Показати схожі тендери

Закупівля Автоматичний гематологічний аналізатор (код ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори) від Золочівська сільська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-26-006021-a
Id Tender 897b0c5069084b73b47c4f467ea3e845
План UA-P-2025-03-06-018211-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 26.05.2025 13:10
Остання зміна 10.06.2025 18:12
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
250 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 500 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.05.2025 13:09 до 03.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 26.05.2025 13:09
до 31.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.05.2025 13:09
до 31.05.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 03.06.2025 00:00
-
Період уточнень
з 26.05.2025 13:09 до 31.05.2025 00:00
Період оскарження
з 26.05.2025 13:09 до 31.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.06.2025 00:00
Основні параметри
Автоматичний гематологічний аналізатор (код ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори)
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Золочівська сільська рада; Київська обл., Бориспільський р-н, с. Гнідин, вул. Нова, 1; 04363538 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Автоматичний гематологічний аналізатор (код ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори). 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Місце поставки товару: с. Гнідин, Бориспільського району, Київської області. Кількість товару: 1 шт. 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 250 000,00 грн. (двісті п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок), з ПДВ. 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.07.2025 року 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 03.06.2025 року до 00год00хв 7) умови оплати: Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 30 банківських днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданої видаткової накладної. 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі. 12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону. 1.3. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
250 000 грн.
Автоматичний гематологічний аналізатор
Назва предмета закупівлі
Автоматичний гематологічний аналізатор
Очікувана вартість
250 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2500,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Автоматичний гематологічний аналізатор
Код ДК 021:2015
38432000-2 - Аналізатори
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Жук І.Є.
Пропозиція:
200 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Вакулюк
Електронна пошта
Телефон
+380679491459
Сайт:
https://zolochivskarada.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
04363538
Повна назва
Золочівська сільська рада
Поштовий індекс
08340
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
с. Гнідин
Адреса
вул. Нова, буд. 1
Кваліфікація
Лот № 1 Автоматичний гематологічний аналізатор
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.06.2025 00:00 по 02.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.06.2025 18:12
Електроний протокол про продовження строку
03.06.2025 00:00
Витяг з ЄДР
03.06.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 12:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 12:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Протокол уповноваженої особи – Вакулюк Т.П., відповідальної за організацію та проведення закупівель Золочівської сільської ради с. Гнідин 10.06.2025 ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі відкритих торгів щодо закупівлі Автоматичний гематологічний аналізатор (код ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори), що визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною за результатами проведення електронного аукціону, та вжиття у зв’язку з цим заходів, що передбачені згідно ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту цього протоколу – «Закон»). Я, Вакулюк Т.П., уповноважена особа, відповідальна за організацію та проведення закупівель Золочівської сільської ради (08340, Київська область, Бориспільський р-н, с. Гнідин, вул. Нова, 1; 04363538; органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад), керуючись Положенням про уповноважену особу (осіб) Золочівської сільської ради, нормами Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон), Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова №1178), та іншими нормами чинного законодавства України ЗВАЖАЮЧИ НА НАСТУПНЕ: Згідно п.41 Особливостей Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Згідно ч. 1 ст. 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Згідно ч. 4 ст. 29 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з великим обсягом матеріалів є необхідність продовжити строк для розгляду тендерних пропозицій до 20 роб.днів. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції згідно процедури відкритих торгів щодо закупівлі Автоматичний гематологічний аналізатор (код ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори), що визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною за результатами проведення електронного аукціону, на строк не більше ніж 20 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку на розгляд відповідної тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у вигляді даного протокольного рішення та з дотриманням вимог Закону. Уповноважена особа Вакулюк Т.П.
Дата продовження строку розгляду
10.06.2025 18:11
Дата кінця розгляду
02.07.2025 00:00
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
250 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.06.2025 00:00
Замовник:
Золочівська сільська рада
Контактний телефон:
+380679491459
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
250 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.06.2025 00:00
Замовник:
Золочівська сільська рада
Контактний телефон:
+380679491459
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності