Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Березіна с. Литвинець Черкаського району Черкаської обл. від ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ БОБРИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-26-006027-a
Id Tender 497046da85d543caaff57eac55052c62
План UA-P-2025-05-26-007204-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 26.05.2025 12:48
Остання зміна 12.06.2025 12:32
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 469 894 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
12 349.47 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.05.2025 12:43 до 03.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 26.05.2025 12:43
до 31.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.05.2025 12:43
до 31.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.06.2025 12:04
до 05.06.2025 14:56
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.06.2025 14:56
до 11.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.06.2025 14:56
до 12.06.2025 12:32
Період уточнень
з 26.05.2025 12:43 до 31.05.2025 00:00
Період оскарження
з 26.05.2025 12:43 до 31.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.06.2025 12:04 до 05.06.2025 14:56
Період кваліфікації
з 03.06.2025 12:04 до 05.06.2025 14:56
Основні параметри
Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Березіна с. Литвинець Черкаського району Черкаської обл.
ДК 021:2015: код 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Березіна с. Литвинець Черкаського району Черкаської обл.). Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг. Код НК 018:2023 – 2112 - Вулиці та інші дороги
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 469 894 грн.
Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Березіна с. Литвинець Черкаського району Черкаської обл.
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Березіна с. Литвинець Черкаського району Черкаської обл.
Очікувана вартість
2 469 894 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
12349,47
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
10 000
Аукціон
Cтарт аукціону
03.06.2025 11:41
Закінчення аукціону
03.06.2025 12:04
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Березіна с. Литвинець Черкаського району Черкаської обл.
Код ДК 021:2015
45233142-6 - Ремонт доріг
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
19030, Україна, Черкаська область, с. Литвинець, вул. Березіна
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника протягом 30 (тридцяти) календарних днів після надання послуг (післяоплата) з дня підписання Сторонами акту приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в) і довідки про вартість виконаних робіт та витрати (форма №КБ-3). У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Бюджетні зобов'язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань та фактично отриманих бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. Такі умови фінансування виключають пред’явлення штрафних санкцій щодо оплати послуг.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАНІВ-ГРАНІТ"
Пропозиція:
2 418 137 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС"
Пропозиція:
2 418 731 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 03.06.2025 11:41
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.05.2025 11:59
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юлія Сіленко
Електронна пошта
Телефон
+380678105953
Замовник
ЄДРПОУ
04410812
Повна назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ БОБРИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
19014
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
Канівський р-н, с.Бобриця
Адреса
вул. Дружби, буд.4
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Березіна с. Литвинець Черкаського району Черкаської обл.
Період вимог/скарг з 05.06.2025 14:56 по 11.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.06.2025 12:04 по 11.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.06.2025 14:56
Довідка НАЗК
05.06.2025 14:56
Повідомлення про рішення
03.06.2025 12:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 12:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 12:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
В тендерній пропозиції учасника ПП "КАНІВ-ГРАНІТ", який зараз перебуває на етапі оцінки, виявлено невідповідності його тендерної пропозиції, а саме: 1. Умовами закупівлі встановлено наступну вимогу до учасників закупівлі про надання у складі пропозиції за пунктом 23 Додатку 5 тендерної документації: «На інженерно - технічних працівників учасником додатково надаються: дипломи про закінчення такими працівниками учбових закладів. Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник»; страхові поліси цивільно-правової відповідальності перед третіми особами, видані страховиком, що має відповідну ліцензію на здійснення такого виду страхування; чинні посвідчення з проходження навчання та перевірки знань законодавчих актів з охорони праці за напрямками НПАОП 0.00-4.12-05, НПАОП 0.00-1.62-12, НПА-ОП 0.00-1.71-13, що підтверджується протоколом (витягом з протоколу) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, утвореної відповідно до чинного законодавства України». Також частиною 2 додатку 4 тендерної документації визначено: «На інженерно-технічних працівників учасником додатково надаються: - дипломи про закінчення такими працівниками учбових закладів. Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник»; - страхові поліси цивільно-правової відповідальності перед третіми особами, видані страховиком, що має відповідну ліцензію на здійснення такого виду страхування; - чинні посвідчення з проходження навчання та перевірки знань законодавчих актів з охорони праці за напрямками НПАОП 0.00-4.12-05, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 0.00-1.71-13, що підтверджується протоколом (витягом з протоколу) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, утвореної відповідно до чинного законодавства України.» Учасником ПП "КАНІВ-ГРАНІТ" на виконання вказаного, серед іншого надано у складі тендерної пропозиції файли із ім’ям «працівники_1», «Витяг з протоколу ОП 04.10.2024», «По-свідчення ОП Авеян А.В.», «Посвідчення ОП Горшков М.В», «Посвідчення ОП Шарахутдінов О.М», «Посвідчення ОП Шевченко А.В», що містить всю запитувану інформацію про проходження навчання та перевірки знань законодавчих актів з охорони праці за напрямками НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 0.00-1.71-13, що підтверджується протоколом (витягом з протоколу) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, утвореної відповідно до чинного законодавства України. Поряд з вказаним надані документи не підтверджують інформацію щодо проходження інженерно-технічними працівниками навчання та перевірки знань законодавчих актів з охорони праці за напрямком НПАОП 0.00-4.12-05. Вказаний факт є невідповідністю вимогам за тендерною документацією. Пунктом 43 Постанови про особливості передбачено право Замовнику надати повідомлен-ня з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що повинно бути виправлено учасником протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА ВИРІШИЛА: 1. З огляду на вказане надаємо право учаснику протягом встановленого строку додати доку-менти, що відсутні та виправити наступні невідповідності, а саме: - надати протокол (витяг з протоколу) засідання комісії з перевірки знань з питань охо-рони праці, утвореної відповідно до чинного законодавства України щодо проходження інженерно-технічними працівниками ПП "КАНІВ-ГРАНІТ" навчання та перевірки знань законодавчих актів з охорони праці за напрямком НПАОП 0.00-4.12-05. У випадку неподання вказаних документів у визначений строк, пропозиція ПП "КАНІВ-ГРАНІТ" буде відхилена згідно підпункту 1 пункту 44 Постанови про особливості: «не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповід-ностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей»
Створено
04.06.2025 14:28
Надати до
05.06.2025 14:28
Договір
UA-2025-05-26-006027-a-b1
Підписаний і діє
Номер
№50
2 418 137 грн.
2 015 114.17 грн.
З ПДВ
Підписано
11.06.2025
Строк дії договору з
11.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Березіна с. Литвинець Черкаського району Черкаської обл.
Номенклатура
Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Березіна с. Литвинець Черкаського району Черкаської обл.
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ БОБРИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ БОБРИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04410812

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАНІВ-ГРАНІТ"
Повна назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАНІВ-ГРАНІТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
14207791

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.06.2025 12:32
-
Додатки до договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 469 894 грн.
Період подання пропозицій
до 03.06.2025 00:00
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ БОБРИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380678105953
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 469 894 грн.
Період подання пропозицій
до 03.06.2025 00:00
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ БОБРИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380678105953
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності