Показати схожі тендери

Закупівля Розроблення проєктної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт міжнародної автомобільної дороги державного значення М-01 Київ – Чернігів – Нові Яриловичі (на Гомель), км 61+160 – км 66+784, Чернігівська область». Коригування (ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування) від Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-26-005456-a
Id Tender b7e07817fe304f5d9d107dd5f57d8704
План UA-P-2025-05-26-005534-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 26.05.2025 12:29
Остання зміна 22.08.2025 11:01
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 238 888 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
42 388.88 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.05.2025 12:29 до 10.06.2025 16:00
Завершено
Період уточнень
з 26.05.2025 12:29
до 07.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.05.2025 12:29
до 07.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.06.2025 14:47
до 07.08.2025 09:18
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.06.2025 13:50
до 13.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.08.2025 09:18
до 22.08.2025 11:01
Період уточнень
з 26.05.2025 12:29 до 07.06.2025 00:00
Період оскарження
з 26.05.2025 12:29 до 07.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.06.2025 14:47 до 07.08.2025 09:18
Період кваліфікації
з 11.06.2025 14:47 до 07.08.2025 09:18
Основні параметри
Розроблення проєктної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт міжнародної автомобільної дороги державного значення М-01 Київ – Чернігів – Нові Яриловичі (на Гомель), км 61+160 – км 66+784, Чернігівська область». Коригування (ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування)
Категорія замовників: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої Ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області, 14005 м.Чернігів, вул. Київська,17, код ЄДРПОУ 25901106. Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою .
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
4 238 888 грн.
Розроблення проєктної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт міжнародної автомобільної дороги державного значення М-01 Київ – Чернігів – Нові Яриловичі (на Гомель), км 61+160 – км 66+784, Чернігівська область». Коригування (ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування)
Назва предмета закупівлі
Розроблення проєктної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт міжнародної автомобільної дороги державного значення М-01 Київ – Чернігів – Нові Яриловичі (на Гомель), км 61+160 – км 66+784, Чернігівська область». Коригування (ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування)
Примітки
Категорія замовників: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої Ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області, 14005 м.Чернігів, вул. Київська,17, код ЄДРПОУ 25901106. Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою .
Очікувана вартість
4 238 888 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
42388,88
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
21 194.44
Аукціон
Cтарт аукціону
11.06.2025 14:06
Закінчення аукціону
11.06.2025 14:47
Позиція
Опис предмета закупівлі
Розроблення проєктної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт міжнародної автомобільної дороги державного значення М-01 Київ – Чернігів – Нові Яриловичі (на Гомель), км 61+160 – км 66+784, Чернігівська область». Коригування (ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування)
Код ДК 021:2015
71320000-7 - Послуги з інженерного проектування
Код IAД
M-01 Київ - Чернігів - Нові Яриловичі (на м. Гомель)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Чернігівська область
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює платежі (по мірі надходження державних коштів на рахунок Замовника), але тільки після підписання Сторонами акту здачі-прийняття виконаних робіт протягом 5 робочих днів.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕРЖДОРПРОЕКТ"
Пропозиція:
2 373 777 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю „Дорпроектбуд”
Пропозиція:
2 416 165 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ХАРКІВСЬКА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА - УКРАЇНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ІНСТИТУТУ З ПРОЕКТУВАННЯ ОБ'ЄКТІВ ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА "УКРДІПРОДОР"-"ХАРКІВДІПРОШЛЯХ"
Пропозиція:
3 900 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕРКУС ЛТД"
Пропозиція:
4 238 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРТРАНС"
Пропозиція:
3 760 692.86 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.06.2025 14:06
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.05.2025 12:29
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Войтенко Дмитро Олександрович
Електронна пошта
Телефон
380462651260
Замовник
ЄДРПОУ
25901106
Назва (англійською мовою)
Service for restoration and development of infrastructure in Chernihiv oblast
Повна назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області
Повна назва (англійською мовою)
Service for restoration and development of infrastructure in Chernihiv oblast
Поштовий індекс
14005
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
Чернігів
Адреса
ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 17
Кваліфікація
Лот № 1 Розроблення проєктної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт міжнародної автомобільної дороги державного значення М-01 Київ – Чернігів – Нові Яриловичі (на Гомель), км 61+160 – км 66+784, Чернігівська область». Коригування (ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування)
Період вимог/скарг з 19.06.2025 13:50 по 25.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.06.2025 14:47 по 19.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
За результатами проведеного розгляду тендерної пропозиції Учасника на відповідність вимогам тендерної документації на Закупівлю та вимогам до предмету закупівлі, Замовником було встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 16 червня 2025 року, керуючись пунктом 43 Особливостей Замовником було оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель у строк передбачений Особливостями. По завершенню строку на усунення виявлених замовником невідповідностей, Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Щодо статуту Учасника Згідно Додатку 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, учасниками-юридичними особами надається копія Статуту (для юридичних осіб). Інформаційною довідкою №90-ТД від 06.06.2025 року, яка міститься у складі пропозиції учасника, зазначено, що згідно Рішення Товариства з обмеженою відповідальністю «ДЕРЖДОРПРОЕКТ» (надалі Товариство) від 26 серпня 2020 р., Товариство здійснило перехід з розробленого власного установчого документа (Статуту) на Модельний статут (у редакції статуту за варіантом «замовчування»), який затверджений постановою Кабінету міністрів України від 27.03.2019 р. №367 «Деякі питання дерегуляції господарської діяльності». При цьому, згідно з пунктом 17 частини першої статті 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» установчий документ юридичної особи - установчий акт, статут, програма політичної партії, модельний статут, засновницький договір, одноособова заява (меморандум), положення тощо. Частиною четвертою статті 56 Господарського кодексу України встановлено, що суб’єкт господарювання може створюватися та здійснювати діяльність на підставі модельного статуту, затвердженого Кабінетом Міністрів України, що після його прийняття учасниками стає установчим документом. Однак, Учасником у складі своєї пропозиції не було надано копію Модельного статуту, як установчого документа, тим самим не виконано вимоги передбачені Додатком 6 до тендерної документації. Відповідно до абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи кваліфікації
19.06.2025 13:49
Повідомлення про рішення
19.06.2025 13:48
documentType.award.eligibilityDocuments
11.06.2025 14:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 12:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 12:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно проведеного розгляду тендерної пропозиції Учасника на відповідність вимогам тендерної документації на Закупівлю та вимогам до предмету закупівлі, встановлено наступне. 1. Щодо банківської гарантії. Згідно Додатку 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію/документи, що підтверджують надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (відповідно до частини 2 Розділу 3 тендерної документації) з урахуванням вимог визначених у пункті 1.4 Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до частини 2 Розділу 3 тендерної документації передбачено умову, зокрема якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. У складі пропозиції Учасника надано БАНКІВСЬКУ ГАРАНТІЮ №0GO256229/OD від 09 червня 2025 року, видана ПУБЛІЧНИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ "МТБ БАНК, в якій містяться відомості про договір, відповідно до якого видавалась гарантія банком, а саме Генеральний договір №164 від «05» серпня 2024 року. Однак, Учасником у складі своєї пропозиції не було надано скан-копію Генерального договору №164 від «05» серпня 2024 року, що в свою чергу є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 2. Щодо статуту Учасника Згідно Додатку 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, учасниками-юридичними особами надається копія Статуту (для юридичних осіб). Інформаційною довідкою №90-ТД від 06.06.2025 року, яка міститься у складі пропозиції учасника, зазначено, що згідно Рішення Товариства з обмеженою відповідальністю «ДЕРЖДОРПРОЕКТ» (надалі Товариство) від 26 серпня 2020 р., Товариство здійснило перехід з розробленого власного установчого документа (Статуту) на Модельний статут (у редакції статуту за варіантом «замовчування»), який затверджений постановою Кабінету міністрів України від 27.03.2019 р. №367 «Деякі питання дерегуляції господарської діяльності». Однак, Учасником у складі своєї пропозиції не було надано копію Модельного статуту, що в свою чергу є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
Створено
16.06.2025 16:04
Надати до
17.06.2025 16:04
Період вимог/скарг з 23.06.2025 10:06 по 29.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.06.2025 13:50 по 27.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 Особливостей
Зміст
Додатком 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації передбачено, що у разі, якщо Учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою (у цьому пункті під терміном “аномально низька ціна тендерної пропозиції” розуміється ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, яка є меншою на 40 або більше відсотків середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі, та/або є меншою на 30 або більше відсотків наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції; аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота), повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. Крім того зазначеним додатком до тендерної документації передбачено, що у разі автоматичного визначення електронною системою закупівель аномальної низької ціни, учасник процедури закупівлі, разом з обґрунтуванням, повинен завантажити на веб-портал Уповноваженого органу протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції Договірну ціну. Тендерна пропозиція учасника визначена наступною найбільш економічно вигідною 20.06.2025 року. Однак, Учасник процедури закупівлі, не завантажив на веб-портал Уповноваженого органу протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції та Договірну ціну, тим самим Учасник не надав обґрунтування зазначеної ціни тендерної пропозиції у спосіб, визначений умовами тендерної документації. Згідно з підпунктом 1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли Учасник не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначених норм Особливостей.
Документи кваліфікації
23.06.2025 10:05
Повідомлення про рішення
23.06.2025 10:04
Пропозиція, що перемогла
19.06.2025 13:53
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 12:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 12:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
19.06.2025 13:50
Надати до
21.06.2025 00:00
Період вимог/скарг з 24.06.2025 16:20 по 30.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.06.2025 10:06 по 01.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.06.2025 16:20
Довідка НАЗК
24.06.2025 16:19
Повідомлення про рішення
24.06.2025 16:19
Пропозиція, що перемогла
23.06.2025 10:06
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 12:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 12:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно проведеного розгляду тендерної пропозиції Учасника на відповідність вимогам тендерної документації на Закупівлю та вимогам до предмету закупівлі, встановлено наступне. 1. Щодо інформації про учасника закупівлі. Згідно Додатку 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про Учасника за формою визначеною Додатком № 1 до тендерної документації. У складі пропозиції Учасника міститься довідка з інформацією про Учасника від 10.06.2025 № Д1, однак у пункті 8 «Місце проведення державної реєстрації» довідки, наявні невідповідності в частині зазначення інформації про місце проведення державної реєстрації Учасника відносно відомостей, які містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що в свою чергу є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 2. Щодо гарантійного листа. Згідно частини 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» на підтвердження інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікації, Учасник у складі тендерної пропозиції надає в довільній формі на фірмовому бланку (за наявності) гарантійний лист, в якому міститься ствердження про зобов’язання учасника надати послуги/виконати роботи по предмету закупівлі (вказується назва предмета закупівлі) згідно Додатку № 4 ЗАВДАННЯ НА КОРИГУВАННЯ тендерної документації, за ціну, що буде подана учасником. У складі пропозицій Учасник відсутні зазначений гарантійний лист, що в свою чергу є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 3. Щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Згідно частини 1.1 Додатку 2 до тендерної документації Учасник надає довідку в табличній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. У складі пропозиції Учасника надано Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 10.06.2025 №1.1. У стовбці 4 «Стан (новий, справний, поганий), а також наявна кількість» зазначеної довідки Учасником не вказано інформацію про кількість обладнання, яке планується залучити під час виконання робіт, що в свою чергу є невідповідністю в інформації, подання якої передбачалося тендерною документацією. Крім того, інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, яку Учасник надає в табличній формі, необхідно підтвердити одним із наступних документів: свідоцтвами про реєстрацію транспортних засобів або іншими реєстраційними документами, картками бухгалтерського обліку основних засобів, випискою з позабалансового рахунку, або сертифікатами. Враховуючи те, що умовами тендерної документації встановлено вичерпний перелік документів, якими Учасник підтверджує інформацію, що міститься у його довідці від 10.06.2025 №1.1., відповідно Учасником не надано таких документів, що в свою чергу є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 4. Щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Згідно частини 1.2 Додатку 2 до тендерної документації Учасник надає довідку в табличній формі щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У складі пропозиції Учасника надано Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 10.06.2025 № 1.2. Враховуючи інформацію та документи, надані у складі пропозиції Учасника, у довідці від 10.06.2025 № 1.2, щодо працівників, а саме: Шуригін О.О. та Рєзнікова І.В., учасником не зазначено посади цих працівників, як це передбачено формою довідки, що в свою чергу є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 5. Щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Згідно частини 1.3 Додатку 2 до тендерної документації, для підтвердження достовірності досвіду необхідно надати аналогічний договір на виконання проектних робіт на автомобільних дорогах з підтвердженням факту виконання робіт. Для підтвердження необхідно надати копію договору з усіма додатками та додатковими угодами. Для підтвердження факту виконання робіт за договором необхідно надати копії одного із наступних документів: актів здачі-приймання виконаних робіт, або актів взаємозвірок розрахунків за бухгалтерським обліком, підписані всіма сторонами. У складі тендерної пропозиції Учасника надано Договір від 27.07.2023 № 27/07-23, предметом якого є проектні та вишукувальні роботи по об'єкту: «Будівництво Подільського мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві». Однак, зазначений договір Учасником надано не у повному обсязі, зокрема надано не всі акти здачі-приймання виконаних робіт по даному договору, що в свою чергу є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
Створено
23.06.2025 10:09
Надати до
24.06.2025 10:09
Період вимог/скарг з 10.07.2025 15:39 по 16.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.07.2025 15:37 по 18.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Зміст
Рішенням уповноваженої особи від 24 червня 2025 року, відповідно до протоколу № 290, визначено ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРТРАНС" переможцем Закупівлі та прийнято рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю. Відповідно до пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі – Особливості), з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється. Договір про закупівлю не вдалось укласти у строк, визначений для укладення договору, у зв’язку з невиконанням Учасником-переможцем умов тендерної документації, визначених Додатком 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» до тендерної документації, зокрема Учасник-переможець, не надав лист від розробника проекту про делегування авторських прав щодо розробленого даного робочого проекту, як це передбачено Додатком № 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» до тендерної документації. Вказана вимога встановлена замовником у тендерній документації відповідно до чинного законодавства України та виключно з метою запобігання та захисту від безпідставного та незаконного порушення майнових прав інтелектуальної власності враховуючи наступне. Згідно частин першої, третьої статті 29 Закону України «Про архітектурну діяльність» відносини, що виникають під час створення і використання об'єктів архітектури як об'єктів авторського права, регулюються Цивільним кодексом України, Законом України "Про авторське право і суміжні права", цим Законом та іншими законодавчими актами України. Твори архітектури, містобудування, садово-паркового мистецтва та ландшафтних утворень є об’єктами авторського права відповідно до пункту 11 частини першої статті 6 Закону України «Про авторське право і суміжні права». Відповідно до частини першої статті 424 Цивільного Кодексу України та статті 12 Закону України «Про авторське право і суміжні права» до майнових прав інтелектуальної власності належить виключне право дозволяти використання об'єкта права інтелектуальної власності. Крім того, частиною першою статті 53 Закону України «Про авторське право і суміжні права» передбачено, що підставами для захисту особистих немайнових та/або майнових авторських і суміжних прав є будь-яке порушення, невизнання або оспорювання таких прав, а також створення загрози порушення таких прав. Ураховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (далі - Особливості), за результатом проведеної процедури закупівлі та публікації наміру укласти договір про закупівлю замовник укладає відповідний договір з учасником, який визнаний переможцем закупівлі. Водночас, згідно проекту договору про закупівлю робіт за публічні кошти, що є додатком № 5 до тендерної документації, підрядник має авторські права на створену за цим Договором проектну продукцію (пункт 10.9 проекту договору), що в свою чергу, під час підписання такого договору у даному випадку, створює загрозу порушення авторських прав. Ураховуючи наведене вище, ненадання учасником-переможцем листа від розробника проекту про делегування авторських прав щодо робочого проекту для підтвердження Учасником факту, що автор проекту надає дозвіл та не забороняє використання його твору іншими особами, оцінюється замовником як відмова переможця процедури закупівлі від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації, та призведе до подальшого відхилення його тендерної пропозиції на підставі абзацу другого підпункту 3 пункту 44 Особливостей. Крім того, згідно частини 1 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк що не перевищує 4 дні з моменту оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинен завантажити на веб-портал Уповноваженого органу Договірну ціну. Замовник повинен протягом 5 робочих днів перевірити надану Переможцем Договірну ціну на відповідність та у разі наявності невідповідностей повинен повідомити про це Переможця надіславши відповідного електронного листа на електронну адресу Переможця, зазначену ним як контактну у тендерній пропозиції чи під час реєстрації на майданчику електронної системи Прозорро, чи в інший узгоджений з Переможцем спосіб, з переліком усіх невідповідностей та надати не менше 3 робочих днів на їх усунення. Після отримання зауважень Замовника щодо невідповідностей, Переможець протягом встановленого Замовником для цього строку (не менше 3 робочих днів) завантажує виправлену Договірну ціну на веб-портал Уповноваженого органу. Якщо Переможець не усуне повідомлені йому Замовником невідповідності у розрахунку Договірної ціну чи не надасть їх вчасно, то він буде вважатись таким, що відмовився від підписання договору (підпункт 3 пункту 44 Особливостей). За результатами перевірки Договірної ціни, яку Учасник-переможець завантажив на веб-порталі Уповноваженого органу із закупівель, у строк визначений умовами тендерної документації, Замовником були виявлені невідповідності у розрахунку наданої Договірної ціни, у звязку з чим 01 липня 2025 року Замовником були надіслані зауваження до такої договірної ціни та кошторисів за предметом Закупівлі, шляхом направлення відповідного електронного листа на електронну адресу Учасника-переможця, зазначену ним як контактну у тендерній пропозиції. 03 липня 2025 року Учасник-переможець завантажив на веб-порталі Уповноваженого органу із закупівель виправлену Договірну ціну (файл: Договірна ціна № 418 (UA-2025-05-26-006056-a).pdf), однак за результатами перевірки виправленої договірної ціни були виявлені наступні невідповідності. 1. У відповідності до п.5.4.1 Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації» (далі - Настанова) договірна ціна може встановлюватись твердою або приблизною (динамічною). Згідно пункту 2.2 Розділу 2 Додатку 5 «Проект договору» до тендерної документації передбачено: «Договірна ціна (Додаток №4) встановлюється тверда і може уточнюватись в таких випадках: - Замовник змінює технічне завдання або технічні умови, що викликає зміну обсягів проектування та їх вартості; - виникають обставини непереборної сили - надзвичайні обставини та події, які не можуть бути передбачені сторонами під час укладання договору. Перегляд договірної ціни здійснюється на підставі обґрунтованих розрахунків і оформлюється додатковою угодою» В Договірній ціні завантаженій Учасником-переможцем договірна ціна визначена як «стала». Зауважуємо, що такого виду договірної ціни, як «стала» нормативними актами непередбачено. Тобто вид договірної ціни - «стала», Учасником-переможцем вказано в порушення вимог тендерної документації та Настанови. Водночас, надана Договірна ціна оформлена з порушеннями Додатку 8 Настанови, а саме: відсутня посада та підпис спеціаліста, який складав договірну ціну. 2. У Кошторисі № 3. Проектні. до вартості робіт не включено кошти на проектування. Також у вказаному кошторисі не враховані кошти на проектування частини робіт, передбачені п. 16 «Потужність або характеристика об’єкта, виробнича програма» Додатку № 4 «ЗАВДАННЯ НА КОРИГУВАННЯ» до тендерної документації, а саме: підземного пішохідного переходу, мигаючий світлофор, проектування яких включається додатково. Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника-переможця підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
10.07.2025 15:38
Повідомлення про рішення
10.07.2025 15:37
Пропозиція, що перемогла
10.07.2025 15:37
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 12:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 12:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 07.08.2025 09:18 по 13.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.07.2025 15:39 по 08.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.08.2025 09:18
Довідка НАЗК
07.08.2025 09:18
Повідомлення про рішення
07.08.2025 09:16
documentType.award.eligibilityDocuments
17.07.2025 10:05
Електроний протокол про продовження строку
17.07.2025 10:03
Скарги та рішення
10.07.2025 15:40
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 12:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.05.2025 12:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з необхідністю опрацювання достатньо великого обсягу документів, наданих в складі пропозиції Учасника та задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки пропозицій, доцільним та вкрай необхідним є продовження строку розгляду пропозиції Учасника. Строк розгляду пропозиції Учасника варто продовжити строком до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
17.07.2025 10:04
Дата кінця розгляду
08.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно проведеного розгляду тендерної пропозиції Учасника на відповідність вимогам тендерної документації на Закупівлю та вимогам до предмету закупівлі, встановлено наступне. 1. Щодо інформації про учасника закупівлі. Згідно Додатку 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про Учасника за формою визначеною Додатком № 1 до тендерної документації. У складі пропозиції Учасника міститься довідка з інформацією про Учасника від 10.06.2025 № 3/1, однак у пункті «Місце проведення державної реєстрації» довідки, наявні невідповідності в частині зазначення інформації про місце проведення державної реєстрації Учасника відносно відомостей, які містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що в свою чергу є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Також, у пункті «Скорочене найменування учасника» довідки наявна невідповідність в частині зазначення інформації про скорочене найменування учасника відносно інформації, яка міститься у пункті 1.4 Розділу 1 ПОЛОЖЕННЯ про ХАРКІВСЬКУ ФІЛІЮ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА - УКРАЇНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ІНСТИТУТУ З ПРОЕКТУВАННЯ ОБ'ЄКТІВ ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА "УКРДІПРОДОР"-"ХАРКІВДІПРОШЛЯХ", що в свою чергу є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Крім того, у пункті «Рік реєстрації» довідки наявні невідповідності в частині зазначення року реєстрації Учасника відносно відомостей, які містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що в свою чергу є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Учаснику необхідно надати інформацію про Учасника, у відповідності та за формою наведеною у Додатку №1 до тендерної документації, з урахуванням виявлених Замовником невідповідностей. 2. Щодо електронного підпису учасника процедури закупівлі: Згідно частини 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» (в редакції Закону № 2801-IX від 01.12.2022), тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікованим електронним підписом (КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно частини 1 Розділу 3 тендерної документації. Слід зазначити, що згідно листа Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 за № 1/06-3-1587 щодо роз’яснення законодавства у сфері електронних довірчих послуг зазначено, що «якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим». Під час перевірки електронного підпису Учасника на сайті центрального засвідчувального органу, який було накладено на тендерну пропозицію в електронній системі закупівель встановлено, що тип підпису «удосконалений», тобто як зазначено було вище такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим, що в свою чергу є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Учаснику необхідно засвідчити тендерну пропозицію саме кваліфікованим електронним підписом (КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів. 3. Щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Згідно частини 1.1 Додатку 2 до тендерної документації Учасник надає довідку в табличній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. У складі пропозиції Учасника надано Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 10.06.2025 №3/2-1 У стовбці 4 «Стан (новий, справний, поганий), а також наявна кількість» зазначеної довідки Учасником не вказано інформацію про стан (новий, справний, поганий) обладнання, яке планується залучити під час виконання робіт, що в свою чергу є невідповідністю в інформації, подання якої передбачалося тендерною документацією. Також, довідка від 10.06.2025 №3/2-1 складена не у відповідності до таблиці наведеної у пункті 1.1 Додатку 2 до тендерної документації, зокрема стовбець 6 Довідки не передбачений цією таблицею, що в свою чергу є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Крім того, у стовбці 3 «Марка» довідки від 10.06.2025 №3/2-1 міститься ряд невідповідностей в частині зазначення Учасником марки обладнання відносно документів, які підтверджують його приналежність до Учасника, яке він планує залучити під час виконання робіт, а саме : пункт 5 - необхідно зазначити «Motorola»; пункт 6 - необхідно зазначити «Leica»; пункт 11 - необхідно зазначити «УРАЛ»; пункт 12 - необхідно зазначити «ASUS; HP»; пункт 13 - необхідно зазначити «Epson»; пункт 15 - необхідно зазначити «Samsung»; пункт 16 - необхідно зазначити «HP»; пункт 17 - необхідно зазначити «HP». Пунктом 1.1 Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що інформацію в таблиці необхідно підтвердити одним із наступних документів: свідоцтвами про реєстрацію транспортних засобів або іншими реєстраційними документами, картками бухгалтерського обліку основних засобів, випискою з позабалансового рахунку, або сертифікатами У складі пропозиції Учасника відсутні скан-копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, зазначених у пункті 7; пункті 11; пункті 18; пункті 19 довідки від 10.06.2025 №3/2-1, що в свою чергу є невідповідністю в документах, подання яких передбачалося тендерною документацією. Пунктом 2 частини 1.1 Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що до переліку обов’язкової наявності обладнання необхідного для надання послуг відносяться: - Ліцензійне програмне забезпечення ПК АВК-5 – 1 шт. Учасник у довідці від 10.06.2025 №3/2-1 не зазначив інформацію щодо Ліцензійного програмного забезпечення ПК АВК-5, що в свою чергу є невідповідністю в інформації, подання якої передбачалося тендерною документацією. Учаснику необхідно надати Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а також свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, у відповідності до вимог частини 1.1 Додатку 2 до тендерної документації, з урахуванням виявлених Замовником невідповідностей. 4. Щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Згідно частини 1.2 Додатку 2 до тендерної документації Учасник надає довідку в табличній формі щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У складі пропозиції Учасника надано Інформацію про наявність інженерно-технічних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 10.06.2025 № 3/2-4. Враховуючи інформацію та документи, надані у складі пропозиції Учасника, у Довідці від 10.06.2025 №3/2-4, щодо інженерно-технічних працівників містяться наступні невідповідності, а саме: Яненко О.С. – міститься невідповідність в інформації, що зазначена у стовбці 5 «Досвід роботи на займаній посаді» в частині строку перебування цього працівника на займаній посаді.; Гончаров О.Ф. - міститься невідповідність в інформації, що зазначена у стовбці 5 «Досвід роботи на займаній посаді», не зазначено строк перебування цього працівника на займаній посаді.; Головіна Т.А. - міститься невідповідність в інформації, що зазначена у стовбці 5 «Досвід роботи на займаній посаді» в частині строку перебування цього працівника на займаній посаді, що в свою чергу є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Учаснику необхідно надати Довідку про наявність інженерно-технічних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у відповідності до вимог частини 1.2 Додатку 2 до тендерної документації, з урахуванням виявлених Замовником невідповідностей. 5. Щодо гарантійного листа Відповідно до вимоги Додатку 6 до тендерної документації встановлено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, а саме: Гарантійний лист про підтвердження відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (відповідно до частини 6 Розділу 3 тендерної документації). Відповідно до частини 6 Розділу 3 тендерної документації на підтвердження інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікації, Учасник у складі тендерної пропозиції надає в довільній формі на фірмовому бланку (за наявності) гарантійний лист, в якому міститься ствердження про зобов’язання учасника надати послуги/виконати роботи по предмету закупівлі (вказується назва предмета закупівлі) згідно Додатку № 4 технічної частини тендерної документації, за ціну, що буде подана учасником. У складі тендерної пропозиції учасника наявний Гарантійний лист від 10.06.2025 року № 3/4 в якому відсутня наступна інформація ,а саме: «ствердження про зобов’язання учасника надати послуги/виконати роботи по предмету закупівлі (вказується назва предмета закупівлі) згідно Додатку № 4 технічної частини тендерної документації, за ціну, що буде подана учасником», що в свою чергу є невідповідністю в інформації, подання якої передбачалося тендерною документацією Учаснику необхідно надати Гарантійний лист з урахуванням виявлених Замовником невідповідностей.
Створено
05.08.2025 16:34
Надати до
06.08.2025 16:34
Угоди
UA-2025-05-26-005456-a-a2
Підписаний і діє
Номер
25151
3 900 000 грн.
3 250 000 грн.
З ПДВ
Підписано
21.08.2025
Строк дії договору з
21.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Розроблення проєктної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт міжнародної автомобільної дороги державного значення М-01 Київ – Чернігів – Нові Яриловичі (на Гомель), км 61+160 – км 66+784, Чернігівська область». Коригування (ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування)
Номенклатура
Розроблення проєктної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт міжнародної автомобільної дороги державного значення М-01 Київ – Чернігів – Нові Яриловичі (на Гомель), км 61+160 – км 66+784, Чернігівська область». Коригування (ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Код IAД
M-01 Київ - Чернігів - Нові Яриловичі (на м. Гомель)

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області
Повна назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25901106

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ХАРКІВСЬКА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА - УКРАЇНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ІНСТИТУТУ З ПРОЕКТУВАННЯ ОБ'ЄКТІВ ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА "УКРДІПРОДОР"-"ХАРКІВДІПРОШЛЯХ"
Повна назва
ХАРКІВСЬКА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА - УКРАЇНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ІНСТИТУТУ З ПРОЕКТУВАННЯ ОБ'ЄКТІВ ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА "УКРДІПРОДОР"-"ХАРКІВДІПРОШЛЯХ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03449373

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
22.08.2025 11:01
-
22.08.2025 11:00
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 238 888 грн.
Період подання пропозицій
до 10.06.2025 16:00
Замовник:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області
Контактний телефон:
380462651260
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 238 888 грн.
Період подання пропозицій
до 10.06.2025 16:00
Замовник:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області
Контактний телефон:
380462651260
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності