенційні учасники закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкта інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здіи?снюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаціи?них вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостеи? тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостеи?.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінаціі? учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформаціі? про відповідність вимогам тендерноі? документаціі?, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом Украі?ни "Про доступ до публічноі? інформаціі?" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Діі? Замовника в частині встановлення у Документаціі? наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертоі? статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з и?ого участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Аналогічної позиції дотримується колегія АМКУ в рішеннях №1920-р/пк-пз від 20.02.2023р та №3526-р/пк-пз від 21.03.2023р.
Доказами порушення наших прав є: тендерна документація на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-05-26-006270-a) (додається), Закон (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#Text) (додається) та Постанова (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-%D0%BF#Text) (додається).
Вищевказана умова Документаціі? є дискримінаціи?ною і порушує права та законні інтереси Скаржника, як потенціи?ного учасника, оскільки і?і? виконання залежить саме від Замовника, а не від Скаржника, отже обмежується право останнього прии?няти участь у процедурі закупівлі.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Автор:
41120093, ТОВ "СПАС"
65020, Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця Розкидайлівська, будинок 3