Показати схожі тендери

Закупівля Автомобіль бортовий UAC АБ-3 з КМУ НС 150АЗ на базі Mercedes-Benz (6х6) ЄВРО-5 або еквівалент. від Дружківське комунальне автотранспортне підприємство 052805 Дружківської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-26-004585-a
Id Tender 3f698b1e936243ea8b4e23fb586560a5
План UA-P-2025-05-23-012030-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 26.05.2025 11:55
Остання зміна 10.06.2025 09:23
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
10 000 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
100 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.05.2025 11:54 до 03.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 26.05.2025 11:54
до 31.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.05.2025 11:54
до 31.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.06.2025 00:00
до 03.06.2025 09:58
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.06.2025 09:58
до 09.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.06.2025 09:58
до 10.06.2025 09:23
Період уточнень
з 26.05.2025 11:54 до 31.05.2025 00:00
Період оскарження
з 26.05.2025 11:54 до 31.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.06.2025 00:00 до 03.06.2025 09:58
Період кваліфікації
з 03.06.2025 00:00 до 03.06.2025 09:58
Основні параметри
Автомобіль бортовий UAC АБ-3 з КМУ НС 150АЗ на базі Mercedes-Benz (6х6) ЄВРО-5 або еквівалент.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
10 000 000 грн.
Автомобіль бортовий UAC АБ-3 з КМУ НС 150АЗ на базі Mercedes-Benz (6х6) ЄВРО-5 або еквівалент.
Назва предмета закупівлі
Автомобіль бортовий UAC АБ-3 з КМУ НС 150АЗ на базі Mercedes-Benz (6х6) ЄВРО-5 або еквівалент.
Очікувана вартість
10 000 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
100000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Автомобіль бортовий UAC АБ-3 з КМУ НС 150АЗ на базі Mercedes-Benz (6х6) ЄВРО-5 або еквівалент.
Код ДК 021:2015
34140000-0 - Великовантажні мототранспортні засоби
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
84200, Україна, Донецька область, Дружківка, ВУЛИЦЯ ПРИВОКЗАЛЬНА, будинок 6
Дата постачання з
20.06.2025 00:00
Дата постачання по
30.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "УКРАВТОКОМПЛЕКТ ТД"
Пропозиція:
9 968 400 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.05.2025 11:55
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Абзалов Юрій Фірзинович
Електронна пошта
Телефон
380673816129
Замовник
ЄДРПОУ
03343404
Повна назва
Дружківське комунальне автотранспортне підприємство 052805 Дружківської міської ради
Поштовий індекс
84200
Країна
Україна
Область або регіон
Донецька область
Населений пункт
Дружківка
Адреса
ВУЛИЦЯ ПРИВОКЗАЛЬНА, будинок 6
Кваліфікація
Лот № 1 Автомобіль бортовий UAC АБ-3 з КМУ НС 150АЗ на базі Mercedes-Benz (6х6) ЄВРО-5 або еквівалент.
Період вимог/скарг з 03.06.2025 09:58 по 09.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.06.2025 00:00 по 11.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.06.2025 09:59
Довідка НАЗК
03.06.2025 09:58
Повідомлення про рішення
03.06.2025 09:56
Скарги та рішення
03.06.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-05-26-004585-a-a1
Підписаний і діє
Номер
2
9 968 400 грн.
8 307 000 грн.
З ПДВ
Підписано
10.06.2025
Строк дії договору з
10.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Автомобіль бортовий UAC АБ-3 з КМУ НС 150АЗ на базі Mercedes-Benz (6х6) ЄВРО-5 або еквівалент.
Номенклатура
Автомобіль бортовий UAC АБ-3 з КМУ НС 150АЗ на базі Mercedes-Benz (6х6) ЄВРО-5 або еквівалент.
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 30 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
Підтверджено
Коротка назва
Дружківське комунальне автотранспортне підприємство 052805 Дружківської міської ради
Повна назва
Дружківське комунальне автотранспортне підприємство 052805 Дружківської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03343404

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "УКРАВТОКОМПЛЕКТ ТД"
Повна назва
ТОВ "УКРАВТОКОМПЛЕКТ ТД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44464762

Інформація про підписанта

IBAN
UA94355480000026008060870166
ПІБ підписанта
Мухін Олександр вячеславович
Посада підписанта
Директор
Діє на підставі
Статут
Номер телефону
380502334105
Електронна пошта

Інформація про підписанта

Документи договору
10.06.2025 09:22
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-16-000011
Дата створення проекту
16.07.2025 14:46
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
16.07.2025 15:29
Дата публікації висновку про результати
06.08.2025 16:52
Дата завершення усунення порушень
21.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
07.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 545-51-92
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127366
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Маріуполь
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 16.07.2025 № 38-з Маріуполь Про початок моніторингу закупівель На підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пункту 3,10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області(із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами). НАКАЗУЮ: 1.Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області Дмитро ВОРОБЙОВ Додаток до наказу від 16.07.2025 № 38-з Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 Дружківське комунальне автотранспортне підприємство 052805 Дружківської міської ради UA-2025-05-26-004585-a 26.05.2025 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
16.07.2025 00:00
Документи рішення
16.07.2025 15:29
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 05 серпня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 із змінами (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, оприлюднення договору про закупівлю та додатків до нього, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Дружківського комунального автотранспортного підприємства 052805 Дружківської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи б/н, реєстр пропозицій від 03.06.2025, протокол розкриття, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРАВТОКОМПЛЕКТ ТД» (дали- ТОВ «УКРАВТОКОМПЛЕКТ ТД»), протокольне рішення від 03.06.2025 № 5 про визначення ТОВ «УКРАВТОКОМПЛЕКТ ТД» переможцем та намір укласти з ним договір, повідомлення про намір укласти договір від 03.06.2025, договір від 10.06.2025 № 2 на загальну суму 9968400,00 грн. без ПДВ, пояснення Замовника з відповідними документами на запит Управління від 18.07.2025 та 01.08.2025 які надані через електронну систему закупівель 21.07.2025 та 04.08.2025. Відповідно пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Моніторингом дотримання вимог законодавства з питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне. Згідно пункту 24 Особливостей № 1178 замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 (далі — Порядок №1082), та цих Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вимогами пункту 14 Порядку № 1082 визначено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим, четвертим пункту 13 Порядку №1082, та інформація щодо назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, а також коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Відповідно до інформації про предмет досліджуваної закупівлі, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник зазначив вид предмету закупівлі: товар, код за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби, який також зазначений в графі «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» оголошення за кожною номенклатурною позицією. Водночас, Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 №1749, містить наступну номенклатурну позицію щодо товару, яка є предметом досліджуваної закупівлі ДК 021:2015: 34144000-8: Мототранспортні засоби спеціального призначення. За результатами моніторингу встановлено, що під час розміщення та оприлюднення інформації щодо предмета закупівлі (оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями) Замовником не зазначено код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, чим порушено вимоги пункту 14 Порядку № 1082 та пункту 24 Особливостей № 1178.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання вимог законодавства з питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082 та пункту 24 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю із внесеними змінами та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, зобов’язує врахувати в подальшому виявлені порушення, здійснити заходи направлені на недопущення їх в подальшому, зокрема шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
05.08.2025 00:00
Дата публікації
06.08.2025 16:52
Документи висновку
06.08.2025 16:52
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання товару «Автомобіль бортовий UAC АБ-3 з КМУ НС 150АЗ на базі Mercedes-Benz (6х6) ЄВРО-5 або еквівалент», за кодом ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-05-26-004585-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань: 1. Прошу надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи). Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
18.07.2025 11:29
Орган перевірки
24.07.2025 00:00
Документи повідомлення
18.07.2025 11:30
-
Відповідь
Пояснення.
1. Надати посилання на сторінку власного веб-сайт, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі немає можливості, оскільки ні у КП ДКАТП 052805, ні у головного розпорядника бюджетних коштів (органу управління підприємством за статутом) немає власних веб-сайтів. Крім того, постанова Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання бюджетних коштів» № 710 від 11.10.2016 р. (із змінами) (надалі – Постанова) застосовується до державних коштів та не стосується комунальних підприємств. Відповідно до п. 4-1 Постанови встановлено наступне, - головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. КП ДКАТП 052805 не відноситься до суб’єктів державного сектору економіки, а є комунальним підприємством, відповідно дія Постанови на підприємство не розповсюджується. Відповідно до п.п. 1, п. 4.1. Постанови, встановлено наступне, - рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Вказана вище норма Постанови є рекомендованою, а не обов’язковою для органів місцевого самоврядування. КП ДКАТП 052805 не є органом місцевого самоврядування, а тому дія Постанови навіть у вигляді рекомендації на підприємство не розповсюджується. Дружківська міська рада або Дружківська міська військова адміністрація жодних нормативних актів з регулювання вищевказаних питань на території Дружківської територіальної громади не приймала. 2. Розмір бюджетного призначення та очікувана вартість предмету закупівлі: Автомобіль бортовий UAC АБ-3 з КМУ НС 150АЗ на базі Mercedes-Benz (6х6) ЄВРО-5 або еквівалент. (34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби) UA-2025-05-26-004585-a визначено на підставі розпорядження начальника Дружківської міської військової адміністрації № 175/203-25 від 16.05.2025 р. де вказано про виділення КП ДКАТП 052805 грошових коштів у розмірі 10000000,00 грн. (копія додається). Визначення очікуваної вартості проведено із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.Також для визначення очікуваної вартості закупівлі, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було проаналізовано три комерційні пропозиції: ТОВ "СПЕЦТРАНСЗАПЧАСТЬ", ТОВ "СПЕЦЗАПЧАСТИНА-ЦЕНТР", ТОВ "УКРАВТОКОМПЛЕКТ ТД" (копії додаються).
Рішеня
21.07.2025 10:28
Замовник
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання товару «Автомобіль бортовий UAC АБ-3 з КМУ НС 150АЗ на базі Mercedes-Benz (6х6) ЄВРО-5 або еквівалент», за кодом ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-05-26-004585-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання: Додатком 3 до тендерної документації поміж іншого передбачено надання скановану кольорову копію з оригіналу свідоцтва про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника колісних транспортних засобів (WMI) та символів (VIS) міжнародного ідентифікаційного номера (VIN) або скановану копію зазначеного документу, завірену підписом уповноваженої особи Учасника (ця вимога стосується виробників) або інформаційний лист, про те, що Учасник є авторизованим представником виробника, даний Учасник надає копію зазначеного свідоцтва, завірену підписом представника. На виконання цієї вимоги учасником ТОВ «УКРАВТОКОМПЛЕКТ ТД» у складі тендерної пропозиції оприлюднено файл – «3.Технічна частина, Додаток 3.pdf», який поміж іншого містить «СВІДОЦТВО № 466 про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN) видане 19.01.2022». Вказане свідоцтво видане виробнику ТОВ «УКРАВТОКОМПЛЕКТ ВК» (ЄДРПОУ 44573061) для маркування продукції: тип - автомобілі вантажні, спеціалізовані, спеціальні, UAC; категорія колісних транспортних засобів – N-2, N-2G, N-3, N-3G, M-2, M-2G, M-3, M-3G. Постановою Кабінету Міністрів України від 22 грудня 2010 р. N 1166 «Про єдині вимоги до конструкції та технічного стану колісних транспортних засобів, що експлуатуються» (далі – Постанова № 1166) встановлені наступні критерії кваліфікації категоріям колісних транспортних засобів: N-2 – «Колісний засіб, призначений для перевезення вантажів, максимальна технічно допустима маса якого більше 3,5 тонни, але не більше ніж 12 тонн»; N-3 «Колісний засіб, призначений для перевезення вантажів, максимальна технічно допустима маса якого більше ніж 12 тонн»; N-2G, N-3G - колісний транспортний засіб призначений для перевезення вантажів, підвищеної прохідності; M-2, M-2G, M-3, M-3G – колісний засіб для перевезення пасажирів. Також, розділом «Підкатегорії колісних засобів спеціального, спеціалізованого призначення або підвищеної прохідності» Постанови № 1166 поміж іншого передбачено наступне: - колісні засоби спеціального або спеціалізованого призначення - колісні засоби категорій M, N або О, призначені для перевезення пасажирів певних категорій та/або вантажів (спеціалізовані колісні засоби), або для виконання спеціальних робочих функцій (спеціальні колісні засоби), для чого необхідно встановлення спеціального кузова та/або устаткування, а також колісні засоби, обладнані виключно для пересування осіб з інвалідністю та осіб, які їх супроводжують; - для позначення підкатегорії колісних засобів, які належать до підкатегорії колісних засобів спеціального або спеціалізованого призначення, до літер і цифр, що позначають категорію колісного засобу, додають літеру “S” (M1S, N2S тощо); - для позначення підкатегорії колісних засобів, які належать до підкатегорії колісних засобів спеціального або спеціалізованого призначення підвищеної прохідності, до літер і цифр, що позначають категорію транспортного засобу, додають дві літери “GS” (N2GS, М3GS тощо). Прошу повідомити позицію Замовника на відсутність у складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРАВТОКОМПЛЕКТ ТД» Свідоцтва про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), для предмета закупівлі Автомобіль бортовий UAC АБ-3 з КМУ НС 150АЗ на базі Mercedes-Benz (6х6)? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи). Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
01.08.2025 13:48
Орган перевірки
07.08.2025 00:00
Документи повідомлення
01.08.2025 13:49
-
Відповідь
Пояснення.
Учасник ТОВ «УКРАВТОКОМПЛЕКТ ТД» в закупівлі з придбання товару «Автомобіль бортовий UAC АБ-3 з КМУ НС 150АЗ на базі Mercedes-Benz (6х6) ЄВРО-5 або еквівалент», за кодом ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-05-26-004585-a) надав скановану кольорову копію з оригіналу свідоцтва про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника колісних транспортних засобів (WMI) та символів (VIS) міжнародного ідентифікаційного номера (VIN) згідно вимог тендерної документації. В даному свідоцтві вказано для маркування продукціі UAC та N3, що стосується автомобіля закупівлі (Автомобіль бортовий UAC АБ-3 з КМУ НС 150АЗ на базі Mercedes-Benz (6х6) ЄВРО-5 або еквівалент).
Рішеня
04.08.2025 14:34
Замовник
Документи повідомлення
04.08.2025 14:36
-
Відповідь
Просимо надати пояснення.
Предметом закупівлі є Автомобіль бортовий UAC АБ-3 з КМУ НС 150АЗ на базі Mercedes-Benz (6х6) ЄВРО-5 або еквівалент визначений кодом ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби. В своїй інформації про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі стверджується що є порушення пункту 14 Порядку № 1082, а саме порушення визначення коду закупівлі. Маєте відсилку на абзац другий пункту 13 Порядку №1082 (міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН), у разі визначення предмета закупівлі - лікарський засіб. Якщо предмет закупівлі містить два та більше лікарських засобів, замовником зазначається МНН кожного лікарського засобу) та абзац четвертий пункту 13 Порядку №1082 (коду за показниками третьої - п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника, у разі визначення предмета закупівлі - послуга з професійної підготовки або перепідготовки, підвищення кваліфікації для безробітних громадян, що надається за рахунок коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття). Яке відношення ці пункти мають до предмету закупівлі Автомобіль бортовий UAC АБ-3 з КМУ НС 150АЗ на базі Mercedes-Benz (6х6) ЄВРО-5 або еквівалент? Просимо надати пояснення.
Висновку
07.08.2025 18:00
Замовник
Документи повідомлення
07.08.2025 18:01
-
Запит
Відповідь на звернення за роз'ясненням щодо висновку
У висновку за результатами моніторингу процедури закупівлі товару «Автомобіль бортовий UAC АБ-3 з КМУ НС 150АЗ на базі Mercedes-Benz (6х6) ЄВРО-5 або еквівалент», яка оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-26-004585-a, дослівно наведені вимоги пункту 14 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 (далі —Порядок №1082), а саме: «Під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» в якому поміж іншого дійсно є посилання на абзаци другий-четвертий пункту 13 цього Порядку №1082. Однак, щодо досліджуваної процедури закупівлі за номером ID: UA-2025-05-26-004585-a встановлено порушення пункту 14 Порядку № 1082, в частині не зазначення Замовником під час розміщення та оприлюднення інформації щодо предмета закупівлі (оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями) коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «Автомобіль бортовий UAC АБ-3 з КМУ НС 150АЗ на базі Mercedes-Benz (6х6) ЄВРО-5 або еквівалент», у звязкуу зв’язуй з чим, вимоги абзаців другого-четвертого пункту 13 цього Порядку №1082 не застосовуються.
Висновку
18.08.2025 16:30
Орган перевірки
Документи повідомлення
18.08.2025 16:31
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
10 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.06.2025 00:00
Замовник:
Дружківське комунальне автотранспортне підприємство 052805 Дружківської міської ради
Контактний телефон:
380673816129
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
10 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.06.2025 00:00
Замовник:
Дружківське комунальне автотранспортне підприємство 052805 Дружківської міської ради
Контактний телефон:
380673816129
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності